Справа № 161/8671/19
Провадження № 1-кс/161/4399/19
У Х В А Л А
про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи
м. Луцьк 24 травня 2019 року
Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції у Волинській області ОСОБА_4 яке погоджено прокурором відділу Прокуратури Волинської області ОСОБА_5 про проведення обшуку, в межах кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018030000000285 від 05.07.2018, за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 2, ч.3 ст. 27, ч. 2 ст. 364; ч.1 ст.366 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
На адресу слідчого судді 24 травня 2019 року надійшло вказане клопотання.
Клопотання мотивоване тим, що в ході досудового розслідування встановлено, що службові особи Управління капітального будівництва Луцької міської ради та службові особи органів місцевого самоврядування Луцького району перебуваючи у злочинній змові з службовими особами суб`єктів господарювання, використовують службове становище всупереч інтересам служби, що спричиняє тяжкі наслідки інтересам держави.
Так під час досудового слідства здобуті достатні дані того, що службові особи Луцької міської ради у період з 2015 по 2017 роки при укладенні договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Луцька, в супереч інтересам служби, зловживаючи своїм службовим становищем в інтересах приватних суб`єктів господарювання, не вживали достатніх заходів для встановлення належної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об`єктів нерухомості на території м. Луцька, внаслідок чого занижено розміри пайової участі при їх будівництві та спричинено шкоду бюджету міста Луцька у вигляді ненадходження грошових коштів у сумі понад 10 млн. грн.
Із інформації наданої УКБ Луцької міської ради на лист УСБУ № 1.1-9/8473 від 29.10.2018р., замовник будівництва ФОП ОСОБА_6 подав до Луцької міської ради декларацію про початок виконання будівельних робіт, відповідно до якої об`єкт нерухомості за адресою: АДРЕСА_1 відноситься до закладів лікувально-профілактичних та оздоровчих (код об`єкта 1264.9 згідно з Державним класифікатором будівель і споруд), а тому, відповідно до п.2 ч.4 ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», його замовник звільняється від сплати коштів пайової участі.
При цьому, згідно наявних даних (офіційна сторінка в мережі Інтернет www.mojo.lutsk.ua) за вказаною адресою функціонує розважальний комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у складі якого ресторан, караоке-бар, зона відпочинку, фітнес-клуб та готель, що суперечить інформації, поданій замовником будівництва до Луцької міської ради, свідчить про внесення ним недостовірних відомостей в офіційні документи, що в свою чергу у відповідності до показників опосередкованої вартості спорудження житла по Волинській області, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №252 від 02.10.2015, сума пайової участі повинна становити близько 500 тис. грн., що призвело до заподіяння збитків місцевому бюджету у вигляді ненадходження коштів пайової участі у розмірі близько 500 тис. грн.
Це свідчить про те, що службовими особами відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради, в ході проведення планових та позапланових перевірок вказаного об`єкту будівництва, зловживаючи службовим становищем, усвідомлюючи, що новозбудований об`єкт, а саме розважально-оздоровчий комплекс «Mojo Hall» не відповідає цільовому призначенню «Медичний центр з торгово-офісними приміщеннями», з метою власного збагачення внесли завідомо неправдиві відомості в сертифікат про готовність об`єкта до експлуатації.
Таким чином, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення, а саме усієї документації, на основі якої філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області було видано експертний звіт №1538/03-0730-18 від 24.09.2018 щодо розгляду проектної документації за проектом «Нове будівництво медичного закладу з торгово-офісними приміщеннями на АДРЕСА_1 », а також укладені угоди, розрахунки та листування з ФОП « ОСОБА_6 », ПП «Констант-проект», головним інженером проекту ОСОБА_7 , особою, яка робила технагляд ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , який робив технічні паспорти, а також з іншими органами та установами щодо підготовки, узгодження та складання вказаного експертного звіту №1538/03-0730-18 та листування з ПАТ «Волиньобленерго», КП «Луцькводоканал», ГУ НП у Волинській області та іншими державними та недержавними організаціями та установами й мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та винних у вчиненні кримінального правопорушення осіб й будуть доказами під час судового розгляду, виникла необхідність у проведенні обшуку в офісному приміщенні ПП «Констант-проект», (код ЄДРПОУ-36452548) за адресою: Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 26 офіс №318 та №319.
Заслухавши пояснення прокурора та слідчого, які клопотання підтримали, дослідивши письмові матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що його слід задовольнити, з наступних підстав.
Частиною першою статті 234 КПК України визначено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
На переконання слідчого судді, слідчий у своєму клопотанні довів неможливість іншими способами провести виявлення та фіксацію відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення не інакше, як за допомогою проведення обшуку. Враховуючи вищевикладене, клопотання слідчого слід задовольнити.
При цьому слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання в частині надання дозволу на проведення обшуку оперативним підрозділам зважаючи на правовий висновок, який викладений у постанові Верховного Суду від 29 січня 2019 року №466/896/17, який в силу ч.6 ст.13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» повинен враховуватися судом.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити частково.
Надати слідчим СУ ГУНП у Волинській області ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , а за їх дорученням - іншому слідчому з групи слідчих, яким доручено проводити досудове розслідування у даному кримінальному провадженні, дозвіл на проведення обшуку в офісних приміщеннях за адресою: Волинська область,місто Луцьк,Винниченка,26офіс №318та №319 які на праві приватної власності та приватної спільної часткової власності належать ТОВ «Інвест-Контур», ТзОВ «Сталь-Едем», ТзОВ «Директорія», ТзОВ «Комтек-Л», а фактично використовуються ПП «Констант-проект», (код ЄДРПОУ-36452548), з метою відшукання та вилучення оригіналу експертного звіту №1538/03-0730-18 від 24.09.2018 щодо розгляду проектної документації за проектом «Нове будівництво медичного закладу з торгово-офісними приміщеннями на вул. Ковельська, 16 в м. Луцьку», усієї документації, на основі якої філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області було видано вказаний експертний звіт №1538/03-0730-18 від 24.09.2018, а також укладені угоди, розрахунки та листування з ФОП « ОСОБА_6 », філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області, УКБ Луцької міської ради, особою, яка робила технагляд ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , який робив технічні паспорти, а також з іншими органами та установами щодо підготовки, узгодження та складання вказаного експертного звіту та листування з ПАТ «Волиньобленерго», КП «Луцькводоканал» та іншими державними та недержавними організаціями та установами що послугували видачі даного експертного звіту та інших документи що пов`язані із будівництвом та реконструкцією будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , чорнових записів, блокнотів, електронних носіїв інформації, мобільних телефонів, за допомогою яких здійснювалось обговорення умов вчинення кримінального правопорушення та інших речей, предметів і документів, які мають значення у даному кримінальному провадженні.
Строк дії ухвали до 22 червня 2019 року включно.
Дана ухвала надає право на проникнення у вказане володіння лише один раз.
Обшук слід провести у денну пору доби з 06.00 год. до 22.00 год.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження у суді.
Повний текст ухвали оголошений 24 травня 2019 року о 15 год. 09 хв.
Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду
Волинської області ОСОБА_1
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 81943099 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Черняк В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні