КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про повернення позовної заяви
06 травня 2019 року м. Київ № 320/2203/19
Суддя Київського окружного адміністративного суду Брагіна О.Є., розглянувши позовну заяву Ірпінського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зоря-1" про стягнення заборгованості.
в с т а н о в и в:
до суду звернулось Ірпінське ОУПФУ Київської області з позовом до ТОВ "Зоря-1" про стягнення заборгованості зі сплати пільгових пенсій.
Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Вивчивши зміст позовної заяви та долучених до неї документів, суд приходить до висновку про необхідність його повернення, з урахуванням такого:
як слідує із вступної частини позову суб`єктом звернення є Ірпінське ОУПФУ Київської області. Позовна заява підписана головою комісії з припинення управління - Заболотною В. , документи щодо якої про призначення на цю посаду заявником не надані.
За даними ЄДРПОУ Ірпінське ОУПФУ з 04.09.2018 р. перебуває в стані припинення.
Постановою КМУ від 20 жовтня 2011р. № 1074 було затверджено Порядок здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, яким врегульовано механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів.
Відповідно до п.17 Порядку у разі функціонування в органі виконавчої влади територіальних органів: міністр, керівник іншого центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, у десятиденний строк з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про припинення органу виконавчої влади вносить Кабінетові Міністрів України подання про реорганізацію або ліквідацію територіальних органів із статусом юридичної особи публічного права (далі - територіальні органи); міністр, керівник центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідного міністра, керівник іншого центрального органу виконавчої влади у десятиденний строк з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про припинення відповідного органу виконавчої влади приймає в установленому порядку за погодженням з Кабінетом Міністрів України (а керівник центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідного міністра, також за погодженням з таким міністром) рішення про реорганізацію або ліквідацію територіальних органів, які не мають статусу юридичної особи.
Голова комісії з припинення органу виконавчої влади після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про припинення територіальних органів утворює відповідні комісії, затверджує їх голів та визначає строк проведення реорганізації або ліквідації. Головою комісії з припинення територіального органу призначається керівник або заступник керівника такого органу, який затверджує її персональний склад. До комісії з припинення органу виконавчої влади або територіального органу з моменту затвердження її персонального складу переходять повноваження щодо управління справами у частині забезпечення здійснення заходів, пов`язаних з реорганізацією або ліквідацією відповідно органу виконавчої влади або територіального органу.
Абзацем 2 ст.15 Порядку встановлено, що Головою комісії з реорганізації органу виконавчої влади затверджується керівник або заступник керівника утвореного органу виконавчої влади або органу виконавчої влади, до якого перейшли права та обов`язки органу виконавчої влади, що реорганізується.
На підставі п.1 постанови КМУ від 22.08.2018р. №59 "Про деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України" Ірпінське ОУПФУ Київської області реорганізовано шляхом приєднання до ГУ ПФУ у Київській області. Таким чином, уповноваженим органом до якого мають перейти права та обов`язки Ірпінського ОУПФУ Київської області є Головне управління ПФУ у Київській області, отже останнього і мало бути визначено Головою комісії з припинення територіального органу виконавчої влади.
Крім того, за приписами п.п.18-19 Порядку до комісії з припинення органу виконавчої влади або територіального органу з моменту затвердження її персонального складу переходять повноваження щодо управління справами лише у частині забезпечення здійснення заходів, пов`язаних з реорганізацією або ліквідацією відповідно органу виконавчої влади або територіального органу.
Право підписувати документи щодо припинення органу виконавчої влади або територіального органу надається голові комісії з моменту його затвердження до дня внесення запису про державну реєстрацію припинення органу виконавчої влади або територіального органу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Отже, Ліквідаційна комісія ОУПФУ здійснює свої повноваження лише в частині забезпечення заходів, пов`язаних з ліквідацією та реорганізацією відповідного територіального органу.
Права ліквідатора установи встановлені ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ГК України та ЦК України, в яких право ліквідатора (голови Ліквідаційної комісії та її членів) обмежено лише можливістю звернення до суду з вимогами про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника.
Згідно із п.3 ч.4 ст.169 КАСУ, позовна заява повертається, якщо її підписано особою, яка не мала права її підписувати. З огляду на відсутність повноважень у голови з припинення Ірпінського ОУПФУ на звернення до суду з викладених вище підстав, суд повертає подану та підписану нею позовну заяву.
Керуючись статтями 169, 171, 243, 248, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. Позовну заяву Ірпінського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4, код ЄДРПОУ 41248152) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зоря-1" (07823, Київська обл., Бородянський р-н, с. Загальці, вул. Шевченка, 3, код ЄДРПОУ 03756282) про стягнення заборгованості, - повернути позивачеві.
2. Роз`яснити, що повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
3. Копію ухвали разом з матеріалами позовної заяви надіслати позивачеві.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.
Суддя Брагіна О.Є.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2019 |
Оприлюднено | 15.05.2019 |
Номер документу | 81694640 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Брагіна О.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні