Рішення
від 20.05.2019 по справі 420/2129/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2129/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 травня 2019 року м. Одеса

У залі судових засідань № 18

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

при секретарі судового засідання - Донець В.Р.

за участю сторін:

представника позивача - Новікової Т.О. (по довіреності)

представника відповідачів - Пояркової К.М. (по довіреності)

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ до Головного управління ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ з позовною заявою до Головного управління ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДФС в Одеській області №1094173/42065023 від 05.03.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №206 від 07.02.2019 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ , зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних днем отримання податкову накладну №206 від 07.02.2019 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ .

За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження у відповідності до ст. 12 КАС України та наданий відповідачам строк для подання до суду відзиву на цю заяву, а позивачу відповіді на відзив.

Представник позивача в судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Позов обґрунтований позивачем тим, що відповідачем не зазначено критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної, передбаченого законодавством та не доведено відповідність цьому критерію позивача для проведення моніторингу накладної, не зазначено в оскаржуваному рішенні чіткої підстави для відмови в реєстрації накладної, відсутність в рішенні даних про документи яких не вистачає, або які складені з порушенням законодавства, при цьому, позивачем надані до податкового органу пояснення щодо здійснення господарських операцій, на підставі яких податкова накладна підлягає реєстрації, а також всі документи, які підтверджують здійснення господарських операцій.

Представник відповідачів в судове засідання з`явився. З відзиву на позовну заяву (аркуші справи 96-97) вбачається, що відповідачі позов не визнають, оскільки оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є повністю обґрунтованим, зупинення реєстрації податкової накладної відповідає вимогам законодавства та позивачем не надані до податкового органу первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, тобто, подані документи не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідачів, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

ТОВ КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ є юридичною особою, основним з видів діяльності якого є купівля та продаж власного нерухомого майна (68.10), надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (68.20).

Між ПАТ ОДЕСАПРОДКОНТРАКТ та ТОВ БІЗНЕС РЕНТАЛС 11 жовтня 2018 року укладений договір оренди, за умовами якого орендодавець надає орендарю в тимчасове платне користування на умовах оренди частину цілісного майнового комплексу з прилеглою до нього територією, розташованою за адресою: м. Одеса, 19-й км. Старокиївської дороги, 34 (аркуші справи 84-88).

12 жовтня 2018 року між ТОВ БІЗНЕС РЕНТАЛС та ПП ФАВОРІТ укладений договір суборенди, за умовами якого орендар надає суборендарю в тимчасове платне користування на умовах суборенди частину цілісного майнового комплексу з прилеглою до нього територією, розташованою за адресою: м. Одеса, 19-й км. Старокиївської дороги, 34 (аркуші справи 21-25). Відповідно до п. 1.1, п. п. 3.2.5 п. 3.2, п. п. 4.2.3 п. 4.2 договору, суборендар щомісячно сплачує позивачу орендну плату та понад орендної плати сплачує експлуатаційні витрати, понесені орендодавцем. Суборендар зобов`язується вносити своєчасно субрендну плату та понад суборендної плати оплачувати, компенсувати всі експлуатаційні витрати (в тому числі: витрати по вивозу сміття, утилізації, тощо) відповідно виставленим рахункам орендаря. Суборендна плата сплачується суборендарем в гривнях України до 20-го числа кожного поточного (розрахункового) місяця за поточний місяць, згідно виставленими орендарем рахункам, шляхом перерахування її на поточний рахунок орендаря.

Угодою від 25 січня 2019 року про заміну сторони у договорі оренди від 11.10.2018 року замінено первісного орендаря по договору оренди від 11 жовтня 2018 року ТОВ БІЗНЕС РЕНТАЛС на ТОВ КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ (аркуш справи 20). Відповідно до п. 13 зазначеної угоди, угода набула чинності 01.02.2019 року.

Угодою від 25 січня 2019 року про заміну сторони у договорі суборенди від 12.10.2018 року замінено первісного орендаря по договору оренди від 12 жовтня 2018 року ТОВ БІЗНЕС РЕНТАЛС на нового орендаря ТОВ КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ (аркуш справи 35). Відповідно до п. 13 зазначеної угоди, угода набула чинності 01.02.2019 року.

Відповідно до п. 1 додаткової угоди від 01.02.2019 року до договору суборенди від 12.10.2018 року, укладеного між ТОВ КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ та ПП ФАВОРІТ сторони дійшли угоди доповнити розділ 4 договору суборенди від 12.10.2018 року п. 4.1.3: суборендар вносить оплату за користування об`єктом з лютого по грудень включно 2019 року, за кожний місяць окремо, в розмірі 280000 грн., в т.ч. ПДВ на поточний рахунок орендаря (аркуш справи 36).

На виконання вищезазначеного договору суборенди від 12.10.2018 року позивачем виписаний ПП ФАВОРІТ рахунок на оплату №73 від 01.02.2019 року (аркуш справи 38), за яким ПП ФАВОРІТ було перераховано на рахунок позивача оплату за оренду об`єкта у лютому 2019 року на суму 280000 грн., в тому числі ПДВ на суму 46666, 67 грн., що підтверджується платіжним дорученням №107 від 07.02.2019 року та випискою по рахунку ( аркуші справи 37, 65-76) та рахунок на оплату №670 від 01.02.2019 року (аркуш справи 40), за яким ПП ФАВОРІТ було перераховано на рахунок позивача оплату за вивіз сміття у лютому 2019 року на суму 3510 грн., в тому числі ПДВ на суму 585 грн., що підтверджується платіжним дорученням №108 від 07.02.2019 року та випискою по рахунку (аркуші справи 39, 65-76).

На підтвердження виконання вказаних робіт позивачем надані до суду акти надання послуг від 28.02.2019 року №69, №666 (аркуші справи 41-42).

ТОВ КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ 20 лютого 2019 року направило на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №206 від 07.02.2019 року, (аркуш справи 44) та отримало квитанцію про прийняття документу та зупинення реєстрації із зазначенням: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 07.02.2019 року №206 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 68.20.12-00.00 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (аркуш справи 45).

На виконання вимог п. п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України позивачем 26 лютого 2019 року направлено до ДФС повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 26.02.2019 року №3 (аркуш справи 46), зокрема, платіжне доручення №107 від 07.02.2019 року, договір оренди б/н від 11.10.2018 року, договір суборенди б/н від 12.10.2018 року, платіжне доручення №108 від 07.02.2019 року (аркуші справи 47-50). Крім того, позивачем надані пояснення щодо господарських операцій з ПП ФАВОРІТ , з яких вбачається, що позивач займається діяльністю за КВЕД 68.20, а саме здачею в суборенду нерухомого майна. Для ведення господарської діяльності Товариство орендує об`єкти нерухомості (код послуги згідно ДКПП 68.20.12-00.00) та передає у суборенду приміщення (код послуги згідно ДКПП 68.20.12-00.00).

Проте, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1094173/42065023 від 05.03.2019 року позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної №206 від 07.02.2019 року (аркуші справи 52-53), оскільки платником податку не надані копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні та розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Позивач не погодився із зазначеним рішенням та звернувся до Державної фіскальної служби України зі скаргою (аркуш справи 54), разом з якою надав договір оренди б/н від 11.10.2018 року, договір суборенди б/н від 12.10.2018 року, акти надання послуг від 28.02.2019 року №69, №666, банківську виписку б/н від 07.02.2019 року, платіжне доручення №166 від 20.02.2019 року, податкову накладну №206 від 07.02.2019 року, рахунок на оплату №73 від 01.02.2019 року, рахунок на оплату №670 від 01.02.2019 року (аркуші справи 56-64).

Проте рішенням Комісії з питань розгляду скарг №15951/42065023/2 від 20.03.2019 року скаргу залишено без задоволення, а рішення без змін (аркуш справи 77).

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 5, 6, 10, 12, 13, 14, 19, 20, 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 року, податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(їх) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Так, за результатами розгляду податкової накладної, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що з урахуванням положень п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної зупинена, у зв`язку із відповідністю вимогам п. п. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку.

При цьому, суд звертає увагу, що Критерії ризиковості платника податку зазначені у п. 1 листа ДФС від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18, пункт 2, на який міститься посилання у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних визначає Критерії ризиковості здійснення операцій та не стосується Критеріїв ризиковості платника податків.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд звертає увагу, що відповідачами не зазначено критеріїв ризиковості платника податку, не надано доказів належного віднесення позивача до ризикових у відповідності до Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків , затвердженого наказом Державної фіскальної служби України №144 від 21 березня 2018 року.

Крім того, в оскаржуваному рішенні не зазначено конкретних причин відмови в реєстрації податкової накладної №206 від 7 лютого 2019 року, оскільки не зазначено чіткого переліку документів, яких не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію накладної (в рішенні зазначено про необхідність підкреслення тих документів, яких не вистачає).

Посилання представника відповідачів на не надання позивачем акту передачі об`єкту в суборенду є не обґрунтованим, оскільки цей об`єкт вже переданий суборендарю попереднім орендарем та фактичної передачі позивачу об`єкту не відбувалося за актом приймання-передачі, а передача об`єкту відбулася шляхом заміни сторони договору.

Щодо відсутності платіжних доручень щодо сплати коштів позивачем на адресу ПАТ ОДЕСАПРОДКОНТРАКТ , суд звертає увагу, що ці операції стосуються взаємовідносин оренди цих суб`єктів господарювання та не стосуються відносин суборенди, які є окремими господарськими операціями.

В матеріалах справи містяться та надавалися податковому органу документи, які підтверджують наявність договірних відносин між позивачем та ПП ФАВОРІТ щодо надання нерухомості в суборенду, а також фактичну сплату ПП ФАВОРІТ коштів позивачу, що стало підставою для виписки податкової накладної.

З наданих до суду первинних документів та тих документів, які надавалися до податкового органу можливо встановити зміст і обсяг господарських операцій, по яким позивач подав для реєстрації податкову накладну, будь-яких розбіжностей та невідповідностей ці документи не містять.

Таким чином, оскаржуване рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є необґрунтованим та протиправним, а тому підлягає скасуванню судом.

Крім того, враховуючи протиправність оскаржуваного рішення відповідач має бути зобов`язаний судом здійснити реєстрацію податкової накладної №206 від 07.02.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ обґрунтовані, відповідають вимогам законодавства та підлягають задоволенню повністю.

Враховуючи те, що позовна вимога про зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну є похідною вимогою від визнання протиправним та скасування рішення комісії про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, сплачена позивачем сума судового збору в розмірі 1921 грн . у відповідності до ст. 139 КАС України має бути стягнута з Головного управління ДФС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ .

Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 139, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ (вул. Пантелеймонівська, 25, м. Одеса, 65012, код ЄДРПОУ 42065023) до Головного управління ДФС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39398646), Державної фіскальної служби України (вул. Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДФС в Одеській області №1094173/42065023 від 05.03.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №206 від 07.02.2019 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ , зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних днем отримання податкову накладну №206 від 07.02.2019 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС в Одеській області №1094173/42065023 від 05.03.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №206 від 07.02.2019 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ .

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних днем отримання податкову накладну №206 від 07.02.2019 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ .

Стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39398646) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ СЕРВІС ЕЛІТ (вул. Пантелеймонівська, 25, м. Одеса, 65012, код ЄДРПОУ 42065023) сплачений судовий збір у розмірі 1921 грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 20.05.2019 року.

Суддя Л.І. Свида

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.05.2019
Оприлюднено21.05.2019
Номер документу81815862
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2129/19

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Рішення від 20.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

Рішення від 14.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні