Рішення
від 10.05.2019 по справі 240/2658/19
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2019 року м. Житомир справа № 240/2658/19

категорія 111030300

Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Черноліхова С.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Підприємства "УВЦ" ЖМАІ до Головного управління ДФС у Житомирській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулося Підприємство "УВЦ" ЖМАІ із вказаним позовом та просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Житомирській області № 0020795112 від 13.12.2018, яким визначено штраф в розмірі 24970,23 грн.

В обгрунтування позовних вимог посилається на те, що Головним управлінням ДФС у Житомирській області проведено камеральну перевірку Підприємства "Учбово-виробничий центр", яке засновано на власності Житомирської міської асоціації інвалідів (Підприємство "УВЦ" ЖМАІ) та складено акт від 23.11.2018 № 10186/06-30-51-12/13546732 "Про результати перевірки термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям -платникам податку на додану вартість та розрахунків коригувань до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Підприємства "УВЦ" ЖМАІ (код ЄДРПОУ 13546732) за звітні періоди січень, лютий, травень, липень, вересень 2017 року, березень-червень, серпень, вересень 2018 року. Проведеною перевіркою встановлено порушення підприємством граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, виписаних та зареєстрованих в ЄРПН до 10 календарних днів за звітні періоди на загальну суму податку на додану вартість 249702,34 грн. Вважає такий висновок неправомірним, оскільки санкції застосовані податковим органом за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю) та складених в зв`язку зі здійсненням операцій, які звільнені від оподаткування, в той час як це не передбачено п.120-1.1 ст.120-1 ПК України; до підприємства не може бути застосовано штрафні санкції за порушення граничних термінів реєстрації зведених податкових накладних, складених на виконання п.198.5 ПКУ в зв`язку зі здійсненням операцій, які звільнені від оподаткування згідно п.197.6 ст.197 ПКУ, в яких підприємство "УВЦ"ЖМАІ" не виступає продавцем.

Ухвалою судді від 13.03.2019 відкрито спрощене позовне провадження у справі, судове засідання призначено на 28.03.2019.

За клопотанням представника позивача 28.03.2019 оголошено перерву до 11.04.2019.

Ухвалою від 11.04.2019, постановленою без виходу до нарадчої кімнати, суд перейшов у письмове провадження по даній справі.

28.03.2019 до суду надійшов відзив на позовну заяву від Головного управління ДФС у Житомирській області, в якому просить відмовити у задоволенні позову. Зокрема, вказує, що камеральною перевіркою встановлено порушення підприємством термінів, передбачених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрації податкових накладних. Звертає увагу, що особливості заповнення позивачем податкових накладних не свідчать про те, що вони є податковими накладними, що не надаються отримувачу (покупцю), складених на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою . Зокрема, дослідженням наданих податкових накладних, де отримувачем (покупцем) зазначено Неплатник , з`ясовано, що суми податку на додану вартість, на які вони виписані, відображені в розділі А рядку V Усього обсяги постачання за основною ставкою (код ставки 20) , а рядки VIII Усього обсяги постачання на митній території України за ставкою 0% (код ставки 901) та IX Усього обсяги операцій, звільнених від оподаткування (код ставки 903) цього розділу не заповнені. Враховуючи наведене, оспорюване податкове повідомлення-рішення № 0020795112 є правомірним.

У відповіді на відзив від 11.04.2019 позивачем наголошено, що Головне управління ДФС у Житомирській області у відзиві посилається на загальний порядок застосування штрафних санкцій і не спростовує доводи підприємства щодо неправомірності застосування штрафних санкцій. Вказує, що відповідно до п.120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовується до податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю), складених на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою. Водночас зведені податкові накладні, порушення термінів реєстрації в ЄПРН по яким встановлено перевіркою, складені підприємством на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість та є такими, що не надаються отримувачу (покупцю). Отже, дотримання підприємством таких двох умов як: податкова накладна не надається отримувачу (покупцю) та складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування, - є підставою для його звільнення від відповідальності, передбаченої п.120-1.1 ст.120-1 ПКУ. Вказана правова позиція висловлена у постанові Верховного Суду від 04 вересня 2018 року у справі № 816/1488/17.

Суд, враховуючи пояснення сторін, наданих в ході розгляду справи, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на них, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов наступного висновку.

Встановлено, що Головним управлінням ДФС у Житомирській області на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 розділу 1, п.57.2 ст.57 розділу 2, п.200.10 ст.200 розділу 5 Податкового кодексу України, у порядку пп.75.1.1 п.75.1 ст.75, ст.76 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку Підприємства "Учбово-виробничий центр", яке засновано на власності Житомирської міської асоціації інвалідів.

За результатами перевірки складено акт від 23.11.2018 № 10186/06-30-51- 12/13546732 "Про результати перевірки термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість та розрахунків коригувань до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Підприємства "УВЦ" ЖМАІ (код ЄДРПОУ 13546732) за звітні періоди січень, лютий,травень,липень,вересень 2017 року, березень-червень,серпень,вересень 2018 року".

Відповідно до висновків акту перевірки встановлено порушення підприємством граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, виписаних та зареєстрованих в ЄРПН, до 10 календарних днів, за звітні періоди січень, лютий, травень, липень, вересень 2017 року, березень-червень, серпень, вересень 2018 року на загальну суму податку на додану вартість 249702,34 грн, чим порушено п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України.

Згідно додатку до акту перевірки підприємству розраховано штрафні санкції у розмірі 24970,23 грн.

Не погодившись із висновками акту перевірки, підприємство подало до Головного управління ДФС у Житомирській області заперечення, за результатами розгляду яких висновки залишено без змін (лист від 12.12.2018).

13.12.2018 відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення № 0020795112 від 13.12.2018, яким до позивача застосовано штраф в сумі 24970,23 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення оскаржено позивачем в адміністративному порядку.

Рішенням ДФС України від 21.02.2019 № 8573/6/99-99-11-06-01-25 про результати розгляду скарги податкове повідомлення-рішення № 0020795112 залишено без змін, а скаргу позивача без задоволення.

Не погоджуючись із податковим повідомленням-рішенням № 0020795112, позивач оскаржив його до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (тут і надалі в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (п.201.2 ст.200 ПКУ).

Згідно п.201.5 ст.200 ПКУ, для операцій, що оподатковуються, і операцій, звільнених від оподаткування, складаються окремі податкові накладні.

Відповідно до підпункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Пунктом 198.5 ст.198 ПКУ передбачено, що платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:

а) в операціях, що не є об`єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту 196.1 статті 196 цього Кодексу) або місце постачання яких розташоване за межами митної території України;

б) в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу та операцій, передбачених пунктом 197.11 статті 197 цього Кодексу);

в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).

Пунктом 120-1.1 ст.120-1 ПКУ передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Системний аналіз статті 201, пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю) та складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Тобто, для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою).

Наведений висновок викладений у постанові Верховного Суду від 04.09.2018 у справі №816/1488/17 (касаційне провадження №К/9901/152/17).

Згідно додатків до розпоряджень голови Житомирської обласної державної адміністрації № 89 від 01.04.2016, № 114 від 04.04.2017, № 118 від 04.04.2018, Підпримство "Учбово-виробничий центр", яке засновано на власності Житомирської міської асоціації інвалідів, з 01.01.2017 по 31.12.2018 користувалось пільгами, передбаченими п.142.1 ст.142 ПКУ (звільнення від податку на прибуток) та п.197.6 ст.197 ПКУ (звільнення від ПДВ).

Як вбачається із наявних в матеріалах справи податкових накладних № 22 від 31.01.2017, № 28 від 28.02.2017, № 30 від 31.05.2017, № 36 від 31.07.2017, № 24 від 30.09.2017, № 34 від 31.03.2018, № 30 від 30.04.2018, № 25 від 31.05.2018, № 25 від 30.06.2018, № 24 від 31.08.2018, № 23 від 30.09.2018, розрахунку коригування до зведеної податкової накладної № 1 від 31.08.2018, які зареєстровані із порушенням строків, передбачених пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, всі вони: є зведеними; складені на операції, звільнені від оподаткування, не підлягають наданню отримувачу з причини 09 .

Відповідно до п.11 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 N 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за N 137/28267 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі також - Порядок № 1307), у разі нарахування податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України платник податку складає окремі зведені податкові накладні за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання / починають використовуватися:

1) в операціях, що не є об`єктом оподаткування;

2) в операціях, звільнених від оподаткування;

3) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

4) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Такі зведені податкові накладні складаються не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду.

У разі складання зведеної податкової накладної в графі "Зведена податкова накладна" робиться помітка "X".

У таких зведених податкових накладних у графі "Отримувач (покупець)" платник податку зазначає власне найменування (П.І.Б.), у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "600000000000", а у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку (04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання; 08 - Складена на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 13 - Складена у зв`язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності).

Пунктом 8 цього Порядку передбачено, що при складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10-15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини, в тому числі, "09" - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.

Згідно п.16 Порядку № 1307, таблична частина податкової накладної складається з двох розділів: А і Б.

До розділу Б податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, а саме:

1) до графи 2 - номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця).

У разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 цього Порядку, у цій графі платником зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, складених на такого платника податку при постачанні йому товарів/послуг, необоротних активів, за якими він визначає податкові зобов`язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України;

У податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 цього Порядку, графи 3.1, 3.2, 3.3, 5-9, 11 не заповнюються.

До розділу А податкової накладної (рядки I-X) вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які складається така податкова накладна, а саме:

у рядку I зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку на додану вартість;

у рядках II-IV зазначаються суми податку на додану вартість, нараховані виходячи з обсягів постачання, зазначених у рядках V та VI;

у рядках V-IX зазначаються загальні обсяги постачання товарів/послуг в розрізі кодів ставок, зазначених у графі 8 нижньої табличної частини податкової накладної.

У податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 цього Порядку, рядки VII-IX не заповнюються.

У податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 цього Порядку, графи 3, 5-9 не заповнюються.

Дослідивши в ході розгляду справи долучені до матеріалів справи копії зведених податкових накладних, суд зауважує, що останні заповнені у відповідності до особливостей, визначених для такої категорії (зведені податкові накладні за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання/ починають використовуватися в операціях, звільнених від оподаткування - прим.суду), передбачених п.11 та п.16 Порядку: у графі "Отримувач (покупець)" платником податку зазначено власне найменування, у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставлений умовний ІПН "600000000000", у верхній лівій частині зазначено відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку "09" - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, рядки VII-IX та графи 3,3.1, 3.2, 3.3, 5-9, 11 не заповнені.

Таким чином, зазначені податкові накладні відповідають двом обов`язковим складовим, необхідним для звільнення від відповідальності за порушення строків їх реєстрації: податкові накладні не підлягають наданню отримувачу (покупцю) та складені на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування.

При цьому відповідачем не оспорюється той факт, що:

- підприємство на момент складення спірних податкових накладних (2017-2018 роки) було звільнено від оподаткування ПДВ та податку на прибуток;

- податкові накладні були складені саме на операції, звільнені від оподаткування.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що до позивача неправомірно застосовано штраф у відповідності до 120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкових накладних, перелік яких наведено в акті перевірки.

Отже, податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Житомирській області № 0020795112 від 13.12.2018 прийняте не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, які визначені законодавством, а тому підлягає скасуванню, а позов задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З урахуванням положень ч.1 ст.139 КАС України, на користь Підприємства "Учбово-виробничий центр", яке засновано на власності Житомирської міської асоціації інвалідів, підлягає відшкодуванню судовий збір у сумі 1921 грн за рахунок Головного управління ДФС у Житомирській області.

Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

Адміністративний позов Підприємства "УВЦ "ЖМАІ (вул.Бориса Тена, 10-А, м.Житомир, 10008, код ЄДРПОУ 13546732) до Головного управління ДФС у Житомирській області (вул.Юрка Тютюнника, 7, м.Житомир, 10003, код ЄДРПОУ 39459195) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Житомирській області № 0020795112 від 13.12.2018.

Стягнути з Головного управління ДФС у Житомирській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Підприємства "УВЦ" ЖМАІ 1921 грн (одну тисячу дев`ятсот двадцять одну) витрат по сплаті судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.В. Черноліхов

Дата ухвалення рішення10.05.2019
Оприлюднено15.05.2019
Номер документу81686381
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —240/2658/19

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 01.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 23.07.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 05.07.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Рішення від 10.05.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черноліхов Сергій Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні