Рішення
від 22.05.2019 по справі 560/940/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/940/19

РІШЕННЯ

іменем України

22 травня 2019 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Хмельницької міської ради , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Садівниче товариство "Будівельник" , Садівниче товариство "Сонечний" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язати вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулась в суд з позовною заявою до Хмельницької міської ради, в якій просить: 1) визнати протиправним та скасувати рішення 27 сесії Хмельницької міської ради від 14.12.2018 за №51, в частині відмови ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 0.12 га для ведення індивідуального садівництва на території міста Хмельницького з метою передачі у власність; 2) зобов`язати Хмельницьку міську раду повторно розглянути заяву від 01 вересня 2017 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0.12 га для ведення індивідуального садівництва на території міста Хмельницького з метою передачі її у власність, по новим підставам на найближчий сесії, в строк та в порядку відповідно до ст. 118 Земельного кодексу України, після набрання рішення суду законної сили.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що фактичною підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є невідповідність цільового призначення земельної ділянки, визначеного Планом зонування території міста Хмельницького, цільовому призначенню земельної ділянки, зазначеному у її зверненні. Однак Головне управління Держгеокадастру в Хмельницькій області повідомило, що земельна ділянка відноситься до земель сільськогосподарського призначення. Згідно плану зонування на бажаному місці земельної ділянки знаходиться зона зелених насаджень Р-2С, але в ході адміністративного провадження по справі № 822/3589/17 було встановлено, що план зонування має розбіжність з даними Держгеокадастру України та даними Публічної кадастрової карти України. Ділянки з умовним позначенням Р -2 С повинні знаходитись тільки на землях рекреаційного, а не на землях сільськогосподарського призначення.

Також відповідачем вказано, що графічні матеріали, додані до заяви, не можуть вважатися такими, що містять місце розташування земельної ділянки. Однак дане твердження не відповідає дійсності, тому що графічні матеріали були викопіюванні з Публічної кадастрової карти України, і це єдина вільна ділянка, яка межує з земельною ділянкою з кадастровим номером НОМЕР_2 .

Крім цього, земельна ділянка знаходиться на чорноземах опідзолених, які відповідно до ст.150 Земельного кодексу України відносяться до особливо цінних земель, і відповідач не отримував погодження Верховної Ради України на зміну цільового призначення землі згідно ч.6 ст.20 Земельного кодексу України.

Ухвалами суду від 02.04.2019 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, та витребувано докази (арк. спр. 2-3).

Згідно з ухвалою від 26.04.2019 залучено садівниче товариство "Будівельник" та садівниче товариство "Сонечний" до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача (арк. спр. 144-145).

16.04.2019 до суду від Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області на виконання ухвали від 02.04.2019 поступили письмові пояснення, в яких зазначено, що земельні ділянки, які розташовані у зоні 35 кварталі 001, знаходяться в межах м. Хмельницький в межах садівничого товариства, цільове призначення та категорія земельних ділянок в цій зоні і кварталі - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення: для ведення індивідуального садівництва. Підтверджуючі документи надати немає можливості в зв`язку з відсутністю їх у відділі (арк. спр. 96-97).

22.04.2019 до суду на виконання ухвали від 02.04.2019 від Хмельницької міської ради поступили письмові пояснення за №02-14-705 від 19.04.2019, в яких зазначено, що земельні ділянки з видом цільового призначення для індивідуального садівництва в районі спірної земельної ділянки знаходяться на території садівничих товариств Сонечний та Будівельник . Земельні ділянки за межами садівничих товариств з видом цільового призначення для індивідуального садівництва у власність не надаються. На території міста Хмельницького земельні ділянки для ведення садівництва входять до складу раніше створених садівничих товариств (кооперативів). Нові земельні ділянки для ведення садівництва Генеральним планом міста Хмельницького не передбачені. Бажана для ОСОБА_1 земельна ділянка, яку вона вказала у додатку до заяви, не знаходиться на території садівничих товариств, входить до складу земель, які призначені для розміщення зелених насаджень спеціального призначення, не мають визначеного виду цільового призначення - для ведення індивідуального садівництва, земельна ділянка не може рахуватися вільною. Відповідно до Генерального плану міста Хмельницького, затвердженого рішенням дев`ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 06.08.2008 № 4, земельна ділянка, на яку ОСОБА_1 бажає отримати дозвіл на розробку проекту землеустрою, знаходиться на території зелених насаджень загального користування. Відповідно до Плану зонування території м. Хмельницького, затвердженого рішенням 5-ї сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 №25, земельна ділянка, на яку ОСОБА_1 бажає отримати дозвіл на розробку проекту землеустрою, знаходиться в зоні зелених насаджень спеціального призначення (Р-2с) (арк. спр. 98-100).

24.04.2019 до суду надійшов відзив на позовну заяву за №02-14-1180 від 16.04.2019, згідно якого відповідач просить відмовити в задоволенні позову. Вказує, що бажана для позивача земельна ділянка знаходиться у зоні, що не передбачає надання громадянам земельних ділянок для ведення садівництва, виходячи з Генерального плану та Плану зонування території міста Хмельницького. Землі, які входять до зони зелених насаджень спеціального призначення, на даний час не сформовані. (арк. спр. 120-124).

У відповіді на відзив позивач вказує, що відповідач повторно вказує ті самі підстави, які раніше були визнані протиправними у справі №822/3589/17. При цьому, приведення цільового призначення земельної ділянки у відповідність до даних Державного земельного кадастру є обов`язком Хмельницької міської ради (арк. спр. 111-118).

13.05.2019 до суду надійшли пояснення СТ "Будівельник" за підписом голови товариства, згідно яких земельна ділянка, на яку позивач бажає отримати дозвіл на розробку проекту землеустрою, лише межує з землями садівничих товариств "Будівельник" та " Сонечний ". Твердження відповідача про те, що земельна ділянка знаходиться на території зелених насаджень, не відповідає дійсності. Вважає, що земельна ділянка може бути надана ОСОБА_1 для індивідуального садівництва, оскільки ця ділянка розташована в одній кадастровій зоні та кварталі з ділянками, які надані для ведення садівництва (арк. спр. 204-206).

З`ясувавши обставини, на які учасники посилаються, як на підставу своїх вимог, так і заперечень, та оцінивши докази, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.

01.09.2017 позивач звернулась до Хмельницького міського голови з заявою, в якій просила надати їй дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення для ведення індивідуального садівництва, орієнтовною площею 0,12 га, яка є вільною і межує з землями садівничого товариства "Будівельник" та земельною ділянкою для ведення індивідуального садівництва з кадастровим номером НОМЕР_2 по АДРЕСА_1 в межах населеного пункту (арк. спр. 106).

До заяви позивач додала графічний матеріал з зазначенням бажаного місця розташування земельної ділянки, копію паспорта, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.

Також, позивачем було додано копію листа Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області від 28.08.2017 за №1362/116-17 щодо інформації про земельну ділянку, яка межує з земельною ділянкою з кадастровим номером НОМЕР_2 , згідно якого, за наявною інформацією, земельна ділянка, зазначена на картографічному матеріалі, розташована в межах міста Хмельницького, відноситься до земель сільськогосподарського призначення (арк. спр. 108).

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 20.03.2018 по справі №822/3589/17, залишеним без змін постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.03.2018, визнано протиправним та скасовано пункт 5 рішення вісімнадцятої сесії Хмельницької міської ради № 37 від 25.10.2017 "Про розгляд звернення громадян ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_1 щодо надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення індивідуального садівництва із земель комунальної власності біля садівничого товариства "Будівельник", та зобов`язано Хмельницьку міську раду повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 1200 м.кв. з метою передачі її у власність для ведення індивідуального садівництва. В тому числі у цьому рішенні було констатовано, що земельна ділянка, зазначена на картографічному матеріалі, відноситься до земель сільськогосподарського призначення, згідно листа Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області від 28.08.2017 за №1362/116-17 (арк. спр. 37-46).

Рішенням 27-ї сесії Хмельницької міської ради №51 від 14.12.2018 "Про розгляд звернення громадянки ОСОБА_1 щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення індивідуального садівництва із земель комунальної власності біля садівничого товариства "Будівельник"" Хмельницька міська рада відмовила у наданні такого дозволу.

Підставою для відмови зазначено, що відповідно до Плану зонування території міста Хмельницького, затвердженого рішенням 5-ої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 №25, земельна ділянка входить до зони зелених насаджень спеціального призначення (Р-2с), яка виділена для забезпечення правових умов створення і збереження спеціальних зелених насаджень. Переважними видами забудови та іншого використання земельних ділянок у вказаній зоні є озеленення (посадка дерев, кущів, газонів) санітарно-захисних зон підприємств, шумових зон об`єктів транспорту, охоронних зон повітряних ліній електропередач, коридорів та інших комунікацій, зон санітарної охорони об`єктів водопостачання, територій зсувів тощо. Згідно п.6 Плану зонування території міста Хмельницького види використання земельних ділянок або нерухомості, які відсутні у списках переважних, дозволених або допустимих видів забудови земельних ділянок в межах зон, є недозволеними для відповідної функціонально-правової зони та не можуть бути дозволені. Ведення садівництва не належить до переважних видів забудови та іншого використання земельних ділянок у зоні зелених насаджень спеціальною призначення, а тому не можуть бути дозволеними. Те ж саме стосується і Генерального плану міста Хмельницького, затвердженого рішенням дев`ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 06.08.2008 №4, а зазначена заявницею земельна ділянка знаходиться на території зелених насаджень загального користування. Отже, місце розташування земельної ділянки, яку бажає отримати у власність для ведення індивідуального садівництва заявник, не відповідає вимогам Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Плану зонування території міста Хмельницького, Генеральному плану міста Хмельницького.

Крім цього, відповідач зазначив, що графічний матеріал, доданий заявником до клопотання, не може вважатися таким, що містить місце розташування бажаної земельної ділянки, оскільки містить графічні межі території міста Хмельницького, до складу якої входять окремі земельні ділянки, а не конкретно визначена земельна ділянка, яку заявник прагне отримати у власність. Незазначення місця розташування є порушенням порядку звернення та, відповідно, підставою для відмови в наданні земельної ділянки через її фактичну відсутність (арк. спр. 101).

Згідно з ч. 2 ст. 116 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до ч.6 ст.118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення, зокрема, садівництва у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки.

Щодо вказання Хмельницькою міською радою в оскаржуваному рішенні того, що графічний матеріал, доданий заявником до клопотання, не може вважатися таким, що містить місце розташування бажаної земельної ділянки, оскільки містить графічні межі території міста Хмельницького, до складу якої входять окремі земельні ділянки, а не конкретно визначена земельна ділянка, є безпідставними, оскільки таке розташування позивачем було відмічене (арк. спр. 107), і відповідач також вказує на картографічних матеріалах місце розташування спірної земельної ділянки (арк. спр. 104, 105, 130).

Згідно з ч.7 ст.118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" №3038-VI (далі - Закон №3038-VI) містобудівна документація - це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.

Згідно з ч.1 ст.16 Закону №3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до ч.1 ст.17 Закону №3038-VI генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту.

Згідно з ч.1-2 ст.18 Закону №3038-VI план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів.

План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.

Відповідно до викопіювання з карти Генерального плану міста Хмельницького, затвердженого рішенням дев`ятнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 06.08.2008 № 4, земельна ділянка, стосовно котрої позивач подала клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, знаходиться на території зелених насаджень загального користування (арк. спр. 104, 126).

Згідно з ч. 4 ст. 83 ЗК України до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать, зокрема, землі загального користування населених пунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо).

Отже, землі комунальної власності, які є землями загального користування, не можуть бути передані у власність інших осіб.

Також, потрібно враховувати, що відповідно до викопіювання з карти Плану зонування території міста Хмельницького, затвердженого рішенням 5-ої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 № 25, земельна ділянка, на яку ОСОБА_1 бажає отримати дозвіл на розробку проекту землеустрою, знаходиться в зоні зелених насаджень спеціального призначення (Р-2с) (арк. спр. 105).

Відповідно до п.5.6 розділу ІІ Плану зонування території міста Хмельницького зона Р-2с - зелених насаджень спеціального призначення, виділена для забезпечення правових умов створення і збереження спеціальних зелених насаджень як фактору захисту навколишнього природного середовища від негативного антропогенного впливу та умов функціонування зеленого господарства міста. Переважними видами забудови та іншого використання земельних ділянок у вказаній зоні є озеленення (посадка дерев, кущів, газонів) санітарно-захисних зон підприємств, шумових зон об`єктів транспорту, охоронних зон повітряних ліній електропередач, коридорів та інших комунікацій, зон санітарної охорони об`єктів водопостачання, територій зсувів тощо.

Згідно з п.6 розділу І Плану зонування території міста Хмельницького види використання земельних ділянок або нерухомості, які відсутні у списках переважних, дозволених або допустимих видів забудови земельних ділянок в межах зон, є недозволеними для відповідної функціонально-правової зони та не можуть бути дозволені (арк. спр. 127-129).

Отже, розташування земельної ділянки, на яку претендує позивач, не відповідає Генеральному плану міста Хмельницького і Плану зонування території міста Хмельницького, адже ця ділянка знаходиться в зоні зелених насаджень спеціального призначення (Р-2с) .

Відповідно, встановлене судом свідчить про невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам містобудівної документації, якою в тому числі є Генеральний план міста Хмельницького і План зонування території міста Хмельницького (зонінг), що є безумовною підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, згідно ч.7 ст.118 ЗК України.

Відтак, відповідач, відмовляючи у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, діяв правомірно та у відповідності до вимог чинного законодавства, тому прийняте відповідачем рішення від 14.12.2018 за №51 є законним, і скасуванню не підлягає. Як наслідок, не підлягають задоволенню і позовні вимоги про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву від 01 вересня 2017 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Відповідно до ч.1 ст.73 та ч.1 ст.75 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування; достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.

Щодо посилання позивача на лист Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області від 28.08.2017 за №1362/116-17, згідно якого спірна земельна ділянка відноситься до категорії сільськогосподарського призначення, суд зазначає, що письмовими поясненнями цього ж управління за №0-22-0.6-1078/116-19 вже стверджено про відсутність підтверджуючих документів щодо категорії земель в зоні (35) та кварталі (001) (арк. спр.96-97). Тобто, у Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області немає документів, які підтверджують категорію землі, на яку претендує позивач, тому суд дає критичну оцінку листу цього управління від 28.08.2017 за №1362/116-17, як доказу.

Цей висновок суду не спростовується судовим рішенням у справі №822/3589/17, адже у цьому рішенні є тільки посилання на лист Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області №1362/116-17 від 28.08.2017, який, як вже встановлено у цій справі, не підтверджений документами, яких немає в управлінні, тому він не є обставиною, яку не потрібно доказувати, згідно вимог ч.4 ст.78 КАС України. Крім цього потрібно враховувати ч.7 ст.78 КАС України, відповідно до якої правова оцінка, надана судом певному факту при розгляді іншої справи, не є обов`язковою для суду. Верховний Суд у постанові від 17 квітня 2018 року по справі №800/448/15 також зазначив, що суд може відійти від наданої судами в межах розгляду іншої справи правової оцінки певних юридичних фактів, які мають значення для прийняття рішення.

Відтак, лист Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області від 28.08.2017 за №1362/116-17 не є належним доказом, і, за відсутності підтверджуючих документів, не може свідчити про те, що спірна земельна ділянка відноситься до категорії сільськогосподарського призначення, враховуючи вищенаведене, а також наступне.

Згідно з ч.1 ст.20 ЗК України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Відповідно до ч.1 ст.79-1 ЗК України формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

У відзиві на позов відповідач вказує, що землі, які входять до зони зелених насаджень спеціального призначення, на даний час не сформовані.

Також, Публічна кадастрова карта України не містить відомостей, що вказана ділянка належить до земель сільськогосподарського призначення (арк. спр. 68-69). При цьому, доводи позивача про те, що цільове призначення окремих земельних ділянок, які містяться у тому ж кварталі, що й спірна земельна ділянка, - для індивідуального садівництва (арк. спр. 57, 59, 62, 66), що свідчить про належність ділянок до земель сільськогосподарського призначення згідно ст.22 ЗК України, суд оцінює критично, оскільки: 1) перебування земельної ділянки поряд з іншими, стосовно яких визначено цільове призначення для індивідуального садівництва, жодним чином не свідчить про належність такого призначення і стосовно спірної земельної ділянки; при цьому відповідач у письмових поясненнях вказує, зокрема, що земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_3 , НОМЕР_4 в районі спірної земельної ділянки знаходяться на території садівничих товариств Сонячний та Будівельник відповідно (арк. спр. 100, 130, тобто знаходяться не у зоні зелених насаджень загального користування); 2) предметом судового розгляду не є питання формування та правомірності набуття іншими особами права власності на сусідні ділянки; 3) вказані доводи не є підставою для ухилення від дотримання чинного Генерального плану та Плану зонування території міста Хмельницького.

Щодо доводів про те, що земельна ділянка знаходиться на чорноземах опідзолених (арк. спр. 82), які відносяться до особливо цінних земель, а відповідач не отримував погодження Верховної Ради України на зміну цільового призначення землі, то такі є помилковими, оскільки відповідачем не здійснювалась зміна цільового призначення землі (землі, що входять до зони зелених насаджень, не сформовані).

Посилання позивача та СТ "Будівельник" на відсутність зелених насаджень на земельній ділянці, також є необґрунтованими, оскільки законодавство не визначає це підставою для порушення Генерального плану та Плану зонування території міста Хмельницького. Тобто, визначальним є встановлення відповідачем і судом факту розташування земельної ділянки, на яку претендує позивач, в зоні зелених насаджень спеціального призначення (Р-2с), що не відповідає Генеральному плану міста Хмельницького і Плану зонування території міста Хмельницького, і це є порушенням вимог ЗК України та Закону №3038-VI.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Таким чином, суд дійшов висновку, що позивач не довів позовні вимоги, а суб`єкт владних повноважень, який заперечує проти позову, довів, що діяв у межах закону при прийнятті оскаржуваного рішення, що підтверджено доказами, перевіреними в суді, тому позов не задовольняється.

Відповідно до ч. 1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позов не підлягає задоволенню, сплачений позивачем судовий збір не підлягає відшкодуванню на його користь.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Судових витрат, які визначені ст. 132 КАС України і підлягають розподілу, немає.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 22 травня 2019 року

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_5 ) Відповідач:Хмельницька міська рада (вул. Гагаріна, 3, м.Хмельницький, Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 33332218) Треті особи:Садівниче товариство "Будівельник" (29000, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Ціолковського, 3/1, кімн. 48, код ЄДРПОУ - 23652857) Садівниче товариство "Сонечний" (31345, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Копистин, код ЄДРПОУ - 36891207,

Головуючий суддя А.І. Петричкович

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.05.2019
Оприлюднено23.05.2019
Номер документу81887506
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/940/19

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 25.06.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 25.06.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 23.06.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 25.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 25.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 29.04.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні