Ухвала
від 14.05.2019 по справі 924/29/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


УХВАЛА

"14" травня 2019 р. Справа № 924/29/17

за позовом публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"

до Сокільської сільської ради

за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Кабінету Міністрів України, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Хмельницької обласної державної адміністрації, публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Хмельницькгаз", Головного управління Державної казначейської служби України в Хмельницькій області

про стягнення заборгованості

Головуючий суддя Смаровоз М.В.

Суддя Гладюк Ю.В.

Суддя Димбовський В.В.

Представники:

публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України": Конопліцький І.В. - за дов. від 26.10.2018р.;

Жванецької сільської ради: Лозінський М.В. - за ордером від 14.05.2019р.;

Хмельницької обласної державної адміністрації: Назарчук В.М. - за довіреністю від 15.01.2019р.;

інших учасників процесу: не з`явились.

У засіданні 14.05.2019р. оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Представник публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" звернувся із заявою № 14/5-1217В про заміну боржника у судовому наказі, в якій просить замінити у виконавчому документі первісного боржника: "Сокільська сільська рада" (село Сокіл, Кам"янець-Подільського району, Хмельницької області, вул. Миру, 37, ідентифікаційний код 04404088) на його правонаступника - Жванецьку сільську об"єднану територіальну громаду (32365, Хмельницька область, Кам"янець-Подільський район, село Жванець, вул. Центральна, 57, ідентифікаційний код 04404036).

В обґрунтування заяви вказується на те, що 11.03.2011р. між сторонами на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.08.2009р. №1001-р "Про добудову підвідних газопроводів" було укладено договір №14/544/11, відповідно до п.1.1 якого позивач здійснює фінансування добудови об`єкта газопостачання: "Підвідний газопровід високого тиску до сіл Острівчани, Руда, Цвіклівці, Сокіл, Слобідка Малиновецька, Малинівці, Бобшин, Гринчук, Ходорівці, Княгинин, Гаврилівці, Жванець, Брага, Ісаківці, Ластівці, Збруч Кам`янець-Подільського району Хмельницької області", а відповідач зобов`язується здійснити добудову об`єкта, введення його в експлуатацію згідно з діючим законодавством України і умовами договору, забезпечити передачу його як цілісного майнового об`єкта у державну власність до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на баланс спеціалізованого підприємства з газопостачання та газифікації та повернути грошові кошти, отримані від Нафтогазу на добудову об`єкта. Рішенням господарського суду Хмельницької області від 28.03.2017р. позов задоволено. Дане рішення постановою Верховного суду від 03.04.2018р., яка скасувала постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 03.10.2017р., залишено в силі. На виконання рішення господарського суду Хмельницької області від 28.03.2017р. №924/29/17 видано судовий наказ від 01.06.2018р. № 924/29/17. 30.08.18р. стягувач скерував даний наказ для примусового виконання до Кам`янець-Подільського управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області. При цьому, як вказує позивач 17.09.2018р. на адресу стягувача надійшов лист від Кам`янець-Подільського управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області, яким було відмовлено стягувачеві у примусовому стягненні згідно наказу від 01.06.2018р. №924/29/17 у зв`язку із відсутністю у первісного боржника рахунків відкритих у Кам`янець-Подільському управлінні державної казначейської служби України у Хмельницькій області. Також, даним листом було повідомлено, що із січня 2018р. Сокільська сільська рада увійшла до складу Жванецької сільської об`єднаної територіальної громади відповідно до Закону України: "Про добровільне об`єднання територіальних громад".

Посилаючись на положення ст. 520 ЦК України, п. 5 ст. 334 ГПК України, п. 1.4. постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. «Про деякі питання застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» , ч. 5 ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження» , заявник просить задовольнити заяву про заміну боржника.

Представник заявника у судовому засіданні підтримує свою заяву від 17.04.2019р. та просить її задовольнити.

Представник Жванецької сільської ради у судовому засіданні заперечує проти задоволення вищевказаної заяви.

Водночас, у судовому засіданні 14.05.2019р. представник Жванецької сільської ради просить відкласти розгляд заяви, посилаючись на необхідність надання додаткових пояснень. Враховуючи, що відповідно до ч. 3 ст. 334 ГПК України суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду, а також зважаючи на зміст наявних матеріалів справи, суд залишає без задоволення вищевказане клопотання.

Представник Хмельницької обласної державної адміністрації з приводу вирішення заяви про заміну боржника у судовому наказі покладається на розсуд суду.

Судом з`ясовано, що рішенням господарського суду Хмельницької області від 28.03.2017р. позов публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" м. Київ до Сокільської сільської ради с. Сокіл Кам`янець-Подільського району Хмельницької області за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: 1. Кабінету Міністрів України м.Київ, 2. Міністерства енергетики та вугільної промисловості України м.Київ, 3. Хмельницької обласної державної адміністрації м.Хмельницький, 4. Головного управління Державної казначейської служби України в Хмельницькій області м.Хмельницький про стягнення 11 015 901,14грн., з яких 5 305 328,00 грн. сума основного боргу, 464 433,63 грн. 3% річних, 5 246 139,51грн. інфляційних втрат задоволено. Вирішено: стягнути з Сокільської сільської ради (Хмельницька обл., Кам`янець - Подільський район, с.Сокіл, вул. Миру, 37, код 04404088) на користь Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6, код 20077720) 5 305 328,00 грн. (п`ять мільйонів триста п`ять тисяч триста двадцять вісім гривень 00 коп.) основного боргу, 464 433,63грн. (чотириста шістдесят чотири гривні чотириста тридцять три гривні 63 коп.) 3 % річних, 5 246 139,51 грн. (п`ять мільйонів двісті сорок шість тисяч сто тридцять дев`ять гривень 51 коп.) інфляційних витрат, 165 238,52 грн. (сто шістдесят п`ять тисяч двісті тридцять вісім гривень 52 коп.) витрат по оплаті судового збору.

03.10.2017р. Рівненським апеляційним господарським судом винесено постанову, якою зокрема, постановлено: апеляційну скаргу Сокільської сільської ради на рішення господарського суду Хмельницької області від 28.03.2017р. у справі №924/29/17 задоволити; рішення суду першої інстанції скасувати; прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити; стягнути з Публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6, код 20077720) в доход Державного бюджету України 181762 грн. 37 коп. судового збору за розгляд апеляційної скарги.

03.04.2018р. Верховним Судом винесено постанову, якою, зокрема, постановлено: касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" задовольнити повністю; постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 03.10.2017р. у справі № 924/29/17 скасувати; рішення господарського суду Хмельницької області від 28.03.2017р. у справі № 924/29/17 залишити в силі; стягнути з Сокільської сільської ради в дохід Державного бюджету України 181762,37 грн. судового збору за розгляд справи в суді апеляційної інстанції; стягнути з Сокільської сільської ради на користь публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" 198 286,22 грн. судового збору за розгляд справи в суді касаційної інстанції.

01.06.2018р. господарським судом Хмельницької області видано наказ № 924/29/17 про стягнення з Сокільської сільської ради (Хмельницька обл., Кам`янець - Подільський район, с. Сокіл, вул. Миру, 37, код 04404088) на користь публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6, код 20077720) 5305328,00 грн. (п`ять мільйонів триста п`ять тисяч триста двадцять вісім гривень 00 коп.) основного боргу, 464 433,63грн. (чотириста шістдесят чотири гривні чотириста тридцять три гривні 63 коп.) 3 % річних, 5 246 139,51 грн. (п`ять мільйонів двісті сорок шість тисяч сто тридцять дев`ять гривень 51 коп.) інфляційних витрат, 165238,52 грн. (сто шістдесят п`ять тисяч двісті тридцять вісім гривень 52 коп.) витрат по оплаті судового збору.

Як вбачається із матеріалів заяви, у листі № 50/05-646 від 06.07.2018р. філії «Центр метрології газорозподільних систем» , адресованому Жванецькій сільській раді, повідомлено про те, що згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Сокільська сільська рада 17.01.2018р. припинила свою діяльність. Відповідно до Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" у Хмельницькій області у Кам`янець-Подільському районі Гринчуцька, Жванецька, Ластовецька, Рудська та Сокільська сільські ради рішеннями від 08.09.2017р. об`єдналися у Жванецьку сільську територіальну громаду з адміністративним центром у селі Жванець включивши до її складу села Бабшин, Брага, Гаврилівні, Гринчук, Збруч, Ісаківці, Каветчина, Ластівці, Малинівці, Межигір`я, Руда, Слобідка-Малиновецька, Сокіл та Цвіклівці Перші. Враховуючи викладене, заявник просив надати всі необхідні документи, в тому числі рішення сільських, районних рад, які стосуються припинення діяльності Сокільської сільської ради в зв`язку з об`єднанням її у Жванецьку сільську територіальну громаду та повідомити про включення до передавальних актів та прийняття на баланс Жванецької сільської ради та її виконавчих органів зобов`язань Сокільської сільської ради, щодо заборгованості за судовими рішеннями №924/22/17 та №924/29/17 (з наданням підтверджуючих документів).

У листі № 07-06/819 від 13.09.2018р. Кам`янець-Подільського управління Державної казначейської служби України Хмельницької області, адресованого Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» зазначено про те, що відповідно до підпункту 3 пункту 9 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011р. №845 зі змінами та доповненнями, у зв`язку з відсутністю у боржника - Сокільської сільської ради рахунків, відкритих в Кам`янець-Подільському управлінні Державної казначейської служби України Хмельницької області, а також враховуючи те, що чинним законодавством України не передбачено права органу Казначейства звертатись до суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження на правонаступника, оскільки відповідно до ст. 334 ГПК України заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець, повертається без виконання наказ господарського суду Хмельницької області від 01.06.2018р. у справі №924/29/17. Також повідомлено, що з січня 2018р. Сокільська сільська рада увійшла до складу Жванецької сільської об`єднаної територіальної громади, відповідно до Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад". У зв`язку з вищезазначеним, пропонують для виконання судового рішення по даній справі звернутись до господарського суду Хмельницької області, для вирішення даного питання згідно з нормами чинного законодавства України, а саме: заміну сторони виконавчого провадження з Сокільської сільської ради на правонаступника - Жванецьку сільську раду.

Відповідно до висновку Хмельницької обласної державної адміністрації на відповідність Конституції та законам України проектів рішень Гринчуцької, Жванецької, Ластовецької, Рудської, Сокільської сільських рад Кам`янець-Подільського "Про добровільне об`єднання територіальних громад", затвердженого розпорядженням голови державної адміністрації № 758/2017-р 06.09.2017р., за результатами розгляду встановлено, що запропоновані проекти рішень Гринчуцької, Жванецької, Ластовецької, Рудської, Сокільської сільських рад Кам`янець-Подільського району "Про добровільне об`єднання територіальних громад" щодо добровільного об`єднання територіальних громад", щодо добровільного об`єднання територіальних громад сіл, зокрема Жванець, Слобідка-Малиновецька Сокільської сільських рад Кам`янець-Подільського району у Жванецьку сільську об`єднану територіальну громаду з адміністративним центром у селі Жванець Кам`янець-Подільського району відповідають Конституції та законам України.

Крім того, в обгрунтування своїх доводів про те, що з січня 2018р. Сокільська сільська рада увійшла до складу Жванецької сільської об`єднаної територіальної громади, заявником надано копію облікової картки Сокільської сільської ради Хмельницької області Кам`янець-Подільського району.

В матеріалах доданих до заяви також наявні копії: розпорядження КМУ «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Хмельницької області» № 924-р від 08.09.2015р.; Перспективного плану формування територій громад Хмельницької області, затвердженого розпорядженням КМУ № 924 від 08.09.2015р; відповіді на лист від 25.06.2018р. Кам`янець-Подільської районної ради; паспорта Жванецької сільської об`єднаної територіальної громади з адміністративним центром у с. Жванець Кам`янець-Подільського району тощо.

Також судом встановлено, що, як вбачається з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1005328611 від 13.05.2019р., Сокільська сільська рада як юридична особа припинена 17.01.2018р.

Крім того, відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1005328672 від 13.05.2019р., за ідентифікаційним кодом, який зазначено заявником у прохальній частині його заяви як ідентифікаційний код нового боржника (04404036) в дійсності у реєстрі значиться як окрема юридична особа Жванецька сільська рада , а не Жванецька сільська об"єднана територіальна громада .

Разом з тим, така юридична особа як Жванецька сільська об"єднана територіальна громада у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не значиться (це вбачається з відповідного Витягу з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1005329993 від 14.05.2019р.).

Судом відзначається, що згідно ч.ч. 1, 2 ст. 4 ГПК України право на звернення до господарського суду в установленому цим Кодексом порядку гарантується. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи у господарському суді, до юрисдикції якого вона віднесена законом. Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Як передбачено ст. 52 ГПК України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Також, відповідно до статті 334 ГПК України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець. Суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб. Неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.

Крім того, згідно ст. 8 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" об`єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об`єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об`єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону.

Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою.

Після завершення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, їхні виконавчі комітети продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету. Протягом зазначеного строку сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою, очолює такі виконавчі комітети та входить до їх персонального складу.

Після завершення повноважень сільського голови, який одноособово виконував функції виконавчого органу сільської ради у територіальній громаді, що увійшла до об`єднаної територіальної громади, відповідні функції одноособово виконує сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою, з дня набуття ним повноважень до затвердження відповідною сільською, селищною, міською радою персонального складу її виконавчого комітету.

Об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

У разі об`єднання всіх територіальних громад одного району в одну об`єднану територіальну громаду все майно спільної власності територіальних громад такого району є комунальною власністю об`єднаної територіальної громади, а пов`язані з таким майном права та обов`язки належать об`єднаній територіальній громаді з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

З дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, та розміщених поза адміністративним центром об`єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - сільські, селищні, міські ради припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків всіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою.

Найменування представницького органу місцевого самоврядування об`єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з частини, яка є похідною від власного найменування населеного пункту, визначеного її адміністративним центром, у формі прикметника та відповідного загального найменування представницького органу місцевого самоврядування (сільська, селищна, міська рада).

З дня затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - виконавчих комітетів відповідних сільських, селищних, міських рад, розміщених поза адміністративним центром об`єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

Юридична особа - виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків всіх юридичних осіб - виконавчих комітетів відповідних сільських, селищних, міських рад територіальних громад, що об`єдналися, з дня затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету.

Найменування виконавчого органу місцевого самоврядування об`єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з відповідного загального найменування виконавчого органу місцевого самоврядування (виконавчий комітет, управління, відділ тощо) та повного найменування відповідного представницького органу місцевого самоврядування у родовому відмінку.

Реорганізація юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди.

Під час проведення реорганізації юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів повноваження з управління справами таких юридичних осіб здійснює сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою.

За поданням сільського, селищного, міського голови, обраного об`єднаною територіальною громадою, відповідна сільська, селищна, міська рада може утворити комісії для забезпечення виконання таким головою повноважень з управління справами юридичних осіб, що реорганізуються.

Після припинення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, їхніх виконавчих комітетів, сільського голови, який одноособово виконував функції виконавчого органу сільської ради територіальної громади, що увійшла до об`єднаної територіальної громади, видані ними нормативно-правові акти, невиконані акти індивідуальної дії зберігають чинність на відповідних територіях та для відповідних осіб.

Сільська, селищна, міська рада, обрана об`єднаною територіальною громадою, її виконавчий комітет можуть вносити зміни, визнавати такими, що втратили чинність, або скасовувати акти відповідних органів місцевого самоврядування та посадових осіб, визначені в абзаці першому цієї частини.

Бюджети територіальних громад, що об`єдналися, виконуються окремо до закінчення бюджетного періоду з урахуванням особливостей, встановлених цією частиною.

Сільська, селищна, міська рада, обрана об`єднаною територіальною громадою, може вносити зміни до рішень про місцеві бюджети, прийняті сільськими, селищними, міськими радами, обраними територіальними громадами, що об`єдналися.

До завершення періоду окремого виконання бюджетів територіальних громад, що об`єдналися, функції головних розпорядників, розпорядників бюджетних коштів територіальних громад, що об`єдналися, продовжують здійснювати відповідні бюджетні установи в особі сільського, селищного, міського голови, обраного об`єднаною територіальною громадою, інших керівників бюджетних установ.

До завершення періоду окремого виконання бюджетів територіальних громад, що об`єдналися, функції місцевих фінансових органів територіальних громад, що об`єдналися, здійснюють:

1) відповідні місцеві фінансові органи, створені до об`єднання територіальних громад;

2) сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою, якщо у відповідних територіальних громадах місцеві фінансові органи не були створені згідно із законом.

Залишки коштів на кінець бюджетного періоду бюджетів територіальних громад, що об`єдналися, перераховуються до бюджету об`єднаної територіальної громади на підставі платіжних доручень за підписом сільського, селищного, міського голови, обраного об`єднаною територіальною громадою.

Бюджет об`єднаної територіальної громади розробляється з урахуванням особливостей підготовки місцевих бюджетів, визначених бюджетним законодавством.

Державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об`єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб`єкту державної реєстрації.

Державна реєстрація припинення шляхом приєднання юридичних осіб - виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, які забезпечують окреме виконання бюджетів територіальних громад, що об`єдналися, здійснюється не раніше затвердження бюджету об`єднаної територіальної громади.

Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, її виконавчий комітет є такою, що припинилася, з дня внесення запису про її припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу - сільську, селищну, міську раду, обрану об`єднаною територіальною громадою, її виконавчий комітет, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об`єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою.

При постановленні ухвали судом також враховується, що відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" об"єднана територіальна громада є правонаступником прав та обов"язків саме територіальних громад (а не тих чи інших місцевих рад). При цьому, боржником у виконавчому документі у справі № 924/29/17 було визначено саме Сокільську сільську раду.

Враховуючи зміст вищенаведених положень законодавства, а також наявних матеріалів справи, оскільки судом встановлено, що, як вбачається з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.05.2019р., Сокільська сільська рада як юридична особа припинена 17.01.2018р., а відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.05.2019р. за ідентифікаційним кодом, який зазначено заявником у прохальній частині його заяви як ідентифікаційний код нового боржника (04404036) в дійсності у реєстрі значиться як окрема юридична особа Жванецька сільська рада , а не Жванецька сільська об"єднана територіальна громада (водночас, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Жванецька сільська об"єднана територіальна громада як юридична особа не значиться, як це вбачається з відповідного Витягу з означеного реєстру від 14.05.2019р.), за відсутності в матеріалах справи доказів процесуальної правосуб"єктності Жванецької сільської об"єднаної територіальної громади як особи, на яку може бути замінено в порядку статтей 52, 334 ГПК України Сокільську сільську раду, у задоволенні заяви публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" від 17.04.2019р. про заміну боржника у виконавчому документі у справі № 924/29/17 на його правонаступника ( Жванецьку сільську об"єднану територіальну громаду з ідентифікаційним кодом 04404036 , як вказав заявник) слід відмовити.

Водночас, відмова у задоволенні заяви публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" від 17.04.2019р. № 14/5-1217В про заміну боржника у виконавчому документі не позбавляє права заявника звернутись до суду із заявою про заміну Сокільської сільської ради особою-правонаступником боржника з наданням належних доказів правонаступництва.

Керуючись ст.ст. 52, 234, 235, 334 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

У задоволенні заяви публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" від 17.04.2019р. № 14/5-1217В про заміну боржника у виконавчому документі відмовити.

Ухвала набирає законної сили 14.05.2019р. та може бути оскаржена у строки та порядку, встановлені ст.ст. 256, 257 ГПК України, з урахуванням пп. 17.5 розділу XI «Перехідні положення» ГПК України.

Повний текст ухвали складено 14.05.2019р.

Головуючий суддя М.В. Смаровоз

Суддя Ю.В. Гладюк

Суддя В.В. Димбовський

Дата ухвалення рішення14.05.2019
Оприлюднено15.05.2019
Номер документу81693611
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення заборгованості Головуючий

Судовий реєстр по справі —924/29/17

Ухвала від 25.03.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 17.03.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 06.10.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Булгакова І.В.

Ухвала від 25.08.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Булгакова І.В.

Постанова від 25.06.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 22.06.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 26.05.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Рішення від 22.04.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Ухвала від 23.03.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Субботіна Л.О.

Постанова від 25.09.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Бучинська Г.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні