29.05.2019
ЄУН №389/1443/19
Провадження №1-кс/389/449/19
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 травня 2019 року місто Знам`янка
Слідчий суддя Знам`янського міськрайонного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,
В С Т А Н О В И В:
Старший слідчий СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кіровоградської обласної ради у кримінальному провадженні №12019120160000680 від 16.04.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, з можливістю їх вилучення.
З клопотання слідчого вбачається, що 26.02.2019 до канцелярії Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області надійшли матеріали УЗЕ в Кіровоградській області щодо розтрати бюджетних коштів службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , та підрядними організаціями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) юридична адреса: АДРЕСА_2 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) юридична адреса: АДРЕСА_1 , виділених згідно з договорами №124 від 22.09.2017 та №1/27.4/65 від 27.04.2017 на виконання капітального ремонту приміщення їдальні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , виявлених працівниками державного фінансового контролю ІНФОРМАЦІЯ_4 згідно з планом заходів державного фінансового контролю ІНФОРМАЦІЯ_4 на четвертий квартал 2018 року (звіт №11.04-23/1 від 26.12.2018).
Вказані матеріали 26.02.2019 зареєстровані в журнал єдиного обліку заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області за №1436.
В подальшому відомості про вказане кримінальне правопорушення 16.04.2019 СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019120160000680 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.
Відповідно до висновку експерта торгово-промислової палати м.Кропивницький ОСОБА_4 №В-199 від 25.03.2019 встановлені протиправні дії службових осіб КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що спричинило прямих збитків державі на суму 180000 грн.
Опитаний 14.03.2019 директор КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 повідомив, що заміна кондиціонерів була здійснена виключно з тих причин, що аналогів (кондиціонерів) підрядні організації не в змозі були придбати у строки, передбачені умовами договору, та запропонували кондиціонери тотожні за своїми характеристиками, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_5 та OLMO SPLIT TYPE AIR CONDITIONER. Даний факт є доказом прямого умислу у скоєнні вищезазначеного діяння директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5
14.03.2019 інженер-енергетик КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 пояснив, що зміни в проект по заміні одних кондиціонерів та інші не вносилися у зв`язку з тим, що вони однакові за своїми технічними характеристиками.
Однак вказане не відповідає дійсності згідно з висновком експерта торгово-промислової палати м.Кропивницький ОСОБА_4 №В-199 від 25.03.2019 та звітом №11.04-23/1 від 26.12.2018 ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Опитаний в якості свідка працівник технічного нагляду ОСОБА_7 повідомив, що до його обов`язків не входила перевірка технічних характеристик та відповідність кондиціонерів, що є недостовірним повідомленням та грубим порушенням постанови КМУ №903 від 11.07.2011 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури».
23.03.2019 встановлено, що директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_8 згідно з накладною №14 придбав кондиціонер DAIKIN FAX100C/RZQG100L8V1 у директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_9 . Під час досудового розслідування встановлено, що вказані особи використовують один мобільний телефон, що є доказом створення схеми привласнення державних коштів шляхом створення фіктивних підприємств та проведення безтоварних операцій.
Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зареєстрована на ОСОБА_10 , який є її директором відповідно до реєстраційних документів. Проте, фактично підприємством керує ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_11 , що може свідчити про створення підприємства на підставну особу з метою уникнення кримінальної відповідальності.
Працівники ІНФОРМАЦІЯ_8 підтвердили факти, викладені у звіті №11.04-23/1 від 26.12.2018 щодо виявлених порушень під час виконання підрядних робіт та невідповідності встановленого технічного обладнання (кондиціонерів) на об`єкті: КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Таким чином, включення службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) недостовірних відомостей є грубим порушенням «Правил визначення вартості будівництва» та інших норм чинного законодавства України.
В обгрунтування поданого клопотання слідчий вказує, що з метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і тих, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів щодо взаємодії між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядними організаціями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », виділених згідно з договорами №124 від 22.09.2017 та №1/27.4/65 від 27.04.2017 на виконання капітального ремонту приміщення їдальні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме до: тендерної документації; договорів про проведення відповідних робіт з усіма невід`ємними додатками і специфікаціями №124 від 22.09.2017 та №1/27.4/65 від 27.04.2017; платіжних документів про отримання коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування; зведених кошторисних розрахунків вартості робіт; локальних кошторисів; підсумкових відомостей ресурсів; дефектних актів; відповідних договорів підряду (субпідряду) з усіма невід`ємними додатками та додатковими угодами (у разі наявності) на виконання робіт по об`єкту; актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В; довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3; підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних робіт, складені у відповідному звітному періоді; виконавчої документації з ремонтних робіт (загальний журнал виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами; відповідних договорів на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів); товарно-транспортних та видаткових накладних на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати; проектної та проектно-кошторисної документації по об`єкту, договорів з усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва з проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт; повідомлень про початок виконання підготовчих робіт (про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт), заяви про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, заяви про внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт (про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт), повідомлення про початок виконання будівельних робіт, заяви про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, декларації про початок виконання будівельних робіт, повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, заяви про внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт; декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до I-III категорії складності або декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта, заяви про внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації, акту готовності об`єкту до експлуатації; матеріалів технічної інвентаризації (технічний паспорт), що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .
Крім того, на обґрунтування необхідності вилучення згаданих оригіналів документів слідчим зазначено, що вказані документи можуть бути використані як предмет дослідження під час проведення відповідних судових експертиз, а саме судової почеркознавчої, товарознавчої та судово-будівельної, оскільки директори підрядних організацій відмовляються від причетності до підписання договорів та актів виконаних підрядних робіт та будь-яких пояснень і підписів.
25.04.2019 за вих.№№3258/39/110/03-19, 3259/39/110/03-19, 3260/39/110/03-19 на адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » слідчим направлені запити з метою отримання документів, підтверджуючих виконання зазначених робіт по заміні кондиціонерів. Проте, 07.05.2019 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відмовлено у наданні запитуваної інформації та документів.
Старший слідчий СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності.
Представник особи, у володінні якої знаходяться документи у судове засідання не з`явилася, проте надала заяву про розгляд клопотання за її відсутності, у якій просила відмовити у задоволенні клопотання.
Відповідно до ч.4 ст.163 КПК України, слідчий суддя розглядає клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи.
Разом з цим, з огляду на засаду диспозитивності в кримінальному провадженні, згідно з якою учасники кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та у спосіб, що передбачені КПК, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності особи, яка подала клопотання.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, заяву представника особи, у володінні якої знаходяться документи, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з п.5 ч.2 ст.131 КПК України заходами забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно з ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно дост.160КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, у випадку можливості використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з п.7 ч.2 ст.160 КПК України у клопотанні зазначаються обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, враховуючи, що вищевказані документи дійсно знаходяться у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кіровоградської обласної ради, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019120160000680 від 16.04.2019, оригінали вказаних документів необхідні для проведення відповідних судових експертиз, відомості, що містяться у таких документах, можуть бутивикористані якдокази длявстановлення повногокола підприємств,які бралиучасть вдокументальному оформленніі проведенніфінансовогосподарських операцій,ланцюгу рухукоштів міжними,порядку проведеннярозрахунків,а такожвстановлення причетнихдо цьогоосіб, з урахуванням того, що слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, та враховуючи неможливість іншими способами отримати та довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, слідчий суддя приходить до висновку щодо наявності підстав для задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст.159-166 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Надати старшому слідчому СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 та слідчому СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_12 (27406, м.Знам`янка Кіровоградської області, вул.Київська,25, тел.(05233) 2-20-94) дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів наступних документів, які перебувають у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кіровоградської обласної ради, юридична адреса: АДРЕСА_1 , щодо взаємодії між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядними організаціями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », виділених згідно з договорами №124 від 22.09.2017 та №1/27.4/65 від 27.04.2017 на виконання капітального ремонту приміщення їдальні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме до:
- тендерної документації;
- договорів про проведення відповідних робіт з усіма невід`ємними додатками і специфікаціями №124 від 22.09.2017 та №1/27.4/65 від 27.04.2017;
- платіжних документів про отримання коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування;
- зведених кошторисних розрахунків вартості робіт;
- локальних кошторисів;
- підсумкових відомостей ресурсів;
- дефектних актів;
- відповідних договорів підряду (субпідряду) з усіма невід`ємними додатками та додатковими угодами (у разі наявності) на виконання робіт по об`єкту;
- актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В;
- довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3;
- підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних робіт, складені у відповідному звітному періоді;
- виконавчої документації з ремонтних робіт (загальний журнал виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;
- відповідних договорів на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);
- товарно-транспортних та видаткових накладних на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати;
- проектної та проектно-кошторисної документації по об`єкту, договорів з усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва з проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт з виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт;
- повідомлень про початок виконання підготовчих робіт (про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт), заяви про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, заяви про внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт (про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт), повідомлення про початок виконання будівельних робіт, заяви про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, декларації про початок виконання будівельних робіт, повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, заяви про внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт;
- декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до I-III категорії складності або декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта, заяви про внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації, акту готовності об`єкту до експлуатації;
- матеріалів технічної інвентаризації (технічний паспорт).
Зобов`язати комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кіровоградської обласної ради надати старшому слідчому СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 та слідчому СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_12 тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів зазначених вище документів щодо взаємодії між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядними організаціями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », виділених згідно з договорами №124 від 22.09.2017 та №1/27.4/65 від 27.04.2017 на виконання капітального ремонту приміщення їдальні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Строк дії даної ухвали з 29 травня 2019 року по 29 червня 2019 року.
Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Знам`янського міськрайонного суду
Кіровоградської області ОСОБА_1
Суд | Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2019 |
Оприлюднено | 17.02.2023 |
Номер документу | 82081892 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Юхименко Н. В.
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Ткаченко Б. Б.
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Ткаченко Б. Б.
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Ткаченко Б. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні