копія
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 травня 2019 року Справа № 160/2710/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіЗлатіна Станіслава Вікторовича за участі секретаря судового засіданняПіскун Я.В. за участі: представника позивача представника відповідачів Балюра А.С. Безбабна М.Г. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариство з обмеженою відповідальністю " ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення
ВСТАНОВИВ:
25.03.2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" до Державної фіскальної служби України, в якому з урахуванням уточненої позовної заяви від 19.04.2019 року, яка надійшла до суду 22.04.2019 року, просить:
- визнати протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 18.01.2019 року № 1053813/41647858;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" від 18.12.2018 року № 15 на загальну суму 384 274,92 грн., в т.ч. ПДВ 64 045,82 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її подання - 10.01.2019 року.
В обґрунтування позову позивачем зазначено, що ним складену податкову накладну №15 від 18.12.2018 року направлено її засобами електронного зв`язку на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Відповідно до отриманого позивачем квитанції від 10.01.2019 №1, реєстрація зазначеної податкової накладної була зупинена, оскільки податкова накладна не відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Платнику запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Позивачем направлено до податкового органу письмові пояснення та копії відповідних документів, необхідних для проведення реєстрації податкової накладної від 18.12.2018 року №15, що підтверджується повідомленням від 16.01.2019 року № 1. Однак, Комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатами розгляду поданих документів було прийнято рішення від 18.01.2019 року №1053813/41647858 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 18.12.2018 року
ТОВ "ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" 28.01.2019 року оскаржено вказане рішення до Державної фіскальної служби та за результатами розгляду, платником податків, отримано рішення Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 06.02.2019 року № 7080/41647858/2 про залишення скарги позивача без задоволення.
Зазначені рішення позивач вважає необґрунтованими та такими, що порушують норми податкового законодавства, а також права та охоронювані законом інтереси його як платника податків, оскільки підприємством подані податковому органу всі необхідні документи. Рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 18.01.2019р. №1053813/41647858 містить позначки у відповідних графах, які вказують на те, що Позивачем нібито не надані копії документів, а саме:
- первинні документи щодо постачання / придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з врахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Всі вказані вище документи надані позивачем до відповідачу. Позивач вказує на те, що факт зупинення реєстрації податкової накладної у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення першої події (постачання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна. Позивач наголошує на тому, що контролюючим органом у квитанції конкретного та чіткого критерію ризикованості платника податків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН не зазначено. Контролюючим органом не зазначено у квитанції також відповідного рішення, на підставі якого позивача віднесено до переліку ризикованих платників податків. Також позивач вказує на те, що критерії ризикованості платника податків, які затверджено листом ДФС від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18 є неправомірними, оскільки не пройшли процедури реєстрації нормативно-правого акту. Позивач не відповідає жодному критерію ризикованості платника податків, які зазначено у п.1.6 листа ДФС від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 березня 2019 року у справі № 160/2710/19 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи призначено за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою суду від 06.05.2019 року прийнято до розгляду уточнену позовну заяву позивача, залучено до участі у справі в якості співвідповідача - Головне управління ДФС у Дніпропетровській області та продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів.
Ухвалою суду від 27.05.2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у той самий день після закінчення підгтовчого судового засідання за згодою всіх учасників справи.
Позивач у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги.
Відповідачі у судовому засіданні заперечували проти задоволення позову з наступних підстав. Позивачем не надано для розгляду документи, які підтверджують якість товару, наявність яких передбачена договором; довіреності, якою оформлено повноваження особи, яка одержує продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій; даних бухгалтерського обліку, які підтверджують стан розрахунок, обґрунтованість оформлення та реєстрацію податкової накладної; надані первинні документи, що надають змоги ідентифікувати осіб, які брали участь у здійсненні господарської операції та наявності у них відповідних повноважень; відсутність ланцюга постачання товарів та не можливість встановити його походження за даними ЄРПН (податковий кредит ТОВ Дефанс сформовано за рахунок реєстрації податкових накладних з номенклатурою товарів у вигляді продуктів харчування та товарів народного споживання імпортованих на територію України); підприємство позивача віднесено до переліку ризикових згідно протоколу № 7 від 10.01.2019 року Також відповідачі наголосили на тому, що реєстрація податкових накладних є дискреційним повноваженням ДФС України, а тому суд не в праві зобов`язати останню зареєструвати податкові накладні.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази наявні у матеріалах справи, встановив наступне.
Між позивачем та ТОВ Компанія Глобус укладено договір купівлі-продажу № 25/11 від 25.11.2018 року, у відповідності до умов якого позивач зобов`язався поставити ТОВ Компанія Глобус товар, а останній зобов`язався його оплатити.
Факт поставки позивачем товару - Рейки Р65 на загальну суму 320 229,10 грн. в т.ч. і ПДВ 64 045,82 грн. підтверджується копією видаткової накладної № 48 від 18.12.2018 року, яка міститься у матеріалах справи.
Факт транспортування вказаного товару підтверджується копією товарно-транспортної накладної № 41 від 18.12.2018 року - перевізник ФОП ОСОБА_1 , яка міститься у матеріалах справи.
Факт оплати товару ТОВ Компанія Глобус підтверджується копією платіжного доручення № 136 від 21.12.2018 року.
Позивач отримав товар, який зазначено у видатковій накладній № 48 від 18.12.2018 року, від ТОВ Дефанс ЛТД за договором поставки від 26.11.2018 року № 164-17/18 та Специфікації № 1 від 18.12.20-18 року до вказаного договору.
Факт поставки товару позивачу підтверджується копіями видаткових накладних від 18.12.2018 року № РН-1218/02, № РН-1218/03, № РН-1218/04, які містяться у матеріалах справи.
Факт транспортування товару до позивача підтверджується копією товарно-транспортної накладної від 18.12.2018 року № Р1218, перевізник ФОП ОСОБА_1
За вказаною операцією ТОВ Дефанс ЛТД виписало податкові накладні № 1702, № 1703 та № 1704 від 18.12.2018 року, які зареєстровано у ЄРПН, що підтверджується копіями квитанцій, що міститься у матеріалах справи.
За вказаних обставин судом встановлено факт реальності господарської операції між позивачем та ТОВ Компанія Глобус та рух активів між вказаними суб`єктами господарювання.
Судом також встановлено, що позивачем складно податкову накладну № 15 від 18.12.2018 року на загальну суму 320 229,10 грн. в т.ч. і ПДВ 64 045,82 грн. за наслідками поставки товару ТОВ Компанія Глобус .
Однак квитанцією № 1 від 10.01.2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, оскільки податкова накладна відповідає критеріям п.п.1.6 п.1 Критерії ризикованості платника податків. Запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
Позивачем 16.01.2019 року направлено повідомлення № 1 про надання пояснень та копій документів, щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, що підтверджується квитанцією № 1 та квитанцією № 2 від 16.01.2019 року, які містяться у матеріалах справи.
18.01.2019 року рішенням комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області прийняло рішення № 1053813/41647858 про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 18.12.2019 року на загальну суму 320 229,10 грн. в т.ч. і ПДВ 64 045,82 грн. позивача через ненадання платником податків: первинних документів щодо постачання / придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Із рішення видно, що підставою для відмови у реєстрації податкової накладної від 18.12.2018 №15 стало ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
При цьому рішення комісії від 18.01.2019 р. №1053813/41647858 не містить посилання на конкретні документи, яких на думку комісії не вистачало для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, з чого суд робить висновок, що комісією не було досліджено і надано належну оцінку направленим позивачем документам, що безумовно свідчить про протиправність відмови у реєстрації податкової накладної від 18.12.2018р. №15 в ЄРПН.
28.01.2019 року позивачем подано скаргу до ДФС України на рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 18.01.2019 року № 1053813/41647858 про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 18.12.2018 року, що підтверджується квитанціями № 1 та № 2 від 28.01.2019 року, копії яких містяться у матеріалах справи.
Рішенням комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 06.02.2019 року № 7080/41647858/2 скаргу позивача залишено без задоволення.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України), на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Редакція пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України змінена на підставі Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" від 07 грудня 2017 року N 2245-VIII (далі - Закон N 2245-VIII).
Пунктом сьомим Прикінцевих та перехідних положень Закону N 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
21 лютого 2018 року на виконання вимог Закону N 2245-VIII Кабінетом Міністрів України прийнято постанову N 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок N 117).
Окремими положеннями Порядку N 117 не визначено конкретних критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, натомість на підставі пункту 10 цього Порядку зобов`язано Державну фіскальну службу України визначити такі критерії та погодити їх з Міністерством фінансів України.
На час виникнення та розвитку спірних у цій справі правовідносин критерії ризиковості здійснення операцій були визначені листом Державної фіскальної служби України N 959/99-99-07-18 від 21 березня 2018 року за погодженням з Міністерством фінансів України від 22 березня 2018 року. Критерії погоджено за умови, що вони будуть переглянуті протягом місяця.
Отже, на час виникнення спірних правовідносин та прийняття спірного у цій справі акта індивідуальної дії, хоча й набула чинності змінена редакція пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у відповідності до вимог якої прийнято Порядок N 117, проте реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій. Відповідні критерії у період, що аналізується, визначалися листом ДФС від 21 березня 2018 року N 959/99-99-07-18.
Цей акт, визначав критерії ризиковості та передбачав необхідність подання різних за своїм переліком документів, необхідних для підтвердження господарської операції з метою подальшої реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд зазначає, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.
Натомість, як встановлено судом, позивачем надано до податкового органу первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій. Також судом встановлено факт реальності господарських операцій позивача з ТОВ Компанія Глобус та рух активів між вказаними суб`єктами господарювання.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.
Враховуючи, суперечливість нормативного регулювання, наведене та проаналізоване вище, як підстави застосування презумпції правомірності рішень платника (підпункт 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України), а також вимоги принципів правової визначеності та передбачуваності, суд доходить до висновку, що контролюючий орган безпідставно зупинив реєстрацію податкової накладної позивача та протиправно прийняв рішення від 18.01.2019 року № 1053813/41647858 про відмову в реєстрації податкової накладної позивача від 18.12.2018 року № 15 на загальну суму 384 274,92 грн., в т.ч. ПДВ 64 045,82 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Аналогічну позицію займає і Верховний Суд у постанові від 02.04.2019 року по справі № 822/1878/18.
Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 виклав правову позицію, у відповідності до якої за загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Суд зазначає, що у відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов`язком постачальника товарів чи послуг. Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно п. 28 Порядку N 117 податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
У відповідності до листа Вищого адміністративного суду України від 24.10.2013 року № 1486/12/13-13 реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов`язком постачальника товарів чи послуг.
Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.
У свою чергу визнання неправомірним неприйняття податкової накладної для реєстрації тягне настання наслідків, передбачених у пункті 201.10 статті 201 Податкового кодексу України. Отже, податкова накладна вважається прийнятою протягом того операційного дня, коли вона була надіслана платником податків для реєстрації.
Зважаючи на викладене, резолютивна частина постанови адміністративного суду про задоволення позовних вимог у справі, предметом оскарження в якій є протиправність неприйняття податкової накладної для реєстрації, з урахуванням вимог пункту 1 частини другої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України повинна містити висновок про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації, а також зазначення того, що податкову накладну потрібно вважати прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку (із зазначенням дати).
Застереження щодо конкретної дати, з якої податкова накладна є прийнятою і зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, поряд із визнанням протиправним власне неприйняття податкової накладної для реєстрації, є правомірним. Отже, незалежно від того, чи містить вимога позивача прохання щодо визначення дати, з якої податкова накладна є прийнятою та зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд з метою захисту прав позивача повинен вказати відповідну дату в резолютивній частини постанови.
З урахуванням наведеного суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання ДФС України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" від 18.12.2018 року № 15 на загальну суму 384 274,92 грн., в т.ч. ПДВ 64 045,82 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідності до ч.1, ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст. 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 262, 295 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" (код ЄДРПОУ 41647858, вул. Святомиколаївська, буд.44 кв.11,м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область,50099) до Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, місцезнаходження: Львівська пл.,8, м.Київ, 04655), Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, код ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 18.01.2019 року № 1053813/41647858.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Люкспромсервіс КР (код ЄДРПОУ 41647858, вул.Святомиколаївська, буд.44 кв.11,м.Кривий Ріг,Дніпропетровська область,50099) від 18.12.2018 року № 15 на загальну суму 384274,92 грн., в т.ч. ПДВ 64045,82 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її подання - 10.01.2019 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, місцезнаходження: Львівська пл.,8, м.Київ, 04655) та Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, код ЄДРПОУ 39394856) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСПРОМСЕРВІС КР" (код ЄДРПОУ 41647858, вул. Святомиколаївська, буд.44 кв.11,м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50099) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 3842 (три тисячі вісімсот сорок дві) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 27 травня 2019 року.
Суддя (підпис) Рішення не набрало законної сили станом на 27.05.2019 року Помічник судді З оригіналом згідно Помічник судді С.В. Златін Лісна А.М. Лісна А.М.
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2019 |
Оприлюднено | 28.05.2019 |
Номер документу | 81974435 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні