Справа № 766/14268/17
н/п 2-а/766/234/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 березня 2019 року Суддя Херсонського міського суду Херсонської області Прохоренко В.В., розглянувши матеріали справи за адміністративним позовом Комунального закладу Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат до Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Херсонської міської ради, треті особи: Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонська обласна рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
Позивач звернувся до Херсонського міського суду Херсонської області з позовом до Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Херсонської міської ради, треті особи: Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонська обласна рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії, в якому просить визнати протиправною бездіяльність Управління щодо не скасування після проведених позапланових перевірок, що мали місце за наслідками поданого інтернатом листа від 24.01.2017 року № 29 та скарги від 11.05.2017 року за вих№113, декларації про початок виконання будівельних робіт, що зареєстрована 15.10.2015 року управлінням за реєстровим номером ХС 083152861796 та декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності, що зареєстрована 18 січня 2016 року Управлінням за реєстровим номером ХС 143160161005; зобов`язати управління скасувати реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт, що зареєстровано 15.10.2015 року управлінням за реєстровим № ХС 083152861796 та скасувати реєстрацію декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності, що зареєстрована 18 січня 2016 року Управлінням за реєстровим номером ХС 143160161005, шляхом видачі відповідних розпорядчих актів.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:
1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;
2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо:
оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій;
уточнення списку виборців;
оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум;
оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;
3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо:
примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства;
примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;
4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.
Частиною другою статті 20 КАС України визначено, що окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Оскільки, КАС України від 03.10.2017 р. не містить норм, що регулюють питання передання на розгляд до належного суду справ у разі порушення предметної підсудності, згідно ст.7 ч.6 КАС України у такому випадку підлягає застосуванню аналогія закону.
Пунктом 3 частини 1 статті 29 КАС України визначено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо після відкриття провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Згідно ч. 1 ст. 318 КАС України рішення суду підлягає скасуванню з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю, якщо рішення прийнято судом з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями 20, 22, 25-28 цього Кодексу.
Враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку, що справу за адміністративним позовом Комунального закладу Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат до Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Херсонської міської ради, треті особи: Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонська обласна рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії необхідно передати за предметною підсудністю до Херсонського окружного адміністративного суду.
Керуючись ст. ст.20,29 КАС України, суд,
ухвалив:
Справу за адміністративним позовом Комунального закладу Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат до Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Херсонської міської ради, треті особи: Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонська обласна рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії передати до Херсонського окружного адміністративного суду для розгляду по суті.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Відповідно до Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через Херсонський міський суд Херсонської області.
Суддя: В.В.Прохоренко
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2019 |
Оприлюднено | 27.05.2019 |
Номер документу | 81922966 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський міський суд Херсонської області
Прохоренко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні