Ухвала
від 28.05.2019 по справі 520/3796/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

28.05.2019 р. № 520/3796/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шляхової О.М., розглянувши у порядку письмового провадження клопотання представника відповідача про зупинення провадження по адміністративній справі за позовом Головного управління ДФС у Харківській області до Приватного підприємства "УКРПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" про накладення адміністративного арешту на кошти,-

В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДФС у Харківській області звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд накласти адміністративний арешт коштів на відкритих рахунках в банках платника податків Приватного підприємства Укрпроменергосервіс (податковий номер 34955849), а саме: МФО 334851, АТ "ПУМБ". номер рахунку НОМЕР_1 : МФО 334851, АТ "ПУМБ", номер рахунку НОМЕР_2 : МФО 351533. ХАРКІВ.ГРУ АТ КБ"ПРИВАТБАНК".М.ХАРКІВ, номер рахунку НОМЕР_3: МФО 351533, ХАРКІВ.ГРУ АТ КБ"ПРИВАТБАНК".М.ХАРКІВ, номер рахунку НОМЕР_4: МФО 334851, АТ "ПУМБ", номер рахунку 2600574063.

Ухвалою суду від 18 квітня 2019 року відкрито провадження по адміністративній справі.

Представником відповідача, Приватного підприємства Укрпроменергосервіс , 28.05.2019 року до канцелярії суду подано клопотання про зупинення провадження у справі.

В обґрунтування зазначеного клопотання зазначив, що позивач звернувся до суду з вимогою про застосування адміністративного арешту коштів відповідача у зв`язку з відмовою від допуску до документальної перевірки згідно наказу Головного управління ДФС у Харківській області №2302 від 28.03.2019 р. Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП Укрпроменергосервіс (код за ЄДРПОУ 34955849) . Повідомив суд про те, що 15.04.2019, з метою судового захисту свої прав та законних інтересів, ПП Укрпроменергосервіс звернулося до Харківського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДФС у Харківській області про визнання протиправним та скасування наказу ГУ ДФС у Харківській області від 28.03.2019 № 2302 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП Укрпроменергосервіс (код за ЄДРПОУ 34955849) .

З 16.04.2019 у провадженні Харківського окружного адміністративного суду знаходиться справа № 520/3796/19 за позовом Головного управлінням ДФС у Харківській області до ПП Укрпроменергосервіс про накладення арешту на кошти на відкритих рахунках в банках.

Відповідач вважає, що вирішення адміністративної справи № 520/3796/19 неможливе до набрання законної сили рішення у адміністративній справі № 520/3759/19, оскільки предметом розгляду останньої справи є законність наказу ГУ ДФС у Харківській області від 28.03.2019 №2302 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП Укрпроменергосервіс (код за ЄДРПОУ 34955849) , який був підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, до якої відповідач не допустив, що і стало підставою для звернення ГУ ДФС у Харківській області із позовом до ПП Укрпроменергосервіс про накладення арешту на кошти на відкритих рахунках в банках.

Представник позивача в судове засідання, призначене на 28.05.2019 року, не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, причини неявки суду не повідомив.

Згідно з частиною 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи та вказане клопотання, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, позов про накладення арешту на кошти є наслідком недопуску перевіряючих до перевірки.

Згідно п.94.1 ст.94 ПК України, адміністративний арешт майна платника податків (далі - арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов`язків, визначених законом.

Відповідно до пп.94.2.3 п.94.2 ст.94 ПК України, арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин: платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

З аналізу наведених норм випливає, що арешт майна платника є негативним наслідком дій платника та може бути застосовано з двох підстав, зокрема, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або платник податків відмовляється від допуску посадових осіб контролюючого органу.

Судом встановлено, що в провадженні Харківського окружного адміністративного суду перебуває справа №520/3759/19 за позовом ПП Укрпроменергосервіс до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування наказу Головного управління ДФС у Харківській області № 2302 від 28.03.2019 р. Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП Укрпроменергосервіс (код за ЄДРПОУ 34955849) , на підставі якого посадовими особами контролюючого органу здійснено вихід за адресою позивача та встановлено факт недопуску посадових осіб відповідача до проведення перевірки платника податків.

Згідно п. 94.6 ст. 94 ПК України, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків.

Законність вимоги щодо арешту коштів на рахунках платника податку на підставі підпункту 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України, пов`язана з наявністю, правомірністю та обґрунтованістю рішення керівника податкового органу щодо застосування арешту майна платника податків.

Оскільки правомірність винесеного ГУ ДФС у Харківській області наказу № 2303 від 28.03.2019 р. є предметом спору в іншій справі, рішення по якій не прийнято, а недопуск до перевірки став підставою для звернення позивача до суду з позовом про накладення арешту на кошти, суд дійшов висновку про те, що предмет розгляду зазначеної справи №520/3796/19 про накладення арешту на кошти пов`язаний з результатами розгляду справи №520/3759/19 про скасування наказу.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.236 КАС України, суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Враховуючи вищевикладене, для об`єктивного, повного і всебічного розгляду справи, суд дійшов висновку про необхідність зупинення провадження у справі до набрання чинності рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі № 520/3759/19.

Керуючись статтями 236, 241, 243, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

Клопотання представника Приватного підприємства "УКРПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" про зупинення провадження по справі - задовольнити.

Зупинити провадження по справі №520/3796/19 за позовом Головного управління ДФС у Харківській області до Приватного підприємства "УКРПРОМЕНЕРГОСЕРВІС" про накладення адміністративного арешту на кошти, до набрання чинності рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/3759/19.

Зобов`язати сторони негайно повідомити суд про результати розгляду справи №520/3759/19.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено Кодексом адміністративного судочинства України.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду повністю або частково у випадках, визначених статтею 294 цього Кодексу. Оскарження ухвали суду, яка не передбачена статтею 294 цього Кодексу, окремо від рішення суду не допускається.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Шляхова О.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.05.2019
Оприлюднено29.05.2019
Номер документу82014621
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/3796/19

Рішення від 12.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Постанова від 03.04.2019

Адмінправопорушення

Київський районний суд м. Одеси

Галій С. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні