Постанова
від 31.05.2007 по справі 6677-2007а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД

АВТОНОМНОЇ

РЕСПУБЛІКИ КРИМ

 

Автономна

Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 215

 

ПОСТАНОВА

 

Іменем

України

31.05.2007

Справа №2-25/6677-2007А

 

За позовом - Сакського міжрайонного

прокурора в інтересах держави вособі Сакської ОДПІ, м. Саки (м. Саки, вул.

Курортна, 57)

До відповідача - ТОВ «Черноморец»,

Сакський район (Сакський район, с. Лесновка, вул. 60 років СРСР, 31)

Про припинення юридичної особи.

                                     Суддя

О.Ю.Копилова                                                                                                                

Секретар с/з І.К.Діланян

Представники:

Від позивача - Корницька В.М. -

гол. держ. под. інсп., дов. у справі.

Від відповідача -  не з'явився.

За участю прокурора - Куінджи

М.О.,  посвідч.

 

Сутність спору: Сакський

міжрайонний прокурор  в інтересах держави

в особі Сакської ОДПІ, м. Саки звернувся до Господарського суду АР Крим з

позовом про припинення юридичної особи - ТОВ «Черноморец», Сакський район.  

Позивач у судовому засіданні

позовні вимоги підтримав у повному обсязі, а також заявив клопотання про

розгляд справи в порядку КАС України.

Прокурор позовні вимоги та

клопотання позивача  підтримав у повному

об'ємі.

01.09.2005р. набрав чинність Кодекс

адміністративного судочинства України (далі КАСУ). Відповідно до п. 6

Прикінцевих та Перехідних положень КАСУ до початку  діяльності окружного адміністративного суду,

адміністративні справи, підвідомчі 

господарським судам відповідно  до

ГПК України 1991 р., вирішуються відповідним господарським судом за правилами

КАСУ. При цьому підсудність таких справ визначається ГПК України.

                   Згідно зі ст. 3 КАСУ справою

адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду

публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої

влади, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства,

суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого

самоврядування, їхня посадова особа чи службова особа, інший суб'єкт при

здійсненні ними владних  управлінських

функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих

повноважень.

Відповідно до ст. 4 Закону України

«Про державну податкову службу в Україні» 

державна податкова служба  є

центральним органом виконавчої влади. Ст. 10 

Закону  передбачена функція

державних податкових інспекції в районах, містах, міжрайонних та об'єднаних

державних податкових інспекцій контролювати своєчасність подання платниками

податків, бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків

та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів. У ст.

11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» передбачено право

органів державної податкової служби звертатися у передбачених законом випадках

до судових органів із заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта

підприємницької діяльності.

        За таких обставин, беручи до уваги  те, що позивачем по справі є центральний

орган виконавчої влади , який  у

правовідносинах з суб'єктами підприємницької діяльності відповідно до положень

Закону України «Про державну податкову службу в Україні»  реалізує владні  управлінські функції, суд, керуючись  п. 6 Прикінцевих та Перехідних положень КАСУ,

вважає  можливим задовольнити заявлене

клопотання,  продовжити розгляд справи

згідно з КАСУ.

Відповідач явку представника не

забезпечив, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином -

рекомендованою кореспонденцією.

Позивач та прокурор заявили клопотання

про перехід до судового розгляду справи.

Суд перейшов до судового розгляду

справи.

Після з'ясування усіх обставин та

перевірки їх доказами, суд віддалявся до нарадчої кімнати для ухвалення

рішення.

Розглянувши  матеріали справи, вивчивши надані докази,  заслухавши представника позивача, суд- 

встановив:

Рішенням Сакської районної

держадміністрації від 12.03.2003 р. здійснено державну реєстрацію суб'єкта

підприємницької  діяльності  - Товариства з обмеженою відповідальністю

«Черноморец», м. Сімферополь, про що видане відповідне свідоцтво про

держреєстрацію (арк. справи 8).

Відповідно довідки Сакської

ОДПІ  відповідач не подає податкову

звітність з 17.01.2006 року (арк.. справи 5).

Відповідно до ст. 4 Закону України

«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і

державними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000р. платники податків

повинні представляти до органів ДПІ звітність з періодичністю, встановленою

нормами діючого законодавства.

Відповідно до ст.239 Господарського

кодексу України одним з видів адміністративно-господарський санкцій є відміна

державної реєстрації суб'єкта господарювання. У випадку, передбаченому законом

відміна (припинення) державної реєстрації суб'єкта господарювання здійснюється

на підставі рішення суду (п. 15 ст. 58 Господарського Кодексу України).

Згідно з п.2 ст.38 Закону України

“Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”

неподання юридичною особою протягом року органам державної податкової служби

податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до Закону є

підставою для прийняття судом рішення про припинення підприємницької діяльності

юридичної особи.

За 

таких обставин суд вважає, що позов підлягає задоволенню.

В судовому засіданні оголошені

вступна та резолютивна частини постанови.

Повний текст постанови відповідно

до ст.160 КАС України оформлений та підписаний 04.06.2007р.

Керуючись ст. ст. 160-163 Кодексу

адміністративного судочинства України, суд

 

Постановив:

 

        Позов задовольнити.

        Припинити підприємницьку діяльність

суб'єкта підприємницької діяльності - Товариства з обмеженою відповідальністю

«Черноморец», Сакський район (Сакський район, с. Лесновка, вул. 60 років СРСР,

б. 31, ЗКПО 32395895 ), зареєстрованого рішенням Сакської районної державної

адміністрації № ю0010751  12.03.2003

року.

 

Постанова може бути оскаржена до

Севастопольського апеляційного господарського суду через господарський суд  АР Крим шляхом подачі заяви про апеляційне

оскарження постанови в десятиденний строк з дня її проголошення, з подальшим

поданням апеляційної скарги на постанову протягом двадцяти днів після подання

заяви про апеляційне оскарження та в порядку передбаченому ч. 5 ст. 186 КАС

України.

Постанова набирає законної сили

після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, у разі не

подання відповідної заяви (ст. 254 КАС України).

 

Копію  постанови, після набрання законної сили,

надіслати державному реєстратору                  (м. Саки, вул. Леніна, 15 ).

 

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                       

Копилова О.Ю.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення31.05.2007
Оприлюднено20.08.2007
Номер документу816847
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6677-2007а

Постанова від 31.05.2007

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Копилова О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні