Ухвала
від 08.05.2019 по справі 295/6524/19
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/6524/19

1-кс/295/3570/19

УХВАЛА

Іменем України

08.05.2019 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянув винесене в кримінальному провадженні №42016060360000121 старшим слідчий з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітаном податкової міліції ОСОБА_3 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні слідчий зазначив, що слідчим управлінням ФР ГУ ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 42016060360000121 від 30.06.2016 щодо посадових осіб одного із підприємств Житомирської області, які умисно ухилились від сплати податків в особливих розмірах, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », протягом 2015-2016 років, здійснюючи господарську діяльність в частині ремонту військової техніки, використовуючи бувші у використанні запчастини, а також запчастини і електронні прилади придбані у невстановлених слідством суб`єктів, що не являються платниками податків, по бухгалтерському та податковому обліку підприємства відображають фінансово-господарські операції з суб`єктами господарської діяльності з ознаками «транзитності»: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »» (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), які фактично не є постачальниками таких запчастин та електронних приборів для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Крім того, під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » шляхом відображення в первинних бухгалтерських документах безтоварні операції по закупівлі запасних частин та комплектуючих до військової техніки у суб`єктів господарської діяльності, що мають ознаки фіктивних, шляхом незаконного формування податкового кредиту з ПДВ в сумі 553,2 тис. грн. незаконно заявили до відшкодування з Державного бюджету податок на додану вартість, що в подальшому відшкодовано, спричинили державі збитки у великих розмірах.

Мотивуючи заявлене клопотання слідчий вказав, що відповідно до висновків про результати документальної планової виїзної перевірки Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_7 », (код ЄДР НОМЕР_7 ), з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017, валютного та іншого законодавства - за період з 01.01.2015 по 31.12.2017, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по 31.12.2017 встановлено факт відображення у бухгалтерському обліку підприємства безтоварних операцій з придбання товарно матеріальних цінностей від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), на загальну суму 1074960 грн., у т.ч. ПДВ 179160 грн.

Крім того зазначив, що стосовно постачання товарно матеріальних цінностей для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » є сумніви щодо законності відображення у бухгалтерському та податковому обліку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » проведених фінансово господарських операцій.

Згідно п. 3 ст. 44 Податкового Кодексу України (із змінами та доповненнями) платники податків зобов`язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш, як 1095 днів з дня подання податкової звітності.

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий вказав, що на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ) зберігаються наступні документи: договори (угоди) укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », накладні та податкові накладні, що свідчать про реалізацію на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » товарів, робіт (послуг) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », доставлялися товари реалізовані на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », картки складського зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », документи по придбанню товарів, робіт та послуг, які закуповувались у СГД ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », що у подальшому реалізовано на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Відтак, посилається на ту обставину, що у зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Дані документи знаходяться на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ». Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Крім того,слідчий зазначив,що враховуючивищевикладене,та приймаючидо уваги,що оригіналипервинних бухгалтерськихдокументів,які фіксуютьфакти здійсненнягосподарських операційміж ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_8 »та ДП« ІНФОРМАЦІЯ_1 »,являються джереломдоказів тамістять відомості,що маютьзначення длякримінального провадженняі підлягаютьдоказуванню.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлене клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Виходячи зтого,що єдостатньо підставвважати,що зазначена інформація, містить охоронювану законом таємницю, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, та те, що іншими способами неможливо отримати вказану інформацію, керуючись ст.ст.159-166 КПК України слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , а також особам які будуть діяти за його дорученням (постановою), тимчасовий доступ та можливість вилучення у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_9 ) за період часу з 01.01.2015 по 24.04.2019, у тому числі: договори (угоди) укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », накладні та податкові накладні, що свідчать про реалізацію на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » товарів, робіт (послуг) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », доставлялися товари реалізовані на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », картки складського зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », документи по придбанню товарів, робіт та послуг, які закуповувались у СГД ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », що у подальшому реалізовано на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Встановити строк дії ухвали до 07.06.2019 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення08.05.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу81950101
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/6524/19

Ухвала від 08.05.2019

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Лєдньов Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні