ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
22 травня 2019 р. Справа № 903/16/19
за позовом Заступника керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації, м. Луцьк,
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс", м. Луцьк
про внесення змін до договору оренди землі від 28.11.2006 року
Суддя Кравчук А.М.
Секретар судового засідання Легерко В.Б.
за участю представників сторін:
від позивача: Захарунь І.О., довіреність №7408/58/218 від 22.10.2018
від відповідача: М`яловіцький В.Л., довіреність від 14.05.2019
у судовому засіданні взяв участь: прокурор відділу прокуратури Волинської області Романішина Т.Л.
встановив: заступник керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації звернувся до Господарського суду Волинської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс" про внесення змін до договору оренди землі від 28.11.2006.
На обґрунтування позовних вимог прокурор вказує, що укладений договір суперечить вимогам закону "Про оренду землі", що призводить недоотримання коштів до бюджету територіальної громади.
Ухвалою Господарського суду Волинської області від 08.01.2019 про відкриття провадження у справі постановлено справу за позовом заступника керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс" про внесення змін до договору оренди землі від 28.11.2006 розглядати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено 06.02.2019 на 11 год. 00 хв. Зобов`язано відповідача не пізніше ніж у 15-ти денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати суду відзив (заперечення) на позовну заяву із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення, якщо такі докази не надані позивачем, та документи, що підтверджують надіслання відзиву і доданих до нього доказів позивачу та прокурору.
Відповідач ухвалу суду від 08.01.2019 отримав 15.01.2019.
Строк для надання відзиву по 30.01.2019.
Відповідач Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс" у відзиві від 30.01.2019, поданому 30.01.2019, просить суд в задоволенні позову відмовити у зв`язку з тим, що орендодавець не надіслав орендарю пропозицію про внесення змін до договору оренди землі від 28.11.2006, а також заступник керівника Луцької прокуратури невірно визначив орган, уповноважений здійснювати відповідні функції. Також вказує, що лист від 12.03.2018 товариство не отримувало, а новий розмір нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки та розмір ставки земельного податку становить 4 816,58 грн., а не 481 658,44грн., як зазначено в позовній заяві.
Заступник керівника Луцької місцевої прокуратури у відповіді на відзив від 04.02.2019 просить суд задовольнити позов. При цьому зазначає, що надсилання відповідачу пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов`язком позивача. На даний час можливість відступу від раніше прийнятих постанов Верховного Суду України, а також Верховного Суду надається лише касаційній інстанції Верховного Суду, яка може передати справу на розгляд Великої Палати. Водночас, вказав, що на даний час Великою Палатою Верховного Суду розглядається справа №914/2649/17 з аналогічного спору.
Ухвалою суду від 06.02.2019 провадження у справі №903/16/19 за позовом заступника керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс" про внесення змін до договору оренди землі від 28.11.2006 зупинено до вирішення Великою Палатою Верховного Суду справи №914/2649/17.
Справу №914/2649/17 вирішено Великою Палатою Верховного Суду.
Ухвалою суду від 26.04.2019 провадження у справі поновлено, розгляд справи у підготовчому засіданні призначено 15.05.2019 о 10:30 год.
Відповідач у заявах від 14.05.2019, 15.05.2019 позов просить залишити без розгляду у зв`язку з відсутністю законних підстав для представництва прокурором інтересів держави в особі Волинської обласної державної адміністрації. Строк підготовчого провадження просить продовжити.
Суд протокольною ухвалою від 15.05.2019 заяву відповідача про залишення позову без розгляду відхилив як необґрунтовану, оголосив перерву до 22.05.2019 о 12 год. 00 хв. для врегулювання спору в добровільному порядку.
Відповідач у заяві від 22.05.2019 та представник у судовому засіданні позовні вимоги визнає повністю, у зв`язку з чим просив здійснити розподіл судових витрат у відповідності до ст. 130 ГПК України. Заяву про продовження підготовчого провадження вважає неактуальною та не підтримав.
Визнання відповідачем позову прийняте судом.
У судовому засіданні прокурор, представник позивача позовні вимоги підтримали.
Згідно ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.
В силу вимог ч.1 ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, 1950 року, учасником якої є Україна, кожен при вирішенні судом питання щодо його цивільних прав та обов`язків має право на судовий розгляд упродовж розумного строку.
Обов`язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору (§ 66-69 рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005 року у справі "Смірнова проти України").
Згідно п.3, 4 ст.185, п.4 ст. 191 ГПК України, за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення у випадку визнання позову відповідачем. Ухвалення в підготовчому засіданні судового рішення у разі відмови від позову, визнання позову, укладення мирової угоди проводиться в порядку, встановленому статтями 191, 192 цього Кодексу.
У разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову.
Враховуючи, що визнання позову відповідачем не порушує вимог ст. 191 ГПК України та прав сторін або будь-яких інших осіб, суд вважає за можливе ухвалити рішення суду за результатами підготовчого провадження.
Враховуючи, що норми ст. 74 ГПК України щодо обов`язку суду витребувати у сторін документи і матеріали, необхідні для вирішення спору, кореспондуються з диспозитивним правом сторін подавати докази, п. 4 ст. 129 Конституції України визначає одним з принципів судочинства свободу в наданні сторонами суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, суд вважає, що ним, в межах наданих йому повноважень, створені належні умови для надання сторонами доказів та вважає за можливе розгляд справи проводити за наявними в ній матеріалами.
Заслухавши пояснення прокурора, представників сторін, дослідивши матеріали справи, господарський суд, -
в с т а н о в и в:
28.11.2006 між Луцькою районною державною адміністрацією Волинської області та ТОВ "Волиньбудресурс" укладено договір оренди земельної ділянки (а.с. 11-12).
Згідно ст. 4 ЗУ "Про оренду землі" орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, є сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, визначених законом. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у спільній власності територіальних громад, є районні, обласні ради та Верховна Рада Автономної Республіки Крим у межах повноважень, визначених законом. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є органи виконавчої влади, які відповідно до закону передають земельні ділянки у власність або користування.
Відповідно до ст. 174 ГК України господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, з договору.
Між сторонами зобов`язання виникли з договору оренди земельної ділянки від 28.11.2006.
За договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності (ст. 283 ГК України).
Згідно п.п. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 23, 30 договору орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку водного фонду для ведення рибного господарства площею 21,6471 га у т.ч. під ставком - 12,77 га та прибережною смугою - 8 8771 га (пасовищ 4,981 га, боліт - 3,873 га, гідротехнічних споруд - 0,0231 га), яка розташована на території Шепельської сільської ради Луцького району. Нормативно грошова оцінка становить 92 697 грн. 61 коп. Договір укладено на 49 років з можливістю продовження. Орендна плата становить 1 989 грн. 81 коп. на рік та може переглядатись за згодою сторін. Враховуючи наявність інфляційних процесів орендодавець визначає орендну плату на кожний наступний рік шляхом коригування суми сплати відповідно до індексу інфляції, про що повідомляє орендаря за два місяці до сплати. Цільове призначення земельної ділянки - землі іншого сільськогосподарського призначення. Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі не досягнення такої згоди спір вирішується у судовому порядку. Договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.
Договір зареєстрований у встановленому порядку, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 28.12.2006 №040607600001.
Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються нормами Цивільного та Земельного кодексів України, Законом України "Про оренду землі", іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Згідно з ст.13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Згідно з ст.15 Закону України "Про оренду землі" однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Згідно ст.30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Статтею 271 Податкового кодексу України (далі ПК України) встановлено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Згідно ч. 5 ст. 5, ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується при визначенні розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Порядок проведення нормативної грошової оцінки земель не рідше ніж один раз на 5-7 років передбачений ст. 18 Закону України "Про оцінку земель".
Згідно п.14.1.136 ст.14 ПК України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Згідно п.14.1.147 ст.14 ПК України плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно п. 288.5.1 ст. 288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку.
Згідно з п. 14.1.125 ст. 14 ПК України нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Згідно п.289.1 ст.289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Згідно п. 10.2 ст. 10 ПК України місцеві ради обов`язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю).
Відповідно до п. 12.3 ст. 12 ПК України сільські, селищні, міські ради та ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.
Згідно п. 24 ч. 1 ст. 26 ЗУ "Про місцеве самоврядування" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, зокрема, встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України.
Рішенням Заборольської сільської ради Луцького району Волинської області №1/14 від 24.05.2017 "Про реорганізацію Боголюбської, Одерадівської, Шепельської сільських рад" вирішено реорганізувати, зокрема Шепельську сільську раду шляхом приєднання до Заборольської сільської ради Луцького району Волинської області (а.с. 20-22).
Рішенням Заборольської сільської ради Луцького району Волинської області від 05.12.2017 №7/7 "Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2018 рік" встанволено ставки земельного податку на 2018 рік, зокрема для іншого сільськогосподарського призначення - 1% нормативної грошової оцінки (а.с. 23-30).
Рішенням Луцької районної ради Волинської області №18/28 від 05.04.2017 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що надана в оренду ТОВ "Волиньбудресурс" для ведення рибного господарства площею 21,6471 га, яка розташована за межами населених пунктів Шепельської сільської ради Луцького району Волинської області, вартістю 454 382 грн. 02 коп. станом на листопад 2016 року (а.с. 31-32).
Згідно з ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Згідно абз. 4 п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов`язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору. Якщо зі зміною граничного розміру орендної плати таку ж зміну до договору оренди в установленому законом порядку не внесено, то застосуванню підлягає відповідна умова договору.
Велика Палата Верховного Суду у постанові №914/2649/17 від 12.02.2019 зазначила, що правила, передбачені ч.ч.2-4 ст. 188 ГК України, є матеріально-правовими, а не процесуальними. Процедура, передбачена ними, не відноситься до випадків обов`язкового досудового врегулювання спору в розумінні ч. 3 ст. 124 Конституції України та не спричиняє наслідків у вигляді повернення позовної заяви відповідно до приписів п. 6 ч. 5 ст. 174 ГПК України.
Листом №507/26/2-18 від 12.03.2018 Луцька районна державна адміністрація повідомляє про необхідність внесення змін до договору оренди землі від 28.12.2006 у зв`язку з затвердженням нової нормативної грошової оцінки землі рішенням органу місцевого самоврядування (а.с. 13).
Розпорядженням голови Волинської ОДА від 31.05.2018 №324 "Про питання оренди водних об`єктів, розташованих за межами населених пунктів на території області" уповноважено відділ з питань земельних відносин обласної державної адміністрації від імені облдержадміністрації, в тому числі укладати (переукладати), розривати, вносити зміни, доповнення до договорів оренди водних об`єктів відповідно до постанови КМУ від 29.05.2013 №420 "Про затвердження типового договору оренди водних об`єктів" та достроково припинити дію інших договорів оренди щодо користування водними об`єктами в установленому законодавством порядку за попереднім погодженням з управлінням екології та природних ресурсів облдержадміністрації.
Згідно витягів ГУ Держгеокадастру у Волинській області з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 13.11.2018 нормативна грошова оцінка земельної ділянки на території Шепельської сільської ради Луцького району Волинської області під гідротехнічними спорудами, під болотом сільськогосподарські землі - пасовище площею 88 771 кв.м. складає 117 266 грн. 49 коп.; під ставком площею 1277000 кв.м. - 364 391 грн. 95 коп. (а.с. 14-15).
Згідно ст.632 Цивільного кодексу України(далі ЦК України) ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Згідно ч.3 ст.653 ЦК України у разі зміни або розірвання договору зобов`язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов`язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
У відповідності до ст. 76 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Статтею 86 ГПК України встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Частинами 1, 2, 3 ст. 13 ГПК України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Принцип рівності сторін у процесі вимагає, щоб кожній стороні надавалася розумна можливість представляти справу в таких умовах, які не ставлять цю сторону у суттєво невигідне становище відносно другої сторони (п.87 Рішення Європейського суду з прав людини у справі "Салов проти України" від 06.09.2005р.).
У Рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Надточий проти України" від 15.05.2008р. зазначено, що принцип рівності сторін передбачає, що кожна сторона повинна мати розумну можливість представляти свою сторону в умовах, які не ставлять її в суттєво менш сприятливе становище в порівнянні з опонентом.
Змагальність означає таку побудову судового процесу, яка дозволяє всім особам - учасникам певної справи відстоювати свої права та законні інтереси, свою позицію у справі.
Принцип змагальності є процесуальною гарантією всебічного, повного та об`єктивного з`ясування судом обставин справи, ухвалення законного, обґрунтованого і справедливого рішення у справі.
Відповідно до частини 1 статті 14 ГПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у господарських справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Волинської обласної державної адміністрації до Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс" про внесення змін до договору оренди землі від 28.11.2006 підтверджуються матеріалами справи, підставні та підлягають задоволенню.
Задовольняючи позовні вимоги суд також виходив із повного визнання відповідачем позовних вимог.
Згідно ч. 1 ст. 130 ГПК України, ч. 3 ст. 7 ЗУ "Про судовий збір" у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Враховуючи вищевикладене, визнання відповідачем позову на стадії підготовчого провадження, 50% судового збору в сумі 881 грн. 00 коп. підлягає поверненню позивачу на підставі ч. 1 ст. 130 ГПК України, ч. 3 ст. 7 ЗУ "Про судовий збір".
Оскільки спір до розгляду суду доведено з вини відповідача, то витрати по сплаті судового збору в розмірі 50% в сумі 881 грн. 00 коп. відповідно до ст. 130 ГПК України слід віднести на нього.
Керуючись ст.ст. 130, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
в и р і ш и в:
1. Позов задовольнити.
2. Внести зміни до договору оренди землі від 28.11.2006, укладеного між Луцькою районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс", виклавши п.п. 3, 5 у такій редакції:
"п.3 Нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим НОМЕР_1 НОМЕР_2 0501 становить 481 658 грн. 44 коп."
"п.5 Орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі: грошовій на рахунок, вказаний орендодавцем у розмірі: за земельну ділянку з кадастровим НОМЕР_1 НОМЕР_2 площею 21, 6471 га - 1% від нормативної грошової оцінки землі на рік із врахуванням індексації".
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньбудресурс" (вул. Черняховського, 9, кв. 1, м.Луцьк, код ЄДРПОУ 31654921) на користь прокуратури Волинської області (м. Луцьк, вул. Винниченка, 15, код ЄДРПОУ 02909915 )
- 881 грн. 00 коп. (вісімсот вісімдесят одна грн. 00 коп.) в повернення витрат по сплаті судового збору.
4. Управлінню державної казначейської служби України у місті Луцьку повернути з державного бюджету прокуратурі Волинської області (м. Луцьк, вул. Винниченка, 15, код ЄДРПОУ 02909915)
- 881 грн. 00 коп. (вісімсот вісімдесят одна грн. 00 коп.) судового збору, сплаченого платіжним дорученням №2509 від 17.12.2018 (оригінал платіжного доручення знаходиться у справі № 903/16/19).
5. Підставою для повернення судового збору є дане рішення, підписане суддею та засвідчене гербовою печаткою Господарського суду Волинської області.
6. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене до Північно-західного апеляційного господарського суду відповідно до ст. 255-256, п. 17.5 Перехідних положень ГПК України.
Повний текст рішення
складений 22.05.2019 року
Суддя А. М. Кравчук
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2019 |
Оприлюднено | 22.05.2019 |
Номер документу | 81878619 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Кравчук Антоніна Михайлівна
Господарське
Господарський суд Волинської області
Кравчук Антоніна Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні