Ухвала
від 30.05.2019 по справі 202/1666/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/1666/19

Провадження № 1-кс/202/5812/2019

УХВАЛА

Іменем України

30 травня 2019 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотаннястаршого слідчогов ОВССУ ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 ,погоджене зпрокурором відділупрокуратури Дніпропетровськоїобласті ОСОБА_4 ,про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,-

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів.

Відповідно до клопотання в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження № 12018040000000271 від 20.02.2018 року за ознаками кримінального правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191 КК України.

Слідчий зазначає, що в ході проведення досудового розслідування встановлено, що на території Дніпропетровської області службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 та підрядних організацій, а також службові особи органів місцевого самоврядування Дніпропетровської області здійснюють розкрадання бюджетних коштів під час проведення будівельних робіт, у тому числі виділених відповідно до постанови КМУ № 877 від 15.11.2017 року «Про затвердження Порядку та умов надання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво будинків та придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування».

Також під час досудового слідства до органу досудового розслідування надійшов рапорт старшого оперуповноваженого в ОВС УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України про те, що на території Дніпропетровської області між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Новоолександрівської сільської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , керівник - ОСОБА_5 ) та ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , керівник - ОСОБА_7 ) укладено два договори № 7-21/05 та 6-21/05 від 04.06.2018 року за об`єктом «Капітальний ремонт будівлі А, Б» (утеплення фасаду, ремонт покрівлі) на загальну суму - 4 млн. 153 тис. грн.

Під час проведення капітального ремонту будівель ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Новоолександрівської сільської ради підрядною організацією ПП « ОСОБА_6 » улаштовано крівля металочерепиця - 0,4 мм, у той час, коли у проектно-кошторисній документації, складеній до договору, розрахована крівля з металочерепиці - 0,7 мм.

Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 на улаштування покрівлі «Капітальний ремонт будівлі» «А» (утеплення фасаду, ремонт покрівлі) у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , вартість 1 м2 металочерепиці складає 258,3 гривні.

Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 на улаштування покрівлі «Капітальний ремонт будівлі Б (утеплення фасаду, ремонт покрівлі) у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , вартість 1м2металочерепиці складає 258,3 гривні.

Фактично ринкова вартість металочерепиці 0,4 мм складає близько 100 гривень за 1 м2, тобто фактичне завищення обсягів виконаних робіт за об`єктом становить близько 350 тис. гривень.

Під час допиту свідка ФОП ОСОБА_8 було встановлено, що відповідно до договору підряду, укладеного між нею та КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Новоолександрівської сільської ради, вона надавала послуги зі складання проектно-кошторисної документації за об`єктами «Капітальний ремонт будівель А, Б, КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також виконувала авторський нагляд за вказаним об`єктом та при розрахунках враховувалась вартість металочерепиці товщиною 0,7 мм. Крім того, ФОП ОСОБА_8 пояснила, що до неї не зверталися замовник та інші юридичні та фізичні особи щодо погодження зміни матеріалів, яке є обов`язковим.

Також встановлено, що 12.07.2018 року між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( НОМЕР_3 , керівник - ОСОБА_5 ) та ПП « ОСОБА_6 » ( НОМЕР_2 , керівник - ОСОБА_7 ) укладено договір № 9-09/07 за об`єктом «Капітальний ремонт будівлі А» (внутрішнє оздоблення, ЕТР, кошториси). Коригування на загальну суму - 3 млн. 377 тис. грн.

Станом на цей час роботи за договором № 9-09/07 від 12.07.2018 року прийняті та оплачені в сумі 3 млн. 369 тис. 408 грн.

14.05.2019 року під час проведення огляду стану фактичного виконання будівельних робіт за участю експерта ІНФОРМАЦІЯ_4 , в рамках призначеної комплексної судово-будівельної та товарознавчої експертизи, у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» було встановлено факт виконання будівельних робіт по внутрішньому оздобленню будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Враховуючи вищевикладене з метою подальшого досудового розслідування та встановлення всіх осіб, які винні у вчиненні злочину та суму спричинених збитків, які спричинені необхідно провести ряд заходів забезпечення кримінального провадження, слідчих дій та експертиз почеркознавчих, економічних, установити рух державних та бюджетних коштів, спосіб та місця їх «конвертування» в готівку, виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів, які містять фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, а саме завдяки їй можливо дослідити схему перерахування грошових коштів, встановити місцезнаходження осіб причетних до злочинної діяльності, встановити взаємозв`язок між фігурантами та визначити роль кожного з них, їх причетність до вчинення кримінального правопорушення.

Враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які знаходяться у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, іншими способами встановити обставини, якими передбачається довести за допомогою цих документів неможливо, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Тому слідчий просив надати дозвіл тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо виконання робіт з 01.01.2018 року за об`єктом «Капітальний ремонт будівлі А» (внутрішнє оздоблення, ЕТР, кошториси), коригування у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дніпропетровської області, Дніпровського району, за адресою: АДРЕСА_2 », а саме: документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів на виконання робіт; договорів підряду, укладених між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-ЗВ, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами, актами прихованих робіт, сертифікатами та протоколами випробовувань на матеріали, обладнання та іншими документами; договорів на виконання технічного та авторського нагляду з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них; договори з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами щодо виготовлення проектно-кошторисної документації; належним чином завірені копії статуту, наказу про призначення (звільнення) та посадові інструкції директора, головного бухгалтера та осіб, яким надано право підписувати первинні документи КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ); листування між комунальним закладом КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_6 » ( НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2018 року; журнал проведення інструктажу з техніки безпеки осіб, що виконували роботи в КНП ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ); вільні зразки підпису та почерку посадових осіб (по 15 примірників) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що підписували договір, платіжні документи та акти виконаних робіт із ПП « ОСОБА_6 » ( НОМЕР_2 ); декларації про початок будівельних робіт, готовність об`єкта до експлуатації або сертифікат, звіти про проходження експертиз та належним чином завірені журнали, ордери та відомості по рахункам щодо оприбуткування об`єкта реконструкції у бухгалтерському і податковому обліку.

Слідчий у судове засідання не з`явилася, надала заяву, в котрій клопотання просила розглянути без її участі.

Дослідивши клопотання із доданими до нього матеріалами, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Встановлено, що у провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018040000000271 від 20.02.2018 року за ознаками кримінального правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 364 КК України.

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження, необхідний тимчасовий доступ до перелічених у клопотанні документів з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо виконання робіт з 01.01.2018 року за об`єктом «Капітальний ремонт будівлі А» (внутрішнє оздоблення, ЕТР, кошториси), коригування у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дніпропетровської області, Дніпровського району, за адресою: АДРЕСА_2 ».

Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_3 чи іншим слідчим - членам слідчої групи у кримінальному проваджені № 12018040000000271 від 20.02.2018 року, на тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо виконання робіт з 01.01.2018 року за об`єктом «Капітальний ремонт будівлі А» (внутрішнє оздоблення, ЕТР, кошториси), коригування у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дніпропетровської області, Дніпровського району, за адресою: АДРЕСА_2 », а саме:

-документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів на виконання робіт;

-договорів підряду, укладених між КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-ЗВ, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами, актами прихованих робіт, сертифікатами та протоколами випробовувань на матеріали, обладнання та іншими документами;

-договорів на виконання технічного та авторського нагляду з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;

-договори з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами щодо виготовлення проектно-кошторисної документації;

-належним чином завірені копії статуту, наказу про призначення (звільнення) та посадові інструкції директора, головного бухгалтера та осіб, яким надано право підписувати первинні документи КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

-листування між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_6 » ( НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2018 року;

-журнал проведення інструктажу з техніки безпеки осіб, що виконували роботи в КНП ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

-вільні зразки підпису та почерку посадових осіб (по 15 примірників) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що підписували договір, платіжні документи та акти виконаних робіт із ПП « ОСОБА_6 » ( НОМЕР_2 );

-декларації про початок будівельних робіт, готовність об`єкта до експлуатації або сертифікат, звіти про проходження експертиз та належним чином завірені журнали, ордери та відомості по рахункам щодо оприбуткування об`єкта реконструкції у бухгалтерському і податковому обліку.

Строк виконання ухвали до 29 червня 2019 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення30.05.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу82072927
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовийдоступ доречей ідокументів

Судовий реєстр по справі —202/1666/19

Ухвала від 30.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 16.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 16.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 16.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 11.05.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 08.04.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 15.03.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 11.03.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні