Рішення
від 07.05.2019 по справі 140/558/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2019 року ЛуцькСправа № 140/558/19

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Валюха В.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Інформаційне агентство Волинь Пост до Комунального підприємства Волиньприродресурс Волинської обласної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство Інформаційне агентство Волинь Пост (надалі - ПП ІА Волинь Пост , позивач) звернулося з позовом до Комунального підприємства Волиньприродресурс Волинської обласної ради (надалі - КП Волиньприродресурс , відповідач) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 31.01.2019 із засобів масової інформації позивачу стало відомо про те, що відповідач, в порушення частини восьмої статті 78 Господарського кодексу України (далі - ГК України), не оприлюднює на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, інформацію, передбачену цією статтею.

Позивач вважає вказану бездіяльність протиправною, з огляду на таке.

Рішенням Волинської обласної ради від 10.03.2016 № 3/18 Про створення комунального підприємства Волиньприродресурс Волинської обласної ради було створено КП Волиньприродресурс , відповідно до приписів пункту 1 частини першої статті 14 Закону України Про доступ до публічної інформації від 13.01.2011 № 2939-VI (далі - Закон № 2939-VI) відповідач як розпорядник публічної інформації зобов`язаний оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами, зокрема ту, що передбачена частиною восьмою статті 78 ГК України.

Проте, всупереч приписам частини восьмої статті 78 ГК України, передбачена цією статтею інформація не оприлюднена відповідачем.

Крім того, головний редактор ПП ІА Волинь Пост зробив запит на отримання інформації щодо виконання вимог частини восьмої статті 78 ГК України, відповідь на який надано листом від 13.02.2019, у якому зазначено, що запитувана інформація не стосується використання бюджетних коштів або ж на виконання якої не використовуються бюджетні кошти, а відповідач не є розпорядником публічної інформації в розумінні Закону № 2939-VI.

Позивач просить визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо обов`язкового оприлюднення на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з його управління, інформації, визначеної частиною восьмою статті 78 ГК України, та зобов`язати КП Волиньприродресурс оприлюднити цю інформацію на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління цим підприємством.

У поданому до суду відзиві на позовну заяву від 25.03.2019 № 80 (а. с. 21-28) відповідач позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні з таких підстав.

06.02.2019 до КП Волиньприродресурс звернулося ПП ІА Волинь Пост із запитом на отримання інформації стосовно виконання вимог частини восьмої статті 78 ГК України в частині оприлюднення на веб-сайті (сторінці) відповідної інформації. Запитувачу інформації надано відповідь, що КП Волиньприродресурс не є розпорядником такої інформації в розумінні Закону № 2939-VI. Крім того, інформація про оприлюднення чи не оприлюднення зазначеної позивачем в інформаційному запиті інформації не належить до публічної. Позивачем взагалі не зазначено про факт фінансування відповідача з місцевого бюджету, про прийняття засновником підприємства рішення щодо виділення коштів з обласного бюджету на певні цілі, а сам по собі факт створення КП Волиньприродресурс органом місцевого самоврядування не засвідчує про фінансування такого підприємства за рахунок коштів місцевого бюджету.

Відповідач у відзиві вказує, що інформацію щодо використання бюджетних коштів оприлюднено ним на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Е-Data (https://spending.gov.ua/). За відсутності у відповідача офіційного веб-сайту вважає правомірними дії щодо оприлюднення інформації про використання бюджетних коштів на згаданому веб-порталі. Відповідач також звертає увагу, що вимоги Закону № 2939-VI поширюються на КП Волиньприродресурс лише в частині оприлюднення та надання відповідної інформації за запитами, а положення законодавства щодо оприлюднення інформації, передбаченої частиною восьмою статті 78 ГК України, на підприємство взагалі не поширюється, оскільки воно не є розпорядником такої інформації. Крім того, Волинською обласною радою не приймалось порядку, який би визначав процедуру оприлюднення інформації підприємствами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 07.03.2019 прийнято вказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін суддею одноособово (а. с. 1).

Від учасників справи клопотання про розгляд справи в судовому засіданні не надходили.

Інших заяв по суті справи, крім позовної заяви та відзиву на неї, учасники справи до суду не подали.

Згідно із частиною другою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Відтак, судовий розгляд справи проведено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає до часткового задоволення з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що КП Волиньприродресурс створене відповідно до рішення Волинської обласної ради від 10.03.2016 № 3/18 Про створення комунального підприємства Волиньприродресурс Волинської обласної ради , засновником підприємства є Волинська обласна рада, відповідач є комунальним підприємством, що підтверджується відомостями відзиву на позовну заяву від 25.03.2019 № 30 (а. с. 21-28).

06.02.2019 ПП ІА Волинь Пост звернулося до КП Волиньприродресурс із запитом про надання інформації щодо виконання вимог частини восьмої статті 78 ГК України, зокрема, чи оприлюднена на його власному веб-сайті чи на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності така інформація: цілі діяльності комунального унітарного підприємства; квартальна, річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування; аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством; статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше; біографічна довідка (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних); біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним; річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства; структура, принципи формування і розмір винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням; рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства; опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками; відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України Про відкритість використання публічних коштів ; інформація про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства (а. с. 8-9).

Листом від 13.02.2019 № 24 КП Волиньприродресурс повідомило позивача, що воно не є розпорядником такої інформації в розумінні Закону № 2939-VI (а. с. 10).

При вирішенні даного спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.

За приписами частини першої статті 63 ГК України залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства, зокрема, комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади.

Частинами третьою, четвертою статті 63 ГК України передбачено, що залежно від способу утворення (заснування) та формування статутного капіталу в Україні діють підприємства унітарні та корпоративні. Унітарне підприємство створюється одним засновником, який виділяє необхідне для того майно, формує відповідно до закону статутний капітал, не поділений на частки (паї), затверджує статут, розподіляє доходи, безпосередньо або через керівника, який призначається (обирається) засновником (наглядовою радою такого підприємства у разі її утворення), керує підприємством і формує його трудовий колектив на засадах трудового найму, вирішує питання реорганізації та ліквідації підприємства. Унітарними є підприємства державні, комунальні, підприємства, засновані на власності об`єднання громадян, релігійної організації або на приватній власності засновника.

Згідно із частиною першою статті 78 ГК України комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами (частина друга статті 78 ГК України).

Відповідно до частини третьої статті 78 ГК України майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).

За правилами частини восьмої статті 78 ГК України комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, установлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради. Доступ до таких веб-сторінок та веб-сайтів є цілодобовим і безоплатним.

Обов`язковому оприлюдненню підлягає така інформація: цілі діяльності комунального унітарного підприємства; квартальна, річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування; аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством; статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше; біографічна довідка (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних); біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним; річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства; структура, принципи формування і розмір винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням; рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства; опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками; відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України Про відкритість використання публічних коштів ; інформація про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Комунальне унітарне підприємство оприлюднює річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком щодо неї, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством до 30 квітня року, що настає за звітним періодом. Відповідальність за оприлюднення та достовірність інформації, визначеної цією статтею, несе керівник комунального унітарного підприємства відповідно до законів України та умов укладеного з ним контракту.

Частиною першою статті 1 Закону № 2939-VI визначено, що публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Згідно із пунктом 1 частини першої статті 5 Закону № 2939-VI доступ до інформації забезпечується шляхом систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом.

Відповідно до частини п`ятої статті 6 Закону № 2939-VI не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.

За правилами частини першої статті 10-1 Закону № 2939-VI публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов`язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.

Згідно із пунктом 1 частини першої статті 14 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані: оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами.

Частиною першою статті 13 Закону № 2939-VI передбачено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: 1) суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання; 2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів; 3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб`єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов`язаної з виконанням їхніх обов`язків; 4) суб`єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

Відповідно до частини першої статті 15 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати: 1) інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо); 2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності; 3) перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення; 4) порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності; 5) інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник; 5-1) перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних; 6) інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації; 7) плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань; 8) розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи; 9) загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку; 10) звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію; 11) інформацію про діяльність суб`єктів владних повноважень, а саме про: їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв`язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти; прізвище, ім`я та по батькові, службові номери засобів зв`язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом; розклад роботи та графік прийому громадян; вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад; перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення; перелік і службові номери засобів зв`язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності; порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб`єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності; систему обліку, види інформації, якою володіє суб`єкт владних повноважень; 12) іншу інформацію про діяльність суб`єктів владних повноважень, порядок обов`язкового оприлюднення якої встановлений законом.

За приписами частини другої статті 15 цього ж Закону інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обов`язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п`яти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.

Системний аналіз вказаних нормативно-правових актів дає підстави суду дійти висновку про те, що комунальне унітарне підприємство повинно оприлюднювати інформацію про свою діяльність шляхом розміщення її або на власній веб-сторінці (веб-сайті), або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради, а не оприлюднення такої інформації є порушенням вимог частини восьмої статті 78 ГК України, пункту 1 частини першої статті 14, частин першої, другої статті 15 Закону № 2939-VI, а також бездіяльністю, яка відповідно до частин першої, третьої статті 23 Закону № 2939-VI може бути оскаржена до суду за правилами КАС України.

Як вбачається із матеріалів справи, відповідач не оприлюднив ні на власній веб-сторінці (веб-сайті), ні на офіційному веб-сайті Волинської обласної ради інформацію, передбачену частиною восьмою статті 78 ГК України, чим допустив протиправну бездіяльність.

Суд не бере до уваги доводи відповідача про те, що він не є розпорядником публічної інформації та позивач не надав доказів щодо використання бюджетних коштів, оскільки обов`язок щодо оприлюднення відповідної інформації прямо передбачено частиною восьмою статті 78 ГК України, яка підлягає застосуванню у поєднанні із пунктом 1 частини першої статті 14 Закону № 2939-VI.

На думку суду, відсутність рішення Волинської обласної ради, яке б визначало порядок та строки оприлюднення інформації про діяльність комунальних підприємств спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, що підтверджується листом обласної ради від 25.03.2019 № 498/35/2-19 (а. с. 29), унеможливлює оприлюднення інформації, передбаченої частиною восьмою статті 78 ГК України, лише на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, та не звільняє відповідача від обов`язку оприлюднити таку інформацію на власному веб-сайті.

Крім того, суд звертає увагу, що за приписами частини восьмої статті 78 ГК України обов`язок щодо оприлюднення передбаченої цією статтею інформації не пов`язаний ні з фінансуванням відповідного суб`єкта за рахунок коштів місцевого бюджету, ні з наявністю в нього власного веб-сайту, у зв`язку із чим суд не бере до уваги доводи відповідача про відсутність у нього веб-сайту та не зазначення позивачем факту фінансування відповідача з місцевого бюджету, про прийняття засновником підприємства рішення щодо виділення коштів з обласного бюджету на певні цілі як на підстави для відмови у позові.

Суд також вважає, що оприлюдненням відповідачем інформації щодо використання бюджетних коштів на єдиному державному веб-порталі відкритих даних Е-Data не вичерпується його обов`язок, передбачений частиною восьмою статті 78 ГК України та вищевказаними нормами Закону № 2939-VI, оскільки за приписами частини восьмої статті 78 ГК України оприлюдненню підлягає значно більша за обсягом та змістом інформація, ніж інформація щодо використання бюджетних коштів.

З наведених вище мотивів та підстав, виходячи із наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позовні вимоги належить задовольнити частково шляхом прийняття судом рішення про визнання протиправною бездіяльність КП Волиньприродресурс щодо обов`язкового оприлюднення на власній веб-сторінці (веб-сайті) інформації, визначеної частиною восьмою статті 78 ГК України, та зобов`язання відповідача оприлюднити на власній веб-сторінці (веб-сайті) вказану інформацію.

При цьому, з огляду на відсутність відповідного порядку, визначеного рішенням Волинської обласної ради, позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності КП Волиньприродресурс щодо обов`язкового оприлюднення на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління КП Волиньприродресурс , інформації, визначеної частиною восьмою статті 78 ГК України, та зобов`язання відповідача вчинити вказані дії не підлягають задоволенню.

Згідно із частинами першою, третьою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Відтак, враховуючи, що позовні вимоги задоволені частково, тому на користь позивача необхідно стягнути з відповідача судовий збір в розмірі 1921,00 грн., що був сплачений платіжним дорученням від 26.02.2019 № 336 в сумі 3842,00 грн. (а. с. 2, 12).

Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Комунального підприємства Волиньприродресурс Волинської обласної ради щодо обов`язкового оприлюднення на власній веб-сторінці (веб-сайті) інформації, визначеної частиною восьмою статті 78 Господарського кодексу України.

Зобов`язати Комунальне підприємство Волиньприродресурс Волинської обласної ради (43027, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан, 9, ідентифікаційний код 40422121) оприлюднити на власній веб-сторінці (веб-сайті) інформацію, визначену частиною восьмою статті 78 Господарського кодексу України.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Комунального підприємства Волиньприродресурс Волинської обласної ради (43027, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан, 9, ідентифікаційний код 40422121) на користь Приватного підприємства Інформаційне агентство Волинь Пост (43010, Волинська область, м. Луцьк, вул. Глушець, 49, ідентифікаційний код 37940532) судовий збір в розмірі 1921 гривня 00 копійок (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня нуль копійок).

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.М.Валюх

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2019
Оприлюднено15.05.2019
Номер документу81694012
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/558/19

Ухвала від 07.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 07.05.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 01.04.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

Ухвала від 04.03.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

Ухвала від 07.03.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні