Справа № 520/4194/19
Провадження № 2-а/520/137/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.05.2019 року
Київський районний суд м. Одеси в складі:
головуючого судді: Салтан Л.В.,
за участю секретаря: Дідур В.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до інспектора СРПП Бериславського ВП ГУНП в Херсонській області Михайлика Євгена Вікторовича (Херсонська обл., м. Берислав, вул. Гоголя, 6) про скасування постанови,-
ВСТАНОВИВ:
28 лютого 2019 року позивач ОСОБА_1 звернувся до Київського районного суду м. Одеси з адміністративним позовом до інспектора СРПП Бериславського ВП ГУНП в Херсонській області Михайлика Євгена Вікторовича, в якому просить скасувати постанову інспектора патрульної поліції серії ДПО18 № 208160 від 16 лютого 2019 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 122 КУпАП.
У своєму адміністративному позові ОСОБА_1 посилається на те, 16 лютого 2019 року інспектор поліції за допомогою спеціального технічного пристрою склав в електронній формі та роздрукував у вигляді стрічки постанову серії ДПО18 № 208160 про накладання на позивача адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі, передбачене ч. 2 ст. 122 КУпАП - ОСОБА_1 , рухаючись поза межами населеного пункту у відсутності денних ходових вогнів не ввімкнув ближнє світло фар, чим порушив вимоги п. 9.8 ПДР України.
З посиланнями інспектора позивач не згодний, вважає, що постанова є безпідставною та підлягає скасуванню, у зв`язку з чим, вимушений звернутися до суду.
Позивач ОСОБА_1 у судове засідання не з`явився, до суду надав заяву про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач інспектор СРПП Бериславського ВП ГУНП в Херсонській області Михайлик Є.В. у судове засідання не з`явився, повідомлявся належним чином, про причини неявки суд не сповістив.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає адміністративний позов таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що 16 лютого 2019 року інспектор поліції за допомогою спеціального технічного пристрою склав в електронній формі та роздрукував у вигляді стрічки постанову серії ДПО18 № 208160 про накладання на позивача адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі, передбачене ч. 2 ст. 122 КУпАП - ОСОБА_1 , рухаючись поза межами населеного пункту у відсутності денних ходових вогнів не ввімкнув ближнє світло фар, чим порушив вимоги п. 9.8 ПДР України.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 288 КУпАП, оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення здійснюється у порядку, визначеному КАС України, з особливостями, встановленими КУпАП.
Згідно з ч. 1 ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Відповідач не надав до суду жодних доказів правомірності спірної постанови.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Керуючись ст. 2,72, 73, 75-77, 242-246, 250-251, 295 КАС України, ПДР України, суд,-
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до інспектора СРПП Бериславського ВП ГУНП в Херсонській області Михайлика Євгена Вікторовича (Херсонська обл., м. Берислав, вул. Гоголя, 6) про скасування постанови - задовольнити.
Скасувати постанову про накладання адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі серії ДПО18 № 208160 від 16 лютого 2019 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 122 КУпАП.
Рішення може бути оскаржено шляхом подання до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Київський районний суд м. Одеси апеляційної скарги на рішення протягом десяти днів з дня його отримання.
Повний текст рішення складено - 14 травня 2019 року.
Головуючий Салтан Л. В.
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2019 |
Оприлюднено | 23.05.2019 |
Номер документу | 81897278 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський районний суд м. Одеси
Салтан Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні