Постанова
від 20.05.2019 по справі 642/2379/19
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

20.05.2019

справа 642/2379/19

провадження 3/642/702/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 травня 2019 року суддя Ленінського районного суду м. Харкова Пашнєв В.Г., розглянувши матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , (реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи: не відомо), працює на посаді головного інжеенера ТОВ Валтіком -Компані , який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , ,

за скоєння правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 121 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , 28.03.2019 року о 08 годині 50 хвилин, поблизу будинку № 140 по вулиці Космічна в місті Запоріжжя, керував транспортним засобом REUGEOT Boxer, д.н.з. НОМЕР_1 з спеціалізованим причепом Wiola W-26, д.н.з НОМЕР_2 , що підлягає проходженню обов`язкового технічного контролю, без протоколу про обов`язковий технічний контроль, повторно протягом року, а саме 29.06.2018 року був притягнутим до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 121 Кодексу про адміністративні правопорушення., чим порушив вимоги пункту 31.3 Б Правил дорожнього руху України, тобто вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.4 ст. 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судове засідання ОСОБА_1 з`явився, свою провину визнав в повноум обсязі. Просив віддати його на поруки трудовому колективу та керівнику за місцем роботи.

Згідно з вимогами п. 31.3 Б Правил дорожнього руху водієві забороняється експлуатація транспортних засобів якщо вони не пройшли обов`язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю). Отже, суд вважає доведеним те, що ОСОБА_1 , будучи притягнутим до адміністративний відповідальності за ч. 3 ст. 121 КУпАП, повторно протягом року вчинив правопорушення, за що передбачена адміністративна відповідальність за ч. 4 ст. 121 КУпАП.

Відповідно до ст. 35 ЗУ Про дорожній рух транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України, підлягають обов`язковому технічному контролю.

ОСОБА_1 не врахував зазначені вимоги ПДР України, таким чином його провина в скоєнні правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 121 КУпАП, доведена у повному обсязі, права правопорушника судом не порушені.

У судовому засіданні ОСОБА_1 було надано клопотання ТОВ Валтіком-Компані в особі директора ОСОБА_2 про застосування до ОСОБА_1 якомога меншу адміністративну санкцію та передати його на поруки під гарантію керівництва.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про задоволення клопотання трудового колективу.

Клопотання директора ТОВ Валтіком-Компані ОСОБА_2 . мотивовано позитивною характеристикою ОСОБА_1 , його зобов`язанням ознайомитися в повному обсязі з законодавчою базою стосовно експлуатації транспортних засобів, які підпадають під процедуру обов`язкового технічного огляду.

Згідно до роз`яснень п.24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2003 року №14 Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті із змінами і доповненнями, внесеними постановою Пленуму Верховного Суду України від 19 грудня 2008 року №18, судам при розгляді справ необхідно з`ясовувати всі обставини, перелічені у ст.ст.247і280 КУпАП.

Відповідно до ст.21 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, крім посадової особи, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу. Про заходи громадського впливу, застосовані до осіб, які вчинили правопорушення, передбачені статтею 51, частиною першою статті 129, частинами першою і другою статті 130, статтями 156, 173, 176, 177, 178-180 цього Кодексу, власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, або громадська організація повинні не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів повідомити орган (посадову особу), який надіслав матеріали.

Вирішуючи питання по суті клопотання про звільнення ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності, оцінивши надані докази за внутрішнім переконанням в сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, суд виходить з такого.

Відповідно до ст.1 КУпАП завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.

Так, згідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 21 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.

Відповідно до ст. 252-1 Кодексу законів про працю України, трудовий колектив підприємства утворюють усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.

Отже, частиною 1 статті 21 КУпАП передбачена можливість звільнення особи від адміністративної відповідальності з передачею на поруки трудового колективу. Це питання вирішується судом з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника та є правом суду.

Відповідно до п. 3 ч. 1, ч. 2 ст. 284 КУпАП, по справі про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить одну з таких постанов про закриття справи; постанова про закриття справи виноситься при передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу.

Враховуючи викладене, з метою досягнення виховного ефекту, з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, даних про особу винного, який вперше притягується до адміністративної відповідальності, щиро розкаюється у вчиненому, позитивно характеризується за місцем роботи, приймаючи до уваги клопотання директора ТОВ Валтіком-Компані про передачу матеріалів щодо ОСОБА_1 на розгляд трудового колективу, суд вважає за доцільне задовольнити клопотання та передати матеріали справи про адміністративне правопорушення передбачене ч. 4 ст. 121 КУпАП у відношенні ОСОБА_1 на розгляд трудового колективу для застосування заходів громадського впливу, що відповідно до вимог ч. 2 ст. 284 КУпАП є підставою для закриття провадження в справі про адміністративне правопорушення.

Керуючись ст.ст. 21, ч.4 ст. 121, 248-249, 251, 268, 283, 284 КУпАП, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

ОСОБА_1 звільнити від адміністративної відповідальності за ч. 4 ст.121 КУпАП.

Матеріали справи передати на розгляд трудового колективу ТОВ Валтіком-Компані ЄДРПОУ 38579998, що знаходиться за адресою м. Харків, пр. Ювілейний, 72-в, кв. 23, для застосування до ОСОБА_1 заходу громадського впливу.

Провадження по справі відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 4 ст.121 КУпАП - закрити.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена прокурором, особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим протягом десяти днів з дня винесення постанови до Харківського апеляційного суду, шляхом подання апеляційної скарги через Ленінський районний суд м. Харкова.

Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців з наступного дня після набрання нею законної сили.

Суддя В.Г.Пашнєв

СудЛенінський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення20.05.2019
Оприлюднено23.05.2019
Номер документу81905299
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —642/2379/19

Постанова від 20.05.2019

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м.Харкова

Пашнєв В. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні