Ухвала
від 28.05.2019 по справі 202/3365/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/3365/19

Провадження № 1-кс/202/5731/2019

УХВАЛА

Іменем України

28 травня 2019 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотанняпрокурора Дніпропетровськоїмісцевої прокуратури№ 1Дніпропетровської області ОСОБА_3 про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,-

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно з клопотанням в провадженні СВ Індустріального ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження № 42019042630000086 від 15.05.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Прокурор зазначив, що в ході досудового розслідування встановлено, що у період 2017-2019 років посадові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), вступивши в злочинну змову з представниками комерційних структур, здійснили дії, направлені на розкрадання бюджетних коштів очолюваного ними підприємства під час здійснення капітальних ремонтів покрівлі складів, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 , чим завдали збитків державі.

В ході досудового розслідування встановлено, що 21.08.2017 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (нині ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 ) в особі директора ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_5 укладено договір підряду № 478 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі холодильника ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Кошторисна вартість вказаних робіт склала 989 900,34 грн.

Встановлено, що відповідно до договору підряду № 478, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в повному обсязі, трансакція № 73200361 сума: 164 896,17 грн. та № 73702155 сума: 824 480,85 грн.

Крім того, встановлено, що 27.11.2017 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір підряду № 543 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі складу № 1 інв. № 10310036 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АДРЕСА_1 » Кошторисна вартість вказаних робіт склала 1 589 628,00 грн.

Відповідно до договору підряду № 543 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в повному обсязі, трансакція № 73635412 сума: 238 733,46 грн., № 79533569 сума: 59 708,33 грн., № 79524064 сума: 11 941,67 грн., № 73698905 сума: 5 643,00 грн., № 73638313 сума: 1 193 667,32 грн., № 73648928 сума: 831,6 грн., № 73658485 сума: 4 158,00 грн., № 73676852 сума: 1 128,60 грн., № 72788653 сума: 344,67 грн.

10.04.2018 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), в особі директора ОСОБА_8 , укладено договір підряду № 37 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі складу № 3 інв. № 10310035 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 » Кошторисна вартість вказаних робіт склала 1 699 000,00 грн. відповідно до договору підряду № 37 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти на рахунок ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в повному обсязі.

Крім того, в ході досудового розслідування встановлено, що між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), в особі директора ОСОБА_9 , укладено договір підряду на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі складу № 2 інв. № 10310031 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 (ІІІ черга)». Кошторисна вартість вказаних робіт склала 1 114 850,00 грн.

Також встановлено, що між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), в особі директора ОСОБА_9 , укладено договір підряду на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі складу № 2 інв. № 10310031 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АДРЕСА_1 . (ІІ черга). Кошторисна вартість вказаних робіт склала 743 500,00 грн.

17.07.2017 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), в особі директора ОСОБА_10 , укладено договір купівлі продажу будівельних товарів №1701/1: «Придбання та установка(монтаж) нових дверних блоків в холодильні камері холодильника» за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна договору складала 365 000,04 грн.

13.11.2017 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), в особі директора ОСОБА_10 , укладено договір купівлі продажу будівельних товарів № 521: «Придбання та установка(монтаж) нових дверних блоків в холодильні камері холодильника» за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна договору складала 414 999,96 грн.

18.04.2018 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), в особі директора ОСОБА_10 , укладено договір купівлі продажу будівельних товарів № ДГ 0000004: «Придбання та установка (монтаж) нових дверних блоків в вестибюлях та приміщеннях розподільчих пристроїв холодильника інв. № 10310033 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна договору складала 171 000,00 грн.

Відповідно до вищевказаних договорів купівлі-продажу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в повному обсязі.

Під час досудового розслідування встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного реєстру досудового розслідування вбачається, що стосовно посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) зареєстровано кримінальне провадження за ч. 2 ст. 205, ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 212, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 358 КК України, тобто є підстави вважати, що дане підприємство може мати ознаки фіктивності.

Крім того, в ході досудового розслідування, встановлено, що 09.10.2017 року між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), в особі директора ОСОБА_11 , укладено договір № 498 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт залізничної колії ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_1 ». Кошторисна вартість вказаних робіт склала 327 000,00 грн.

Відповідно до договору № 498 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) в повному обсязі.

Під час досудового розслідування встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного реєстру досудового розслідування вбачається, що стосовно посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) зареєстровано кримінальне провадження за ч. 1 ст. 205, ч. 1 ст. 209 КК України, тобто є підстави вважати, що дане підприємство може мати ознаки фіктивності.

Проведеними оперативними заходами встановлено, що шляхом завищення обсягів фактично виконаних робіт та подальшим внесенням недостовірних відомостей до актів виконаних робіт форми КБ-2в посадові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , вступивши у злочинну змову з суб`єктами господарювання, у період 2017-2019 років здійснили привласнення бюджетних коштів підприємства на загальну суму понад 500 тис. грн.

Таким чином, в діях посадових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, у зв`язку з чим виникла об`єктивна необхідність в отриманні відомостей та відповідних документів, які знаходяться у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_3 .

До ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), місцевою прокуратурою 16.05.2019 року спрямовано запит про надання вищевказаної інформації та відповідних документів, однак у встановлений строк відповіді отримано не було.

Тому прокурор просив надати тимчасовий доступ до документів, що знаходяться за місцем розташування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю ознайомитися та вилучити наступні документи: договір підряду № 478 «Капітальний ремонт покрівлі холодильника ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 21.08.2017 року, укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі директора ОСОБА_5 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); статутні та реєстраційні документи, колективний договір ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (завірена належним чином копія); накази про прийняття на роботу, контракти укладені з директором та головним бухгалтером ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також інших осіб, які підписували офіційні документи, що стосуються освоєння бюджетних коштів по вищевказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія); довідка про відкриття розрахункових рахунків ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в банківських установах, що діяли на період з 01.01.2017 року по теперішній час (завірена належним чином копія). Договір підряду № 543 «Капітальний ремонт покрівлі складу № 1 інв. № 10310036 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АДРЕСА_1 » від 27.11.2017 року, укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі директора ОСОБА_6 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт відповідно до закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО «Комбінат «Салют» (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія). Договір підряду № 37 «Капітальний ремонт покрівлі складу № 3 інв. № 10310035 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: АДРЕСА_1 » від 10.04.2018 року, укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ПП « ОСОБА_7 », в особі директора ОСОБА_8 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_7 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ПП « ОСОБА_7 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія). Договір підряду по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі складу № 2 інв. № 10310031 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 ( ІІІ черга)», та по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі складу № 2 інв. № 10310031 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АДРЕСА_1 (ІІ черга)», укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаним об`єктам (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з питань виконання робіт по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаним об`єктам (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО «Комбінат «Салют» (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія). Договір купівлі-продажу № 521: «Придбання та установка(монтаж) нових дверних блоків в холодильні камері холодильника» за адресою: АДРЕСА_1 , договір купівлі-продажу № ДГ 0000004: «Придбання та установка (монтаж) нових дверних блоків в вестибюлях та приміщеннях розподільчих пристроїв холодильника інв. № 10310033 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , договір купівлі-продажу №1701/1: «Придбання та установка(монтаж) нових дверних блоків в холодильні камері холодильника» за адресою: АДРЕСА_1 , укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в особі директора ОСОБА_10 , разом з додатками до цих договорів, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаним об`єктам, специфікації, податкові накладні, ТТН (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з питань виконання робіт по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаним об`єктам (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) (завірена належним чином копія). Договір № 498 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт залізничної колії ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в особі директора ОСОБА_11 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту, специфікації, податкові накладні, ТТН (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) (завірена належним чином копія).

Прокурор у судове засідання не з`явився, надав заяву в котрій клопотання підтримав, просив задовольнити та розглянути за його відсутності.

Дослідивши клопотання із доданими до нього матеріалами, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Встановлено, що у провадженні СВ Індустріального ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження № 42019042630000086 від 15.05.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження, необхідний тимчасовий доступ до перелічених у клопотанні документів з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_3 .

Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати дозвіл прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 , слідчим СВ Індустріального ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , на тимчасовий доступ до документів, що знаходяться за місцем розташування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю ознайомитися та вилучити наступні документи:

1.Договір підряду № 478 «Капітальний ремонт покрівлі холодильника ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 21.08.2017 року, укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі директора ОСОБА_5 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); статутні та реєстраційні документи, колективний договір ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (завірена належним чином копія); накази про прийняття на роботу, контракти укладені з директором та головним бухгалтером ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також інших осіб, які підписували офіційні документи, що стосуються освоєння бюджетних коштів по вищевказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО «Комбінат «Салют» (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія); довідка про відкриття розрахункових рахунків ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в банківських установах, що діяли на період з 01.01.2017 року по теперішній час (завірена належним чином копія).

2.Договір підряду № 543 «Капітальний ремонт покрівлі складу № 1 інв. № 10310036 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АДРЕСА_1 » від 27.11.2017 року, укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі директора ОСОБА_6 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт відповідно до закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО «Комбінат «Салют» (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія).

3.Договір підряду № 37 «Капітальний ремонт покрівлі складу № 3 інв. № 10310035 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: АДРЕСА_1 » від 10.04.2018 року, укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ПП « ОСОБА_7 », в особі директора ОСОБА_8 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_7 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ПП « ОСОБА_7 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія).

4.Договір підряду по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі складу № 2 інв. № 10310031 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 ( ІІІ черга)», та по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі складу № 2 інв. № 10310031 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » АДРЕСА_1 (ІІ черга)», укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаним об`єктам (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з питань виконання робіт по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаним об`єктам (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); інформація та підтверджуючі документи щодо залучення субпідрядників по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних підрядником будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); документи щодо призначення відповідальних осіб ДО «Комбінат «Салют» (виконробів, головних інженерів) за організацію будівельних робіт по вказаному об`єкту (накази, посадові інструкції тощо) (завірена належним чином копія).

5.Договір купівлі-продажу № 521: «Придбання та установка(монтаж) нових дверних блоків в холодильні камері холодильника» за адресою: АДРЕСА_1 , договір купівлі-продажу № ДГ 0000004: «Придбання та установка (монтаж) нових дверних блоків в вестибюлях та приміщеннях розподільчих пристроїв холодильника інв. № 10310033 ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , договір купівлі-продажу №1701/1: «Придбання та установка(монтаж) нових дверних блоків в холодильні камері холодильника» за адресою: АДРЕСА_1 , укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в особі директора ОСОБА_10 , разом з додатками до цих договорів, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаним об`єктам, специфікації, податкові накладні, ТТН (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з питань виконання робіт по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаним об`єктам (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаним об`єктам (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) (завірена належним чином копія).

6.Договір № 498 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт залізничної колії ДО «Комбінат « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , укладений між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в особі директора ОСОБА_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в особі директора ОСОБА_11 , разом з додатками до цього договору, додатковими угодами (оригінал); всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в разом з відомостями ресурсів до кожного акту, а також довідки форми КБ-3 по вказаному об`єкту, специфікації, податкові накладні, ТТН (оригінал); листування між ДО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з питань виконання робіт по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); кошторисна документація по вказаному об`єкту (локальні кошториси, договірна ціна, кошторисні розрахунки та інше) (завірена належним чином копія); акти виконаних скритих робіт, що були належно оформлені по вказаному об`єкту (завірена належним чином копія); платіжні доручення щодо оплати авансових коштів, а також усі платіжні доручення щодо повної оплати вказаних робіт згідно закритих актів форми КБ-2в (завірена належним чином копія); рахунки, рахунки-фактури, що надавалися представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » для виконання оплати авансу та вартості вказаних робіт (завірена належним чином копія); документи, що обґрунтовують вартість використаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » будівельних матеріалів, придбання відповідних товарів, використання машин та механізмів, в ході робіт по вказаному об`єкту (договори купівлі-продажу, договори поставки будівельних матеріалів, видаткові накладні щодо постачання матеріалів, сертифікати відповідності, акти приймання-передачі будівельних матеріалів, договори оренди машин та механізмів, шляхові листи на використане в ході робіт пальне та інше) (завірена належним чином копія); загальний журнал ведення робіт (журнал ведення технічного та авторського нагляду) (завірена належним чином копія)

Строк виконання ухвали до 27 червня 2019 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення28.05.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу82059808
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовийдоступ доречей ідокументів

Судовий реєстр по справі —202/3365/19

Ухвала від 28.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні