ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Рішення
03.04.2019 р. м. Ужгород Справа № 907/687/18
За позовом Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради, м. Ужгород
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «І Контракт» , м. Ужгород
про визнання укладеною з 25.06.2018 року Додаткової угоди до Договору оренди землі б/н від 23.03.2006 року в редакції позивача,
Суддя господарського суду - Пригара Л.І.
Секретар судового засідання - Тягнибок К.О.
представники :
Позивача -
Відповідача - не з`явився
СУТЬ СПОРУ: Департаментом міського господарства Ужгородської міської ради, м. Ужгород заявлено позов до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «І Контракт» , м. Ужгород про визнання укладеною з 25.06.2018 року Додаткової угоди до Договору оренди землі б/н від 23.03.2006 року в редакції позивача.
Позивач звернувся до Господарського суду Закарпатської області з позовом до відповідача про визнання укладеною додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі від 10.08.2016 року у редакції , запропонованій позивачем, посилаючись на порушення відповідачем вимог ст. ст. 19, 142-145 Конституції України, ст. ст. 11, 627, 628, 638, 649, 792 Цивільного кодексу України, ст. 187 Господарського кодексу України, Закону України «Про оренду землі» та Закону України «Про оцінку землі» .
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 17.12.2018 року відкрито провадження у справі № 907/687/18 у порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 09.01.2019 року. Відповідачу встановлено строк для надання відзиву на позовну заяву у порядку ст. 165 ГПК України протягом 15-ти днів з дня одержання ухвали суду.
Ухвалами суду від 09.01.2019 року та 05.02.2019 року підготовче засідання відкладалося з підстав, наведених у ухвалах суду.
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 05.03.2019 року закрито підготовче провадження у справі № 907/687/18 та призначено справу до судового розгляду по суті на 03.04.2019 року.
Відповідач не скористався наданим йому правом надати суду відзив на позов, на виклик суду жодного разу не з`явився, хоча підготовче провадження судом неодноразово відкладалося. Враховуючи, що про час та місце розгляду справи відповідач був повідомлений своєчасно та належним чином (ухвали суду було надіслано на його офіційну юридичну адресу), суд дійшов висновку, що він мав час та можливість надати свої заперечення з приводу предмета спору, та докази, які мають значення для розгляду справи по суті.
Учасник справи розпоряджається своїми правами на власний розсуд (ч. 2 ст. 14 ГПК України).
Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій (ч. 4 ст. 13 ГПК України).
Згідно приписів ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, а тому відповідно до ст. 202 Господарського процесуального кодексу України та ст. 6 Конвенція про захист прав людини та основоположних свобод, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника позивача та відповідача за наявними у справі матеріалами, яких достатньо для встановлення обставин і вирішення спору по суті.
Відтак, відповідно до положень ч. ч. 8, 9 ст. 165 ГПК України, у зв`язку з ненаданням відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними в ній матеріалами.
Відповідно до ст. 233 ГПК України, рішення по даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем.
Вивчивши та дослідивши матеріали справи,
суд Встановив:
23.03.2006 року між Управлінням майнової політики Ужгородської міської ради, назву якого в подальшому змінено на Департамент міського господарства Ужгородської міської ради (далі - Позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «І Контракт» (далі - Відповідач) укладено договір оренди земельної ділянки б/н, площею 1,8 га в м. Ужгород по вул. Загорській для будівництва багатоквартирного житлового будинку.
10.08.2016 року між Департаментом міського господарства Ужгородської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «І Контракт» було укладено договір оренди земельної площею 1,8 га по вул. Загорській в м. Ужгород в новій редакції.
Так, згідно п. 5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 6 234 300 грн. згідно Витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки № 1236/86-16 від 01.08.2016 року .
На підставі акту приймання-передачі земельної ділянки від 10.08.2016 року підтверджено передачу у користування орендаря земельної ділянки площею 18 000 кв.м., що знаходиться по вул. Загорській у м. Ужгороді.
У відповідності до пунктів 12, 13 Договору обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими КМУ формам, що заповнюються під-час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії та переглядається щороку у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни нормативно-грошової оцінки землі, розмірів земельної орендної плати, підвищення цін та тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
За умовами п. 19 Договору, договір оренди земельної ділянки площею 18 000 кв.м. для будівництва багатоквартирного житлового будинку по АДРЕСА_1 . Загорській у м. Ужгороді поновлено строком на 7 років до 14.07.2023 року.
Вказана угода була складена з врахуванням прийнятого Ужгородською міською радою рішення від 30.08.2016 року № 356 «Про Тимчасове Положення про порядок надання земельних ділянок, що знаходяться у розпорядженні Ужгородської міської ради, в оренду фізичним та юридичним особам» , яке набуло чинності 17.09.2016 року, оскільки ним затверджено Типову форму договору оренди землі, шляхом конкретизації окремих умов Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.
З метою приведення договору оренди землі від 23.03.2006 року у відповідність до вимог чинного законодавства, на підставі ст. 188 Господарського кодексу України Департаментом міського господарства Ужгородської міської ради 04.06.2018 року на юридичну адресу відповідача було надіслано проекти додаткової угоди про внесення змін до договору та запропоновано у двадцятиденний строк підписати та повернути примірник угоди Департаменту міського господарства, про що свідчить опис вкладення до цінного листа та повідомлення про вручення.
Однак , станом на дату подання позовної заяви у Позивача відсутні відомості, щодо належного оформлення договірних відносин (проект угоди не підписано, а також не надано жодних заперечень або протоколів розбіжностей).
Статтею 14 Закону України «Про оренду землі» визначено, що договір оренди землі укладається з урахуванням Типової форми угоди, що затверджується постановою Кабінету Міністрів України, в даному випадку постановою КМУ від 03.03.2004 року № 220 «Про затвердження типового договору оренди землі» .
Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення виходячи з наступного.
Частиною 4 ст. 179 Господарського кодексу України встановлено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
примірного договору, рекомендованого органом управління суб`єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст;
типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови;
договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб`єктів, коли ці суб`єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.
Особливості укладання господарських договорів на основі примірних і типових договорів передбачені ст. 184 Господарського кодексу України.
Так , відповідно до ч. 3 ст. 184 Господарського кодексу України укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених ст. 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документу, оформленого згідно з вимогами ст. 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.
Водночас, частиною 8 ст. 93 Земельного кодексу України передбачено, що відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про оренду землі» оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Статтею 13 вказаного Закону передбачено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Договір оренди землі укладається у письмовій формі і за бажанням однієї з сторін може бути посвідчений нотаріально. Типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом Міністрів України (ст. 14 Закону).
Як вбачається з аналізу наведених норм, укладення договору оренди землі у даних правовідносинах є обов`язковим; такий договір повинен бути укладений на основі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, при чому сторони не можуть відступати від його змісту, але мають право конкретизувати його умови.
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 року № 220 затверджений Типовий договір оренди землі.
Постановами Кабінету Міністрів України № 843 від 23.11.2016 року та № 890 від 22.11.2017 року внесено зміни до типової форми договору оренди землі в частині умов перегляду орендної плати та відповідальності за порушення сплати плати за землю.
Також 17.09.2016 року набуло чинності рішення Ужгородської міської ради від 30.08.2016 року № 356 «Про Тимчасове Положення про порядок надання земельних ділянок, що знаходяться у розпорядженні Ужгородської міської ради, в оренду фізичним та юридичним особам» , у відповідності до якого затверджено типову форму договору оренди землі, шляхом конкретизації окремих умов Типового договору, затвердженого постановою КМУ.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства, запропоновані позивачем зміни до договору оренди землі є обґрунтованими та правомірними, оскільки ними приведено орендні правовідносини між сторонами у відповідність до внесених законодавчих змін, в частині конкретизації обов`язків орендаря, умов внесення змін та розірвання договору, розміру орендної плати, а також визначення міри відповідальності за порушення умов договору.
Крім того, суд враховує те, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, який не може бути меншим, ніж встановлено положеннями статті 288 Податкового кодексу України.
Отже, зміна розміру грошової оцінки має наслідком зміну земельного податку і, як наслідок, зміну розміру орендної плати.
Рішенням 23-ої сесії 6-го Ужгородської міської ради від 14.07.2014 року № 1398 затверджено технічну документацію з нормативно-грошової оцінки земель населеного пункту м. Ужгорода по базовій вартості 1 м. кв. забудованої території в розрізі економіко-планувальних зон та грошової оцінки сільськогосподарських угідь населеного пункту.
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданого Головним управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області від 26.01.2017 року № 361/70-17 та з врахуванням даних Державної служби статистики України щодо індексу споживчих цін за 2016, 2017 роки, нормативна грошова оцінка земельної ділянки склала суму 6 608 340 грн.
З урахуванням вищенаведеного та встановленого розміру нормативно грошової оцінки земельної ділянки, визначеним в редакції позивача у додатковій угоді до договору оренди землі розмір місячної орендної плати у 2018 році за договором б/н - 16 520 грн. 85 коп., є підставним та обґрунтованим.
Згідно з п. 33 Договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін . У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується в судовому порядку.
При цьому, абзац 1 пункту 27 даного договору надає орендодавцю право в односторонньому порядку вносити зміни до даного договору при зміні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, ставок земельного податку та ставок орендної плати відповідно до змін чинного законодавства.
Статтею 30 Закону України „Про оренду землі» визначено, що зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін, а у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом.
Оскільки, сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду встановленого умовами договору розміру орендної плати. Крім того, з аналізу вищенаведеного випливає, що укладення договору оренди землі є обов`язковим, і такий договір повинен відповідати Типовому договору оренди землі.
Відповідно до ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Оскільки, письмова пропозиція про внесення змін до Договору була надіслана відповідачу 04.06.2018 року на його юридичну адресу, враховуючи час поштового обігу та 20-ти денний строк, встановлений для розгляду пропозиції про внесення змін до Договору оренди, на підставі ч. 5 ст. 188 Господарського кодексу України, для ефективного захисту права територіальної громади міста, суд вважає за можливе визнати додаткову угоду укладеною з моменту закінчення визначеного законодавцем 20-денного строку, тобто з 25.06.2018 року .
При цьому, судом за аналогією взято до уваги рекомендації, викладені в інформаційному листі Вищого господарського суду України від 07.04.2008 року, а саме, згідно з частиною другою статті 187 Господарського кодексу України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше. Згідно з частиною третьою статті 84 ГПК України у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір-умови, на яких сторони зобов`язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору. Зазначені норми не суперечать одна одній, оскільки суд вправі задовольнити позов про спонукання укласти договір лише в разі, якщо встановить, що існує правовідношення, в силу якого сторони зобов`язані укласти договір, але одна із сторін ухилилася від цього. Тому в резолютивній частині рішення, яким задовольняється позов про спонукання укласти договір, слід вказувати на те, що спірний договір є укладеним.
За таких обставин, суд дійшов висновку про підставність вимог позивача про зміну договору оренди шляхом визнання укладеною Додаткової угоди у запропонованій ним редакції, у зв`язку з чим вказані вимоги підлягають задоволенню повністю.
Отже, позов підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до ч. 9 ст. 238 ГПК України у спорі, що виник при укладенні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору. Відтак, зміст додаткових угод належить викласти в резолютивній частині рішення.
Судові витрати підлягають віднесенню на відповідача у відповідності до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України у розмірі 1 762 грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.
За приписами частин 4 та 5 статті 240 Господарського процесуального кодексу України у разі неявки всіх учасників справи у судове засідання, яким завершується розгляд справи, суд підписує рішення без його проголошення. Датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення.
Керуючись ст. ст. 11, 13, 14, 73 - 79, 86, 129, 210, 220, 233, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України,
СУД ВИРІШИВ :
1. Позов задоволити повністю.
2. Визнати укладеною Додаткову угоду до Договору оренди землі б/н від 23 .0 3.20 0 6 року у наступній редакції:
Додаткова угода про внесення змін до Договору оренди землі
від 23.03.2006 року
м. Ужгород „25» червня 2018 р.
Територіальна громада міста Ужгорода в особі Ужгородської міської ради від імені якої діє Департамент міського господарства Ужгородської міської ради, в особі директора департаменту Бабидорича ОСОБА_1 , що діє на підставі Положення, затвердженого рішенням Ужгородської міської ради від 30.03.2017 р. № 624 (надалі - Орендодавець), товариство з обмеженою відповідальністю «І Контракт» , код 32857969, в особі керівника ОСОБА_2 , (надалі - Орендар), з другого боку, уклали цю додаткову угоду до договору про нижченаведене:
1. На виконання пунктів 12, 13 договору у зв`язку із змінами коефіцієнту індексації у 2016 році внести зміни до пунктів 5, 10, 11 Договору та викласти їх у новій редакції, а саме:
« 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 2017 - 2018 роки з кадастровим номером 2110100000:54:001:0026 становить 6 608 340,00 грн. (шість млн. шістсот вісім тис. триста сорок грн. 00 коп.) згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки виданої відділом в Ужгородському районі головного управління Держгеокадастру в Закарпатській області № 361/70-17 від 26.01.2017 року.
« 10. Орендна плата вноситься Орендарем у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі у грошовій формі та становить 198 250,20 грн. (сто дев`яносто вісім тис. двісті п`ятдесят грн. 20 коп.) на рік.
« 11. Орендна плата вноситься щомісячно протягом 30 календарних днів за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця в розмірі 16 520,85 грн. (шістнадцять тис. п`ятсот двадцять грн. 85 коп.) .
2. На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 843, у зв`язку із внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 року № 220 «Про затвердження Типового договору оренди землі доповнити пункт 13 договору абзацом наступного змісту, а саме:
« - зміні граничних розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України .
3. На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 року № 890, у зв`язку із внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 року № 220 «Про затвердження Типового договору оренди землі викласти пункт 14 договору в новій редакції, а саме:
« 14. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені цим договором:
- у 10-ти денний строк сплачується штраф у розмірі 100 відсотків річної орендної плати, встановленої цим договором;
- справляється пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від несплаченої суми за кожний день прострочення» .
4. У зв`язку із затвердженням Тимчасового положення про прядок надання земельних ділянок, що знаходяться в розпорядженні Ужгородської міської ради, в оренду фізичним та юридичним особам згідно рішення сесії Ужгородської міської ради від 30.08.2016 року № 356 внести зміни до абзацу 1 пункту 27, пункти 30, 33, 36, абзацу 1 пункту 35 та викласти їх у новій редакції:
«абзац 1 пункту 27. В односторонньому порядку вносити зміни до даного договору при зміні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, коефіцієнтів інфляції (визначених у відповідності до вимог чинного законодавства), ставок земельного податку та ставок орендної плати відповідно до змін чинного законодавства шляхом надсилання відповідних повідомлень .
« 30. Обов`язки Орендаря:
- здійснити у 20-ти денний термін державну реєстрацію права оренди у відповідності до вимог чинно законодавства. У разі несвоєчасного здійснення права оренди справляється пеня у розмірі визначеному п. 14 даної угоди;
- у 10-ти денний термін з моменту підписання даної угоди, з`явитись до департаменту з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі на 2018 рік (після внесення змін до відомостей Державного земельного кадастру), для перегляду, у разі необхідності, розміру орендної плати;
- своєчасно вносити орендну плату за користування земельною ділянкою;
- щоквартально подавати Орендодавцю підтверджуючі документи щодо внесення орендної плати;
- приступати до використання земельної ділянки в строки, встановлені договором оренди землі, право оренди якого, зареєстрованим в установленому законом порядку;
- виконувати встановлені щодо об`єкта оренди обмеження (обтяження) в обсязі, передбаченому законом або договором оренди землі;
- дотримуватися режиму використання земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
- у п`ятиденний строк після державної реєстрації права оренди земельної ділянки надати копію договору відповідному органу державної податкової служби;
- у разі зміни своїх банківських реквізитів, юридичної адреси, назви, організаційно-правової форми тощо, у 10-денний строк з моменту настання таких змін повинен письмово повідомити про це Орендодавця;
- у разі неповернення земельної ділянки в зазначений термін здійснити плату за фактичне користування земельною ділянкою. Плата за землю у цьому випадку вноситься у розмірах, визначених цим договором;
- у разі поновлення договору оренди здійснювати відшкодування втрат від недоотримання Ужгородською міською радою коштів за використання земель на період закінчення дії даного договору та державної реєстрації поновленого договору;
- у разі зміни цільового використання земельної ділянки, з моменту її здійснення до набрання чинності новоукладеного договору проплачувати орендну плату в розмірі згідно ставок орендної плати нового використання;
- щороку станом на 1 січня і до 20 лютого поточного року подавати в державну податкову інспекцію в м. Ужгород головного управління ДФС У Закарпатській області податкову декларацію на поточний рік та/або здійснювати її подачу щомісяця у порядку та строки визначені Податковим кодексом України;
- за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі Орендар подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним в державну податкову інспекцію в м. Ужгороді головного управління ДФС у Закарпатській області податкову декларацію за новоукладеними договорами оренди;
- у разі зміни протягом року об`єкта та/або бази оподаткування платник Орендар подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни до державної податкової інспекції у м. Ужгород головного управління ДФС у Закарпатській області".
« 33. Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін, крім випадків визначених абзацом 1 пункту 27 даного договору. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку".
« 36. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку допускається. Умовами розірвання договору в односторонньому порядку є:
- несплати розміру орендної плати протягом трьох місяців;
- використання земельної ділянки не за цільовим призначення;
- передача в суборенду земельної ділянки без письмової згоди Орендодавця.
«абзац 1 пункту 35 - взаємною згодою сторін (за виключенням випадків встановлених пунктом 36 договору)» .
Додаткова угода про внесення змін до договору оренди землі укладена у 3-х примірниках, які мають однакову юридичну силу. Дана додаткова угода є невід`ємною частиною Договору оренди земельної ділянки від 23.03.2006 року. Цією угодою сторони дійшли домовленості про те, що дія пункту 1 угоди розповсюджується на період з 01.01.2017 року, дія пункту 3 - з 01.01.2018 року.
Реквізити сторін
Орендодавець Територіальна громада міста Ужгорода в особі Ужгородської міської ради Департамент міського господарства Ужгородської міської ради м. Ужгород пл. Поштова, 3 р/р 33211812700002, одержувач: УК у м. Ужгороді 18010600, код ЄДРПОУ 38015610 банк ГУДКСУ у Закарпатській області 812016 Орендар ТОВ "І КОНТРАКТ" пл. Корятовича, 15/9, м. Ужгород Код 32857969
Підписи сторін
Орендодавець Директор департаменту
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «І Контракт» , м. Ужгород, пл. Корятовича, 15/9 (код 32857969) на користь Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради, 88000, м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (код ЄДРПОУ 36541721) суму 1 762 (Одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні) грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.
4. На підставі ст. 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду згідно ст. 256 Господарського процесуального кодексу України подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без участі (неявки) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Рішення може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду.
5. Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі - http://court.gov.ua/fair/sud5008/ або http://www.reyestr.court.gov.ua.
У зв`язку з відпусткою, відрядженням та тимчасовою втратою працездатності судді Пригари Л.І. повний текст ухвали складено та підписано 14.05.2019 року.
Суддя Пригара Л.І.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2019 |
Оприлюднено | 15.05.2019 |
Номер документу | 81692597 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Закарпатської області
Пригара Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні