Рішення
від 29.05.2019 по справі 2140/1908/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 травня 2019 р.м. ХерсонСправа № 2140/1908/18

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Василяки Д.К.,

при секретарі: Бондарчук О.О., за участю представника позивача Синьогіна Ю. І., представника відповідача Яцемирського С.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Асоціація дитячого харчування" в особі філії Товариства з обмеженою відповідальністю "АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" в місті Херсоні - Завод дитячого харчування до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування рішення № 0103581302 від 28.08.2018 року,

встановив:

ТОВ Асоціаіція дитячого харчування в особі філії ТОВ Асоціація дитячого харчування в місті Херсоні - Завод дитячого харчування звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (надалі відповідач) про визнання дій протиправними та скасування рішення ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 28.08.2018 року № 0103581302 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску згідно з яким застосовано до філії ТОВ Асоціаіція дитячого харчування в місті Херсоні - Завод дитячого харчування штраф у розмірі 381064,52 грн. за період з 01.01.2015 року до 23.08.2018 р. та нарахована пеня у розмірі 101303,60 грн., що разом складає суму фінансових санкцій 482368,12 грн.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає, що рішення відповідача, перелічені в розрахунок штрафної санкції, доданого до рішення від 28 серпня 2018 року №0103581302 на адресу Філії Товариства з обмеженою відповідальністю "АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" в місті Херсон - Завод дитячого харчування не надходили, що всупереч нормам п. 14 ст. 25 Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування позбавило позивача права на оскарження до суду рішень відповідача про нарахування пені та застосування штрафів, що зазначені в розрахунку штрафної санкції доданого до рішення №0103581302. До того ж суми єдиного внеску вказані в цьому розрахунку не співпадають з сумами єдиного внеску задекларованими позивачем. Окрім того, контролюючим органом без проведення перевірки правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати єдиного внеску, було складено оскаржуване рішення №0103581302 про застосування до Позивача фінансових санкцій за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄСВ в сумі 482368,12 гривень, при цьому позивача було позбавлено права бути присутнім при проведенні перевірки та надавати відповідні документи та мотивовані пояснення. Підстав для застосування фінансових санкцій у відповідача не було, оскільки позивачем вчасно і в повній мірі сплачено кошти єдиного соціального внеску, що підтверджується платіжними дорученнями, проведеними банком, про сплату єдиного внеску в період з квітня 2014 року по серпень 2018 року. В зв`язку з чим вважає, що рішення податкового органу є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідач 11.10.2018 направив на адресу суду відзив на позов, в якому зазначив, що з позовними вимогами не погоджується, в їх задоволенні просить відмовити в повному обсязі та зазначає, що на підставі даних зворотнього боку облікової картки позивача з ЄСВ встановлено факт несвоєчасної сплати позивачем зобов`язань з ЄСВ. При цьому положення Закону № 2464 або Інструкції не передбачають обов`язку контролюючого органу проводити перевірку з вказаного питання. Всі надані позивачем платіжні доручення та звіти з ЄСВ були враховані під час винесення оскаржуваного рішення та відображені у зворотньому боці облікової картки. Відповідно до повідомлення про вручення, оскаржуване рішення отримано позивачем 07.09.2018 року.

Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 20.09.2018 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративний справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

В судовому засіданні представник позивача просив позов задовольнити, на підставах викладених в адміністративному позові.

Представник відповідача проти позовних вимог заперечував, посилаючись на пояснення викладених у відзиві.

Розглянувши подані документи і матеріали, висновок експертизи, заслухавши вступне слово представників сторін по справі, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке: Товариство з обмеженою відповідальністю Асоціація дитячого харчування (далі - ТОВ Асоціація дитячого харчування ), зареєстровано суб`єктом підприємницької діяльності 07.04.1999 року (код ЄДРПОУ 30394678). Основний вид діяльності 10.86 Виробництво дитячого харчування та дієтичних харчових продуктів.

Рішенням ГУ ДФС у Херсонській області, Автономної Республіки Крим та м.Севастополі № 0103581302 від 28.08.2018 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до Філії Товариства з обмеженою відповідальністю Асоціація дитячого харчування в місті Херсон - Завод дитячого харчування до підприємства застосовані штрафні санкції у сумі 381064,52 грн. за період з 01.01.2015 р. по 23.08.2018 року та нарахована пеня у розмірі - 101303,60 грн.

До Рішення № 0103581302 від 28.08.2018 року долучений розрахунок штрафних санкцій.

Згідно Розрахунку штрафних санкцій за період з 04.04.2014 року по 23.08.2018 року нарахована пеня у розмірі 0,1% за кожний день прострочення у сумі 101303,69 грн. та за період з 21.04.2017 по 23.07.2018 року нараховані штрафні санкції у розмірі 20% у сумі 381064,52 грн.

Також до оскарженого рішення додається розрахунок штрафних санкцій за період з 04.04.2014 року по 23.08.2018 року відповідно до якого була нарахована пеня у розмірі 0,1% у сумі 101303,69 грн.

Відповідно до інформації з Укрпошти, лист 730220382430 вручений за довіреністю 07.09.2018 року представнику позивача, однак позивач вказує на те, що лист отримано 11.09.2018 представником за довіреністю.

Вважаючи зазначене рішення протиправним позивач звернувся до суду за захистом своїх прав та законних інтересів.

Надаючи нормативно-правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке: відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Між сторонами виникли правовідносини щодо забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які підпадають під правове регулювання Закону України №2464-VI від 08.07.2010 Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі Закон №2464-VІ).

Відповідно до статті 1 Закону №2464-VI, єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 4 Закону №2464-VI, платниками єдиного внеску є фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 6 Закону №2464-VI, платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Порядок обчислення та строки сплати єдиного внеску передбачені статтею 9 Закону №2464-VІ, зокрема, абзацом 3 частини 8 зазначеної статті передбачено, що платники єдиного внеску, зазначені у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону №2464, платниками єдиного внеску, зокрема, є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами; а також підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, військові частини та органи, які виплачують грошове забезпечення, допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу у зв`язку з вагітністю та пологами, допомогу або компенсацію відповідно до законодавства, - для осіб, зазначених у пунктах 9-14 цієї частини.

Платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; вести облік виплат (доходу) застрахованої особи та нарахування єдиного внеску за кожним календарним місяцем і календарним роком, зберігати такі відомості в порядку, передбаченому законодавством; подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування (ч. 2 ст. 6 Закону №2464).

Згідно ч.ч. 2, 3, 5, 7 ст. 9 Закону №2464 обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку. Платники, зазначені в абзацах 3 та 4 п. 1 ч. 1 ст. 4 цього Закону, які не мають банківського рахунку, сплачують внесок шляхом готівкових розрахунків через банки чи відділення зв`язку.

Відповідно до ч. 2,3 ст. 25 Закону №2464 у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов`язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею

Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Відповідно до ч. 10 статті 25 Закону №2464 на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум (п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону №2464, до порушень вчинених до 31.12.2014 року). За порушення вчинені з 01.01.2015 року Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум

Відповідно до п. 7.2 Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 №455 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 19.09.2013 за №1622/24154 (чинної до 29.05.2015 року) розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних карток особових рахунків платників.

Зазначена Інструкція втратила чинність на підставі наказу Міністерства фінансів від 20.04.2015 року №449, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.05.2015 року за №508/26953 Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування . У відповідності до нової Інструкції Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

До 29.05.2015 року - При застосуванні штрафів, зазначених у цьому підпункті, приймається одне рішення після сплати (погашення) у повному обсязі недоїмки окремо за кожний період, за який сплачується єдиний внесок, незалежно від кількості випадків сплати за вказаний період. Після 29.05.2015 року - При застосуванні штрафів, зазначених у цьому підпункті, приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки незалежно від періодів та кількості випадків сплати за зазначені періоди.

Згідно з п. 13, 14 ч. 11ст. 25 Закону №2464 нарахування пені, передбаченої цим Законом, починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно.

Орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Платник єдиного внеску зобов`язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею. У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом доходів і зборів шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку.

Згідно із частиною 4 статті 8 Закону №2464, порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Порядок стягнення заборгованості з платників єдиного внеску, формування, оформлення та надсилання вимоги про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску передбачений розділом VI Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 20.04.2015 за №449, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за №508/26953.

Відповідно до пунктів 1 - 3 Розділу VI Інструкції №449, до платників, які не виконали визначені Законом обов`язки щодо нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, застосовуються заходи впливу та стягнення. У разі виявлення платником своєчасно не нарахованих сум єдиного внеску такі платники зобов`язані самостійно обчислити ці внески, відобразити у звітності, що подається платником до органів доходів і зборів, та сплатити їх. До такого платника застосовуються штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VII цієї Інструкції. В разі виявлення органом доходів і зборів своєчасно не нарахованих та/або не сплачених платником сум єдиного внеску такий орган доходів і зборів обчислює суми єдиного внеску, що зазначаються у вимозі про сплату боргу (недоїмки), та застосовує до такого платника штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VII цієї Інструкції.

Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена в строки, встановлені Законом, обчислена органами доходів і зборів у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою.

Органи доходів і зборів надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки), якщо: дані документальних перевірок свідчать про донарахування сум єдиного внеску органами доходів і зборів; платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску; платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій.

У випадку, передбаченому абзацом другим цього пункту, вимога про сплату боргу (недоїмки) приймається відповідним органом доходів і зборів протягом 10 робочих днів з дня, що настає за днем вручення платнику акта перевірки, а за наявності заперечень платника єдиного внеску до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки.

Аналіз змісту вищенаведених норм свідчить про те, що вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі даних інформаційної системи фіскального органу платника у випадку, зокрема, якщо такий платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску. Недоїмкою ж є сума єдиного внеску, своєчасно не сплачена у строки, встановлені Законом.

Відповідна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 11.09.2018 (справа №826/11623/16).

Відповідно до Наказу Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 Р. № 765 Про затвердження Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів (далі - Наказ №765), розділ IІ.

З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками, а для обліку сум передоплати - за кожним платником.

Операції в інтегрованій картці платника здійснюються в хронологічному порядку.

Форми інтегрованих карток платника мають лицьовий та зворотній боки.

Зворотній бік інтегрованої картки відображає стан розрахунків платника (суми нарахованого та сплаченого платежів, пені, штрафних (фінансових) санкцій, процентів за користування розстроченням (відстроченням) грошових зобов`язань (податкового боргу), суми податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску, надміру та/або помилково сплачені, заявлені до відшкодування тощо) за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами, операцій що проводяться з коштами передоплати.

На лицьовому боці інтегрованої картки відображається додаткова інформація щодо стану розрахунків платника за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами та передоплатою.

За наданими документами встановлено, що на підставі даних зворотнього боку облікової картки позивача з ЄСВ встановлено факт несвоєчасної сплати позивачем зобов`язань з ЄСВ. Так, з урахуванням нарахованих штрафних санкцій та пені відповідно до Рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за даними інтегрованої картки наявна заборгованість зі сплати ЄСВ, що стала підставою для нарахування штрафних санкцій на загальну суму 482368,12 грн. в період з 01.01.2015 р. по 23.08.2018 р. Таким чином в зазначені періоди Філія ТОВ Асоціація дитячого харчування в місті Херсон - Завод дитячого харчування мало заборгованість зі сплати ЄСВ, що стало наслідком несвоєчасної та неповної сплати зобов`язань з ЄСВ та нарахованих штрафних санкцій, а також підставою для застосування нових штрафних санкцій.

Посилання позивача, щодо неотримання вимоги про сплату боргу (недоїмки) та про сплату фінансових санкцій, спростовуються наявними в матеріалах справи поштовими повідомленнями про отримання вимоги № Ю-11097-25 від 10.04.2018 року про сплату заборгованості єдиного внеску в сумі 112650,38 грн., від 02.10.2018 р. про сплату заборгованості єдиного внеску в сумі 110347,72 грн., від 16 січня 2018 року про сплату заборгованості єдиного внеску в сумі 273296,39 грн., від 11.08.2017 року про сплату заборгованості єдиного внеску в сумі 51227,17 грн., від 05.07.2017 року про сплату заборгованості єдиного внеску в сумі 115731,81 грн., від 04.07.2016 року про сплату заборгованість єдиного внеску в сумі 59687,96 грн та Рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску № 0000781706 від 18.03.2014 року, № 0007861706 від 24.10.2014 року, № 0013841706 від 12.12.2014 року, № 0000651303 від 09.04.2016 р., № 0005881303 від 27.07.2016 р., № 0017581303 від 08.12.2016 року.

Разом з тим, відповідно до висновку експерта від 29.03.2019 року № 12/11.1/192 вбачається, що для проведення експертизи не в повному обсязі надані Рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені з відповідним підтвердженням їх направлення в адресу Філії, що зробило неможливим розрахунки в частині черговості погашення строкових платежів за ЄСВ чи нарахованих штрафних санкцій та пені за Рішеннями, вручення яких документально не підтверджено. В зв`язку з чим експерт не мав можливості встановити черговість нарахування платежів, їх погашення та визначити документальну обґрунтованість застосування Головним управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі штрафних санкцій та пені за рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 28 серпня 2018 року №0103581302, та за рішеннями про застосування штрафних санкцій та нарахування пені, суми яких включені до загальної суми фінансових санкцій за рішенням від 28 серпня 2018 року №0103581302, а саме: № 0000781706 від 18.03.2014р., № 0007861706 від 24.10.2014р. № 0013841706 від 12.12.2014р., № 0000651303 від 09.04.2016р., № 0005881303 від 27.07.2016р., № 0015781303 від 08.12.2016р. та документально визначити підстави для застосування штрафних санкцій (10% і 20%) у розмірі 381064,52 гривні за період з 01.01.2015 до 23.08.2018 року та нарахованої пені (0,1% суми недоїмки) у розмірі 101303,60 гривень, однак і в той же час експертом не спростовано наявність боргу та несвоєчасність сплати позивачем єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

За наведених обставин, враховуючи несплату позивачем єдиного внеску за період 01.01.2015 року по 23.08.2018 р. суд приходить висновку, що спірне рішення прийняте контролюючим органом у межах компетенції. Відтак, в контексті наведених вище норм, відсутні правові підстави вважати, що спірне рішення є протиправним, відповідно, відсутні підстави для його скасування.

Суд також звертає увагу позивача, що відповідно до вимог пункту 13 розділу VІІ Інструкції № 449, cтрок давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно із частиною першою статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази у їх сукупності та надавши їм відповідну правову оцінку, суд дійшов висновку, що відповідач, який є суб`єктом владних повноважень, при прийнятті оскаржуваного рішення діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та Законами України, відтак підстави для задоволення позову відсутні.

Судові витрати відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України відшкодуванню не підлягають.

В судовому засіданні 29.05.2019 року оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Керуючись статтями 139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив :

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Асоціація дитячого харчування" (49089, м.Дніпро, пров. Архітектурний, 5, код ЄДРПОУ 30394678) в особі філії товариства з обмеженою відповідальністю "АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" в місті Херсоні - Завод дитячого харчування (73025, м.Херсон, вул. Михайлівська (Петренка), 7, код ЄДРПОУ 25775044) до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73026, м.Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259) про визнання протиправним та скасування рішення № 0103581302 від 28.08.2018 року - відмовити в повному обсязі.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 03 червня 2019 р.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 112010100

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2019
Оприлюднено04.06.2019
Номер документу82139129
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2140/1908/18

Постанова від 24.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Постанова від 24.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Рішення від 29.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Рішення від 29.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 20.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 20.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 20.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні