Справа № 815/2574/18
УХВАЛА
24 травня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бутенка А.В., за участю секретаря - Філімоненка А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву представника відповідача Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області про відстрочення виконання судового рішення по справі №815/2574/18 за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області (вул. Прохорівська, 6, м. Одеса, 65091) до Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, пр-т 40 річчя Визволення, 2), за участю 3-х осіб без самостійних вимог на предмет спору - Лиманської районної ради Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, пр-т 40 річчя Визволення, 2), Відділу освіти, молоді та спорту Лиманської райдержадміністрації Одеської області (67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, пр-т 40 річчя Визволення, 2) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-
ВСТАНОВИВ:
Одеським окружним адміністративним судом прийнято рішення від 25.03.2019 року, яким задоволено позов Головного управління ДСНС України в Одеській області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 26506760), розташованого за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, шляхом зобов`язання зупинити роботу Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, наведених в Акті перевірки №09 від 20.04.2018 року.
14.05.2019 року на адресу Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява відповідача про відстрочення виконання зазначеного судового рішення строком до 01.09.2019 року із зазначенням того, що практично всі порушення, виявлені перевіркою в Акті № 09 від 20.04.2018 року усунені, усунення яких потребує певного часу, оскільки для проведення капітального ремонту потрібен значний проміжок часу, якого на сьогодні немає у зв`язку із закінченням навчального року, проведенням державної підсумкової атестації, врученням документів про освіту.
У судовому засіданні представник (заявника) відповідача підтримав заяву та просив її задовольнити.
Представник Головного управління ДСНС України в Одеській області заперечував щодо відстрочення виконання судового рішення.
Представник 3-ї особи Відділу освіти, молоді та спорту Лиманської райдержадміністрації Одеської області, підтримала заяву щодо відстрочення виконання рішення.
Представник 3-ї особи, Лиманської районної ради Одеської області, до судового засідання не з`явився, про день, місце та час розгляду заяви повідомлявся належним чином
24.05.2019 року від Лиманської районної ради Одеської області надійшов лист, в якому просять розглядати заяву без у часті представника Лиманської районної ради Одеської області, а тому відповідно до вимог ст. 378 КАС України, заяву розглянуто за відсутності Лиманської районної ради Одеської області.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення заявника, суд прийшов до висновку про задоволення заяви про відстрочення виконання судового рішення з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Судом встановлено, що обставинами, що істотно ускладнюють виконання судового рішення або роблять його неможливим є такі, що усунення порушень потребує певного часу, оскільки для проведення капітального ремонту потрібен значний проміжок часу. Порушення вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказані в Акті перевірки в Акті № 09 від 20.04.2018 року, виникли не стільки з вини працівників Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області ,а в цілому, із вкрай недостатнього бюджетного фінансування. Із закінченням навчального року, проведенням державної підсумкової атестації, врученням документів про освіту, навчальний процес у літній період зупиняється, що надасть можливість провести роботи, на які виділені кошти.
Стосовно порушень, зазначених в акті № 13 від 14 лютого 2019 року, проведення позапланової перевірки додержання і виконання вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки у будівлі та приміщеннях Новобілярського НВК ЗОНІ І-ІІ ст. - ДНЗ , Відповідач зазначає наступне:
- щодо п. 1 - дана система функціонує (додається копія Договору підряду від 04.12.2018 року № 10-10/18; копія акту приймання виконаних робіт від 04.02.2018 року № 1925);
- щодо п.п. 2.3 - рішенням сесії районної ради № 501-У11 від 22 лютого 2019 року за рахунок субвенції з місцевого бюджету Новобілярської селищної ради було виділено кошти в розмірі 199 тис. (сто дев`яносто дев`ять тисяч) гривень на виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт будівлі школи літ. А та прибудов літ. А1 ; літ А2 ; літ. АЗ ; літ. А4 ; літ. А5 Повобілярського НВК ЗОНІ І -ІІ ст.. - ДНЗ . Також відділом освіти, молоді та спорту Лиманського району Одеської області було укладено договір на виконання проектних робіт з суб`єктом підприємницької діяльності ОСОБА_2 від 10.04.2019 № 1/571- 19 р.. Додатком № 1 Договору № 1/571-19 передбачено завдання для проектування (додається копія відповіді на звернення до Новобілярської селищної ради від 04 січня 2019 р., копія рішення районної ради № 501 УII від 22 лютого 2019 р. Про внесення змін та доповнень до рішення Лиманської районної ради від 21 грудня 2018 року № 493-УІІ Про районний бюджет Лиманського району на 2019 рік , копія Договору № 1/571-19 від 10 квітня 2019 р., Додатку № 1 до Договору № 1/571-19 від 10 квітня 2019 р., копія Акту № 1 виконаних робіт до договору №1/571-19, копія Договору № 16- 0717-19 на виконання експертизи проекту будівництва від 24.04.2019 року, копія Акту № 1 прийому-передачі від 24.04.2019 року, копія Експертного звіту щодо розгляду проектної документація в частині міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва і кошторисної частини проектної документації від 03.05.2019 року № 16-0717-19 та додатку до нього);
- щодо п.п. 4.5 - направлено звернення до Новобілярської селищної ради, та отримано відповідь про те. що для проведення капітального ремонту приміщення Новобілярського НВК ЗОНІ І-ІІ ст. - ДНЗ замовлено проектно-кошторисну документацію. На виконання вищевказаних робіт селищною радою виділено субвенцію до районної ради в сумі 6000 тис. грн. (додається копія довідки виданої виконкомом Новобілярської селищної ради Лиманського району Одеської області від 18 березня 2019р.). Виходячи з цього, п.п. 3.4.5- найближчим часом підлягають усуненню;
- щодо п. 6 - на даний час відділом освіти, молоді та спорту Лиманської райдержадміністрації було укладено договір № 1 від 11.03.2019 р. з ФОП ОСОБА_3 щодо придбання засобів індивідуального захисту для працівників освітніх закладів (додається копія відповіді на звернення до відділу освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації від 01 березня 2019 р., копія Договору № 1 від 11 березня 2019 р. та додатку до нього);
- щодо п. 7 - відділом освіти, молоді та спорту було направлено клопотання до начальника навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Одеської області полковнику служби цивільного захисту Макаренку С.О . У період з 13 по 16 травня 2019 року керівники освітніх закладів пройшли навчання з питань цивільного захисту (додається копія відповіді на звернення до відділу освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації від 01 березня 2019 р., копія клопотання від 06.05.2019 року № 01-23/786, копія наказу відділу освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації від 10.05.2019 року № 168- ОД Про навчання керівників освітніх закладів району з питань цивільного захисту , копія договору від 13.05.2019 року № 135-К).
Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку про задоволення заяви представника відповідача про відстрочення виконання рішення суду до 01.09.2019 року, оскільки вважає такий строк достатнім для належного виконання зазначених у судовому рішенні вимог законодавства.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 241-243, 378КАС України, суд, -
УХВАЛИВ :
Заяву представника відповідача Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області про відстрочення виконання судового рішення по справі №815/2574/18 - задовольнити.
Відстрочити виконання рішення Одеського окружного адміністративного суду від 25.03.2019 року по справі №815/2574/18 щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 26506760), розташованого за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, у вигляді повного зупинення роботи Новобілярського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лиманської районної ради Одеської області, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, наведених в Акті перевірки №09 від 20.04.2018 року - до 01.09.2019 року.
Ухвала суду може бути оскаржена до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через суд першої інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст ухвали складений та підписаний 28.05.2019 року.
Суддя Бутенко А.В.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2019 |
Оприлюднено | 29.05.2019 |
Номер документу | 82013466 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бутенко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні