Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 травня 2019 р. № 520/2005/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Рубан В.В.,
за участі
секретаря судового засідання - Абояна І.І.,
представника позивача - Рись В.Г.,
представника відповідача - Хромих М.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Харківстартстрой" (61166, м.Харків, вул. Серпова, 4, кім.211) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198 ) про визнання протиправним та скасування наказу,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківстартстрой", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просить суд :
- визнати протиправним та скасувати наказ ГУ ДФС у Харківській області № 1474 від 26.02.2019, винесений заступником начальника Головного управління ДФС у Харківській області Німим О. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП Харківстартстрой ;
- судові витрати стягнути з відповідача.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ГУ ДФС у Харківській області видано наказ від 26.02.2019 року № 1474 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п. 41.1 ст. 41, п. 61.1, 61.2 ст. 61, п.п. 62.1.3 п. 62.1 ст. 62, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1, п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України, у зв`язк уз ненаданням ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) протягом 15 робочих днів з дня отримання, у запитуваному обсязі пояснень та їх документального підтвердження на обов`язкові письмові запити Головного управління ДФС у Харківській області від 24.05.2017 № 5709/10/20-40-174-11-18, який отримано підприємством 26.05.2017, від 12.07.2017 № 8471/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 21.07.2017, від 27.10.2017 № 22035/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 02.11.2017, від 19.03.2018 № 10670/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 23.03.2018 ), від 08.05.2018 № 18835/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 14.05.2018, від 27.12.2018 № 54136/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 08.01.2019, за фактами, що свідчать про недостовірність визначення ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість під час господарських взаємовідносин з ТОВ "ЛАКОНІС ТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 40662278) за грудень 2016 року, з ТОВ "КОРМБУД ЛТД" (код за ЄДРПОУ 40058543) за серпень 2016 року, з ТОВ "ЛІАТОП" (код за ЄДРПОУ 40556278) за липень 2016 року, з ТОВ "ТПК УКРТОРГІМПОРТ" (код за ЄДРПОУ 36458555) за грудень 2016 року, з ТОВ "МАРІОН ПЛЮС" (попередня назва ТОВ "АЛЬФА ПРАЙМ СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 40243420) за жовтень 2016 року, з ТОВ "РУМІАС" (код за ЄДРПОУ 40171414) за листопад 2016 року, з ТОВ "ІНТЕР-ТОРГ 2016" (код за ЄДРПОУ 39996084) за серпень 2016 року, ТОВ "НВП "СТАБІНА" (код за ЄДРПОУ 23919929) за січень-листопад 2018 року, ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" (код за ЄДРПОУ 387718350 за січень-листопад 2018 року, ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"(код за ЄДРПОУ 39524274) за січень-листопад 2018 року та подальшого ланцюга постачання.
Позивач не погоджується з діями відповідача, вважає виданий наказ протиправним, складеними без належних правових підстав та таким, що підлягає скасуванню.
У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив позов задовольнити у повному обсязі, посилаючись на обставини, які у ньому викладені.
Представник відповідача у судовому засіданні та у письмовому відзиві на позов зазначив, що доводи позовної заяви є безпідставними та помилковими, а позов не підлягає задоволенню, оскільки контролюючий орган цілком дотримався процедури призначення позапланової перевірки, а оскаржуваний наказ не порушує прав платника та порядку проведення позапланових перевірок, а тому скасуванню не підлягає.
Суд вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, встановив наступне.
Судом встановлено, що Головним управлінням ДФС у Харківській області у зв`язку з виявленням фактів, що свідчать про можливе допущення підприємством порушення норм п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України внаслідок неправомірного визначення за звітний період декларування ПДВ- грудень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "ЛАКОНІС ТРЕЙД", липень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "Ліатоп", серпень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "КОРМБУД ЛТД", грудень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "ТПК Укрторгімпорт", жовтень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "Альфа Прайм Сервіс" (ТОВ Маріон Плюс" направлено запит № 5709/10/20-40-14-11-18 від 24.05.2017 року ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" "Про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень)".
Директором ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" у відповідь на запит листом за вих. № 26/05-1 від 26.05.2017 повідомлено, що відсутня можливість надати запитувані документи, оскільки на підставі ухвали від 21.04.2017 року по справі № 646/2917/17 здійснено вилучення всіх первинних документів підприємства, що підтверджено протоколом обшуку від 11.05.2017 року.
Головним управлінням ДФС у Харківській області у зв`язку з виявленням фактів, що свідчать про можливе допущення підприємством порушення норм п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України внаслідок неправомірного визначення за звітний період декларування ПДВ - листопад 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "Руміас" направлено запит № 8471/10/20-40-14-11-18 від 12.07.2017 року ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" "Про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень)".
Директором ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" у відповідь на запит листом за вих. № 31/01 від 31.07.2017 повідомлено, що за даними бухгалтерських реєстрів взаємовідносин з ТОВ "Руміас" підприємство не мало.
Головним управлінням ДФС у Харківській області у зв`язку з виявленням фактів, що свідчать про можливе допущення підприємством порушення норм п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України внаслідок неправомірного визначення за звітний період декларування ПДВ - грудень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "ТПК УКРТОРГІМПОРТ" направлено запит № 22035/10/20-40-14-11-18 від 27.10.2017 року ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" "Про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень)".
Відповіді на даний запит матеріали адміністративної справи не містять.
Головним управлінням ДФС у Харківській області у зв`язку з виявленням фактів, що свідчать про можливе допущення підприємством порушення норм п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України внаслідок неправомірного визначення за звітний період декларування ПДВ - серпень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "ІНТЕР-ТОРГ 2016" направлено запит № 10670/10/20-40-14-11-18 від 19.03.2018 року ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" "Про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень)".
Директором ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" у відповідь на запит листом за вих. № 13/04 від 13.04.2018 відмовлено в вимог ГУ ДФС у Харківській області з посиланням на те, що всі первинні документи були вилучені в рамках кримінального провадження № 42017220000000101 від 03.02.2017 року та зазначено, що у своїй діяльності підприємство дотримується норм чинного законодавства.
Головним управлінням ДФС у Харківській області у зв`язку з виявленням фактів, що свідчать про можливе допущення підприємством порушення норм п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України внаслідок неправомірного визначення за звітний період декларування ПДВ - жовтень 2016 року податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ "МАРІОН ПЛЮС" направлено запит № 18835/10/20-40-14-11-18 від 08.05.2018 року ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" "Про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень)".
Директором ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" у відповідь на запит листом за вих. № 29/05-1 від 29.05.2018 відмовлено в вимог ГУ ДФС у Харківській області з посиланням на те, що всі первинні документи були вилучені в рамках кримінального провадження № 42017220000000101 від 03.02.2017 року та зазначено, що у своїй діяльності підприємство дотримується норм чинного законодавства.
Головним управлінням ДФС у Харківській області у зв`язку з виявленням фактів, що свідчать про можливе допущення підприємством порушення норм п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України внаслідок неправомірного визначення податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ НВП "СТАБІНА" направлено запит № 54136/10/20-40-14-11-18 від 27.12.2018 року ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" "Про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень)".
Директор ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" у відповідь на запит листом за вих. № 23/01-01 від 23.01.2019 просив збільшити термін надання пояснень та їх документальне підтвердження на 10 робочих днів у зв`язку з значним обсягом запитуваної інформації.
Директором ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" у відповідь на той же запит контролюючого органу листом за вих. № 11/02-1 від 11.02.2018 року відмовлено в наданні запитуваної ГУ ДФС у Харківській області інформації з посиланням на чинне законодавство.
ГУ ДФС у Харківській області видано наказ від 26.02.2019 року № 1474 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п. 41.1 ст. 41, п. 61.1, 61.2 ст. 61, п.п. 62.1.3 п. 62.1 ст. 62, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1, п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України, у зв`язку з ненаданням ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) протягом 15 робочих днів з дня отримання, у запитуваному обсязі пояснень та їх документального підтвердження на обов`язкові письмові запити Головного управління ДФС у Харківській області від 24.05.2017 № 5709/10/20-40-174-11-18, який отримано підприємством 26.05.2017, від 12.07.2017 № 8471/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 21.07.2017, від 27.10.2017 № 22035/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 02.11.2017, від 19.03.2018 № 10670/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 23.03.2018 ), від 08.05.2018 № 18835/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 14.05.2018, від 27.12.2018 № 54136/10/20-40-14-11-18, який отримано підприємством 08.01.2019, за фактами, що свідчать про недостовірність визначення ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість під час господарських взаємовідносин з ТОВ "ЛАКОНІС ТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 40662278) за грудень 2016 року, з ТОВ "КОРМБУД ЛТД" (код за ЄДРПОУ 40058543) за серпень 2016 року, з ТОВ "ЛІАТОП" (код за ЄДРПОУ 40556278) за липень 2016 року, з ТОВ "ТПК УКРТОРГІМПОРТ" (код за ЄДРПОУ 36458555) за грудень 2016 року, з ТОВ "МАРІОН ПЛЮС" (попередня назва ТОВ "АЛЬФА ПРАЙМ СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 40243420) за жовтень 2016 року, з ТОВ "РУМІАС" (код за ЄДРПОУ 40171414) за листопад 2016 року, з ТОВ "ІНТЕР-ТОРГ 2016" (код за ЄДРПОУ 39996084) за серпень 2016 року, ТОВ "НВП "СТАБІНА" (код за ЄДРПОУ 23919929) за січень-листопад 2018 року, ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" (код за ЄДРПОУ 387718350 за січень-листопад 2018 року, ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"(код за ЄДРПОУ 39524274) за січень-листопад 2018 року та подальшого ланцюга постачання.
Даний наказ отримано головним бухгалтером ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" Подкопай О.Б., що підтверджується відміткою у копії наказу, що міститься в матеріалах даної справи.
26.02.2019 року фахівцями ГУ ДФС у Харківській області здійснено вихід за податковою адресою ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ": м. Харків, вул.Серпова, 4, к. 211, але у допуску до перевірки було відмовлено без зазначення причин, що підтверджується Актом про відмову в допуску до перевірки позапланової виїзної ПП "Харківстартстрой" № 1328/20-40-14-11-10/40400532 від 26.02.2019 року.
Позивач не погоджуючись з наказом № 1474 від 26.02.2019 року "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532), звернувся до суду з позовом.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.
Відповідно до пп. 20.1.4, 20.1.14 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення. У разі виявлення порушення вимог податкового чи іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, надсилати платникам податків письмові запити щодо надання засвідчених належним чином копій документів;
Згідно з ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
У п. 78.1 ст.78 ПК України наведено обставини, за наявності яких здійснюється документальна позапланова перевірка, однією з яких є отримання податкової інформації, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 )
Враховуючи означені вище приписи, суд приходить до висновку, що законодавцем як одну з підстав проведення перевірки визначено не надання пояснень та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України "Про інформацію" податкова інформація - це сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.
Порядок направлення контролюючим органом інформаційного запиту передбачено положеннями ст.73 ПК України. Згідно п. 73.1 вказаної статті, контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб`єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) контролюючого органу і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.
Спеціальним документом, який врегульовує питання формування та надсилання контролюючим органом інформаційних запитів, є постанови КМУ від 27 грудня 2010 р. №1245 "Про затвердження Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом" (далі за текстом - Постанова №1245).
Згідно з положеннями абз.2 п. 14 Постанови № 1245, у разі коли за результатами перевірок інших платників податків або за результатами аналізу податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, платник податків зобов`язаний надати пояснення та їх документальне підтвердження на обов`язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня надходження запиту.
Із досліджених в судовому засіданні запитів, судом встановлено, що ГУ ДФС в Харківській області встановлено факти, що свідчать про недостовірність визначення ПП "ХАРКІВСТАРТСТРОЙ" (код за ЄДРПОУ 40400532) вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість під час господарських взаємовідносин з ТОВ "ЛАКОНІС ТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 40662278) за грудень 2016 року, з ТОВ "КОРМБУД ЛТД" (код за ЄДРПОУ 40058543) за серпень 2016 року, з ТОВ "ЛІАТОП" (код за ЄДРПОУ 40556278) за липень 2016 року, з ТОВ "ТПК УКРТОРГІМПОРТ" (код за ЄДРПОУ 36458555) за грудень 2016 року, з ТОВ "МАРІОН ПЛЮС" (попередня назва ТОВ "АЛЬФА ПРАЙМ СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 40243420) за жовтень 2016 року, з ТОВ "РУМІАС" (код за ЄДРПОУ 40171414) за листопад 2016 року, з ТОВ "ІНТЕР-ТОРГ 2016" (код за ЄДРПОУ 39996084) за серпень 2016 року, ТОВ "НВП "СТАБІНА" (код за ЄДРПОУ 23919929) за січень-листопад 2018 року, ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ ПЛЮС" (код за ЄДРПОУ 387718350 за січень-листопад 2018 року, ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"(код за ЄДРПОУ 39524274) за січень-листопад 2018 року
Судовим розглядом встановлено, що позивачем листами від 26.05.2017 року за вих. № 26/05-1, від 31.07.2017 року за вих. № 31/01, від 13.04.2018 року за вих. № 13/04, від 29.05.2018 за вих. № 29/05-1, від 23.01.2019 за вих. № 23/01-01,від 11.02.2018 за вих. № 11/02-1 надані відповіді на запити контролюючого органу від 24.05.2017 року № 5709/10/20-40-14-11-18, від 12.07.2017 року № 8471/10/20-40-14-11-18, від 27.10.2017 року № 22035/10/20-40-14-11-18, від 19.03.2018 № 10670/10-20-40-14-11-18, від 08.05.2018 № 18835/10/20-40-14-11-18, від 27.12.2018 № 54136/10/20-40-14-11-18 які не містили пояснень та їх документальних підтверджень в запитуваному обсязі, отже у відповідача були наявні підстави для винесення оскаржуваного рішення.
При цьому, суд зазначає, що за обставин ненадання пояснень та їх документальних підтверджень на запит, які б усували сумніви щодо порушення податкового законодавства, прийняття відповідачем наказу від 26.02.2019 року № 1474 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача повністю відповідає положенням п.п 78.1.1 пп. 78.1.4 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України.
Таким чином, суд приходить до висновку, що відповідач при прийнятті спірного наказу діяв відповідно до норм податкового законодавства.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідачем дотримано приписи п.73.3. ст. 73 Податкового кодексу України для надіслання обов`язкових письмових запитів платнику податків, а зміст цих запитів відповідає вимогам п. 73.3 Податкового кодексу України: підписаний керівником контролюючого органу, містить перелік запитуваної інформації та документів на її підтвердження та підстави для його надіслання, а позивачем відповідями на запити не надано в запитуваному обсязі пояснень та їх документального підтвердження.
За таких обставин на позивача покладався обов`язок щодо надання пояснень та повної інформації, про надання якої і складено запити контролюючого органу, а у відповідача виникло право на проведення документальної позапланової перевірки внаслідок надання неповної інформації та ненадання пояснень.
Відповідно до статті 81 Податкового кодексу України у наказі на проведення документальної позапланової перевірки повинно бути зазначено підставу для її проведення із зазначенням відповідного підпункту пункту 78.1 статті 78 Кодексу.
Наказ відповідача від 26.02.2019 року №1474 також відповідає цим вимогам.
Зазначена правова позиція узгоджується з висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 20.02.2018 року по справі №820/3038/17 та постанові від 22.05.2018 року по справі №820/4605/17.
Згідно з ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Крім того, суд зазначає, що спірний наказ є правовим актом індивідуальної дії, який розрахований на певне коло осіб, в ньому встановлений чіткий строк для проведення перевірки, який сплив на час розгляду справи, отже даний наказ, вичерпав свою дію в часі, а тому не є таким, що порушує права позивача.
З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про те, що оскаржуваний наказ відповідачем винесено відповідно до чинних на момент виникнення спірних правовідносин положень податкового законодавства у зв`язку з ненаданням позивачем в повному обсязі інформації та її документального підтвердження на запит контролюючого органу.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку, що відповідачем по справі доведено правомірності своїх дій при прийнятті оскаржуваного рішення, а отже позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Харківстартстрой" (61166, м.Харків, вул. Серпова, 4, кім.211) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198 ) про визнання протиправним та скасування наказу- залишити без задоволення.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлений 31.05.2019 року.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2019 |
Оприлюднено | 03.06.2019 |
Номер документу | 82105358 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Желтобрюх І.Л.
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні