9/212-АП-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"15" серпня 2006 р. Справа № 9/212-АП-06
м.Херсон, зал судового засідання № 322, 12 год. 20 хв.
Господарськийсуд Херсонської області у складі судді Ребристої С. В. при секретарі Муравльовій Г.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Управління Пенсійного фонду України в Комсомольському районі м.Херсона, м.Херсон
до Приватного підприємства "Трек", м.Херсон
про стягнення 170 грн. 00 коп.
За участю представників сторін:
від позивача –Горбань В.В. –завідувач юридичним сектором, дор. від 12.01.2006р.
від відповідача –не прибув
Суть спору: Позивач звернувся до суду з позовною заявою в якій просить стягнути з відповідача (ПП “Трек”) заборгованість по страховим внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в сумі 170 грн. 00 коп.
Представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, у судові засідання по справі не прибув, про причини своєї неявки суд жодним чином не інформував, не зважаючи на ті обставини, що він був належним чином повідомлений про дату, час і місце проведення судового засідання.
За таких обставин розгляд справи здійснюється за наявними в ній доказами відповідно до ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до п.15 положення про Пенсійний фонду України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001р. № 121, повноваження Пенсійного фонду України здійснюються через утворені в установленому порядку відповідні управління та відділи. А тому органом уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, є Комсомольський районний відділ ПФУ.
Відповідно до п.2.3. Положення “Про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах”, затвердженого Постановою управління Пенсійного фонду України № 8-2 від 30.04.2002 року –Управління Пенсійного фонду має право: вимагати від посадових осіб підприємств, установ, організацій і фізичних осіб, які є платниками збору або використовують кошти Фонду, усунення порушень законодавства щодо сплати збору й використання коштів Фонду; вживати в установленому законодавством порядку заходів, спрямованих на стягнення не внесених своєчасно сум збору разом з нарахованою пенею, а також застосовувати штрафні санкції відповідно до законодавства.
УПФУ в Комсомольському районі м.Херсона, є органом державної влади, підвідомчий Херсонському управлінню Пенсійного фонду України і уповноважений державою на реалізацію державної політики в сфері забезпечення збору страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Відповідно до вимоги ст. 1 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” № 1058-ІУ до страхових внесків віднесено кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше.
Відповідно до положень п.2 ст.17 Закону № 1058-IV страхувальник зобов'язаний:
- допускати посадових осіб виконавчих органів Пенсійного фонду до перевірок правильності обчислення та сплати страхових внесків, надавати їм передбачені законодавством документи та пояснення з питань, що виникають під час перевірок;
- подавати звітність територіальним органам пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом;
- нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та повному обсязі страхові внески.
ПП “Трек” (відповідач) не надав позивачу звіт за вересень 2003р., за неподачу розрахунку зобов'язання сплати страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, УПФУ в Комсомольському районі було застосовано до відповідача фінансову санкцію в сумі 170 грн. 00 коп. відповідно до п.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.
Відповідно до ст. 5 Закону України “Про загальнообов”язкове державне пенсійне страхування” цей Закон регулює відносини, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону.
Ст. 106 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” встановлено відповідальність страхувальників.
Так, згідно п.1, п.2 ст. 106 зазначеного Закону, у разі виявлення своєчасно несплачених сум страхових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах визначених даною статтею Закону.
Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та не сплачені страхувальниками у строки, визначені ст. 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою ст. 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю зі сплати страхових внесків і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку про обгрунтованість позовних вимог і визнав їх такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі в сумі 170 грн. 00 коп.
У судовому засіданні проголошену вступну та резолютивну частини постанови, та повідомлено представника позивача про дату час і місце виготовлення постанови суду у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.94, 98, 158, 160-163, 167, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з приватного підприємства “Трек”, м.Херсон, пр-т.Будівельників, 6, кв.12 (р/рахунок 26006224987001 ХФ КБ “Приватбанк” МФО 325479, код 30893570, код 352822) на користь Управління Пенсійного фонду України в Комсомольському районі, м. Херсон, вул. Комкова, 76-а (р/рахунок 256063011201 в ХОУ ВАТ “ДОБУ”, МФО 352457, код ЄДРПОУ 21294879) заборгованість в сумі 170 грн. 00 коп.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після апеляційного розгляду справи.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя С.В. Ребриста
Постанову складено у повному обсязі 17.08.2006р.
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 81935 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Ребриста С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні