Постанова
від 24.05.2019 по справі 359/4400/19
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 359/4400/19

Провадження № 3/359/1668/2019

Протокол № 0359/125000016/16

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2019 м. Бориспіль

Суддя Бориспільського міськрайонного суду Київської області Бондаренко І.А., розглянув за участю представника митниці Ясінської О.Я., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, адміністративний матеріал, який надійшов від Київської митниці ДФС, про порушення митних правил, передбачених ст. 472 МК України, відносно громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , особи уповноваженої на роботу з митними органами ПП ТРАНСЛОДЖИК (67832, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Великодолинське, вул. Восточна, буд. 8, код ЄДРПОУ 36851651), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт серії НОМЕР_1 , виданий 06.12.2006 Київським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області, ідентифікаційний номер: НОМЕР_2 ,

в с т а н о в и в :

23.02.2016 до відділу митного оформлення № 1 митного поста Святошин (Київська область, Києво-Святошинський район, с. Чайки, вул. Антонова, буд. 1-А) Київської митниці ДФС, особою уповноваженою на роботу з митними органами ПП ТРАНСЛОДЖИК Сорокіним Павлом Васильовичем, який діє на підставі договору-доручення від 05.02.2016 № 05/02, укладеного з ТОВ СВІТ ПОСТАЧ (04050, м. Київ, вул. Мельникова, буд. 18Б, офіс 3, код ЄДРПОУ 40106869), було подано електрону митну декларацію (далі ЕМД) до митного контролю та оформлення товарів.

ЕМД було прийнято до митного оформлення та присвоєно реєстраційний № 125130013/2016/402221.

Товар ввезено на митну територію України через п/п Одеській морський торговельний порт м/п Одеса - порт Одеської митниці ДФС.

Отримувач - ТОВ СВІТ ПОСТАЧ (04050, м. Київ, вул. Мельникова, буд. 18Б, офіс 3, код ЄДРПОУ 40106869).

Згідно з даними товаросупровідних документів відправником товару є SHANTOU JIXIANG TRADING CO.,LTD ROOM 201, 1ST BUILDING NO. 9 JINTAIROAD, XIAMEN NEWDISTRICT, CHENGHAI SHANTOU, GUANGDONG, CN.

Перевезення здійснювалось в контейнері ZCSU7081724 на автомобілі з державним номером BH6598CE/BH7107XP.

Під час проведення митного огляду товару, що знаходився в контейнері, виявлено незаявлені в митній декларації товари.

Зазначений факт засвідчено Актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 10.05.2016 № 125130013/2016/402221.

У відповідності до вимог статті 262 Митного кодексу України товари, що переміщуються через митний кордон України, декларуються митному органу, який здійснює митне оформлення цих товарів.

Згідно до ч. 1 ст. 257 Митного кодексу України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 266 Митного кодексу України - декларант зобов`язаний: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспорті засоби комерційного значення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках визначених цим Кодексом та Податковим кодексам України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.

Згідно із ч. 2 ст. 266 Митного кодексу України - перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу органу доходів і зборів здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах, брати проби та зразки товарів.

Частиною 5 ст. 266 Митного кодексу України передбачено, що особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саме відповідальність, що й декларант.

Відповідно до гр.14 ЕМД декларування товарів здійснено ПП ТРАНСЛОДЖИК . Згідно з даними, вказаними у гр. 54 ЕМД № 125130013/2016/402221, декларацію подано особою уповноваженою на роботу з митними органами ПП ТРАНСЛОДЖИК Сорокіним Павлом Васильовичем.

Таким чином, особа уповноважена на роботу з митними органами ПП ТРАНСЛОДЖИК Сорокін Павло Васильович не заявив за встановленою формою у ЕМД № 125130013/2016/402221 від 23.02.2016 точні та достовірні відомості про кількість та наявність товарів, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбачені ст. 472 Митного кодексу України.

У зв`язку з цим, інспектором митниці 10.05.2016 складено протокол про порушення митних правил № 0359/125000016/16 та на підставі ст. 511 МК України вилучено товар.

У судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності - громадянин України ОСОБА_1 з`явився. Вину у вчиненому правопорушенні не визнав, зазначив, що наміру порушувати закон України у нього відсутній. Так, він працював з 2003 року декларантом у ПП Транслоджик , та 21.03.2016 йому зателефонували з Одеської митниці, у розмові з представником митниці йому було повідомлено, що від його імені до Київської митниці подано декларацію по формі електронного декларування. Проте вказані дії він не вчиняв та в Київ у той період часу взагалі не їздив. Зауважив, що його електронний ключ, який зберігався у нього на USB носії було украдено невстановленими особами, з метою використання його без відома для нього, у не законній діяльності. Вважає, що його електронним ключем скористалися для того щоб покласти штрафні санкції на підприємство в якому він працює та підставити його у робочих цілях. Разом з цим, за даним фактом крадіжки, до ЄРДР № 42016000000001215, 13.05.2016 було внесене кримінальне провадження та розпочате досудове слідство, яке на разі постановою старшого слідчого СВ РОВКП СУФРГУ ДФС у м. Києві капітаном податкової міліції Канатніком В.В., закрито на підставі п. 2 ч. 1 ст. 284 КПК України, у зв`язку з відсутністю складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України. З урахуванням слідчих (розшукових) дій та наявними в матеріалах кримінального провадження документів, не встановлено факту вчинення невстановленими особами та службовими особами ПП Транслоджик , ТОВ Світ Постач кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, у зв`язку з відсутністю в діях службових осіб ПП Транслоджик , ТОВ Світ Постач об`єктивної та суб`єктивної сторони складу кримінального правопорушення передбаченого ст. 212 КК України та відсутністю суб`єкта вчинення даного злочину. Тому, під час складання протоколу про порушення митних правил посадовою особою митниці не були досягнуті основні завдання у справі про порушення митних правил, визначені статтею 486 МК України, а саме не з`ясовано всебічно, повно та об`єктивно обставин справи. Враховуючи відсутність в його діях прямого умислу та не вчинення ним дій не заявив за встановленою формою у ЕМД № 125130013/2016/402221 від 23.02.2016 точні та достовірні відомості про кількість та наявність товарів, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, то просив суд провадження відносно нього закрити у зв`язку з відсутністю у його діях складу правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.

Представник митниці протокол підтримала та зазначила, що громадянин України ОСОБА_1 скоїв порушення митних правил, яке передбачене ст. 472 МК України. З огляду на вказане, просила суд визнати винним громадянина України ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України .

Суд, заслухавши думку представника митниці, пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи, повно і всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, вважає, що вина громадянина України ОСОБА_1 не знайшла свого підтвердження, а склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, судом не встановлений, а тому провадження у справі підлягає закриттю, виходячи з наступного.

Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

За змістом ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинене правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Аналогічні вимоги також закріплені в ст. 489 МК України .

Відповідно до ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: 1) протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; 2) поясненнями свідків; 3) поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; 4) висновком експерта; 5) іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами - безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Стаття 251 КУпАП також визначає, що є доказами в справі про адміністративне правопорушення. Відповідно до коментованої ст. 251 КУпАП, для використання доказу при розгляді справи необхідно, щоб він був відносним і допустимим. Відносний доказ - це доказ, зміст якого відтворює (приблизно чи вірогідно) фактичну обставину, що має значення для правильного вирішення справи. До того ж фактичні дані - це дані, які маючи зв`язок із фактами предмета доведення, здатні підтвердити існування чи відсутність доказуваних фактів. А допустимим вважається той доказ, який був отриманий у встановленому законом порядку і передбаченими способами, а також, коли законодавець допускає його використання.

Відповідно до ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за який законом передбачено адміністративну відповідальність.

Зі змісту статті 458 МК України, встановлено, що порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Стаття 472 МК України передбачає адміністративну відповідальність за недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто нез`явлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Отже, склад адміністративного правопорушення - це сукупність названих у законі ознак, за наявності яких небезпечне і шкідливе діяння визнається конкретним правопорушенням. Такі ознаки мають об`єктивний і суб`єктивний характер. Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил, інспектором митниці повинні бути враховані ознаки складу правопорушення та відповідати диспозиції статті, до якої притягується особа за порушення митних правил. В іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Таким чином, відповідно до вищезазначених норм чинного законодавства та ст. 254, ст. 256 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення є важливим процесуальним документом, яким фіксується факт правопорушення і який є підставою для подальшого провадження у справі. До складання протоколу та його змісту пред`являють спеціальні вимоги, оскільки він є підставою для розгляду справи щодо особи, яку притягують до адміністративної відповідальності.

Частиною 1 ст. 494 МК України передбачено, що про кожний випадок виявлення порушення митних правил уповноважена посадова особа органу доходів і зборів, яка виявила таке порушення, невідкладно складає протокол за формою, установленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Відповідно до ч. 2 даної статті протокол про порушення митних правил повинен містити такі дані: 1) дату і місце його складення; 2) посаду, прізвище, ім`я, по батькові посадової особи, яка склала протокол; 3) необхідні для розгляду справи відомості про особу, яка притягується до відповідальності за порушення митних правил, якщо її встановлено; 4) місце, час вчинення, вид та характер порушення митних правил; 5) посилання на статтю цього Кодексу, що передбачає адміністративну відповідальність за таке порушення; 6) прізвища та адреси свідків, якщо вони є; 7) відомості щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення та документів, вилучених згідно із статтею 511 цього Кодексу; 8) інші необхідні для вирішення справи відомості.

Відповідно до коментованої статті 494 МК України, протокол про порушення митних правил є основним джерелом доказів. Протокол складається у кожному випадку виявлення порушення митних правил, він є єдиною формою документу, в якому фіксується факт вчинення порушення митних правил, ніякого іншого документу про прийняття до провадження митними органами не оформляється. Від того, наскільки грамотно, змістовно і умотивовано складений протокол, залежить якість розгляду справи про порушення митних правил, правильність розгляду справи по суті й обґрунтованість застосування адміністративного стягнення.

Протокол про порушення митних правил - це комплексне джерело доказової інформації. При цьому він набуває значення доказу лише тоді коли: по-перше, протокол складений уповноваженою на те посадовою особою митних органів; по-друге, складений не пізніше термінів, передбачених для накладення адміністративного стягнення; по-третє, зміст протоколу відповідає усім вимогам, передбаченим коментованою статтею. Протокол про порушення митних правил повинен містити перелік всіх обов`язкових реквізитів протоколу, і у разі їх відсутності він немає доказового значення.

Таким чином, протокол про порушення митних правил займає провідне місце в числі засобів, за допомогою яких встановлюються фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку посадові особи митних органів встановлюють наявність чи відсутність митного правопорушення, вину особи в його вчиненні та інші обставини, що вказуються у ст. 280 КУпАП i мають значення для правильного розв`язання справи. Така позиція законодавця вимагає саме від посадових осіб, які складають протокол, суворо дотримуватися порядку його оформлення.

Однак, працівником митниці дані вимоги закону при складанні протоколу про порушення митних правил № 0359/125000016/16 від 10.05.2016, у повній мірі виконано не було.

Судом відповідно до змісту протоколу про порушення митних правил, встановлено, що 23.02.2016 до відділу митного оформлення № 1 митного поста Святошин (Київська область, Києво-Святошинський район, с. Чайки, вул. Антонова, буд. 1-А) Київської митниці ДФС, особою уповноваженою на роботу з митними органами ПП ТРАНСЛОДЖИК Сорокіним Павлом Васильовичем, який діє на підставі договору-доручення від 05.02.2016 № 05/02, укладеного з ТОВ СВІТ ПОСТАЧ (04050, м. Київ, вул. Мельникова, буд. 18Б, офіс 3, код ЄДРПОУ 40106869), було подано електрону митну декларацію (далі ЕМД) до митного контролю та оформлення товарів.

ЕМД було прийнято до митного оформлення та присвоєно реєстраційний № 125130013/2016/402221.

Товар ввезено на митну територію України через п/п Одеській морський торговельний порт м/п Одеса - порт Одеської митниці ДФС.

Отримувач - ТОВ СВІТ ПОСТАЧ (04050, м. Київ, вул. Мельникова, буд. 18Б, офіс 3, код ЄДРПОУ 40106869).

Згідно з даними товаросупровідних документів відправником товару є SHANTOU JIXIANG TRADING CO.,LTD ROOM 201, 1ST BUILDING NO. 9 JINTAIROAD, XIAMEN NEWDISTRICT, CHENGHAI SHANTOU, GUANGDONG, CN.

Перевезення здійснювалось в контейнері ZCSU7081724 на автомобілі з державним номером BH6598CE/BH7107XP.

Під час проведення митного огляду товару, що знаходився в контейнері, виявлено незаявлені в митній декларації товари.

Зазначений факт засвідчено Актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 10.05.2016 № 125130013/2016/402221.

За змістом ст. 14 КУпАП, службові особи несуть відповідальність за вчинення дій, які входять до кола їх службових обов`язків.

Аналізуючи викладене, можливо зробити висновок про те, що службова особа може бути притягнута до адміністративної відповідальності за ст.472 МК України, якщо вона в межах своїх службових обов`язків безпосередньо вчиняла дії, передбачені диспозицією цієї статті, або у будь який спосіб сприяла їх вчиненню.

Працівники митниці керуючись та посилаючись на, гр. 14 ЕМД декларування товарів здійснено ПП ТРАНСЛОДЖИК . Згідно з даними, вказаними у гр. 54 ЕМД № 125130013/2016/402221, декларацію подано особою уповноваженою на роботу з митними органами ПП ТРАНСЛОДЖИК Сорокіним П.В.

Отже, обов`язковою кваліфікуючою ознакою складу даного адміністративного правопорушення є умисел на його вчинення.

Так, об`єктивна сторона порушення митних правил, передбаченого ст.472 МК України, полягає у незаявленні за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість, тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон.

Отже, суб`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ст.472 МК України, передбачає наявність в діях особи вини у скоєному правопорушенні у формі прямого умислу.

Відповідно до ст.10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається скоєним умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Обов`язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності за ст. 472 МК України є наявність в діях правопорушника вини.

Постановою старшого слідчого слідчого відділу розслідування особливо важливих кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС м. Києва Канатнікова В.В. від 31.01.2019 кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016000000001215 від 13.05.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України - закрито на підставі п. 2 ч. 1 ст. 284 КПК України, у зв`язку з відсутністю складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Підставою для початку досудового розслідування та реєстрації в ЄРДР кримінального провадження №42016000000001215 від 13.05.2016 стало повідомлення ГУ ВБ ДФС України.

Обставини кримінального правопорушення передбачені ч. 3 ст. 212 КК України:

Невстановленими особами забезпечено функціонування протиправної схеми мінімізації та ухилення від сплати митних платежів під час митного оформлення товарів у зоні діяльності Київської митниці ДФС. Зокрема, з указаною метою представниками ПП Транслоджик у лютому 2016 року подано до митного оформлення митні декларації, зміст яких не відповідає дійсності у частині переліку та кількості товарів, що надійшли на адресу ТОВ Світ Постач з Китайської Народної Республіки. Внаслідок цих дій до державного бюджету не надійшли грошові суми близько 209 млн. гривень.

Відповідно до постанови слідчого від 31.01.2019 вбачається, що ПП Транслоджик оформлення митних декларацій не здійснювало та господарські операції між ПП Транслоджик та ПП Світ Постач не проводилися, що підтверджується відсутністю розрахунків за проведення зазначених операцій по рахункам ПП Транслоджик .

Таким чином, в ході проведення досудового розслідування по даному кримінальному провадженню, з урахуванням слідчих (розшукових) дій та наявними в матеріалах кримінального провадження документів, не встановлено факту вчинення невстановленими особами та службовими особами ПП Транслоджик , ТОВ Світ Постач кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, у зв`язку з відсутністю в діях службових осіб ПП Транслоджик , ТОВ Світ Постач об`єктивної та суб`єктивної сторони складу кримінального правопорушення передбаченого ст. 212 КК України та відсутністю суб`єкта вчинення даного злочину.

В розумінні ст. 8, ст. 256, ст. 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення та Митного кодексу України, розгляд судом справи про адміністративне правопорушення проводиться щодо особи-правопорушника та в межах, встановлених протоколом про адміністративне правопорушення. За наслідком розгляду протоколу суд має право прийняти одне із рішень, передбачених ст. 284 КУпАП, ст. 527 МК України.

У зв`язку із тим, що громадянином України ОСОБА_1 не вчинялось будь-яких дій щодо не заявлення за встановленою формою у ЕМД № 125130013/2016/402221 від 23.02.2016 точні та достовірні відомості про кількість та наявність товарів, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, передбачених диспозицією ст. 472 МК України, тому в його діях відсутня суб`єктивна сторона даного порушення митних правил.

Суд вважає, що підставою для адміністративної відповідальності є факт вчинення особою певного адміністративного правопорушення, тобто винне (умисно чи з необережності) вчинення діяння (чи бездіяльності) передбаченого будь яким законом про адміністративну відповідальність, яке посягає на відповідні об`єкти, визначені цим законом, якщо особа, яка вчинила це діяння є суб`єктом відповідного адміністративного правопорушення. Суд вважає, що сам по собі факт зайняття особою будь-якої посади, без наявності у її діях бездіяльності зазначених вище ознак адміністративного правопорушення не може бути підставою для притягнення цієї особи до адміністративної відповідальності.

Дана обставина вказує на відсутність в діях громадянина України ОСОБА_1 об`єктивної сторони порушення митних правил, передбаченого ст. 472 МК України, оскільки він не здійснював декларування відомостей про товар, який переміщувався через митний кордон України за ЕМД № 125130013/2016/402221.

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини по справі Сергій Шевченко проти України розслідування не буде ефективним доти, доки всі докази не будуть детально вивчені, а висновки не будуть обґрунтовані.

Таким чином, враховуючи вищезазначені обставини, суддя позбавлений можливості зробити однозначний висновок, чи були інспектором митниці під час складання даного протоколу про порушення митних правил № 0359/125000016/16 від 10.05.2016 дотримані вимоги законодавства щодо оформлення протоколу про порушення митних правил, та чи не було порушено прав особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, під час складання даного протоколу.

Ці обставини свідчать про те, що в ході складання протоколу інспектором митниці не було дотримано вимог чинного законодавства, а саме належним чином не встановлено об`єктивну та суб`єктивну сторону дій особи, відносно якої складено відповідний протокол про порушення митних правил № 0359/125000016/16 від 10.05.2016, що є грубим порушенням законодавства України.

При цьому, суддя звертає увагу, що обов`язок щодо належного складання протоколу про порушення митних правил, який в порядку ст. 251 КУпАП, є одним з доказів в справі про адміністративне правопорушення, та надання доказів на підтвердження викладених в протоколі відомостей, покладається на особу, яка має право складати відповідний протокол, та не може бути перекладено на суд.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно рішення Європейського суду з прав людини у справі Вєренцов проти України від 11.04.2013, відповідальність за порушення встановленого порядку не може наступати, якщо зазначений порядок не було достатньо чітко встановлено внутрішнім законодавством. У разі браку чітких та передбачуваних законів, що встановлюють певні правила, покарання осіб за порушення неіснуючого порядку суперечить принципу ніякого покарання без закону , що закріплений у ст. 7 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

За таких умов, протокол про порушення митних правил № 0359/125000016/16 від 10.05.2016, складений щодо громадянина України ОСОБА_1 , не можливо визнавати таким процесуальним документом, який засвідчує факт вчинення правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, так як зміст протоколу не відповідає усім вимогам, передбачених ст. 494 МК України. Невідповідність протоколу про адміністративне правопорушення вимогам закону вказує на те, що він є неналежним та недопустимим доказом, що в свою чергу унеможливлює прийняття у справі законного й обґрунтованого судового рішення.

Висновки органу доходів і зборів про вину громадянина України ОСОБА_1 , у скоєні правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, зроблені на підставі припущень, що відповідно до вимог ст. 62 Конституції України є неможливим, оскільки з урахуванням норм цієї статті, посадова особа митного органу, яка складала протокол про адміністративне правопорушення, повинна довести те, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, скоїла правопорушення. При цьому усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на користь останньої.

Таким чином, у суду відсутні підстави для притягнення громадянина України ОСОБА_1 , до адміністративної відповідальності, зважаючи на те, що достатніх доказів вчинення ним адміністративного правопорушення, визначеного ст. 472 МК України, під час розгляду адміністративних матеріалів в суді, - не здобуто, а ті, що надані в якості підтвердження вчинення правопорушення, - суд оцінює критично з наведених вище обставин.

Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ст. 247 КУпАП визначені обставини, що виключають провадження у справі про адміністративне правопорушення, серед яких пунктом 1 визначено відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

За таких обставин та враховуючи зазначені норми Закону, суддя приходить до висновку, що провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно громадянина України ОСОБА_1 , за ст. 472 МК України слід закрити, у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого даною статтею.

Крім того, під час складання протоколу про порушення митних правил № 0359/125000016/16 від 10.05.2016 на підставі ст. 511 МК України, було тимчасово вилучено товар згідно переліку, який міститься у зазначеному протоколі.

Разом з тим, враховуючи, що в ході судового розгляду встановлено, що власник вказаного товару є не відомий, тому суд вважає, що до вказаного товару застосовуються норми Закону України, закріплені в п. 7 ч. 1 ст. 238 МК України, відповідно до яких обов`язковій передачі органу доходів і зборів для зберігання підлягають товари, які були виявлені (знайдені) під час здійснення митного контролю в зонах митного контролю та/або у транспортних засобах, що перетинають митний кордон України, і власник яких невідомий.

Частиною 5 ст. 240 МК України визначено, що товари, зазначені у пункті 7 частини першої статті 238 цього Кодексу, можуть зберігатися на складах органів доходів і зборів протягом 180 днів. Та у відповідності до ч. 4 ст. 243 МК України товари, які були виявлені (знайдені) під час здійснення митного контролю в зонах митного контролю та/або у транспортних засобах, що перетинають митний кордон України, і власник яких невідомий, після закінчення строку зберігання, встановленого частиною п`ятою статті 240 цього Кодексу, підлягають реалізації, а у випадках, передбачених законодавством, - безоплатній передачі у володіння і користування або переробці, утилізації чи знищенню. Інформація про знайдені (виявлені) товари протягом трьох днів розміщується для загального ознайомлення в місцях розташування органів доходів і зборів на весь строк зберігання таких товарів, а інформація про знайдені (виявлені) транспортні засоби, крім того, направляється до територіальних органів внутрішніх справ.

Керуючись: ст. ст. 238, 240, 243, ст. 472, 486, 487, 489, 494, 495, 498 МК України, ст. 9, п. 1 ч. 1 ст. 247, ст. ст. 251-252, 280, 283, 287, 294 КУпАП, суд,-

п о с т а н о в и в :

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно, громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт серії НОМЕР_1 , виданий 06.12.2006 Київським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області, ідентифікаційний номер: НОМЕР_2 , щодо притягнення останнього до адміністративної відповідальності за ст. 472 МК України - закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

До вилученого товару за протоколом № 0359/125000016/16 від 10.05.2016, а саме:

1.Амортизатор до бензопили, арт. Р-14 400 шт. 2.Амортизатор до велосипедів, арт. D-1403 450 шт. 3.Бак паливний мотокоси, арт. В-632 50 шт. 4.Блок двигуна до бензопили, арт. D-1808 10 шт. 5.Важіль гальма до бензопили, арт. S-30 50 шт. 6.Вилка велосипедна, арт. D-1448 25 шт. 7.Вилка велосипедна, арт. D-1449 20 8.Вилка велосипедна, арт. D-1450 70 9.Вилка велосипедна, арт. D-1451 55 10.Винос керма велосипедний "DS", арт. D-1375 1500 11.Втулка заднього колеса, арт. D-1398 188 12.Втулка заднього колеса, арт. D-1399 140 13.Втулка заднього колеса, арт. D-1411 400 14.Втулка ковзання штанги мотокоси, арт. V-460 100 15.Гайка шини до бензопили, арт. Р-25 800 16.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1420 1000 17.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1421 500 18.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1422 500 19.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1423 500 20.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1425 500 21.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1426 350 22.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1429 190 23.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1431 50 24.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1434 200 25.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1435 200 26.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1436 200 27.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1437 200 28.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1438 150 29.Гальмівна система до велосипедів, арт. D-1439 90 30.Гальмо ручне до бензопили, арт. G-1935 100 31.Гальмо ручне до бензопили, арт. G-750 50 32.Гальмо ручне, арт. Р-22 50 33.Глушник до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-41 50 34.Глушник до бензопили Partner, арт. P-552 30 35.Глушник до бензопили Stihi, арт.S-76 50 36.Глушник мотокоси, арт. V-1832 100 37.Демпферні резинки до бензопили GOODLUCK 5200 WOODMAN, арт. G-1492 1250 38.Ексцентрик велосипедний втулки колеса, арт. D-1465 450 39.Ексцентрик велосипедний, арт. D-1467 450 40.Електростартер 4Т CG125/150 "DKY", арт. S-1192 80 41.Електростартер 4Т GY6 150 "DKY", арт. S-1202 200 42.Електростартер Honda DIO, арт. S-1196 280 43.Зірка до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-341 2000 44.Зірка до велосипедів, арт. D-1394 425 45.Зірка до велосипедів, арт. D-1416 300 46.Зірка до велосипедів, арт. D-1418 500 47.Зірка до велосипедів, арт. D-1419 20 48.Зірка до електропили (венец привода) Makita "JIANTAI", арт. D-1044 1200 49.Зірка до електропили (венец привода) Байкал "JIANTAI", арт. D-1041 1800 50.Зірка до електропили, арт. D-1035 400 51.Зірка до електропили, арт. D-1036 500 52.Зірка до електропили, арт. D-1040 600 53.Зірка до електропили, арт. D-1042 400 54.Зірка до електропили, арт. D-1045 700 55.Зірка трансмісії, арт. С-1666 120 56.Зірка трансмісії, арт. С-1667 100 57.Зірка трансмісії, арт. С-1668 200 58.Зірка трансмісії, арт. С-1669 120 59.Зірка трансмісії, арт. С-1671 200 60.Зірка трансмісії, арт. С-1672 200 61.Зірка трансмісії, арт. С-1673 225 62.Зірка трансмісії, арт. С-1674 200 63.Зірка трансмісії, арт. С-1675 475 64.Зірка трансмісії, арт. С-1676 160 65.Зірка трансмісії, арт. С-1677 200 66.Зірка трансмісії, арт. С-1678 155 67.Карбюратор до бензопили HUSQVARNA 137/142 "WOODMAN", арт. Н-44 400 68.Карбюратор до бензопили Stihi MS 180 "WOODMAN", арт. S-140 2800 69.Карбюратор до бензопили Stihi, арт. S-139 100 70.Карбюратор до бензопили, арт. G-1484 100 71.Карбюратор до бензопили, арт. G-1940 100 72.Карбюратор мотокоси, арт. К-4703 100 73.Карбюратор мотокоси, арт. К-4707 60 74.Карбюратор, арт. Р-594 600 75.Каретка велосипедна, арт. D-1469 415 76.Каретка велосипедна, арт. D-1470 230 77.Каретка велосипедна, арт. D-1474 450 78.Каретка велосипедна, арт. D-1475 400 79.Картер бензопили GOODLUCK GL 2400, арт. H-387 50 80.Картер бензопили, арт. H-249 25 81.Картер до бензопили, арт. S-26 30 82.Картер мотокоси, арт. К-4709 50 83.Катушка зажигання до бензопили GOODLUCK 4500/5200 WOODMAN, арт. G-354 1100 84.Катушка зажигання до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-46 200 85.Катушка зажигання мотокоси, арт. К-1988 100 86.Катушка зажигання мотокоси, арт. К-4705 100 87.Кермо велосипедне, арт. D-1376 320 88.Кермо велосипедне, арт. D-1377 380 89.Кермо велосипедне, арт. D-1378 1000 90.Кермо велосипедне, арт. D-1379 500 91.Кожух верхній, арт. S-24 50 92.Кожух охолодження циліндрів, арт. D-1809 80 93.Коленвал до бензопили Partner, арт. P-627 100 94.Коленвал до бензопили, арт. S-2671 40 95.Коленвал до бензопили, арт. Н-388 50 96.Коленвал мотокоси, арт. К-4704 50 97.Коленвал мотокоси, арт. К-4708 50 98.Колодки гальмівні до велосипедів, арт. D-1474 360 99.Кольца до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-60 400 100.Кольца до бензопили Stihi, арт. S-163 500 101.Комплект крил до велосипедів, арт. D-1455 500 102.Комплект крил до велосипедів, арт. D-1456 350 103.Ланцюг до бензопили, арт. С-484 100 104.Ланцюг до бензопили, арт. С-487 100 105.Ланцюг до бензопили, арт. С-504 100 106.Ланцюг до бензопили, арт. С-506 50 107.Ланцюг до бензопили, арт. С-703 200 108.Ланцюг до бензопили, арт. С-704 300 109.Ланцюг до бензопили, арт. С-736 100 110.Ланцюг трансмісії, арт. С-1376 400 111.Ланцюг трансмісії, арт. С-1512 100 112.Ланцюг трансмісії, арт. С-1513 100 113.Ланцюг трансмісії, арт. С-1514 100 114.Ланцюг трансмісії, арт. С-1515 300 115.Ланцюг трансмісії, арт. С-1516 100 116.Ланцюг трансмісії, арт. С-1517 75 117.Ланцюг трансмісії, арт. С-1518 100 118.Ланцюг трансмісії, арт. С-1519 100 119.Ланцюг трансмісії, арт. С-1520 75 120.Ланцюг трансмісії, арт. С-1521 100 121.Ланцюг трансмісії, арт. С-1522 100 122.Ланцюг трансмісії, арт. С-1523 100 123.Ланцюг трансмісії, арт. С-1524 100 124.Ланцюг трансмісії, арт. С-1525 100 125.Ланцюг трансмісії, арт. С-1526 100 126.Ланцюг трансмісії, арт. С-1527 100 127.Ланцюг трансмісії, арт. С-1528 75 128.Ланцюг трансмісії, арт. С-1529 100 129.Ланцюг трансмісії, арт. С-1530 100 130.Ланцюг трансмісії, арт. С-1531 100 131.Ланцюг трансмісії, арт. С-1532 275 132.Ланцюг трансмісії, арт. С-1533 550 133.Ланцюг трансмісії, арт. С-1534 300 134.Ланцюг трансмісії, арт. С-1535 300 135.Ланцюг трансмісії, арт. С-1537 125 136.Ланцюг трансмісії, арт. С-1538 100 137.Ланцюг трансмісії, арт. С-1539 125 138.Ланцюг трансмісії, арт. С-1540 125 139.Ліхтар задній до велосипедів, арт. D-1390 500 140.Ліхтар задній до велосипедів, арт. D-1391 500 141.Магнетто до бензопили GOODLUCK GL 4500/5200 WOODMAN, арт. G-474 200 142.Магнетто до бензопили Partner 350 "WOODMAN", арт. P-725 100 143.Магнетто до бензопили Stihi MS 180 "WOODMAN", арт. S-214 300 144.Магнетто до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-75 100 145.Магнетто мотокоси, арт. К-4706 40 146.Магнетто мотокоси, арт. К-4710 40 147.Манеткі переключення передач, арт. D-1404 410 148.Манеткі переключення передач, арт. D-1407 300 149.Манеткі переключення передач, арт. D-1452 450 150.Манеткі переключення передач, арт. D-1454 405 151.Маслонасос до бензопили GOODLUCK, арт. G-1486 200 152.Маслонасос до бензопили Partner, арт. P-729 225 153.Маслонасос до бензопили HUSQVARNA 137/142 "WOODMAN", арт. Н-77 600 154.Маслонасос до бензопили, арт. S-2683 200 155.Маслонасос до бензопили, арт. Н-281 600 156.Маслонасос, арт. D-1047 600 157.Муфта щеплення GOODLUCK GL 3800 WOODMAN, арт. G-1485 400 158.Муфта щеплення, арт. G-1939 200 159.Насос ручний до велосипедів, арт. N-2142 60 160.Насос ручний до велосипедів, арт. N-2143 1500 161.Натяжитель ланцюга, арт. G-1946 600 162.Нож мотокоси, арт. R-852 100 163.Обод велосипедний 24" "DS", арт. D-1413 100 164.Обод велосипедний 26" " НОМЕР_3 ", арт. D-1414 300 165.Обод велосипедний 28" " НОМЕР_3 ", арт. D-1415 300 166.Ось колеса, арт. D-1475 400 167.Ось колеса, арт. D-1476 80 168.Ось колеса, арт. D-1478 700 169.Ось колеса, арт. D-1479 100 170.Пароніт 450 171.Патрубок повітряного фільтру, арт. Н-314 500 172.Педаль до велосипедів, арт. D-1457 2740 173.Педаль до велосипедів, арт. D-1459 980 174.Педаль до велосипедів, арт. D-1461 500 175.Педаль до велосипедів, арт. D-1462 90 176.Педаль до велосипедів, арт. D-1463 80 177.Педаль до велосипедів, арт. D-1464 80 178.Перемикач швидкостей, арт. D-1408 300 179.Переходник карбюратора, арт. Р-2079 450 180.Підніжка до велосипеду, арт. D-1445 180 181.Підшипники коленвалу до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-82 200 182.Підшипники коленвалу до бензопили Partner 350 "WOODMAN", арт. P -1005 1000 183.Підшипники коленвалу до бензопили, арт. S-573 400 184.Поршень до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-318 100 185.Поршень до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-89 100 186.Поршень до бензопили Stihi MS 230 "WOODMAN", арт. S-586 200 187.Поршень до бензопили Stihi, арт. S-590 100 188.Поршень до бензопили GOODLUCK, арт. G-593 100 189.Поршень мотокоси, арт. Р-4711 70 190.Поршнева до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-316 20 191.Поршнева до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-319 100 192.Поршнева до бензопили Partner 350 "WOODMAN", арт. P-1121 300 193.Поршнева до бензопили Stihi MS 180 "WOODMAN", арт. S-601 900 194.Поршнева до бензопили Stihi, арт. S-616 30 195.Поршнева до бензопили Stihi, арт. S-618 20 196.Поршнева до бензопили, арт. Р-4713 50 197.Поршнева до бензопили, арт. Р-4718 50 198.Привод маслонасосу, арт. G-615 2950 199.Прокладки до бензопили HUSQVARNA, арт. Н-312 1000 200.Пружина стартера 400 201.Редуктор мотокоси, арт. R-1832 100 202.Редуктор мотокоси, арт. R-1833 80 203.Ремкомплект до бензопили GOODLUCK GL 4500/5200 WOODMAN, арт. G-1727 1000 204.Ремкомплект до бензопили Stihi MS 170/180 "WOODMAN", арт. S-2979 2000 205.Ремкомплект карбюратора до бензопили, арт. Н-347 500 206.Ремкомплект карбюратора до бензопили, арт. Р-3782 500 207.Ремкомплект карбюратора, арт. G-1732 500 208.Ремкомплект карбюратора, арт. S-2981 500 209.Рукоятка до бензопили, арт. G-1937 50 210.Рукоятка до бензопили, арт. S-27 50 211.Рукоятка передня до бензопили, арт. G-1936 100 212.Ручки керма велосипедів (гріпси), арт. D-1389 1000 213.Сальники коленвала, арт. G-904 1900 214.Сидіння до велосипедів "DS", арт. D-1366 180 215.Сидіння до велосипедів "DS", арт. D-1367 900 216.Сидіння до велосипедів "DS", арт. D-1371 900 217.Сидіння до велосипедів "DS", арт. D-1372 870 218.Сидіння до велосипедів, арт. D-1368 200 219.Сидіння до велосипедів, арт. D-1369 275 220.Сидіння до велосипедів, арт. D-1373 400 221.Сидіння до велосипедів, арт. D-1374 240 222.Стартер до бензопили GOODLUCK 4500/5200 WOODMAN, арт. Р-986 640 223.Стартер до бензопили HUSQVARNA 236 "WOODMAN", арт. Н-299 300 224.Стартер ручний, арт. G-1934 150 225.Стартер ручний, арт. S-1228 100 226.Стартер ручний, арт. S-1685 100 227.Стартер ручний, арт. S-1686 100 228.Стартер ручний, арт. S-1934 50 229.Стартер ручний, арт. S-3583 200 230.Стартер ручний, арт. S-3584 150 231.Стартер ручний, арт. S-3607 100 232.Стартер ручний, арт. S-3608 100 233.Стартер ручний, арт. S-3609 180 234.Стартер ручний, арт. S-3610 190 235.Стартер ручний, арт. S-3611 250 236.Стартер ручний, арт. S-3612 150 237.Стартер ручний, арт. S-3613 100 238.Стартер ручний, арт. S-3614 190 239.Стартер ручний, арт. S-3615 150 240.Стартер ручний, арт. S-3616 50 241.Стартер ручний, арт. S-3617 200 242.Стартер ручний, арт. S-3618 100 243.Стартер ручний, арт. S-3619 200 244.Стартер ручний, арт. S-3620 50 245.Стартер ручний, арт. S-3621 50 246.Стартер, арт. Н-127 500 247.Тарілка щеплення GOODLUCK GL 4500/5200 WOODMAN, арт. G-1487 4900 248.Тарілка щеплення до бензопили Stihi MS 180 "WOODMAN", арт. S-2694 2000 249.Тарілка щеплення до бензопили, арт. М-546 100 250.Тарілка щеплення до бензопили, арт. М-547 100 251.Тарілка щеплення до електропили, арт. D-1908 200 252.Тарілка щеплення до електропили, арт. Н-131 90 253.Тарілка щеплення, арт. G-1488 1000 254.Тарілка щеплення, арт. G-1992 100 255.Тарілка щеплення, арт. P-1305 200 256.Тарілка щеплення, арт. S-1245 2000 257.Тарілка щеплення, арт. Н-131 100 258.Трос велосипедний, арт. D-1427 2000 259.Трос велосипедний, арт. D-1432 3000 260.Трос велосипедний, арт. D-1433 2000 261.Трос велосипедний, арт. D-1440 1000 262.Трос велосипедний, арт. D-1442 9000 263.Трос велосипедний, арт. D-1443 19000 264.Ущильнювач мотокоси, арт. Р-4709 700 265.Фільтр паливний до бензопили HUSQVARNA 137/142 "WOODMAN", арт. Н-304 2000 266.Фільтр паливний до бензопили Stihi, арт. S-2697 1000 267.Фільтр паливний, арт. D-3162 2000 268.Фільтр повітряний до бензопили, арт. S-187 20 269.Фільтр повітряний мотокоси, арт. F-204 80 270.Фільтр повітряний мотокоси, арт. F-205 80 271.Хомут до велосипедів, арт. D-1468 450 272.Шина до бензопили 13", 1.5mm, 0.325, 56 зв. "HUSQVARNA", арт. P-2189 100 273.Шина до бензопили 15", 1.5mm, 0.325, 64 зв. " НОМЕР_4 ", арт. H НОМЕР_5 .Шина до бензопили 16", 1.3mm, 3/8, 56 зв. "OREGON", арт. O-1205 520 275.Шина до бензопили 16", 1.3mm, 3/8, 56 зв. "PARTNER", арт. Р-3530 920 276.Шина до бензопили 18", 1.5mm, 0.325, 72 зв. " НОМЕР_6 ", арт. G-1515 1400 277.Шина до бензопили 18", 1.6mm, 3/8, 64 зв. "МОТОР СИЧ", арт. G-1849 1920 278.Шина до бензопили STL, арт. S-2158 360 279.Шина до бензопили STL, арт. S-2159 100 280.Шина до бензопили STL, арт. S-2160 80 281.Шина до бензопили STL, арт. S-2794 140 282.Шкив стартеру, арт. G-1047 250 283.Шланг масляний, арт. S-2702 500 284.Шланг паливний, арт. S-3509 40 285.Шланг паливний, арт. S-3510 240 286.Шланг паливний, арт. S-3512 40 287.Шланг паливний, арт. S-3513 40 288.Шолом ОСОБА_2 , CR168 18 289 АДРЕСА_2 Шолом HELMO, CR188 48 290.Шолом HELMO, DH958 18 291.Шолом HELMO, FL103 9 АДРЕСА_3 .Шолом HELMO, FL258 24 293.Шолом HELMO, XZF07 18 294.Шолом HELMO, XZF868 63 295.Шпилька шини до бензопили, арт. S-1447 1000

- застосовуються норми чинного законодавства України, закріпленого п. 7 ч. 1 ст. 238, ч. 4 ст. 243 Митного кодексу України.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови і може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.

Суддя: І.А. Бондаренко

Постанова суду набрала законної сили


.

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення24.05.2019
Оприлюднено02.06.2019
Номер документу82108867
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —359/4400/19

Постанова від 24.05.2019

Адмінправопорушення

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Бондаренко І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні