Ухвала
від 06.05.2019 по справі 320/2203/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

06 травня 2019 року м. Київ № 320/2203/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Брагіна О.Є., розглянувши позовну заяву Ірпінського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зоря-1" про стягнення заборгованості.

в с т а н о в и в:

до суду звернулось Ірпінське ОУПФУ Київської області з позовом до ТОВ "Зоря-1" про стягнення заборгованості зі сплати пільгових пенсій.

Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Вивчивши зміст позовної заяви та долучених до неї документів, суд приходить до висновку про необхідність його повернення, з урахуванням такого:

як слідує із вступної частини позову суб`єктом звернення є Ірпінське ОУПФУ Київської області. Позовна заява підписана головою комісії з припинення управління - Заболотною В. , документи щодо якої про призначення на цю посаду заявником не надані.

За даними ЄДРПОУ Ірпінське ОУПФУ з 04.09.2018 р. перебуває в стані припинення.

Постановою КМУ від 20 жовтня 2011р. № 1074 було затверджено Порядок здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, яким врегульовано механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів.

Відповідно до п.17 Порядку у разі функціонування в органі виконавчої влади територіальних органів: міністр, керівник іншого центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, у десятиденний строк з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про припинення органу виконавчої влади вносить Кабінетові Міністрів України подання про реорганізацію або ліквідацію територіальних органів із статусом юридичної особи публічного права (далі - територіальні органи); міністр, керівник центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідного міністра, керівник іншого центрального органу виконавчої влади у десятиденний строк з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про припинення відповідного органу виконавчої влади приймає в установленому порядку за погодженням з Кабінетом Міністрів України (а керівник центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідного міністра, також за погодженням з таким міністром) рішення про реорганізацію або ліквідацію територіальних органів, які не мають статусу юридичної особи.

Голова комісії з припинення органу виконавчої влади після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про припинення територіальних органів утворює відповідні комісії, затверджує їх голів та визначає строк проведення реорганізації або ліквідації. Головою комісії з припинення територіального органу призначається керівник або заступник керівника такого органу, який затверджує її персональний склад. До комісії з припинення органу виконавчої влади або територіального органу з моменту затвердження її персонального складу переходять повноваження щодо управління справами у частині забезпечення здійснення заходів, пов`язаних з реорганізацією або ліквідацією відповідно органу виконавчої влади або територіального органу.

Абзацем 2 ст.15 Порядку встановлено, що Головою комісії з реорганізації органу виконавчої влади затверджується керівник або заступник керівника утвореного органу виконавчої влади або органу виконавчої влади, до якого перейшли права та обов`язки органу виконавчої влади, що реорганізується.

На підставі п.1 постанови КМУ від 22.08.2018р. №59 "Про деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України" Ірпінське ОУПФУ Київської області реорганізовано шляхом приєднання до ГУ ПФУ у Київській області. Таким чином, уповноваженим органом до якого мають перейти права та обов`язки Ірпінського ОУПФУ Київської області є Головне управління ПФУ у Київській області, отже останнього і мало бути визначено Головою комісії з припинення територіального органу виконавчої влади.

Крім того, за приписами п.п.18-19 Порядку до комісії з припинення органу виконавчої влади або територіального органу з моменту затвердження її персонального складу переходять повноваження щодо управління справами лише у частині забезпечення здійснення заходів, пов`язаних з реорганізацією або ліквідацією відповідно органу виконавчої влади або територіального органу.

Право підписувати документи щодо припинення органу виконавчої влади або територіального органу надається голові комісії з моменту його затвердження до дня внесення запису про державну реєстрацію припинення органу виконавчої влади або територіального органу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Отже, Ліквідаційна комісія ОУПФУ здійснює свої повноваження лише в частині забезпечення заходів, пов`язаних з ліквідацією та реорганізацією відповідного територіального органу.

Права ліквідатора установи встановлені ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ГК України та ЦК України, в яких право ліквідатора (голови Ліквідаційної комісії та її членів) обмежено лише можливістю звернення до суду з вимогами про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника.

Згідно із п.3 ч.4 ст.169 КАСУ, позовна заява повертається, якщо її підписано особою, яка не мала права її підписувати. З огляду на відсутність повноважень у голови з припинення Ірпінського ОУПФУ на звернення до суду з викладених вище підстав, суд повертає подану та підписану нею позовну заяву.

Керуючись статтями 169, 171, 243, 248, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Позовну заяву Ірпінського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4, код ЄДРПОУ 41248152) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зоря-1" (07823, Київська обл., Бородянський р-н, с. Загальці, вул. Шевченка, 3, код ЄДРПОУ 03756282) про стягнення заборгованості, - повернути позивачеві.

2. Роз`яснити, що повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

3. Копію ухвали разом з матеріалами позовної заяви надіслати позивачеві.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.

Суддя Брагіна О.Є.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.05.2019
Оприлюднено15.05.2019
Номер документу81694640
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/2203/19

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Брагіна О.Є.

Рішення від 26.04.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

Ухвала від 02.04.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні