Рішення
від 28.05.2019 по справі 569/21242/18
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/21242/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 травня 2019 року м.Рівне

Рівненський міський суд в складі судді Бердія М.А.,

при секретарі Прокопчук Л.М.,

з участю позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача Ярмолюка І.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Рівне адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Рівненської митниці Державної фіскальної служби України про скасування постанови в справі про порушення митних правил, суд -

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_1 звернувся до Рівненського міського суду Рівненської області з позовом до Рівненської митниці Державної фіскальної служби України про скасування постанови у справі про порушення митних правил, посилаючись на те, що 01 листопада 2018 року заступником начальника Рівненської митниці ДФС начальником управління протидії правопорушенням та міжнародної взаємодії Сімчуком В.П. була винесена постанова у справі про порушення митних правил за №0599/20400/18, на підставі вчинення позивачем правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України і накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 24488,19 грн. Позивач вважає, що оскаржувана постанова в справі про порушення митних правил підлягає скасуванню, оскільки прийнята з порушенням вимог чинного законодавства України, а висновки фіскального органу не відповідають дійсності та фактичному характеру правовідносин.

В судовому засіданні позивач ОСОБА_1 позовні вимоги підтримав повністю з підстав, викладених в позовній заяві, просить їх задовольнити та скасувати постанову Рівненської митниці ДФС в справі про порушення митних правил за №0599/20400/18 від 01 листопада 2018 року.

В судовому засіданні представник відповідача ОСОБА_2 позовні вимоги позивача не визнав з підстав викладених у відзиві на позовну заяву та просить суд відмовити у їх задоволенні.

Суд, заслухавши позивача ОСОБА_1 , представника відповідача Ярмолюка І ОСОБА_3 ., дослідивши письмові докази по справі приходить до наступного:

Відповідно до ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Судом встановлено, що 01 листопада 2018 року заступником начальника Рівненської митниці ДФС начальником управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Сімчуком В.П. винесено постанову в справі про порушення митних правил № 0599/20400/18, якою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого статтею 485 МК України, та накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів в розмірі 24488,19 грн.

В постанові зазначено, що 02 травня 2018 року в Рівненську митницю ДФС листом Головного управління ДФС у Рівненській області від 02 травня 2018 року №2017/7/17-00-14-06-09 направлено матеріали документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ТВК РАМОС (Код ЄДРПОУ 35717665) про дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за період з 01 січня 2015 року по 28 лютого 2018 року (Акт № 1038/8/17-00-14-06-06/ 00357417665 від 16 квітня 2018 року). Перевірка проводилась на виконання п 2 ст. 346 МК України від 13 березня 2012 року за № 4495-VI на підставі наказу Головного управління ДФС у Рівненській області, відповідно до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Відповідно до висновків вищевказаного акту перевіркою встановлено порушення позивачем: ст.52, 53 . п.5, 6 ч.10 ст.58. ч.1 ст. 257 МК України від 13.03.2012 №4495-VІ , в результаті чого занижено податкове зобов`язання по сплаті мита на товари, що ввозяться на територію України суб`єктами господарювання в періоді, що перевірявся, на загальну суму 192,25 грн та ст.52. 53. п.5, 6 ч.10ст.58, ч.1 ст. 257 МК України , п. 190.1 ст. 190 ПК України від 02.12.2010 №2755 , в результаті чого занижено податкове зобов`язання по сплаті податку на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 7970,48 грн. На підставі складеного Акта перевірки, прийнято: податкове повідомлення-рішення від 27.04.2018 №0003731406, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання зі сплати податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів у загальному розмірі 9963,10 грн., з яких 7970,48 грн. - за основним податковим зобов`язанням та 1992,62 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями та податкове повідомлення-рішення від 27.04.2018 №0003741406, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання зі сплати мита на товари, що ввозяться суб`єктами підприємницької у загальному розмірі 240,31 грн., з яких 192,25 грн. - за основним податковим зобов`язанням та 48,06 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями.

Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI регулюються відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, компетенцію і контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно з ч.2 та ч.3 ст.345 МК України від 13.03.2012 № 4495-VI документальні перевірки дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів, проводяться органами доходів і зборів з урахуванням строків давності, визначених ст102 ПК України . Органи доходів і зборів мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи щодо: 1) правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 2) обґрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від оподаткування; 3) правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо яких проведено митне оформлення; 4) відповідності фактичного використання переміщених через митний кордон України товарів заявленій меті такого переміщення та/або відповідності фінансових і бухгалтерських документів, звітів, договорів (контрактів), калькуляцій, інших документів підприємства, що перевіряється, інформації, зазначеній у митній декларації, декларації митної вартості, за якими проведено митне оформлення товарів у відповідному митному режимі; 5) законності переміщення товарів через митний кордон України, у тому числі ввезення товарів на територію вільної митної зони або їх вивезення з цієї території.

Відповідно до пп. 54.3.6 п. 54.3ст. 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов`язань, визначених платником податків у митних деклараціях.

25.01.2016 між фірмою Kouimtzis SA m.Thessaloniki, Греція (Продавець) та ТОВ "ТВК РАМОС" (Покупець) було укладено Контракт № 84, відповідно до якого Продавець зобов`язується поставити на підставі складеного Покупцем замовлення, а Покупець прийняти і заплатити на умовах поставки EXW Thessaloniki, Греція (INCOTERMS 2010) продукцію, а саме: запчастини до комбайнів.

30.06.2017 між фірмою Kouimtzis SA m.Thessaloniki, Греція (Продавець) та ТОВ "ТВК РАМОС" (Покупець) було укладено Контракт № 100, відповідно до якого Продавець зобов`язується поставити на підставі складеного Покупцем замовлення, а Покупець прийняти і заплатити на умовах поставки EXW Thessaloniki, Греція (INCOTERMS 2010) продукцію, а саме запчастини до комбайнів.

Згідно INCOTERMS 2010 поставка на умовах EXW означає, що продавець виконує своє зобов`язання по постачанню, коли він передає товар у розпорядження покупця на своєму підприємстві (заводі, фабриці, складі і т.п.). Зокрема, він не відповідає за навантаження товару на транспортний засіб, наданий покупцем, а також за митне очищення товару для ввезення, якщо не обумовлено інше, покупець несе всі витрати і ризики у зв`язку з перевезенням товару від підприємства продавця до місця призначення. Транспортування товарів на митну територію України здійснюється за договорами про надання транспортно-експедиційних послуг, укладених із транспортно-експедиційними організаціями.

21.01.2015 між ТОВ "ТВК РАМОС" (далі - Замовник) та ТОВ "Вотранс Логістик" (далі - Експедитор) було укладено договір № 22/01-1 про міжнародне перевезення вантажів автомобільним транспортом (далі - Договір №22/01-1) (а.с.76-78).

Відповідно до п. 1.1. Договору №22/01-1 Замовник доручає і надає для перевезення вантаж, а Експедитор зобов`язується здійснити перевезення вантажу автомобільним транспортом у міжнародному сполученні до умов заявок Замовника, а Замовник зобов`язується сплатити домовлену сторонами провізну плату.

Згідно з п. 1.2 Договору №22/01-1 заявка є невід`ємною частиною цього Договору, в якій відображаються істотні умови кожного конкретного перевезення, а саме: найменування товару, кількість (вага) та пакування вантажу, його особливі характеристики, найменування та адреса Відправника та Одержувача вантажу, напрямок перевезення, пункти завантаження та розвантаження, пункти перетинання кордону України, державні реєстраційні номери транспортного засобу, прізвище, ім`я, по - батькові водія транспортного засобу, вимоги щодо технічного стану транспортного засобу, особливі вказівки Замовника, дата і час завантаження та розвантаження або строк виконання перевезення, розмір оплати (що включає плату експедитору та вартість послуг третіх осіб, якщо вони залученні експедитором для виконання цього Договору).

Відповідно до п.2.1.2 Договору №22/01-1 своєчасно та в повному обсязі сплачувати Експедитору погоджену провізну плату, відповідно до умов цього Договору.

Згідно з п.3.1 Договору №22/01-1 ціни на послуги та порядок розрахунків за цим Договором узгоджується Сторонами в Заявках.

Відповідно до п. 3.2, п.3.3 Договору №22/01-1 розрахунки між Замовником і Експедитором здійснюються відповідно до діючого законодавства України не пізніше 3 днів з моменту отримання оригіналів документів: рахунку - фактури, товарно-транспортної накладної (CMR чи ТТН), з відміткою Одержувача про прийняття вантажу, акту виконаних робіт, податкових накладних. Замовник здійснює оплату в безготівковій формі в гривнях (чи валюті - зазначити валюту платежу). Витрати по перерахуванню коштів несе Сторона, що здійснює розрахунок.

Отже, для здійснення доставки імпортних вантажів позивачем укладено договір на транспортно-експедиторські послуги з підприємством, яке спеціалізується на цьому виді діяльності.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 18.11.2016; рахунок-фактура № ВТ - 0000555 від 24.11.2016; акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № ВТ-0000554 від 29.11.2016; міжнародна товарно-транспортна накладна CMR № 894857; довідка від 24.11.2016 №0238.

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки (Греція) - м. Рівне (Україна) склала 35 000,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 24 500,00 грн., транспортні послуги по території України - 10 300,00 грн., транспортно-експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 24 666,67 грн.

Також матеріалами справи підтверджується, що на виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 23.03.2017; рахунок- фактура від 29.03.2017 № ВТ-0000145 згідно CMR 894900 від 27.03.2017; акт здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ВТ-0000146 від 31.03.2017; міжнародна товарно-транспортна накладна CMR № 894900 від 27.03.2017; Довідка від 29.03.2017 № 0321

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки Греція) - м. Рівне (Україна) склала 39 000,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 23 400,00 грн., транспортні послуги по території України - 15 400,00 грн. і транспортно-експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 23 566,67 грн.

Тобто на виконання п. 10 ст. 58 МК України до митної вартості товару було включено витрати на транспортування до території України та вартість транспортно - експедиційних послуг, крім ПДВ.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 05.04.2016; рахунок - фактура № ВТ - 0000150 від 11.04.2016; акт здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ВТ - 0000149 від 13.04.2016; міжнародна товарно-транспортна накладна CMR № 117194 від 08.04.2016; довідка від 11.04.2016 №061.

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки Греція) - м. Рівне (Україна) склала 1200,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 720,00 грн., транспортні послуги по території України -280,00 грн., транспортно-експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 866,67 грн.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 05.04.2016; рахунок - фактура № ВТ-0000149 від 11.04.2016; акт здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ВТ-0000148 від 13.04.2017; товарно-транспортна накладна CMR № № 117194 від 08.04.2016; довідка від 11.04.2016 № 060.

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки (Греція) - м. Рівне (Україна) склала 28800,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 20 160,00 грн., транспортні послуги по території України 8440,00 грн. Транспортно - експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 20326,67 грн.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 26.07.2016; рахунок - фактура № ВТ-0000364 від 29.07.2016; акт здачі-приймання робіт (наданих послуг) № ВТ-0000363 від 02.08.2016; міжнародна товарно-транспортна накладна CMR № 117120 від 28.07.2016; довідка №0150 від 29.07.2016року

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки (Греція) - м. Рівне (Україна) склала 1700,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 1190,00 грн., транспортні послуги по території України 310,00 грн. Транспортно-експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 1356,67 грн.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: рахунок - фактура № ВТ - 0000363 від 29.07.2016; акт здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ВТ-0000362 від 02.08.2016; міжнародна товарно-транспортна накладна CMR № 117120 від 28.07.2016; довідка від 29.07.2016 № 0151

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки (Греція) - м. Рівне (Україна) склала 53 500,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 37 450,00 грн., транспортні послуги по території України 15 850,00 грн., транспортно - експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 37 616, 57 грн.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 19.05.2017; рахунок - фактура № ВТ-0000289 від 26.05.2017; акт здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ВТ-0000289 від 29.05.2017; товарно-транспортна накладна CMR № № 054311 від 25.05.2017; довідка від 26.05.2017 № 0393.

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки (Греція) - м. Рівне (Україна) склала 1200,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 840,00 грн., транспортні послуги по території України 260,00 грн., транспортно - експедиційні послуги - 100,00 грн. (в т. ч. ПДВ 16,67 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 923,33 грн.

На виконання умов Договору №22/01-1 було виписано наступні документи: заявка на перевезення вантажу від 19.05.2017; рахунок - фактура № ВТ - 0000287 від 26.05.2017; акт здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ВТ - 0000287 від 29.05.2017; товарно-транспортна накладна CMR№ 054311 від 25.05.2017; довідка № 0390 від 26.05.2017.

Вказаними документами підтверджується, що вартість транспортних послуг по доставці вантажу в міжнародному сполучені по маршруту м. Салоніки (Греція) - м. Рівне (Україна) склала 57 500,00 грн., з них транспортні послуги за межами митної території України - 40 250 ,00 грн., транспортні послуги по території України 17 050,00 грн., транспортно - експедиційні послуги - 200,00 грн. (в т. ч. ПДВ 33,33 грн.). До митної вартості включено витрати на транспортування імпортованих товарів в сумі 40 416, 67 грн.

Відповідач зазначає, що з метою підтвердження відомостей щодо вартості наданих послуг з транспортування у міжнародному сполученні та правильності класифікації імпортованих товарів, ГУ ДФС у Рівненській області було надіслано запити щодо надання копій документів до учасників перевезення товарів у міжнародному сполученні, зокрема, до безпосередніх перевізників.

За результатами отриманих відповідей числові значення, зазначені в актах перевізників, відрізняються від даних, вказаних в актах наданих до митного оформлення позивачем.

Відповідно до ч.4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 27 серпня 2018 року визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Рівненській області від 27.04.2018 № 0003731406; визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Рівненській області від 27.04.2018 № 0003741406. Рішення набрало законної сили 04 грудня 2018 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 486 МК України , завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

З метою забезпечення дотримання прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, індивідуалізації її відповідальності та реалізації вимог статті 486 МКУкраїни щодо своєчасного, всебічного, повного і об`єктивного з`ясування обставин справи, вирішення її у відповідності з законом посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил згідно ст. 489 МК України зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно положень ст. 458МКУкраїни , порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

За змістом ст. ст. 458 , 487 МК України , ст. ст. 9-11 КУпАП , підставою для визнання особи винною в порушенні митних правил, як різновиду адміністративного правопорушення, є встановлення у вчиненому нею діянні всіх ознак складу такого правопорушення, в тому числі ознак суб`єктивної та об`єктивної сторони складу правопорушення.

Статтею 485 МК України передбачена адміністративна відповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.

Зі змісту даної норми випливає, що склад порушення, передбаченого ст. 485 МК України , обумовлює наявність в діях особи особливої мети ухилення від сплати податків та зборів, або зменшення їх розміру, та вини у формі прямого умислу.

Відповідно до ст.9 КУпАП , адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до положень ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган чи посадова особа встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, які встановлюються, зокрема, протоколом про адміністративне правопорушення та поясненням особи, що притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, показаннями технічних приладів технічних засобів, що мають функції фото -, кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.

Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинене адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Із матеріалів справи не вбачається встановлення відповідачем даних обставин.

Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78цього Кодексу.

Оцінка правомірності податкових-повідомленнь-рішень, рішень про застосування штрафних санкцій, вимог про сплату боргу (недоїмки) дана Рівненським окружним адміністративним судом в рішенні суду від 27 серпня 2018 року, яке набрало законної сили, та оприлюднене судом в єдиному державному реєстрі судових рішень.

Відповідно підстав для накладення стягнення та винесення постанови в справі про порушення митних правил №0599/20400/18 від 01 листопада 2018 року про притягнення ОСОБА_1 не було.

Враховуючи вищевикладені обставини у їх сукупності, а також те, що відповідачем не доведено належними та допустимими доказами про те, що позивач вчинив інкриміноване адміністративне правопорушення, а також те, що у даному випадку наявні достатні правові підстави для відновлення порушеного права позивача шляхом скасування оскаржуваної постанови, а тому суд вважає, що заявлені позовні вимоги знайшли своє підтвердження, а тому підлягають до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись, ст.ст. 241-246 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Рівненської митниці Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: м.Рівне, вул.Соборна, 104, код ЄДРПОУ 39420640) про скасування постанови в справі про порушення митних правил, задоволити повністю.

Скасувати постанову в справі про порушення митних правил №0599/20400/18 від 01 листопада 2018 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.485 МК України та накладення на нього адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 24488,19 грн., винесену заступником начальника Рівненської митниці ДФС - начальником управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Сімчуком Віталієм Петровичем.

Справу про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.485 МК України - закрити.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду або через Рівненський міський суд Рівненської області (відповідно до п.15.5розділу VII Перехідні положення КАС України в редакції Закону № 2147 VIII від 03 жовтня 2017 року) протягом десяти днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Рівненського

міського суду Бердій М.А.

Дата ухвалення рішення28.05.2019
Оприлюднено02.06.2019
Номер документу82121394
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —569/21242/18

Рішення від 28.05.2019

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Бердій М. А.

Постанова від 28.05.2019

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Бердій М. А.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Бердій М. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні