ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
22 травня 2019 року м. Київ № 640/4639/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді - Добрівської Н.А.,
за результатами розгляду клопотання про виклик свідка в адміністративній справі
за позовом ОСОБА_1 до Київської міської митниці ДФС про визнання незаконним та скасування рішення, визнання протиправною та скасування картки відмови та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Київської міської митниці ДФС, в якому просив:
- рішення Київської міської митниці ДФС про коригування митної вартості товарів від 18.02.2019 року №UA100110/2019/000036/2 визнати незаконним та скасувати;
- визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA100110/2019/00315 від 18 лютого 2019 року, що прийнята Київською міською митницею ДФС;
- зобов`язати Київську міську митницю ДФС вчинити дії щодо визначення митної вартості товару, щодо якого Київською митницею ДФС було прийнято рішення про коригування митної вартості товарів №UA100110/2019/000036/2 від 18.02.2019 року за методом визначення митної вартості за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції), в порядку встановленому статтею 58 Митного кодексу України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.04.2019 позовну заяву залишено без руху, та надано строк з дня одержання даної ухвали для усунення недоліків.
12.04.2019 року на виконання вимог ухвали суду позивача через канцелярію суду надіслав додаткові документи по справі.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.04.2019 року відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Представником відповідача через канцелярію суду подано клопотання виклик для допиту свідка ОСОБА_1 .
Розглянувши вказане клопотання про виклик для допиту свідка, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з ч.2, ч.3, ч.5 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
Відповідно до ч.1 ст.92 КАС України виклик свідка здійснюється за заявою учасника справи.
У заяві про виклик свідка зазначаються його ім`я, місце проживання (перебування) або місце роботи, обставини, які він може підтвердити (ч.2 ст.92 КАС України).
Заява про виклик свідка має бути подана до або під час підготовчого судового засідання, а якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження - до початку першого судового засідання у справі (ч.3 ст.92 КАС України).
В ухвалі про відкриття провадження у справі або в іншій ухвалі, якою суд вирішує питання про виклик свідка, суд попереджає свідка про кримінальну відповідальність за завідомо неправдиве показання чи відмову від давання показань на вимогу суду (ч.4 ст.92 КАС України).
Суд зауважує, що саме процесуальний статус свідка має забезпечити унеможливлення впливу особистої зацікавленості цих осіб при наданні пояснень. При оцінці таких пояснень разом із іншими доказами адміністративний суд повинен зважати на фактор особистої зацікавленості зазначених осіб у результатах судового розгляду.
З огляду на зазначене, а також з урахуванням відсутності належних обґрунтувань на підтвердження необхідності допиту як свідка позивача - ОСОБА_1 , суд не вбачає за необхідне викликати дану особу для допиту в якості свідка під час розгляду справи.
Керуючись ст.ст. 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Відмовити Головному управлінню ДФС у м. Києві в задоволенні клопотання про виклик для допиту свідка.
2. Копію даної ухвали невідкладно направити сторонам у справі.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя: Н.А. Добрівська
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2019 |
Оприлюднено | 24.05.2019 |
Номер документу | 81916189 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрівська Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні