Справа №295/6999/19
1-кс/295/3788/19
УХВАЛА
Іменем України
11.05.2019 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1
за участісекретаря судового засідання ОСОБА_2
розглянувши клопотання начальник відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 по матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019061020000060 від 08.04.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання тимчасового доступу до до речей та документів, а саме пакету документів, що стосуються будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 .
У провадженні слідчого відділу Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено Житомирською місцевою прокуратурою до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019061020000060 від 08.04.2019 щодо можливого вчинення службовими особами комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » розтрати бюджетних коштів при проведенні закупівлі робіт з будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 та виконанні договорів № 4-11-18 від 15.11.2018 та № 4-11-19 від 08.02.2019.
Відповідно до рапорту прокурора Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_4 від 05.04.2019, на виконанні в Житомирській місцевій прокуратурі перебувало доручення прокуратури Житомирської області № 05/1-1351вих-18 від 26.11.2018 щодо вивчення законності проведення комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради закупівлі робіт з будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 .
Так, з`ясовано, що 30 жовтня 2018 року на підставі рішення 40 сесії ІНФОРМАЦІЯ_3 7 скликання № 1173 від 27.09.2018 Житомирським міським головою погоджено зміни до плану використання бюджетних коштів щодо виділення комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_3 701580,00 гривень за призначенням капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів (код Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування 0217442-Утримання та розвиток інших об`єктів транспортної інфраструктури).
15 листопада 2018 року між вказаним комунальним підприємством та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду № 4-11-18 на будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 .
Згідно з пунктом 2.1. договору підряду, ціна робіт є динамічною, включає відшкодування витрат підрядника за виконану ним роботу, визначається кошторисом та становить 618223,64 гривень, у т.ч. ПДВ 103037,27 гривень.
Як вбачається із завдання на проектування об`єкту «Будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 », погодженого інженером-проектувальником ОСОБА_5 (р.№7213), характеристики запроектованого об`єкта включають влаштування регульованого пішохідними світлофорами переходу для пішоходів по вул. Київське шосе та влаштування пішохідного переходу по вулиці Поліській, влаштування підняття над проїзною частиною острівців безпеки з установкою бетонного бортового каменю, влаштування дорожнього одягу на острівцях безпеки з елементів фігурного мощення.
Кошторисна документація на будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 , розроблена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на замовлення КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 », містить розрахунок вартості робіт та матеріалів не лише безпосередньо для монтажу світлофорного об`єкт, а й для проведення вищенаведених дорожніх робіт.
Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт за 11-12 міс. 2018 року, складеного та підписаного сторонами договору 04.12.2018, підрядником виконано підготовчі роботи, зокрема зрізку рослинного ґрунту вручну, розбирання асфальтобетонних покриттів, навантаження та перевезення сміття і ґрунту, копання ям для стояків вручну, а також роботи з встановлення світлофора улаштування бетонних фундаментів, установлення світлофорних опор, монтаж дев`яти сигнальних світлофорів, заземлення світлофорних опор тощо, на загальну суму 185467,09 грн.
На підставі вказаного акту 07.12.2018 КП «Електричних мереж зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 185467,09 грн.
08.02.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду № 4-11-19 про будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 , тобто з предметом договору, що аналогічний договору № 4-11-18 від 15.11.2018.
Згідно пункту 2.1. договору підряду № 4-11-19 від 08.02.2019 ціна робіт є твердою, включає відшкодування витрат підрядника за виконану ним роботу та визначається кошторисом, на 2019 рік становить 432756,55 грн. У 2019 році буде профінансовано 242834, 74 грн. Зобов`язання в сумі 189821,81 грн. будуть профінансовані у разі наявних призначень та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок замовника.
Відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконано, а КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » прийнято виконання робіт на суму 242834,74 грн., а саме монтаж дев`яти сигнальних світлофорів, встановлення дорожніх знаків, підвішування проводів, встановлення автоматичного вимикача, встановлення диференційного двомодульного автомату, монтаж дорожнього контролера, встановлення однофазного лічильника, встановлення та налаштування систем багатоконтурних автоматичного регулювання, розведення по пристроях і підключення жил кабелів пристроїв, апаратів і приладів до зовнішньої мережі тощо.
15.02.2019 на рахунок підрядника перераховано 242834,74 грн. за виконані роботи по договору № 4-11-2019 від 08.02.2019.
При цьому, обстеження фактичного стану виконання робіт із встановлення світлофорного об`єкту 05.04.2019 засвідчило, що встановлені світлофори по АДРЕСА_1 не працюють, кабелі приладів світлофора до загальних мереж не під`єднані, роботи з встановлення та монтажу пристроїв тривають та, більше того, проводяться працівниками КП «Електричних мереж зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а не підрядника.
На даний час у досудового слідства виникла необхідність у вилученні та дослідженні документів, які перебувають у володінні товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , а саме повного пакету оригіналів документів, що стосуються будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 , зокрема:
? договору підряду № 4-11-18 від 15.11.2018, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
?додаткових угод до вказаного договору;
?завдання на проектування та самого проекту на об`єкт «Будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 » (р. № 7213);
?кошторисної документації на будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 ;
?акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт за 11-12 міс. 2018 року, підписаного сторонами договору 04.12.2018;
?платіжних документів, на підставі яких 07.12.2018 КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти в сумі 185467,09 грн. за виконані роботи по договору № 4-11-18; договору підряду № 4-11-19 від 08.02.2019, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
?додаткових угод до вказаного договору;
?завдання на проектування та самого проекту на об`єкт «Будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 » за лютий 2019 року;
?кошторисної документації на будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 за лютий 2019 року;
?акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року; платіжних документів, на підставі яких 15.02.2019 КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти в сумі 242834,74 грн. за виконані роботи по договору № 4-11-2019.
Довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, іншим способом не передбачається можливим.
Слідчий в судове засідання не з`явилася, надіслав на адресу суду заяву про розгляд клопотання без його участі, а тому, на підставі ч. 3 ст. 244 КПК України, слідчий суддя вважає за можливе провести розгляд клопотання без участі слідчого.
Суд, відповідно до частини другоїст. 163 КПК України, визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представника особи, у володінні якої знаходяться документи, до яких потрібен тимчасовий доступ, за наведених слідчим підстав.
Фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося у силу ч. 4ст. 107 КПК України, якою передбачено, що у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх.
До охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах належить інформація та відомості, закріплені у ст. 162 КПК України.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч.5 ст. 163 КПК України доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
Зважаючи на те, що слідчий в клопотанні про надання доступу до документації, яка відноситься до охоронюваної законом таємниці, довів можливість використання як доказів відомостей, що містяться в даних документах і є речовим доказом по кримінальному провадженню, а також те, що слідчим доведені обставини, передбачені ч. 3 ст. 132 КПК, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.
Керуючись ст. ст. 132 ч. 3, 159-166 КПК України, суд
Постановив:
Надати начальнику відділення слідчого відділу Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 , слідчому слідчого відділу Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_6 , слідчому слідчого відділу Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_7 або за їх дорученням оперативному працівнику ІНФОРМАЦІЯ_6 , оперуповноваженому Управління захисту економіки в Житомирській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України ОСОБА_8 , або іншим оперативним працівникам ІНФОРМАЦІЯ_6 тимчасовий доступ до речей та документів, а саме пакету документів, що стосуються будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 , зокрема:
?договору підряду № 4-11-18 від 15.11.2018, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
?додаткових угод до вказаного договору;
?завдання на проектування та самого проекту на об`єкт «Будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 » (р. № 7213);
?кошторисної документації на будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 ;
?акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт за 11-12 міс. 2018 року, підписаного сторонами договору 04.12.2018;
?платіжних документів, на підставі яких 07.12.2018 КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти в сумі 185467,09 грн. за виконані роботи по договору № 4-11-18; договору підряду № 4-11-19 від 08.02.2019, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
?додаткових угод до вказаного договору;
?завдання на проектування та самого проекту на об`єкт «Будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 » за лютий 2019 року;
?кошторисної документації на будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 за лютий 2019 року;
?акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року; платіжних документів, на підставі яких 15.02.2019 КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 зовнішнього освітлення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » грошові кошти в сумі 242834,74 грн. за виконані роботи по договору № 4-11-2019, з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів, з метою проведення їх огляду, проведення судово-почеркознавчих експертиз та судово-технічних експертиз документів, можливості використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, які знаходяться у володінні товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .
Встановити строк дії ухвали, який не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали, тобто до 11.06.2019 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 82074649 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Слюсарчук Н. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні