Рішення
від 03.05.2019 по справі 420/36/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/36/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Цховребової М.Г.

за участю:

секретаря судового засідання - Поварчук В.В.

представника позивача - Нестеренка Є.О.

представника відповідачів - Бугаєнко Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЛАТА-КОЛОС до Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

встановив:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЛАТА-КОЛОС до Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС в Одеській області, в якому позивач просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДФС України в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 17.09.2018 року:

- № 917865/40702577 про відмову в реєстрації податкової накладної № 274 від 28.08.2018 року;

- № 917857/40702577 про відмову в реєстрації податкової накладної № 276 від 29.08.2018 року;

- № 917876/40702577 про відмову в реєстрації податкової накладної № 277 від 28.08.2018 року;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну:

- № 274 від 28.08.2018 року та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - позивачем, а саме 05.09.2018 року;

- № 276 від 29.08.2018 року та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - позивачем, а саме 06.09.2018 року;

- № 277 від 28.08.2018 року та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - позивачем, а саме 06.09.2018 року.

В судовому засіданні представник позивача підтримав адміністративний позов, просив суд задовольнити його в повному обсязі з підстав, викладених в позовній заяві із зазначенням таких обставин:

- ТОВ Злата-Колос уклало договір поставки № ПШ2007 від 20.07.2018 р. з Приватним підприємством Агроекоконсалт на поставку зерна українського походження врожаю 2018 р. На виконання умов цього договору, ТОВ Злата-Колос поставило, а ПП Агроекоконсалт прийняв пшеницю та ячмінь врожаю 2018 р. у кількості 105,95 тон на загальну суму 719739,40 грн., в тому числі ПДВ - 119956,67 грн., про що сторонами були оформлені видаткові накладні;

- позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні № 277 від 28.08.2018 р., № 274 від 28.08.2018 р., № 276 від 29.08.2018 р. та направило їх на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманих квитанцій вказані податкові накладні прийнято, але їх реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації податкових накладних стало те, що вони відповідають п.п. 2.1 п. 2 Критеріям ризиковості платника податків, а саме: обсяг постачання/послуги 1001 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання та запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН;

- основним видом діяльності позивача є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код КВЕД 01.11). Для здійснення виробництва сільськогосподарської продукції ТОВ Злата-Колос має відповідні матеріальні та трудові ресурси, в тому числі: ТОВ ЗЛАТА-КОЛОС використовує орендовані земельні ділянки, що підтверджується довідкою Миколаївської сільської ради Ширяївського району Одеської області, Вих. № 229 від 19.07.2018 р.; в штаті підприємства 8 співробітників, що підтверджується штатним розписом підприємства, податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 3 квартал 2018 р.; ТОВ Злата-Колос для виконання сільськогосподарських робіт (посів, обробка ґрунту, збирання врожаю та інше) укладено договір № 1/0705 від 07.05.18 р.; підприємство використовує обладнання, а саме систему сушіння зерна, яке орендується на підставі Договору оренди обладнання № 04-05 від 04.05.2018 р.; для зберігання продукції ТОВ Злата-Колос використовує нежитлові складські приміщення за адресою: АДРЕСА_1 область, м АДРЕСА_2 , загальною площею 509 м.кв., відповідно до договору оренди нежитлового приміщення, яке перебуває у власності орендодавця № б/н від 10.05.2018 р.; для здійснення діяльності використовується офісне приміщення, яке орендується відповідно до укладеного Договору оренди приміщення № б/н р. від 28.02.2018р.;

- 10.09.2018 р. позивачем засобами електронного зв`язку направлено до ДФС України повідомлення щодо подачі документів про підтвердження операцій по ПН/РК, реєстрацію якої зупинено разом із документами, що підтверджують реальність здійснення господарської діяльності позивача, товарно-транспортними накладними, виписками з рахунку про перерахування коштів, видатковими накладними та іншими документами, що підтверджують виконання умов договору;

- Комісією Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 917876/40702577 від 17.09.2018 р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 277 від 28.08.2018 р., № 917865/40702577 від 17.09.2018 р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 274 від 28.08.2018 р., № 917857/40702577 від 17.09.2018 р., яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 276 від 29.08.2018 р. Підставою рішень вказано - ненадання платником податку копій документів: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформленні повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

- не погоджуючись з вказаними рішеннями відповідача, позивач направив в електронному вигляді скарги на рішення комісії про відмову в реєстрації податкової накладної. Рішеннями комісії з питань розгляду скарг № 33059/40702577/2, 33057/40702577/2, скарги залишено без задоволення, а рішення комісії про відмову в реєстрації залишено без змін. Підставою рішень зазначено відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі . Рішенням комісії з питань розгляду скарги № 33429/40702577/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії без змін. Підставою рішення зазначено ненадання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією рішення про задоволення скарги ;

- податкові накладні видані в межах операції, яка є об`єктом оподаткування; фактичне виконання даної операції підтверджується доказами; продавець та покупець є платниками ПДВ; податкові накладні подані для реєстрації у встановлений п. 201.10 ст. 201 ПК України строк, отже підстави для відмови у реєстрації податкових накладних шляхом прийняття оскаржуваних рішень, які прийняті без врахування всіх обставин, що мали суттєве значення для оцінки реальності господарської операції та для цілей прийняття оскаржуваних рішень, а також без врахування наведених вище норм податкового законодавства.

В судовому засіданні представник відповідачів не визнав адміністративний позов повністю, просив суд у задоволенні позовних вимог відмовити з підстав, викладених у відзиві та додаткових поясненнях щодо окремого питання, яке виникло при розгляді справи, із зазначенням таких обставин:

- ТОВ Злата - Колом направлено на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних податкові накладні: № 274 від 28.08.2018 р., № 276 від 29.08.2018 р., № 277 від 28.08.2018 р. За отриманими квитанціями з єдиного вікна приймання звітності ДФС України підприємству було повідомлено, що реєстрація відповідних податкових накладних зупинено, даними квитанціями запропоновано платнику надати пояснення та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Надалі платник податку направив повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК. Однак, за рішенням комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових або відмову в такій реєстрації, платнику відмовлено в реєстрації податкових накладних в ЄРПН;

- серед переліку документів підприємством було надано до комісії до накладної № 274 від 28.08.2018 року (ПП Агроекоконсалт 17627,40 грн.): договір оренди нерухомого майна від 28.02.2018 року між ТОВ Злата - Колос та Міською сільською радою, договір оренди нерухомого майна від 10.05.2018 року між ТОВ Злата - Колос та ПП Рада - 17 , товарно-транспортна накладна від 28.08.2018 року № 900324, договір поставки № ПШ2007 від 20.07.2018 року між ТОВ Злата - Колос та ПП Агроекоконсалт та документи пошкоджені, що неможливо прочитати, а саме: документ довільного формату 44704990 від 10.09.2018 р. (ПП15.pdf); документ довільного формату 44704991 від 10.09.2018 р. (Довідка земельні паї.pdf); документ довільного формату 44704997 від 10.09.2018 р. (Специфікація З ОСОБА_1 pdf); документ довільного формату 44704994 від 10.09.2018 р. (ВН 275.pdf); документ довільного формату 44704995 від 10.09.2018 р. (Договір оренди юр.адреса.pdf);

- серед переліку документів підприємством було надано до комісії до накладної № 276 від 29.08.2018 року (ПП Агроекоконсалт 367324,60 грн.): товарно-транспортна накладна від 29.08.2018 року № 474982, договір оренди нерухомого майна від 10.05.2018 року між ТОВ Злата - Колос та ПП Рада - 17 , договір поставки № ПШ2007 від 20.07.2018 року між ТОВ Злата - Колос та ПП Агроекоконсалт , договір оренди нерухомого майна від 28.02.2018 року між ТОВ Злата - Колос та Міською сільською радою та документи пошкоджені, що неможливо прочитати, а саме: документ довільного формату 44705482 від 10.09.2018 р. (Довіреність 38.pdf); документ довільного формату 44705489 від 10.09.2018 р. (ПП17.pdf); документ довільного формату 44705485 від 10.09.2018 р. (ВН277.pdf); документ довільного формату 44705488 від 10.09.2018 р. (Договір оренди юр.адреса.pdf); документ довільного формату 44705481 від 10.09.2018 р. (Довідка земельні паї.pdf);

- серед переліку документів підприємством було надано до комісії до накладної № 277 від 28.08.2018 року (ПП Агроекоконсалт 367324,60 грн.): товарно-транспортна накладна від 28.08.2018 року № 900324, договір оренди нерухомого майна від 10.05.2018 року між ТОВ Злата - Колос та ПП Рада - 17 , договір поставки № ПШ2007 від 20.07.2018 року між ТОВ Злата - Колос та ПП Агроекоконсалт , договір оренди нерухомого майна від 28.02.2018 року між ТОВ Злата - Колос та Міською сільською радою та документи пошкоджені, що неможливо прочитати, а саме: документ довільного формату 44705773 від 10.09.2018 р. (Специфікація З.pdf); документ довільного формату 44705780 від 10.09.2018 р. (Довіренність 32.pdf); документ довільного формату 44705777 від 10.09.2018 р. (ПП 15.pdf); документ довільного формату 44705779 від 10.09.2018 р. (ВН 275.pdf); документ довільного формату 44705481 від 10.09.2018 р. (Довідка земельні паї. pdf);

- за наслідками розгляду повідомлень комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних №№ 274, 277 від 28.08.2018 року та № 276 від 29.08.2018 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме: договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків.

Заслухавши вступне слово представників сторін, дослідивши докази у справі, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю, з таких підстав.

В судовому засіданні встановлено, що позивачем, як постачальником (продавцем), складено податкові накладні 28.08.2018 року № 277, № 274 та від 29.08.2018 року № 276, згідно яких: отримувач (покупець) - Приватне підприємство Агроекоконсалт . (а.с.65, 79, 93).

Згідно квитанцій про реєстрацію податкових накладних / розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.09.2018 року № 9188221294 щодо ПН від 28.08.2018 року № 277, від 05.09.2018 року № 9187672422 щодо ПН від 28.08.2018 року № 274, від 06.09.2018 року № 9188212667 щодо ПН від 29.08.2018 року № 276 (а.с.64,78, 92):

- документ доставлено до ДФС України;

- документ прийнято. Реєстрація зупинена; відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 28.08.2018 № 277, № 274, від 29.08.2018 № 276 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1001 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- додатково повідомляємо: показник D =.001171145376005786862130810804627759103866, Р = 98115,64, Р =74563,11, Р =98115,64.

Позивачем після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних відправлено засобами електронного зв`язку повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.66, 80, 94) від:

- 10.09.2018 року № 3 щодо податкової накладної від 28.08.2018 року № 277, № 1 щодо податкової накладної від 28.0.82018 року № 274 та № 2 щодо податкової накладної від 29.08.2018 року № 276 в яких позивачем надані пояснення такого змісту: ТОВ Злата-Колос (ЄДРПОУ 40702577) є суб`єктом підприємницької діяльності та платником ПДВ. Профільним видом діяльності КВЕД 01.11. Підприємство використовує орендовані земельні паї Ширяївського району Одеської області.

До цих повідомлення додано 9 документів (а.с.38-55, 57-59, 61, 63, 67-75, 81-89, 95-103):

- договір оренди нерухомого майна № б/н від 28 лютого 2018 року, укладений між позивачем, як Орендарем , та Миколаївською сільською радою, як Орендодавцем ;

- довідка № 229 від 19.07.2018 року видана Миколаївською сільською радою Ширяївського району Одеської області, в тому, що позивач станом на 19.07.2018 року використовує 106,5793 га землі, оренда земельних паїв 106,5793 га;

- договір оренди нерухомого майна № б/н від 10.05.2018 року, укладений між позивачем, як Орендарем, та Приватним підприємством Рада-17 , як Орендодавцем;

- договір поставки № ПШ2007 від 20 липня 2018 року, украдений між позивачем, як Постачальником, та ПП Агроекоконсалт , як Покупцем, відповідно до якого, Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця зерно українського походження врожаю 2018 року, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити Товар відповідно до умов даного Договору;

- специфікації;

- видаткові накладні;

- довіреності;

- платіжні доручення;

- товарно-транспортні накладні.

Факт подання позивачем зазначених документів також підтверджується поданими представником відповідачів, разом із відзивом на позовну заяву скріншотами з Журналу розгляду Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК (а.с.190-192).

Рішеннями комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.09.2018 року № 917857/40702577, № 917865/40702577 та № 917876/40702577 (а.с.76, 90, 131) відмовлено у реєстрації податкових накладних від 29.08.2018 року № 276, від 28.08.2018 року № 274, № 277, з підстав ненадання платником податку копій документів:

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити);

- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Позивачем подані скарги на рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.119-130, 132-153):

- 18.09.2018 року скарги на рішення № 917857/40702577 від 17.09.2018 року, з додатками у кількості 11 документів, серед яких, зокрема: видаткова накладна № 257/1 від 28.08.2018 року;

- 18.09.2018 року скарги на рішення № 917865/40702577 від 17.09.2018 року з додатками у кількості 10 документів;

- 17.09.2018 року скаргу на рішення № 917876/40702577 від 17.09.2018 року з додатками у кількості 10 документів.

Рішеннями Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 27.09.2018 року № 33057/40702577/2, щодо рішення № 917865/40702577 від 17.09.2018 року, та № 33059/40702577/2, щодо рішення № 917857/40702577 від 17.09.2018 року (а.с.91, 104): залишено скарги без задоволення та рішення комісії ДФС без змін, з підстав: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі.

Рішенням Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 01.10.2018 року № 33429/40702577/2 (а.с.77), щодо рішення № 917876/40702577 від 17.09.2018 року, залишено скарги без задоволення та рішення комісії ДФС без змін, з підстав: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття Комісією рішення про задоволення скарги.

Не погоджуючись з зазначеними рішеннями комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, та рішеннями Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, позивач звернувся до суду із вищенаведеними позовними вимогами.

На доведення обставин, на яких ґрунтуються вимоги, позивачем суду також надано копії, зокрема, копії (а.с.16-37, 56, 105-118, 154-163):

- статуту Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЛАТА-КОЛОС затверджений Загальними зборами Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЛАТА-КОЛОС протокол № 1/2018 від 28 лютого 2018 року;

- витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1004561316 щодо позивача станом на 23.10.2018 року, відповідно до якого видами діяльності є: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів, 01.50 змішане сільське господарство; 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 46.21 Оптова торгівля зерна, необробленим тютюном, насінням і кормами тварин; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;

- витягу № 1815314500004 з реєстру платників податку на додану вартість;

- товарно-транспортної накладної;

- реєстрів документів по рахунках;

- акту приймання-передачі приміщення від 28 лютого 2018 року, додаток до договору б/н від 28 лютого 2018 року;

- договору про надання послуг № 1/0705 від 07.05.2018 року, укладений між Приватним підприємством Чорноморська перлина , як Виконавцем, та позивачем, як Замовником, відповідно до якого Замовник в порядку та на умовах, визначених цим Договором, доручає, а Виконавець бере на себе зобов`язання з надання Замовникові допоміжних послуг щодо вирощування сільськогосподарських культур (далі - Послуги), в обсязі та на умовах, визначених цим Договором;

- договору оренди обладнання № 04-05 від 04.05.2018 року, укладений між ТОВ Техноекотрейд , як Орендодавцем, та позивачем, як Орендарем, відповідно до якого Орендодавець зобов`язується надати в тимчасове користування, а Орендар прийняти, оплатити користування й вчасно повернути виробниче обладнання в справному стані з урахуванням нормального зношування відповідно до акту прийому-передачі, прикладеного до даного договору і є його невід`ємною частиною. Орендар використовує обладнання у своїй виробничій діяльності;

- акту приймання передачі до Договору оренди обладнання № 04-05 від 04.05.2018 року;

- договір транспортного експедирування № 01-07/18 від 01.07.2018 року укладений між позивачем, як Замовником, та ТОВ Київська транспортна торгівельна компанія , як Перевізником-Експетидором, відповідно до якого, за цим Договором Перевізник-Експедитор зобов`язується за дорученням Замовника та за його рахунок організувати та надати транспортно-експедиторські послуги, а саме: послуги пов`язані з організацією та забезпеченням перевезень вантажу (далі - Вантаж), а Замовник бере на себе зобов`язання сплатити послуг Перевізника-Експедитора в строк та на умовах, встановлених цим Договором та додатками до нього;

- штатного розпис позивача, що вводиться з 1 серпня 2018 року;

- рахунків на оплату;

- актів надання послуг;

- платіжних доручень.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Частиною 1 статті 78 КАС України встановлено, що обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин ): Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України), Законом України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16 липня 1999 року № 996-ХIV (далі - ЗУ № 996-ХIV), Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі - Порядок № 117).

Згідно п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України..

Відповідно до п. 3 Порядку № 117 податкові накладні / розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.05.2019
Оприлюднено31.05.2019
Номер документу82075370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/36/19

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Єщенко О.В.

Рішення від 03.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Рішення від 23.04.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні