Справа № 761/18625/19
Провадження № 1-кс/761/13043/2019
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 травня 2019 року cлідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в ОВС 1 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_4 про арешт майна, -
в с т а н о в и в :
до слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва звернувся старший слідчийв ОВС1відділу 1управління досудовогорозслідування Головногослідчого управлінняСБ Українипідполковник юстиції ОСОБА_4 з клопотанням, погодженим прокурором відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_5 про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22017000000000423 від 23.11.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205 та ч. 3 ст. 209 ККУкраїни.
Клопотання обґрунтовує тим, що впродовж 2017-2019 років службові особи АБ «Укргазбанк», АТ «Альфа-Банк», АТ «Банк Альянс», АТ КБ «Приватбанк» та інших банківських установ, діючи за попередньою змовою зі службовими особами ПАТ «Фондова Біржа ПФТС» (код ЄДРПОУ 21672206), ПАТ «Українська біржа» (код ЄДРПОУ 36184092), ТОВ «Універ Капітал» (код ЄДРПОУ 33592899), ТОВ «КУА «Універ Менеджмент» (код ЄДРПОУ 33777261), ТОВ «І-Інвест» (код ЄДРПОУ 36473568), ПрАТ «Майстер Брок» (код ЄДРПОУ 21608094), ТОВ «Навігатор-Інвест» (код ЄДРПОУ 25270172), ПАТ «Інвестиційна фінансова компанія «АРТ Капітал» (код ЄДРПОУ 33308667), компаній «Опексір Лімітед» («Opexier Limited», НЕ359077, Кіпр), «Грінкліф Ентерпрайзис Лімітед» («Greencliff Enterprises Limited», HE338140, Кіпр), ТОВ «Юг Арма груп» (ЄДРПОУ 42857504), ТОВ «Вентус-32» (ЄДРПОУ 42870242) та фізичними особами, вчиняють операції щодо купівлі-продажу облігацій внутрішньої державної позики (надалі ОВДП) в режимі так званого «групового звіту» (укладення біржових контрактів, які забезпечені правами на отримання грошових коштів/цінних паперів на підставі відповідних зустрічних зобов`язань), що спрямовані на маскування незаконного походження коштів в сумі понад 86 млн. грн., тобто в особливо великому розмірі, що одержані внаслідок вчинення злочину, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, тобто злочин, передбачений ч. 3 ст. 209 КК України.
Так, маючи на меті надати законного вигляду погодження грошових коштів, отриманих злочинним шляхом, співучасники вчинення злочину вирішили укласти, в порушення ч. 2 ст. 19-4 Закону України «Про депозитарну систему України», формальні правочини на фондовому ринку із облігаціями внутрішньої державної позики (далі ОВДП), під час яких нібито отримали прибутки. Насправді, такі прибутки є грошовими коштами, отриманими злочинним шляхом від вчинення створення з метою прикриття незаконної діяльності юридичних осіб, що передувало легалізації (відмиванню) доходів.
Відповідно до ч. 2 ст. 19-4 Закону України «Про депозитарну систему України», механізмами зниження ризиків невиконання або неналежного виконання зобов`язань, що передбачені договорами, укладеними на фондовій біржі, є обов`язкове стовідсоткове попереднє депонування та резервування коштів і цінних паперів або інших фінансових інструментів у порядку, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку за погодженням з Національним банком України.
В той же час, відповідно до Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 429 від 26.03.2013 «Про затвердження положення про клірингову діяльність» фондовим біржам надається послуга щодо допуску до клірингу зобов`язань за правочинами щодо цінних паперів, укладеними на фондовій біржі. Вартість надання послуги фондовим біржам розраховується у відсотках від загальної суми зобов`язань за правочинами щодо цінних паперів, які забезпечені правами на отримання коштів/цінних паперів на підставі відповідних зустрічних зобов`язань, укладеними протягом календарного місяця, за кожним кліринговим рахунком/субрахунком учасника клірингу.
З огляду на наявність такої послуги, фондові біржі України, в свою чергу, надають членам біржі (учасникам біржових торгів) послуги щодо можливості укладення таких правочинів фактично послуга групового звіту (або просто окремої комісії). Ці послуги передбачені тарифами та оприлюднені на веб-сайтах фондових бірж (п. 1.3 тарифів ПАТ «Фондова біржа ПФТС», тарифи фондового ринку ПАТ «Українська біржа»).
Фактично наявність вказаної послуги надає можливість укладення та виконання біржових контрактів, що забезпечені стовідсотковим попереднім депонуванням активів, а лише правами на отримання коштів/цінних паперів на підставі відповідних зустрічних зобов`язань (за іншими біржовими контрактами, які також не забезпечуються відповідними активами).
При використанні вказаного алгоритму, достатньо депонувати (зарезервувати) в ПАТ «Розрахунковий центр» на первинному (в ланцюжку угод) продавці цінні папери та на кінцевому покупці кошти, і після цього біржові контракти можуть укладатися між необмеженою кількістю учасників біржових торгів, які виступають посередниками між первинним продавцем та кінцевим покупцем, не депонуючи при цьому активів в достатньому обсязі (або взагалі не депонуючи).
Враховуючи викладене такі посередники, які діють в інтересах своїх клієнтів (зокрема фізичних осіб), за наслідком ланцюжку пов`язаних біржових контрактів здійснюють купівлю державних цінних паперів за меншою ціною та продали за більшою ціною, тобто отримали гарантовано високий рівень доходу від операцій купівлі-продажу. Такі пов`язані біржові контракти виконуються лише завдяки забезпеченню правами на отримання коштів/цінних паперів на підставі зустрічних зобов`язань за іншими біржовими контрактами. При цьому інші біржові контракти можуть бути ще навіть не укладені на момент укладення біржового контракту, який укладається саме під умовою виконання інших біржових контрактів.
Якщо один з учасників ланцюжку угод (контрактів) вкаже у заявці на купівлю-продаж ціну, заздалегідь не погоджену учасниками такого ланцюжку угод (контрактів), то увесь цей ланцюжок розпадеться.
При цьому, такі біржові контракти укладаються неодноразово протягом одного дня, з незначною різницею в часі, на однакову або подібну кількість цінних паперів, в аномальному обсязі; коло учасників торгів є обмеженим, економічна вигода існує тільки для посередників (їх клієнтів, бенефіціарів таких операцій), а для інших учасників торгів є незначною або відсутня.
Наявні ознаки свідчать про попередню домовленість учасників біржових торгів та штучність укладених угод, які фактично не забезпечені грошима.
Крім цього, під час здійснення досудового слідства у даному кримінальному провадженні встановлено, що в період 2017-2019 років на території м. Києва та інших регіонів України невстановлені особи діючи за попередньою змовою з службовими особами банківських установ організували незаконну діяльність так званих «конвертаційних центрів», в яких задіяна низка підприємств з ознаками фіктивності, а також фізичних осіб, які мають відношення до вчинення вищевказаних кримінальних правопорушень.
Зокрема, у злочинних схемах пов`язаних з вчиненням безтоварних операцій з метою безпідставного формування податкового кредиту та виведенням коштів у тіньовий неконтрольований державою обіг, чим завдаються збитки державному бюджету у вигляді ненадходження обов`язкових податкових платежів та внаслідок проведення фінансових операцій створюються умови для легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, можуть мати відношення підприємства з ознаками фіктивності ТОВ «Юг Арма груп» та ТОВ «Вентус-32», а також фізичні особи ОСОБА_6 та ОСОБА_7 .
Державною службою фінансового моніторингу України на виконання ст. 18 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) підготовлено узагальнений матеріал стосовно фінансових операцій, проведених за участю ТОВ «Юг Арма груп», ТОВ «Вентус-32», ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.
Так, згідно відомостей узагальненого матеріалу Держфінмоніторингом від АТ КБ «Приватбанк» (МФО 305299), ПАТ АБ «Укргазбанк» (МФО 320478), ПАТ «МТБ Банк» (МФО 328168), АБ «Південий» (МФО 328209), АТ «Полтава-банк» (МФО 331489) та АТ «ПУМБ» (МФО 334951), отримано 99 повідомлень стосовно фінансових операцій, проведених за період з 11.03.2019 по 14.03.2019 за участю ТОВ «Юг Арма груп» (ЄДРПОУ 42857504), ТОВ «Вентус-32» (ЄДРПОУ 42870242) та ОСОБА_6 (РНОКППФО НОМЕР_1 ) і ОСОБА_7 (РНОКППФО НОМЕР_2 ), на загальну суму 74,74 млн. грн., з яких 85 повідомлень на загальну суму 63,81 млн. грн. підлягають обов`язковому фінансовому моніторингу та 14 повідомлень на загальну суму 10,93 млн. грн., що підлягають обов`язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу.
Окрім того, кошти, що надходили на рахунок ТОВ «Юг Арма Груп» № НОМЕР_3 , відкритий у відділенні № 251/14 ПАТ АБ «Укргазбанк» (МФО 320478, м. Миколаїв), були безготівковими коштами, які в період з 11.03.2019 по 13.03.209 перераховані від групи підприємств (ТОВ «Транзит», ТОВ «Вісма груп» та інших) як оплата за товари та за сільськогосподарську продукцію, та після акумулювання їх на рахунку, надалі перераховувалися в більшій сумі на власний рахунок № НОМЕР_4 , відкритий підприємством у філії «Миколаївське РУ» АТ КБ «Приватбанк» (МФО 326610, м. Миколаїв), а в меншій сумі на рахунок ТОВ «Вентус-32» № НОМЕР_5 , який також був відкритий у вказаній філії.
Надалі всі кошти, які були акумульовані на рахунках № НОМЕР_4 та № НОМЕР_5 зазначених підприємств, в період з 11.03.2019 по 13.03.2019 перераховувалися на десять платіжних карток, випущених у філії «Миколаївське РУ» АТ КБ «Приватбанк» на ім`я двох фізичних осіб ОСОБА_6 та ОСОБА_7 у якості переказу коштів, після чого останні в цей же період часу знімали їх готівкою у відділеннях та банкоматах м. Миколаєва. Внаслідок здійснення таких фінансових операцій останніми знято готівки на загальну суму 12,55 млн. грн.
При цьому, грошові кошти знімалися у якості видачі готівки з наступних платіжних карток вказаних фізичних осіб, а саме:
А) з належних платіжних карток ОСОБА_6 знято наступні суми коштів:
- з картки № НОМЕР_6 2,25 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_7 2,23 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_8 1,50 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_9 1,50 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_10 1,50 млн. грн.
Б) з належних платіжних карток ОСОБА_8 знято наступні суми коштів:
- з картки № НОМЕР_11 0,83 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_12 0.75 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_13 0.75 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_14 0,75 млн. грн.;
- з картки № НОМЕР_15 0,49 млн. грн.
Зняття коштів готівкою з вищезазначених рахунків здійснювалось на підставі паспорту громадянина України їх власниками.
При проведенні аналізу фінансових операцій, Держфінмоніторингом встановлено схему «професійного» відмивання грошових коштів, яка дозволяла переводити безготівкові кошти у готівку.
Таким чином, з огляду на вищенаведене, є підстави вважати, що за участю ТОВ «Юг Арма груп», ТОВ «Вентус-32» та фізичних осіб ОСОБА_6 і ОСОБА_7 налагоджено схему «конвертації» з безготівкових коштів у готівку, яка спрямована на приховування джерел походження коштів та легалізації доходів одержаних злочинним шляхом.
За результатами проведеного аналізу фінансових операцій, Держфінмоніторингом прийнято рішення щодо зупинення фінансових операцій по рахунках (платіжних картках), що належать ТОВ «Юг Арма груп», ТОВ «Вентус-32», ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , до 24.04.2019 включно.
Залишок коштів, на момент зупинення видаткових фінансових операцій (станом на 14-15 березня 2019), що належать ТОВ «Юг Арма груп», ТОВ «Вентус-32», ОСОБА_6 та ОСОБА_7 складав 6,06 млн. грн (6 063 201,77 грн.).
Крім цього, відповідно до наявних у матеріалах даних, ТОВ «Юг Арма груп» є новостворене підприємство (зареєстроване 01.03.2019), має статутний фонд у розмірі 20,00 тис. грн. та одноосібного засновника, директора та бухгалтера в особі ОСОБА_6 . У свою чергу ТОВ «Вентус-32» є також новоствореним підприємством (зареєстроване 06.03.2019), має статутний фонд у розмірі 20,00 тис. грн. та одноосібного засновника, директора та бухгалтера в особі ОСОБА_7 .
При цьому ОСОБА_7 та ОСОБА_6 не зареєстровані як фізичні особи-підприємці. Інформація щодо отримання доходу за основним місцем роботи, відсутня. Основним видом діяльності ТОВ «Юг Арма груп» та ТОВ «Вентус-32» є «Вантажний автомобільний транспорт».
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, надав пояснення аналогічні його доводам, просить таке задовольнити.
В силу вимог ч. 2ст. 172 КПК України, з метою забезпечення арешту майна, розгляд клопотання про арешт такого проведено без повідомлення власника майна.
Ознайомившись із змістом клопотання, заслухавши доводи слідчого, дослідивши додані до нього докази, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Статтею 131 КПК України, передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.
Згідно ст. 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням. Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.
Відповідно дост. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є предметом, засобом чи знаряддям вчинення злочину, доказом злочину, набуте злочинним шляхом, доходом від вчиненого злочину, отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину або може бути конфісковане у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого чи юридичної особи, до якої може бути застосовано заходи кримінально-правового характеру, або може підлягати спеціальній конфіскації щодо третіх осіб, юридичної особи або для забезпечення цивільного позову.
Арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, які перебувають у власності або володінні, користуванні, розпорядженні підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Відповідно до ч. 2ст. 170 КПК Українивизначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, спеціальної конфіскації, конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи.
Згідно із ч. 3ст. 170 КПК Україниу випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 цього Кодексу.
Так, відповідно до ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально-протиправних дій, інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом.
З долучених до клопотання доказів, вбачається, що Головним слідчим управлінням СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 22017000000000423 від 23.11.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205 та ч. 3 ст. 209 ККУкраїни.
На адресу ГСУ СБ України надійшов лист від Державної служби фінансового моніторингу України, на виконання ст.18 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» підготовлено узагальнений матеріал стосовно фінансових операцій, проведених за участю ТОВ «Юг Арма груп», ТОВ «Вентус-32», ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.
Відповідно до узагальненого матеріалу, Держфінмоніторингом від АТ КБ «Приватбанк» (МФО 305299), ПАТ АБ «Укргазбанк» (МФО320478), ПАТ «МТБ Банк» (МФО 328168), АБ «Південий» (МФО328209), АТ «Полтава-банк» (МФО 331489) та АТ «ПУМБ» (МФО 334951), отримано 99 повідомлень стосовно фінансових операцій, проведених за період з 11.03.2019 по 14.03.2019 за участю ТОВ «Юг Арма груп» (ЄДРПОУ 42857504), ТОВ «Вентус-32» (ЄДРПОУ 42870242) та ОСОБА_6 (РНОКППФО НОМЕР_1 ) і ОСОБА_7 (РНОКППФО НОМЕР_2 ), на загальну суму 74,74 млн. грн., з яких 85 повідомлень на загальну суму 63,81 млн. грн. підлягають обов`язковому фінансовому моніторингу та 14 повідомлень на загальну суму 10,93 млн. грн., що підлягають обов`язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу.
Кошти, що надходили на рахунок ТОВ «Юг Арма Груп» № НОМЕР_3 , відкритий у відділенні № 251/14 ПАТ АБ «Укргазбанк» (МФО 320478, м. Миколаїв), були безготівковими коштами, які в період з 11.03.2019 по 13.03.209 перераховані від групи підприємств (ТОВ «Транзит», ТОВ «Вісма груп» та інших) як оплата за товари та за сільськогосподарську продукцію, та після акумулювання їх на рахунку, надалі перераховувалися в більшій сумі на власний рахунок № НОМЕР_4 , відкритий підприємством у філії «Миколаївське РУ» АТ КБ «Приватбанк» (МФО 326610, м. Миколаїв), а в меншій сумі на рахунок ТОВ «Вентус-32» № НОМЕР_5 , який також був відкритий у вказаній філії.
Надалі всі кошти, які були акумульовані на рахунках № НОМЕР_4 та № НОМЕР_5 зазначених підприємств, в період з 11.03.2019 по 13.03.2019 перераховувалися на десять платіжних карток, випущених у філії «Миколаївське РУ» АТ КБ «Приватбанк» на ім`я двох фізичних осіб ОСОБА_6 та ОСОБА_7 у якості переказу коштів, після чого останні в цей же період часу знімали їх готівкою у відділеннях та банкоматах м. Миколаєва. Внаслідок здійснення таких фінансових операцій останніми знято готівки на загальну суму 12,55 млн. грн.
Грошові кошти знімалися у якості видачі готівки з наступних платіжних карток вказаних фізичних осіб, а саме:
1) з належних платіжних карток ОСОБА_6 знято наступні суми коштів: з картки № НОМЕР_6 2,25 млн. грн.; з картки № НОМЕР_7 2,23 млн. грн.; з картки № НОМЕР_8 1,50 млн. грн.; з картки № НОМЕР_9 1,50 млн. грн.; з картки № НОМЕР_10 1,50 млн. грн.
2) з належних платіжних карток ОСОБА_8 знято наступні суми коштів: з картки № НОМЕР_11 0,83 млн. грн.; з картки № НОМЕР_12 0.75 млн. грн.; з картки № НОМЕР_13 0.75 млн. грн.; з картки № НОМЕР_14 0,75 млн. грн.; з картки № НОМЕР_15 0,49 млн. грн.
Постановою старшого слідчого в ОВС 1 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України підполковника юстиції ОСОБА_4 від 10.04.2019 року грошові кошти, які зберігаються та надходять від суб`єктів підприємницької діяльності на рахунки ТОВ «Юг Арма груп», ТОВ «Вентус-32», ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ( НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_12 , НОМЕР_13 , НОМЕР_11 , НОМЕР_14 , НОМЕР_15 ), відкритих у філії «Миколаївське РУ» АТ КБ «Приватбанк» (МФО 326610) та ПАТ АБ "Укргазбанк" (МФО 320478), визнано речовим доказом.
З врахуванням зазначеного, на даний час є достатні підстави вважати, що мало місце вчинення кримінального правопорушення, а також, що вказані грошові кошти, які надходили на вищевказані рахунки були безпосереднім об`єктом кримінально-протиправних дій.
За вказаних обставин, зазначені грошові кошти, які знаходяться на рахунках, відповідають критеріям, наведеним уст. 98 КПК України, а тому, з метою його збереження речових доказів, а також ймовірної подальшої спеціальної конфіскаціїабо конфіскаціїмайна яквиду покаранняабо заходукримінально-правовогохарактеру щодоюридичної особи, підлягають арешту.
З врахуванням наведеного, слідчий суддя вважає, що заявлене клопотання про арешт майна є підставним, а тому підлягає до задоволення.
Разом з тим, вимога слідчого про зупинення видаткових операцій за рахунками охоплюється арештом майна (коштів), а тому в задоволенні клопотання в цій частині слід відмовити.
Керуючись ст. 2, 7-9, 98, 131, 132, 170-173, 309, 372, 376 КПК України, слідчий суддя -
п о с т а н о в и в:
клопотання старшого слідчого в ОВС 1 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України ОСОБА_4 про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на грошові кошти, що знаходяться на рахунках та відкриті у філії «Миколаївське РУ» АТ КБ «Приватбанк» (м.Миколаїв, МФО 326610):
-№ НОМЕР_4 , який належить ТОВ «Юг Арма Груп» (ЄДРПОУ 42855704);
-№ НОМЕР_5 , який належить ТОВ «Вентус-32» (ЄДРПОУ 42870242);
-№ НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , які належать ОСОБА_6 (РНОКППФО НОМЕР_1 );
-№ НОМЕР_12 , НОМЕР_13 , НОМЕР_11 , НОМЕР_14 , НОМЕР_15 , які належать ОСОБА_7 (РНОКППФО НОМЕР_2 ).
В задоволенні решти вимог клопотання - відмовити.
Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню.
Копію ухвали скерувати заінтересованим особам, що не були присутні в судовому засіданні.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції, а особами, що не були присутні в судовому засіданні під час її оголошення у той же строк з дня отримання копії даної ухвали.
Ухвала може бути скасована в порядку, що передбачений ст. 174 КПК України.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 81967364 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Шевченківський районний суд міста Києва
Кіпчарський О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні