Рішення
від 07.05.2019 по справі 440/4184/18
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/4184/18

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Сич С.С.,

за участю:

секретаря судового засідання - Гнітько О.О.,

представника відповідача - Чайки М. Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" до Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування наказу, -

В С Т А Н О В И В:

23 листопада 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" /надалі - позивач; ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою, з урахуванням уточненої позовної заяви /а.с. 76-82/, до Головного управління ДФС у Полтавській області /надалі - відповідач; ГУ ДФС у Полтавській області/ про визнання протиправним та скасування наказу Головного управління ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893 про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" зі змінами, внесеними наказом від 19.11.2018 № 2990.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що наказ від 09.11.2018 №2893 про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" зі змінами, внесеними наказом від 19.11.2018 № 2990, є протиправним та підлягає скасуванню, з огляду на наступне: наказ про внесення змін до наказу від 19.11.2018 №2990 та повідомлення від 19.11.2018 №845 отримано філією 21.11.2018, тобто пізніше ніж за 10 календарних днів до дня початку проведення перевірки; філія не була включена до плану перевірок, у подальшому до плану-графіку внесено зміни, зокрема, щодо включення до нього філії та оновлений план-графік оприлюднений на веб-сайті ДФС України 16.08.2018, хоча Податковим кодексом України не урегульовано порядок корегування чи оновлення оприлюдненого плану-графіка; наказ щодо перевірки філії підписано не уповноваженою особою, оскільки контролюючим органом щодо ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" є Головне управління ДФС у м. Києві; перевірка призначена з порушенням вимог п. 10.2.1 ст. 102 Податкового кодексу України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 28 листопада 2018 року позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 10 грудня 2018 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/4184/18, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання на 15:00 08 січня 2019 року, витребувано докази.

27 грудня 2018 року до суду надійшов відзив відповідача на позовну заяву /а.с. 161-163/, у якому представник ГУ ДФС у Полтавської області просить у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі, посилаючись на те, що ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" має у своєму складі Новосанжарську філію, яка зареєстрована за адресою: 39323, Полтавська область, Новосанжарський район, село Руденківка, вул. Миру, 70 та перебуває на обліку у Полтавській об`єднаній податковій інспекції ГУ ДФС у Полтавській області, у зв`язку з чим ГУ ДФС у Полтавській області видано наказ від 09.11.2018 №2893 про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з 26 листопада 2018 року, тривалістю 10 робочих днів, який був направлений позивачу за 13 днів до початку перевірки. 19.11.2018 ГУ ДФС у Полтавській області видано наказ №2990 "Про внесення змін до наказу ГУ ДФС у Полтавській області від 09 листопада 2018 року №2893" в частині перенесення дати початку перевірки з 26 листопада 2018 року на 27 листопада 2018 року, який вручено платнику 21.11.2018. Зазначає, що законодавством України передбачено можливість здійснення коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, а також, що проведення перевірки, зупинення перевірки відокремленого підрозділу, продовження або перенесення термінів проведення перевірки забезпечується територіальними органами ДФС за місцем обліку відокремлених підрозділів. Вказує, що зважаючи на місцезнаходження відокремленого підрозділу ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" - Новосанжарської філії, контролюючим органом відносно Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" є ГУ ДФС у Полтавській області. Пояснює, що відповідачем не було допущено порушення вимог п. 10.2.1 ст. 102 Податкового кодексу України.

Протокольною ухвалою суду від 08 січня 2019 року у зв`язку з неявкою позивача в підготовче засідання підготовче засідання відкладено до 10:00 04 лютого 2019 року.

10 січня 2019 року до суду надійшли додаткові письмові пояснення відповідача /а.с. 176-177/, в яких представником відповідача зазначено, що рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 07.12.2018 у справі №640/20558/18, яке набрало законної сили, встановлено факт дотримання ГУ ДФС у Полтавській області вимог пункту 77.4 статті 77 Податкового кодексу України. Прояснено, що ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" подано 29.02.2016 податкову декларацію з податку на прибуток за 2015 рік, а тому відповідачем при призначенні планової перевірки дотримано вимоги п. 10.2.1 ст. 102 Податкового кодексу України.

Протокольною ухвалою суду від 04 лютого 2019 року у зв`язку з неявкою позивача у підготовче засідання, внаслідок чого питання визначені ч. 2 ст. 180 Кодексу адміністративного судочинства України не могли бути вирішені у даному підготовчому засіданні, підготовче засідання відкладено до 09:00 14 лютого 2019 року.

Протокольними ухвалами суду від 14 лютого 2019 року витребувано докази та на підставі п. 4 ч. 6 ст. 181 Кодексу адміністративного судочинства України оголошено перерву у підготовчому засіданні до 09:00 27 лютого 2019 року.

Підготовче судове засідання, призначене на 09:00 27 лютого 2019 року не відбулося у зв`язку з перебуванням головуючого судді на лікарняному.

Протокольною ухвалою суду від 22 березня 2019 року задоволено клопотання представника позивача про відкладення підготовчого засідання та підготовче засідання відкладено до 14:00 04 квітня 2019 року.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 04 квітня 2019 року закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 12:00 18 квітня 2019 року.

Протокольною ухвалою суду від 18 квітня 2019 року у зв`язку з неявкою позивача розгляд справи відкладено до 14:00 07 травня 2019 року.

Представник позивача у судове засідання 07 травня 2019 року повторно не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки в судове засідання не повідомив /а.с. 245/.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Відповідно до частини 1 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Пунктом 2 частини 3 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника), незалежно від причин неявки.

З огляду на вищевикладене, зважаючи, що представник позивача будучи належним чином повідомленим про дату, час та місце розгляду справи у судове засідання повторно не з`явився та неявка представника позивача не перешкоджає розгляду справи по суті, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи по суті за відсутності представника позивача.

Суд, заслухавши вступне слово представника відповідача, дослідивши письмові докази, встановив наступні обставини та спірні правовідносини.

ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (ідентифікаційний код 34880036) зареєстроване як юридична особа 15.02.2007 та станом на 09.11.2018 та 19.11.2018 перебувало на обліку як платник податків та як платник єдиного внеску у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві з 16.02.2007, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" /а.с. 201-204/.

Новосанжарська філія ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (ідентифікаційний код 35919996, місцезнаходження: вул. Миру, 70, с. Руденківка, Новосанжарський район, Полтавська область, 39323, дата створення: 27.05.2008, номер запису про створення відокремленого підрозділу: 10701030005026313) є відокремленим структурним підрозділом ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" та перебуває на обліку як платник податків та платник єдиного внеску у Полтавській об`єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС у Полтавській області з 16.07.2008, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" станом на 09.11.2018 та станом на 19.11.2018 /а.с. 205-208/.

Головне управління ДФС у м. Києві на виконання пункту 1.4.3 Наказу ДПС України від 31.07.2014 №22 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків" (із змінами і доповненнями) повідомило ГУ ДФС у Полтавській області листом вх. №7663/7 від 06.04.2018 про те, що до проекту плану-графіка на 2018 рік (листопад) заплановано до перевірки ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ", перевіряємий період з 01.01.2015 - 30.09.2018, підрозділ 1201, тривалість перевірки 20 робочих днів. З метою достовірного відображення і узагальнення результатів перевірки в зведеному акті просило провести виїзну документальну перевірку Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (ідентифікаційний код 35919996), яка зареєстрована у ДПІ ГУ ДФС у Полтавській області /а.с. 147/.

В.о. Голови Державної фіскальної служби України Проданом М.В. 03.08.2018 затверджено коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на серпень 2018 року, який з урахуванням коригування розміщено на сайті ДФС, про що ГУ ДФС в областях, м. Києві повідомлено листом ДФС України від 10.08.2018 №24742/7/99-99-14-03-01-17 /а.с. 148/.

Зокрема, до плану-графіка документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік ДФС України внесено Новосанжарську філію ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (код за ЄДРПОУ 35919996), місяць початку перевірки - листопад 2018 року, період за який проводиться перевірка: з 01.01.2015 по 30.09.2018 /а.с.149/.

09.11.2018 начальником ГУ ДФС у Полтавській області Садовим С. прийнято наказ №2893 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (податковий номер 35919996)", яким на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 77, п. 81.1 ст. 81, п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України згідно з планом-графіком проведення документальних перевірок на 2018 рік наказано провести документальну планову виїзну перевірку Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (податковий номер 35919996) з 26 листопада 2018 року , тривалістю 10 робочих днів, з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період діяльності з 01.01.2015 по 30.09.2018, правильності нарахування та обчислення єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 30.09.2018 (пункт 1 наказу).

ГУ ДФС у Полтавській області складено повідомлення №820 від 09.11.2018 про те, що згідно із затвердженим Державною фіскальною службою України планом-графіком проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік та на підставі статті 77 Податкового кодексу України з 26 листопада 2018 року буде проводитись документальна планова перевірка Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС /а.с. 96/, яке разом з копією наказу ГУ ДФС у Полтавській області №2893 від 09.11.2018 надіслані відповідачем 13 листопада 2018 року рекомендованим листом платнику податків Новосанжарській філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" та отримані останньою 20 листопада 2018 року /а.с. 20-21, 93-94/.

Листом ГУ ДФС у м. Києві №43268/7/26-15-14-05-01-13 від 14.11.2018 (вх. №20239/7 від 15.11.2018) на виконання п. 1.4.3 наказу ДПС України від 31.07.2014 №22 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків" (із змінами і доповненнями) відповідача повідомлено, що документальна планова перевірка ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ", яка запланована на листопад 2018 року, розпочинається з 27.11.2018 року, перевіряємий період з 01.01.2015 - 30.09.2018, розділ 1201, тривалість перевірки 20 робочих днів /а.с. 150/ .

У зв`язку з отриманням вказаного листа в.о. начальника управління аудиту ОСОБА_1 . складено доповідну записку на ім`я начальника ГУ ДФС у Полтавській області №5314/16-31-14-06-13 від 16.11.2018 з проханням надати дозвіл на внесення змін до наказу ГУ ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893, зокрема, щодо дати початку проведення перевірки. Вказана доповідна записка погоджена заступником начальника Коротюк Д.В. /а.с. 152/.

19.11.2019 начальником ГУ ДФС у Полтавській області Садовим С. прийнято наказ №2990 "Про внесення змін до наказу ГУ ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893" /а.с. 153/, яким керуючись п. 3.3.6 підрозділу 3.3 розділу ІІІ Регламенту ГУ ДФС у Полтавській області, затвердженого наказом ГУ ДФС у Полтавській області від 02.06.2016 №610, на підставі доповідної записки заступника начальника Коротюка Д.В. від 16.11.2018 №5314/16-31-14-01-10 вирішено пункт 1 наказу від 09.11.2018 №2893 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" викласти в наступній редакції: "Провести документальну планову виїзну перевірку Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з 27 листопада 2018 року , тривалістю 10 робочих днів, з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період діяльності з 01.01.2015 по 30.09.2018, правильності нарахування та обчислення єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 30.09.2018".

ГУ ДФС у Полтавській області складено повідомлення №845 від 19.11.2018 про те, що згідно із затвердженим Державною фіскальною службою України планом-графіком проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік та на підставі статті 77 Податкового кодексу України з 27 листопада 2018 року буде проводитись документальна планова перевірка Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС /а.с.103/, яке разом із копією наказу ГУ ДФС у Полтавській області №2990 від 19.11.2018 надіслані рекомендованим листом платнику податків Новосанжарській філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" 20 листопада 2018 року та отримані платником 21 листопада 2018 року /а.с. 27, 28, 100, 101/.

Позивач не погодився з наказом Головного управління ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893 про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" зі змінами, внесеними наказом від 19.11.2018 № 2990, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Надаючи правову оцінку оскаржуваному наказу Головного управління ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893 про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" зі змінами, внесеними наказом від 19.11.2018 № 2990, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до приписів статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 19-1.1.1 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України /надалі - ПК України/ контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, як: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків.

Згідно з підпунктом 20.1.4. пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Відповідно до пункту 77.1 статті 77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Пунктом 77.2 статті 77 ПК України передбачено, що до плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з підпунктом 14.1.164 пункту 14.1 статті 14 ПК України план-графік документальних виїзних перевірок - перелік платників податків, що підлягають плановій перевірці контролюючими органами у відповідний період календарного року.

Наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 №524 затверджено Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (далі - Порядок №524).

Згідно з пунктом 1 розділу І Порядку №524 річний план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, складається відповідно до вимог статті 77 розділу II Податкового кодексу України. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.

Відтак, Порядком №524 передбачено оновлення річного плану-графіка шляхом його коригування.

Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку №524 проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки, квартальних планів-графіків - не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

В.о. Голови Державної фіскальної служби України Проданом М.В. 03.08.2018 затверджено коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на серпень 2018 року, який з урахуванням коригування розміщено на сайті ДФС, про що ГУ ДФС в областях, м. Києві повідомлено листом ДФС України від 10.08.2018 №24742/7/99-99-14-03-01-17 /а.с. 148/.

Зокрема, до плану-графіка документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік ДФС України внесено Новосанжарську філію ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (код за ЄДРПОУ 35919996), місяць початку перевірки - листопад 2018 року, період за який проводиться перевірка: з 01.01.2015 по 30.09.2018 /а.с.149/.

Відповідно до пункту 5 розділу І Порядку №524 план-графік складається із планів-графіків територіальних органів ДФС та затверджується Головою ДФС. Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДФС. Належну якість формування плану-графіка та його коригування забезпечує територіальний орган ДФС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка).

Таким чином, затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДФС, зокрема, для відповідача у даній справі ГУ ДФС у Полтавській області.

Позивачем у даній справі не оскаржуються рішення чи дії ДФС України по затвердженню у серпні 2018 року коригувань плану-графіку документальних планових перевірок на 2018 рік в частині включення до цього плану-графіку Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ", ДФС України не є відповідачем у даній справі, жодних вимог у даній справі позивачем до ДФС України не звернуто.

Натомість, затверджений план-графік з урахуванням коригувань є обов`язковим для виконання відповідачем ГУ ДФС у Полтавській області, який є територіальним підрозділом ДФС, відтак суд не бере до уваги доводи позивача про неправомірність внесення змін до плану перевірок на 2018 рік.

Позивачем у даній справі визнається факт оприлюднення плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригувань щодо внесення до нього Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" на сайті ДФС 16.08.2018.

09.11.2018 начальником ГУ ДФС у Полтавській області Садовим С. прийнято наказ №2893 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (податковий номер 35919996)", яким на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 77, п. 81.1 ст. 81, п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України згідно з планом-графіком проведення документальних перевірок на 2018 рік наказано провести документальну планову виїзну перевірку Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (податковий номер 35919996) з 26 листопада 2018 року, тривалістю 10 робочих днів, з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період діяльності з 01.01.2015 по 30.09.2018, правильності нарахування та обчислення єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 30.09.2018 (пункт 1 наказу).

Пунктом 77.5 статті 77 ПК України передбачено, що у разі планування перевірок одного й того самого платника податків контролюючими органами та органами державного фінансового контролю у звітному періоді такі перевірки проводяться зазначеними органами одночасно. Порядок координації проведення таких перевірок та залучення до перевірок інших органів, передбачених законом, визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 81.1 статті 81 ПК України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу.

Відповідно до п.п. 1.4.3.1 п. 1.4.3 Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом Державної фіскальної служби України від 31.07.2014 № 22, особливості організації документальних перевірок платників податків, що мають відокремлені підрозділи, рухоме та нерухоме майно, об`єкти оподаткування або об`єкти, які пов`язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність.

Якщо юридична особа та її відокремлені підрозділи перебувають на обліку в різних органах ДФС (основне місце обліку) або ця особа (її підрозділи) перебуває на обліку в інших органах ДФС за місцем розташування (реєстрації) її відокремлених підрозділів , а також рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі для цілей цього підпункту - об`єкти, пов`язані з оподаткуванням), при організації документальної планової перевірки (або документальної позапланової перевірки з усіх питань) вживаються заходи щодо одночасного проведення перевірки такого платника податків - юридичної особи та її не знятих з обліку відокремлених підрозділів та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням .

Організацію взаємодії та координацію дій відповідних органів при проведенні таких перевірок проводить той орган ДФС, який здійснює (очолює) перевірку юридичної особи.

У такому випадку відповідні підрозділи органів ДФС, які здійснюють (очолюють) перевірку платника податків - юридичної особи, зокрема, не пізніше ніж за 12 робочих днів до початку проведення інформують засобами електронного зв`язку відповідні територіальні органи ДФС за місцем обліку відокремлених підрозділів або об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, про дату початку, підстави для проведення перевірки, терміни її проведення та період діяльності платника податків, що підлягає перевірці .

Згідно з пунктом 102.1 статті 102 ПК України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання . Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" подано податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2015 рік 29 лютого 2016 року /а.с. 178-179/, відтак, зазначений у оскаржуваному наказі період діяльності, який буде перевірятися: з 01.01.2015 по 30.09.2018 не порушує вимог пункту 102.1 статті 102 ПК України.

Листом ГУ ДФС у м. Києві №43268/7/26-15-14-05-01-13 від 14.11.2018 (вх. №20239/7 від 15.11.2018) на виконання п. 1.4.3 наказу ДПС України від 31.07.2014 №22 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків" (із змінами і доповненнями) відповідача повідомлено, що документальна планова перевірка ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ", яка запланована на листопад 2018 року, розпочинається з 27.11.2018 року, перевіряємий період з 01.01.2015 - 30.09.2018, розділ 1201, тривалість перевірки 20 робочих днів /а.с. 150/ .

У зв`язку з отриманням вказаного листа в.о. начальника управління аудиту ОСОБА_1 . складено доповідну записку на ім`я начальника ГУ ДФС у Полтавській області №5314/16-31-14-06-13 від 16.11.2018 з проханням надати дозвіл на внесення змін до наказу ГУ ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893, зокрема, щодо дати початку проведення перевірки. Вказана доповідна записка погоджена заступником начальника Коротюк Д.В. /а.с. 152/.

Відповідно до приписів п. 3.3.6 підрозділу 3.3 розділу ІІІ Регламенту ГУ ДФС у Полтавській області, затвердженого наказом ГУ ДФС у Полтавській області від 02.06.2016 №610, зміни до розпорядчих документів вносяться тільки розпорядчими документами. Проект розпорядчого документа щодо скасування, зміни або припинення дії раніше виданого розпорядчого документа готує структурний підрозділ - розробник цього документа /а.с. 154-158/.

19.11.2019 начальником ГУ ДФС у Полтавській області Садовим С. прийнято наказ №2990 "Про внесення змін до наказу ГУ ДФС у Полтавській області від 09.11.2018 №2893" /а.с. 153/, яким керуючись п. 3.3.6 підрозділу 3.3 розділу ІІІ Регламенту ГУ ДФС у Полтавській області, затвердженого наказом ГУ ДФС у Полтавській області від 02.06.2016 №610, на підставі доповідної записки заступника начальника Коротюка Д.В. від 16.11.2018 №5314/16-31-14-01-10 вирішено пункт 1 наказу від 09.11.2018 №2893 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" викласти в наступній редакції: "Провести документальну планову виїзну перевірку Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з 27 листопада 2018 року , тривалістю 10 робочих днів, з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період діяльності з 01.01.2015 по 30.09.2018, правильності нарахування та обчислення єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 30.09.2018".

Суд зауважує, що відповідно до приписів пункту 77.4 статті 77 ПК України про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41, пунктів 63.1 - 63.3 статті 63 ПК України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків.

Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов`язку щодо сплати того або іншого податку та збору.

З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, може прийняти рішення про зміну основного та неосновного місця обліку великого платника податків.

Згідно статті 22 ПК України об`єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) та інші об`єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов`язує виникнення у платника податкового обов`язку.

Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючу органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний контролюючий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрацію рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об`єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

У відповідності до пункту 1.2 Порядку обліку платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за №1562/20300 /надалі - Порядок №1588/, ведення обліку платників податків є одним із способів податкового контролю. Облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Пунктом 1.4 Порядку №1588 передбачено, що з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Стосовно кожного платника податків, взятого на облік у контролюючому органі згідно з цим Порядком, формується облікова справа. Реєстраційна частина облікової справи платника податків формується із документів, які надходять до контролюючих органів для взяття на облік платника податків, та доповнюється документами, які подаються платником податків або надходять стосовно платника податків згідно із статтями 66 - 68 Податкового кодексу України у паперовій формі. Звітна частина облікової справи платника податків формується із податкових декларацій (звітів, розрахунків) та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, які подаються платником у період його діяльності у паперовій формі (пункт 1.6 Порядку №1588).

Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 07.04.2016 №422 /надалі - Порядок №422/, ІКП відкривається:

за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання осіб (фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, самозайнятих осіб) (основне місце обліку);

за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням, або через які проводиться діяльність (неосновне місце обліку).

Підрозділ, який здійснює облік платежів та інших надходжень, за основним та неосновним місцем обліку закриває ІКП не пізніше наступного робочого дня після формування відомостей в частині тих податків і зборів, щодо яких відсутня заборгованість на відповідній території, та відомостей з відміткою про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску. Дата зняття з обліку відповідає даті закриття останньої ІКП або даті отримання повідомлення державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у разі, якщо на момент отримання такого повідомлення були закриті всі ІКП (пункт 3 розділу ІІ Порядку №422).

Відтак поняття "перебуває на обліку" включає в себе перебування на обліку за основним місцем обліку та неосновним місцем обліку. За основним та неосновним місцем обліку відповідно відбувається подання платником податків декларацій (розрахунків), сплата задекларованих сум податків, зборів, обов`язкових платежів, а також контроль за своєчасністю і повнотою нарахування та сплати податків, зборів, обов`язкових платежів.

Таким чином, контролюючим органом є центральний орган доходів і зборів, будь-який його територіальний орган як за місцем основного обліку платника, так і за місцем його неосновного обліку (у тому числі за місцем обліку відокремлених підрозділів), який здійснює адміністрування будь-якого виду податку.

Крім цього, відповідно до вимог статті 19 3 ПК України державні податкові інспекції: здійснюють сервісне обслуговування платників податків; здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Згідно пункту 19 1 .1.1 статті 19 ПК України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19 3 цього Кодексу, здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків.

Відповідно до приписів пункту 4 Положення про ГУ ДФС у Полтавській області, затвердженого наказом від 27.03.2017 №202, ГУ ДФС у Полтавській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за дотриманням податкового і митного законодавства, законодавства щодо трансферного ціноутворення, законодавства щодо адміністрування єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого законом покладено на ДФС /а.с. 218-224/.

ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (ідентифікаційний код 34880036) зареєстроване як юридична особа 15.02.2007 та станом на 09.11.2018 та 19.11.2018 перебував на обліку як платник податків та як платник єдиного внеску у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві з 16.02.2007, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" /а.с. 201-204/.

Водночас, Новосанжарська філія ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (ідентифікаційний код 35919996, місцезнаходження: вул. Миру, 70, с. Руденківка, Новосанжарський район, Полтавська область, 39323, дата створення: 27.05.2008, номер запису про створення відокремленого підрозділу: 10701030005026313) є відокремленим структурним підрозділом ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" та перебуває на обліку як платник податків та платник єдиного внеску у Полтавській об`єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС у Полтавській області з 16.07.2008, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" станом на 09.11.2018 та станом на 19.11.2018 /а.с. 205-208/.

Керівником ГУ ДФС у Полтавській області станом на 09.11.2018 та станом на 19.11.2018 є ОСОБА_2 , що підтверджується витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ГУ ДФС у Полтавській області /а.с. 207-210/.

Враховуючи вищезазначене, зважаючи на місцезнаходження відокремленого структурного підрозділу Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ", який зареєстрований платником податку та перебуває на обліку як платник податків та платник єдиного внеску у Полтавській об`єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС у Полтавській області з 16.07.2008, суд приходить висновку, що контролюючим органом відносно Новосанжарської філії ТОВ "Прінт Інжінірінг" є ГУ ДФС у Полтавській області, керівником якого станом на 09.11.2018 та станом на 19.11.2018 був ОСОБА_2 . А відтак, суд критично оцінює доводи позивача про те, що наказ підписано не уповноваженою особою.

Відповідно до пункту 77.4 статті 77 ПК України, про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

За змістом пунктів 1, 2 Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2013 №958, нормативні строки пересилання простої письмової кореспонденції операторами поштового зв`язку (без урахування вихідних днів об`єктів поштового зв`язку): 1) місцевої - Д+2, пріоритетної - Д+1; 2) у межах області та між обласними центрами України (у тому числі для міст Києва, Сімферополя, Севастополя) - Д+3, пріоритетної - Д+2; 3) між районними центрами різних областей України (у тому числі для міст обласного підпорядкування) - Д+4, пріоритетної - Д+3; 4) між іншими населеними пунктами різних областей України - Д+5, пріоритетної - Д+4, де Д - день подання поштового відправлення до пересилання в об`єкті поштового зв`язку або опускання простого листа чи поштової картки до поштової скриньки до початку останнього виймання; 1, 2, 3, 4, 5 - кількість днів, протягом яких пересилається поштове відправлення. При пересиланні рекомендованої письмової кореспонденції зазначені в пункті 1 цього розділу нормативні строки пересилання збільшуються на один день.

Судом встановлено, що ГУ ДФС у Полтавській області складено повідомлення №820 від 09.11.2018 про те, що згідно із затвердженим Державною фіскальною службою України планом-графіком проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік та на підставі статті 77 Податкового кодексу України з 26 листопада 2018 року буде проводитись документальна планова перевірка Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС /а.с. 96/, яке разом з копією наказу ГУ ДФС у Полтавській області №2893 від 09.11.2018 надіслані відповідачем рекомендованим листом Новосанжарській філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" 13 листопада 2018 року , тобто більш ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки, та отримані платником податків 20 листопада 2018 року /а.с. 20-21, 93-94/.

Вказане рекомендоване поштове відправлення перебувало у точці видачі/доставки 16.11.2018, що підтверджується витягом з веб-сайту АТ "Укрпошта" /а.с. 20/.

Таким чином, у позивача була об`єктивна можливість отримати та ознайомитись у встановлений законом спосіб до початку здійснення контрольного заходу з наказом та відомостями про дату початку та місце його проведення.

Підсумовуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про дотримання відповідачем у межах спірних правовідносин вимог пункту 77.4 статті 77 ПК України.

У зв`язку з винесенням наказу ГУ ДФС у Полтавській області №2990 від 19.11.2018, яким фактично змінено дату податку перевірки з 26 листопада 2018 року на 27 листопада 2018 року, відповідачем складено повідомлення №845 від 19.11.2018 про те, що згідно із затвердженим Державною фіскальною службою України планом-графіком проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік та на підставі статті 77 Податкового кодексу України з 27 листопада 2018 року буде проводитись документальна планова перевірка Новосанжарській філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС /а.с.103/, яке разом із копією наказу ГУ ДФС у Полтавській області №2990 від 19.11.2018 надіслані рекомендованим листом платнику податків Новосанжарській філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" 20 листопада 2018 року та отримані платником 21 листопада 2018 року /а.с. 27, 28, 100, 101/, тобто до початку проведення планової перевірки.

Отримання позивачем вказаних документів 21 листопада 2018 року не порушує прав позивача, оскільки вказаним вище наказом ГУ ДФС у Полтавській області №2990 від 19.11.2018, відповідачем фактично змінено дату початку перевірки з 26 листопада 2018 року, про яку позивачу вже було повідомлено, на 27 листопада 2018 року, тобто на більш пізню дату початку перевірки.

За встановлених вище обставин та наведених норм права, суд дійшов висновку, що оскаржуваний наказ від 09.11.2018 №2893 про проведення документальної планової виїзної перевірки Новосанжарської філії ТОВ "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" зі змінами, внесеними наказом від 19.11.2018 № 2990, прийняті відповідачем на підставі, у межах повноважень, у спосіб, що передбачені законодавством України, та обґрунтовано.

Таким чином, позовні вимоги необґрунтовані та задоволенню не підлягають.

У зв`язку з відмовою у задоволенні адміністративного позову підстави для розподілу судових витрат відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 3, 6-10, 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРІНТ ІНЖІНІРІНГ" (ідентифікаційний код 34880036, проспект Героїв Сталінграда, 2-Д, прим. 707, м. Київ, 04211) до Головного управління ДФС у Полтавській області (ідентифікаційний код 39461639, вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36000) про визнання протиправним та скасування наказу - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Другого апеляційного адміністративного суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII.

Повне рішення складено 17 травня 2019 року.

Суддя С.С. Сич

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2019
Оприлюднено19.05.2019
Номер документу81791341
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/4184/18

Рішення від 07.05.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Рішення від 07.05.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

Ухвала від 28.11.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Сич

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні