Доманівський районний суд Миколаївської області
вул. Центральна, 35 м. смт. Доманівка Доманівський район Миколаївська область Україна 56400
e-mail: inbox@dm.mk.court.gov.ua
Справа F 475/181/19
Провадження F 2/475/166/19
У Х В А Л А
Іменем України
про закриття провадження
14.05.2019
смт. Доманівка
Доманівський районний суд Миколаївської області у складі:
головуючої судді: Вадовської А.В.,
за участю секретаря: Кравець Л.В.,
позивача: ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Доманівської районної державної адміністрації про стягнення заборгованості із заробітної плати,
В С Т А Н О В И В:
Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва Доманівської районної державної адміністрації про стягнення заборгованості із заробітної плати у розмірі 27 327,11 грн.
Ухвалою суду від 09.04.2019 р. замінено відповідача у справі його правонаступником Доманівською РДА через припинення юридичної особи Сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва.
Позов мотивований тим, що позивач з 01 лютого 2017 р. був призначений на посаду головного спеціаліста сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва Доманівської районної адміністрації та прийняв присягу державного службовця.
До вступу на державну службу позивач з 01.09.2000 р. по 22.07.2016 р. проходив службу в підрозділах МВС України, МНС України, ДСНС України та має трудовий стаж 15 років 10 місяців і 21 день і має спеціальне звання капітан служби цивільного захисту F рядовий внутрішньої служби.
Враховуючи спеціальне звання капітана служби цивільного захисту і стаж роботи, позивач вважає, що згідно ст.52 Закону України «Про державну службу» йому повинна нараховуватися надбавка на рівні 3 % посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 % посадового окладу.
Таким чином, з моменту прийняття ОСОБА_1 на державну службу, він повинен був отримувати 45% надбавки до посадового окладу державного службовця.
Проте, така надбавка була встановлена з 01 лютого 2018 р. в розмірі 3% та лише з 01.10.2018 р. в розмірі 50% від посадового окладу державного службовця.
Посилаючись на положення ст.50 ЗУ «Про державну службу», позивач ОСОБА_1 просить стягнути на його користь з відповідача недоплачену надбавку за вислугу років за період роботи з 01.02.2017 р. по 01.10.2018 р. в розмірі 27 327,11 грн.
У судове засідання 14 травня 2019 р. представник відповідача не з'явився, причину неявки суду не повідомив, заяву про розгляд справи без його участі не надавав. У відзиві на позов керівник апарату Доманівської РДА ОСОБА_2 просила відмовити у задоволенні позовних вимог позивача.
Позивач вважав за можливе розглядати справу без участі представника відповідача.
Заслухавши думку позивача ОСОБА_1, дослідивши зміст позовної заяви, суд дійшов висновку про наявність підстав для закриття провадження.
Так, у позовній заяві позивач ОСОБА_1 просить про стягнення заробітної плати, заборгованої йому за роботу у період з 01 лютого 2017 р. по 29.11.2018 р. на посаді головного спеціаліста сектору містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва Доманівської РДА, тобто роботу з приводу проходження публічної служби. При цьому посилається на положення Закону України "Про державну службу".
Згідно із ч.1 ст. 19 ЦПК України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: у спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.
Предметом позову у даній справі є стягнення з відповідача у відповідності до положень ст.50 Закону України «Про державну службу» на користь позивача недоплаченої надбавки за вислугу років за період роботи з 01.02.2017 р. по 01.10.2018 р. в розмірі 27 327,11 грн.
Відповідно до п.17 ч.1 ст.4 КАС України публічна служба - діяльність на державних політичних посадах, у державних колегіальних органах, професійна діяльність суддів, прокурорів, військова служба, альтернативна (невійськова) служба, інша державна служба, патронатна служба в державних органах, служба в органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування.
Відтак, зміст поняття «публічна служба» охоплює поняття державної служби.
Відповідно до ч.1 статті 1 Закону України "Про державну службу" державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
Державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо повFязані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби (ч.2 ст.1 Закону україни "Про державну службу").
З позовної заяви, як і з встановленого статусу позивача у справі, вбачається, що ОСОБА_1 мав статус державного службовця, тобто правовідносини у даній справі стосуються проходження публічної служби.
У Постанові ОСОБА_3 Верховного Суду від 17.10.2018 р. у справі F 661/3699/16-ц суд дійшов висновку, який в силу ч.4 ст.263 ЦПК України має враховуватися судом при виборі і застосуванні відповідної норми права до спірних правовідносин, вимога позивача, яка є пов'язаною з проходженням особою публічної служби та звільненням з цієї служби, має розглядатися за правилами адміністративного судочинства.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.255 ЦПК України суд своєю ухвалою закриває провадження у справі, якщо справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.
За такого, зважаючи, що дана справа підлягає розгляду в порядку адміністративного, а не цивільного судочинства, суд вважає за необхідне на підставі п.1 ч.1 ст. 255 ЦПК України закрити провадження у справі.
Керуючись п.1 ч.1 ст.255, 258-261 ЦПК України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Провадження у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до Доманівської районної державної адміністрації про стягнення заборгованості із заробітної плати, закрити, оскільки справа підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Ухвала набирає законної сили через 15 днів, якщо не буде оскаржена.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду або через Доманівський районний суд Миколаївської області.
Суддя :
ОСОБА_4
Суд | Доманівський районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2019 |
Оприлюднено | 15.05.2019 |
Номер документу | 81711178 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Доманівський районний суд Миколаївської області
Вадовська А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні