Ухвала
від 10.05.2019 по справі 346/5544/18
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа№ 346/5544/18

Провадження № 1-кс/346/733/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2019 р.м. Коломия Коломийський міськрайонний суд Івано - Франківської області

Слідчий суддя ОСОБА_1

з участю секретаря ОСОБА_2

розглянув клопотання слідчого СВ Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №12018090180000847 від 30.08.2018 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України, про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії.

Перевіривши надані матеріали, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, -

ВСТАНОВИВ:

06.05.2019 року до суду надійшло клопотання вказаного слідчого за погодженням з прокурором Коломийської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про надання дозволу Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області на проведення позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості цих робіт та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно з проведеними закупівлями послуг за договорами, укладеними приватним малим підприємством «Оріон».

Зазначене кримінальне провадження зареєстроване за заявою ОСОБА_5 , який повідомив про те, що при виконанні робіт з капітального ремонту першого поверху Коломийської центральної районної лікарні, що розташована за адресою: м. Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 26, на замовлення Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації згідно з договорами підряду № 411 і № 537 від 26.12.2017 року на суму відповідно 586605 грн. та 342186 грн., підприємство «Оріон» завідомо неправдиво внесло в акти виконаних робіт завищені ціни на товари, що спричинило розтрату бюджетних коштів.

У грудні 2018 року - січні 2019 року вищевказаним Управлінням проведено позапланову ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності зазначеного Департаменту з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення вартості цих робіт та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно з проведеними закупівлями за предметом «Капітальний ремонт першого поверху вказаної лікарні» по названих договорах підряду №411 та 537.

Однак, в ході досудового розслідування встановлено, що, окрім робіт по цих договорах підряду, на протязі 2017-2018 років виконувалися і інші будівельні роботи, що стосувалися капітального ремонту першого поверху Коломийської ЦРЛ.

Зокрема, зазначений Департамент та вказане підприємство уклали наступні договори на виконання підрядних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської ЦРЛ:

-№ 216 від 05.09.2018 року на суму 275924 грн.;

-№ 262 від 30.10.2018 року на суму 56485 грн.

Крім того, Коломийська центральна районна лікарня та ПП «Альбатрос 2В» уклали:

-договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 8 від 22.10.2018 року по об`єкту «Капітальний ремонт першого поверху Коломийської ЦРЛ» вартістю 2480 700 грн.;

-договір на виконання підрядних робіт № 15 від 23.10.2018 року по об`єкту «Капітальний ремонт приміщень Коломийської ЦРЛ для влаштування агіографічного кабінету ЦРЛ» (перший поверх) на суму 170 118 грн.;

-договір на виконання підрядних робіт № 7 від 02.04.2018 року по тому ж об`єкту на суму 318445 грн.

Крім того, Коломийська центральна районна лікарня та ПП «Альбатрос 4В» уклали:

-договір на виконання підрядних робіт № 7 від 06.07.2018 року по об`єкту «Капітальний ремонт приміщень Коломийської ЦРЛ (1-го поверху)» на суму 309574 грн.;

-договір на виконання підрядних робіт № 4 від 06.11.2017 року по тому ж об`єкту на суму 196 410 грн.;

-договір на виконання підрядних робіт № 5 від 08.06.2018 року по тому ж об`єкту на суму 98 239 грн.;

-договір на виконання підрядних робіт № 3 від 12.03.2018 року по тому ж об`єкту на суму 195 990 грн.;

-договір на виконання підрядних робіт № 1 від 08.02.2018 року по тому ж об`єкту на суму 196 146 грн.

Термін дії зазначених договорів закінчився 31.12.2018 року.

Враховуючи вищенаведене, а також те, що під час проведеної ревізії в грудні 2018 року - січні 2019 року перевірено тільки частину виконаних будівельних робіт першого поверху Коломийської ЦРЛ згідно з вказаними договорами підряду № 411 та № 537, у кримінальному провадженні виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності замовників робіт вказаного Департаменту та Коломийської центральної районної лікарні для ревізії виконаних робіт та проведення контрольних обмірів у комплексі робіт по всіх наявних договорах.

На підставі викладеного, з метою проведення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування, встановлення фактів та обставин, що мають значення та підлягають доказуванню, зокрема, дослідження ефективного використання бюджетних коштів, у кримінальному провадженні необхідно провести позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності зазначеного Департаменту за вказаними договорами із проведенням зустрічних звірок з виконавцями робіт, приватним малим підприємством «Оріон».

Необхідність проведення такої ревізії зумовлюється наявністю достатніх підстав вважати, що працівниками вказаного Департаменту та ПМП «Оріон» під час проведення закупівель і робіт за вищенаведеними договорами, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення їх вартості та проведення фінансових розрахунків допущені порушення, перевірка яких віднесена законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Слідчий в судове засідання не з`явилася, попередньо подала заяву про розгляд клопотання без її участі.

Тому відповідно до ч.4ст. 107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.

Дослідивши матеріали, вважаю, що клопотання необхідно задовольнити з наступних підстав.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» орган державного фінансового контролю здійснює державний фінансовий контроль та контроль за цільовим та ефективним використанням коштів державного і місцевих бюджетів.

Згідно з п. 12 ч. 1 ст. 10 цього Закону органу державного фінансового контролю надається право проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється.

Відповідно до п.5 ч. 5, частини 6, 7, 8 ст. 11 даного Закону позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться в тому числі, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Згідно з ч. 2, 3 ст. 5 цього Закону перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.

Згідно з Положенням «Про Державну аудиторську службу України», затвердженим постановою Кабінету міністрів України № 43 від 03.02.2016 року, державну політику у сфері державного фінансового контролю здійснює Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба), яка є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів.

Згідно з листом з Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області про погодження термінів проведення ревізії Управління може виділити працівника для проведення вищенаведеного позапланового контрольного заходу з 13 травня 2019 року за окремим зверненням, підготовленим відповідно до вимог вищенаведеного законодавства.

У зв`язку з наведеним вважаю, що слідчим належно обґрунтовано те, що для встановлення фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, з метою проведення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування у кримінальному провадженні виникла необхідність у наданні дозволу Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області на проведення позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення їх вартості та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно з проведеними закупівлями послуг за договорами, укладеними з вищевказаним підприємством.

На підставі наведеного,керуючись ст. ст. 40 ч.2, 131, 132,309ч.3КПК України,ст. ст. 5, 8, 10, 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

надати дозвіл Управлінню Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області, що розташована за адресою: вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, на проведення позапланової виїзної ревізії з проведенням зустрічних звірок фінансово-господарської діяльності Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38163425, юридична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21) з питань, що стосуються проведення закупівель послуг, приймання виконаних підрядних робіт, обчислення їх вартості та здійснення фінансових розрахунків з підрядником згідно з проведеними закупівлями послуг за договорами № 411 та № 537 від 26.12.2017 року, № 216 від 05.09.2018 року, № 262 від 30.10.2018 року, укладеними із приватним малим підприємством «Оріон» (код ЄДРПОУ 25067324, юридична адреса: с. Пробійнівка Верховинського району Івано-Франківської області).

Поставити перед ревізором наступні питання:

- Чи дотримані Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації вимоги чинного законодавства при проведенні закупівлі послуг за вищенаведеними договорами? Якщо були допущені порушення, то які саме та ким? Чи завдані збитки в результаті допущених порушень?

- Чи дотримані вимоги чинного законодавства щодо умов виконання наведених вище договорів? Якщо були допущені порушення, то які саме та ким? Чи завдані збитки в результаті допущених порушень?

- Чи відповідають вартість, обсяг, об`єм фактично виконаних робіт відомостям, що внесені до документів по їх виконанню? Чи не допущено при оплаті виконаних робіт приписок до фактично виконаних обсягів робіт та неправильного застосування розцінок і зайвого списання матеріалів? Якщо були допущені порушення, то вказати які саме, ким допущені і чи завдані збитки в результаті вказаних порушень?

Ревізію провести в період з 20 травня 2019 року по 07 червня 2019 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення10.05.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу81680895
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —346/5544/18

Ухвала від 28.02.2020

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 23.08.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Калинюк О. П.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Потятинник Ю. Р.

Ухвала від 31.05.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 10.05.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Калинюк О. П.

Ухвала від 07.05.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Калинюк О. П.

Ухвала від 03.12.2018

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 05.12.2018

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 07.11.2018

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні