Ухвала
від 03.06.2019 по справі 554/4367/19
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 03.06.2019 Справа № 554/4367/19

Провадження № 1кс/554/8013/2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 червня 2019 року слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі - ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань в приміщенні Октябрського районного суду м. Полтави клопотання слідчого Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Полтаві ОСОБА_3 , погоджене прокурором у складі групи прокурорів ОСОБА_4 , про накладення арешту на майно по кримінальномупровадженню № 62019170000000123 від 19.02.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

31 травня 2019 року до Октябрського районного суду м. Полтави надійшло клопотання слідчого Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Полтаві ОСОБА_3 , погоджене прокурором у складі групи прокурорів ОСОБА_4 , про накладення арешту на майно, вилучене 28.05.2019 під час обшуку у приміщенні ГУ ДФС у Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13

у приміщенні кабінету Першого заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_5 , а саме:

-копію Наказу №419 від 24.05.2019 на 2 арк.,

-копію протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №11 від 23.05.2019 на 3 арк., які знайдено в сміттєвій урні,

-папку швидкозшивач з наступними документами: - СМКОР (Постанова КМУ №117) за період з 22.03.2018 по 12.04.2019 на 1 арк.; Перелік ризикових СГ на 1 арк.; Перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 20 арк.; ймовірні схеми ухилення від оподаткування на березень-листопад 2018 року на 1 арк.; Плани заходів по відпрацюванню вигодоформулюючих ймовірних схем ухилення від оподаткування на 16 арк.; Постачальники зустрічних транзитерів доведено в межах дії розпорядження ДФС №95-р на 2 арк.; плани заходів по відпрацюванню постачальників транзитів-учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 2 арк.; Переліки постачальників зустрічних транзитів з контрагентами згідно листа ДФС №64 від 27.11.2018, від 23.01.2019 №2, від 12.02.2019 №5, від 05.03.2019 №10 на 3 арк.; Видотранспортуючі СГ на 4 арк.; Плани заходів по відпрацюванню видотранспортуючих учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 9 арк.; Переліки транзитів з контр агентами згідно листів ДФС №49, 50 від 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, №64 від 27.11.2018, №2 від 23.01.2019, №5 від 12.02.2019, №10 від 05.03.2019 на 9 арк.; Вигодонабувачі на 8 арк.; Плани заходів по відпрацюванню вигодонабувачів ймовірних учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 10 арк.; Переліки вигодонабувачів з контрагентами згідно листів ДФС №49, 50 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, від 27.11.2018 №64, №2 від 23.01.2019 на 4 арк.; Схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; Узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств задіяних у схемах від оподаткування за грудень 2017 року лютий 2018 року на 4 арк.; Узагальнення інформації за 2 півріччя 2017 на 2 арк.; План відпрацювання підприємств задіяних у схемах ухилення від оподаткування доведених листами ДФС за 2 півріччя 2017 року на 3 арк.; Схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; Узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств на 4 арк. вилучені на робочому столі;

-Папку швидкозшивач у якій містяться документи з найменуваннями «Калашник» на 2 арк., лист формату А4 із чорновими записами схеми господарської діяльності підприємства на 1 арк., роздруківка із Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» на 1 арк., рукописні записи ручкою чорнилом синього кольору на 1 арк.; Роздруківка із Реєстром великих платників податків на 2017 рік на 1 арк.; Роздруківка із зображенням схеми незаконного формування податкового кредиту, обготівкування, переміщення товарів через державний кордон України на прикладі сиру на 1 арк. вилучені на робочому столі;

- 6 візитівок наступних юридичних осіб «Група АГРОТРЕЙД», ТОВ «Агропросперіс», ТОВ «ІНТЕРАГРОСТАНДАРТ», ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГІЯ», ТОВ «УКРТРАНСПЕВМАТИКА», ОАО «МИРОНОВСКИЙ ХЛЕБОПРОДУКТ» вилучені на робочому столі;

.у службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_6 :

- Інформацію на листі формату А4 «СМКОР» на 2 арк. вилучену на робочому столі;

-перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 2 арк. вилучені на робочому столі;

-візитівки наступних юридичних осіб: ООО «Кусум Фарм», ООО «СТВ-СИВЕР», ЧАО «ЗАВОД УПАКОВОЧНЫХ МАЕРИАЛОВ», ТОВ «Інженерно-технічна компанія «Автоматик груп», «СУМЫФИТОФАРСАЦИЯ», ТОВ «СОЦСК», ПАТ «Вирівське Хлібоприймальне підприємство», ТОВ «РШД», «Насосэнергомаш» вилучені на робочому столі;

у службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_7 :

-копію протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №7 від 27.03.2019 на 3 арк. вилучену на робочому столі;

- інформаційну довідку ТОВ «АЛТЕКСТУМ» із номенклатурою товарів та послуг на 3 арк.виявлену на робочому столі;

-інформацію за січень 2019 на 2 арк.виявлену та вилучену на робочому столі;

у приміщенні кабінету кадрової служби № 303 виявлені та вилучені:

-Копію Особової картки з документами гр. ОСОБА_6 на 7 арк. Копію Особової картки з документами гр. ОСОБА_5 на 7 арк., Копію витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копію Наказу №1619-О від 07.09.2018 на 1 арк. Копію Наказу №1461-О від 22.06.2017 на 1 арк. Копію Наказу №987-О від 23.10.2014 на 1 арк. Копію Витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копію протоколу обшуку від 10.05.2017 на 11 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_8 на 7 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_9 на 7 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_10 на 14 арк. Копію особової картки з документами гр. ( ОСОБА_11 ) ОСОБА_12 на 13 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_13 на 11 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_14 на 8 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_15 на 11 арк. Копію Послужного списку №А-014181 гр. ОСОБА_16 з кадровими документами на 14 арк. Копію послужного списку №М-247249 гр. ОСОБА_17 з кадровими документами на 10 арк. Копію Наказу №2278-О від 27.09.2017, Наказу №2358-о від 04.12.2018, про призначення ОСОБА_18 на 2 арк. Копію Наказу №339-о від 21.02.2019 на 1 арк. Копію Наказу №708-о від 11.04.2019на 1 арк. Копію Наказу №101-О від 22.01.2018 на 1 арк. Копію Наказу №2328-О від 02.10.2017 на 1 арк. Копію Наказу №1449-о від 29.08.2018 на 1 арк. Копію особової картки № 82 ОСОБА_19 з документами доданими до неї на 14 аркушах. Копію особової картки № НОМЕР_1 ОСОБА_20 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копію особової картки № 30 ОСОБА_21 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копі. Особової картки № НОМЕР_2 ОСОБА_22 з документами доданими до неї на 9 аркушах. Копію особової картки № 22 ОСОБА_23 з документами доданими до неї на 7 аркушах. Копію особової картки № 310 ОСОБА_24 з документами доданими до неї на 8 аркушах. Копію особової картки № 164 ОСОБА_25 з документами доданими до неї на 13 аркушах.

Клопотання обґрунтоване тим, що отримано інформацію, що службові особи ГУ ДФС у Сумській області, зловживаючи службовим становищем, шляхом невжиття передбачених чинним законодавством України дій в межах наданих повноважень, сприяли незаконній діяльності низки суб`єктів господарювання, діяльність яких фактично спрямована на незаконне формування штучного податкового кредиту з податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки на загальну суму понад 43 млн. грн., що завдало збитків державному бюджету на вказану суму.

Так, п. 2.2 наказу ДФС України від 28.07.2015 № 543 «Про забезпечення комплексного контролю податкових ризиків з податку на додану вартість» (далі Наказ) зазначено встановити персональну відповідальність: керівників таперших заступниківкерівників територіальнихорганів ДФС,які відповідаютьза вжиттязаходів зборотьби зправопорушеннями підчас застосуванняподаткового,митного законодавствата законодавстваз питаньсплати єдиноговнеску,на облікув якихперебувають вигодоформуючі("податковіями"),вигодотранспортуючі суб`єкти(транзитери)та зустрічнітранзитні підприємства,за: своєчасністьта повнотувжитих заходівщодо їхвідпрацювання танаправлення відповіднихматеріалів (напрацюваньпрофільних структурнихпідрозділів щодополіпшення якостідоказової базидля проведенняконтрольно-перевірочноїроботи тощо)територіальним органамДФС,де перебуваютьна облікувигодотранспортуючі суб`єкти("транзитери")та вигодонабувачі,які задіяніу ланцюгахруху фіктивногоподаткового кредиту; встановленнямісцезнаходження платниківподатків,задіяних усхемі ухиленнявід оподаткування,опитування їхпосадових осібщодо причетностідо створеннята діяльностісуб`єктівгосподарювання; визначеннята притягненнядо відповідальностіорганізаторів схемухилення відоподаткування; своєчасність та коректність внесення інформації до бази щодо відпрацювання ризикових суб`єктів господарювання.

Наказом Міністерства фінансів України № 566від 13.06.2017 «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» та постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» регулюється порядок роботи комісій, в тому числі регіональних, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Так, в порушення вищевказаних нормативно-правових актів службові особи ГУ ДФС у Сумській області умисно, з метою отримання неправомірної вигоди, виконуючи свої службові обов`язки, у тому числі проводячи щоденний аналіз баз даних ДФС України, зокрема ЄРПН (Єдиного реєстру податкових накладних), не вживають відповідних заходів щодо зупинення реєстрації ризикових податкових накладних, в яких вбачається підміна придбаних та реалізованих товарно-матеріальних цінностей до реєстрації в ЄРПН від імені суб`єктів господарської діяльності щодо яких існують обґрунтовані підстави вважати, що вони мають ознаки фіктивності, а також не вживають інші заходи встановлені вищевказаним нормативно-правовими актами.

Згідно матеріалів досудового розслідування, службовими особами ГУ ДФС у Сумській області умисно, з метою отримання неправомірної вигоди, не виконуються безпосередні службові обов`язки, що призводить до формування штучного податкового кредиту з податку на додану вартість суб`єктами господарської діяльності, зокрема ТОВ «УКРГРАНТ»(кодЄДРПОУ 42653438),ТОВ «Вейнілс»(кодЄДРПОУ 4225932),ТОВ «РоуліГруп» (кодЄДРПОУ 42535705),ТОВ «Техноеволюшин»(кодЄДРПОУ 42596993),ТОВ «Смартбіз-Технолоджи»(кодЄДРПОУ 42596820),ТОВ «ЕрсоГруп» (кодЄДРПОУ 42544552),ТОВ «Елістарс»(кодЄДРПОУ 42596726),ТОВ «Лінберг»(кодЄДРПОУ 42247778),ТОВ «Флайджен»(кодЄДРПОУ 42490083),ТОВ «Монталь»(кодЄДРПОУ 42460185)та іншими, повний перелік яких досудовим розслідуванням на даний час не встановлено, з метою реалізації незаконно сформованого податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки на загальну суму понад 43 млн. грн., що завдає збитків державному бюджету на вказану суму.

Під часпроведення досудовогорозслідування слідчимна підставіухвали слідчогосудді 28.05.2019 проведенообшук уприміщенні ГУДФС уСумській областіза адресою:м.Суми,вул.Іллінська,13та окрімречей тадокументів визначенихухвалою судууприміщенні кабінетуПершого заступниканачальника ГУДФС уСумській області ОСОБА_5 виявлено тавилучено зазначенівище речідокументи,які опечатані та поміщені до трьох полімерних пакетів синього кольору. Все вищеперераховане визнано речовими доказами та долучено до матеріалів кримінального провадження.

Вказані речі перебувають у власності ГУ ДФС у Сумській області, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13., зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення,містять в собі інформацію про роботу комісії;можливих зв`язків посадових осіб ГУ ДФС у Сумській області з суб`єктами господарювання щодо яких приймалось рішення на засіданнях комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та з іншими суб`єктами господарювання; щодо ризикових підприємств; заходів по відпрацюванню ризикованих підприємств; ймовірних схем ухилення від сплати податків; інформацію щодо працівників які входять до складу комісії та іншу інформацію яка потребує детального огляду та опрацюванню.

Зазначені речі мають суттєве значення для кримінального провадження та з метою забезпечення їх збереження та виконання завдань кримінального провадження наявна необхідність у накладенні арешту, тому слідчий звернувся до суду з вказаним клопотанням.

У судове засідання слідчий ОСОБА_3 не з`явився, надіслав заяву про розгляд клопотання без його участі. У заяві зазначив, що клопотання підтримує в повному обсязі . ГУ ДФС у Сумській області повідомлялось про місце та час розгляду клопотання, однак свого представника до суду не направив, про причини його неявки суд не повідомили . Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання, що визначено ч.1 ст. 172 КПК України.

Відповідно до ч.4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється, оскільки в судове засідання не прибули всі особи, які беруть участь у судовому провадженні.

Слідчий суддя, дослідивши надані докази, дійшов до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Встановлено, що в провадженні Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого ум.Полтавіперебувають матеріали досудового розслідування внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62019170000000123 від 19.02.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України (а.с. 10).

З рапортуо/уУЗЕ вСумській областіДЗЕ НПУкраїни підполковникаполіції ОСОБА_26 вбачається,що довказаної протиправноїдіяльності можутьбути причетніперший заступникначальника ГУДФС уСумській області ОСОБА_27 ,перший заступникначальника ГУДФС уСумській області ОСОБА_5 ,заступник начальникаГУ ДФСу Сумськійобласті ОСОБА_7 ,заступник начальникаГУ ДФСу Сумськійобласті ОСОБА_6 (а.с.11-12).

З копії протоколу обшуку від 28.05.2019 р. вбачається, що 28.05.2019 проведено обшук у приміщенні ГУ ДФС у Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13 та окрім речей та документів визначених ухвалою суду у приміщенні кабінету Першого заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_5 виявлено та вилучено наступні речі та документи:

у приміщенні кабінету Першого заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_5 , а саме:

-копію Наказу №419 від 24.05.2019 на 2 арк.,

-копію протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №11 від 23.05.2019 на 3 арк., які знайдено в сміттєвій урні,

-папку швидкозшивач з наступними документами: - СМКОР (Постанова КМУ №117) за період з 22.03.2018 по 12.04.2019 на 1 арк.; Перелік ризикових СГ на 1 арк.; Перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 20 арк.; ймовірні схеми ухилення від оподаткування на березень-листопад 2018 року на 1 арк.; Плани заходів по відпрацюванню вигодоформулюючих ймовірних схем ухилення від оподаткування на 16 арк.; Постачальники зустрічних транзитерів доведено в межах дії розпорядження ДФС №95-р на 2 арк.; плани заходів по відпрацюванню постачальників транзитів-учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 2 арк.; Переліки постачальників зустрічних транзитів з контрагентами згідно листа ДФС №64 від 27.11.2018, від 23.01.2019 №2, від 12.02.2019 №5, від 05.03.2019 №10 на 3 арк.; Видотранспортуючі СГ на 4 арк.; Плани заходів по відпрацюванню видотранспортуючих учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 9 арк.; Переліки транзитів з контр агентами згідно листів ДФС №49, 50 від 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, №64 від 27.11.2018, №2 від 23.01.2019, №5 від 12.02.2019, №10 від 05.03.2019 на 9 арк.; Вигодонабувачі на 8 арк.; Плани заходів по відпрацюванню вигодонабувачів ймовірних учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 10 арк.; Переліки вигодонабувачів з контрагентами згідно листів ДФС №49, 50 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, від 27.11.2018 №64, №2 від 23.01.2019 на 4 арк.; Схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; Узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств задіяних у схемах від оподаткування за грудень 2017 року лютий 2018 року на 4 арк.; Узагальнення інформації за 2 півріччя 2017 на 2 арк.; План відпрацювання підприємств задіяних у схемах ухилення від оподаткування доведених листами ДФС за 2 півріччя 2017 року на 3 арк.; Схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; Узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств на 4 арк. вилучені на робочому столі;

-Папку швидкозшивач у якій містяться документи з найменуваннями «Калашник» на 2 арк., лист формату А4 із чорновими записами схеми господарської діяльності підприємства на 1 арк., роздруківка із Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» на 1 арк., рукописні записи ручкою чорнилом синього кольору на 1 арк.; Роздруківка із Реєстром великих платників податків на 2017 рік на 1 арк.; Роздруківка із зображенням схеми незаконного формування податкового кредиту, обготівкування, переміщення товарів через державний кордон України на прикладі сиру на 1 арк. вилучені на робочому столі;

- 6 візитівок наступних юридичних осіб «Група АГРОТРЕЙД», ТОВ «Агропросперіс», ТОВ «ІНТЕРАГРОСТАНДАРТ», ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГІЯ», ТОВ «УКРТРАНСПЕВМАТИКА», ОАО «МИРОНОВСКИЙ ХЛЕБОПРОДУКТ» вилучені на робочому столі;

.у службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_6 :

- Інформацію на листі формату А4 «СМКОР» на 2 арк. вилучену на робочому столі;

-перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 2 арк. вилучені на робочому столі;

-візитівки наступних юридичних осіб: ООО «Кусум Фарм», ООО «СТВ-СИВЕР», ЧАО «ЗАВОД УПАКОВОЧНЫХ МАЕРИАЛОВ», ТОВ «Інженерно-технічна компанія «Автоматик груп», «СУМЫФИТОФАРСАЦИЯ», ТОВ «СОЦСК», ПАТ «Вирівське Хлібоприймальне підприємство», ТОВ «РШД», «Насосэнергомаш» вилучені на робочому столі;

у службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_7 :

-копію протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №7 від 27.03.2019 на 3 арк. вилучену на робочому столі;

- інформаційну довідку ТОВ «АЛТЕКСТУМ» із номенклатурою товарів та послуг на 3 арк.виявлену на робочому столі;

-інформацію за січень 2019 на 2 арк.виявлену та вилучену на робочому столі;

у приміщенні кабінету кадрової служби № 303 виявлені та вилучені:

-Копію Особової картки з документами гр. ОСОБА_6 на 7 арк. Копію Особової картки з документами гр. ОСОБА_5 на 7 арк., Копію витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копію Наказу №1619-О від 07.09.2018 на 1 арк. Копію Наказу №1461-О від 22.06.2017 на 1 арк. Копію Наказу №987-О від 23.10.2014 на 1 арк. Копію Витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копію протоколу обшуку від 10.05.2017 на 11 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_8 на 7 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_9 на 7 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_10 на 14 арк. Копію особової картки з документами гр. ( ОСОБА_11 ) ОСОБА_12 на 13 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_13 на 11 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_14 на 8 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_15 на 11 арк. Копію Послужного списку №А-014181 гр. ОСОБА_16 з кадровими документами на 14 арк. Копію послужного списку №М-247249 гр. ОСОБА_17 з кадровими документами на 10 арк. Копію Наказу №2278-О від 27.09.2017, Наказу №2358-о від 04.12.2018, про призначення ОСОБА_18 на 2 арк. Копію Наказу №339-о від 21.02.2019 на 1 арк. Копію Наказу №708-о від 11.04.2019на 1 арк. Копію Наказу №101-О від 22.01.2018 на 1 арк. Копію Наказу №2328-О від 02.10.2017 на 1 арк. Копію Наказу №1449-о від 29.08.2018 на 1 арк. Копію особової картки № 82 ОСОБА_19 з документами доданими до неї на 14 аркушах. Копію особової картки № НОМЕР_1 ОСОБА_20 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копію особової картки № 30 ОСОБА_21 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копі. Особової картки № НОМЕР_2 ОСОБА_22 з документами доданими до неї на 9 аркушах. Копію особової картки № 22 ОСОБА_23 з документами доданими до неї на 7 аркушах. Копію особової картки № 310 ОСОБА_24 з документами доданими до неї на 8 аркушах. Копію особової картки № 164 ОСОБА_25 з документами доданими до неї на 13 аркушах. (а.с.18-36).

З копії протоколу огляду документів від 30.05.2019 р. вбачається, що 30.05.2019 проведено огляд вищевказаних документів (а.с.46-50)

Вилучені під час обшуку 28.05.2019 речі та документи постановою слідчого від 30.05.2019 визнано речовими доказами у кримінальному провадженні № 62019170000000123 від 19.02.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України (а.с. 37-45).

Відповідно до ч. 5ст.237КПК України при проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування.

Зі змісту ч.7 ст.237 КПК України вбачається, що вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Згідно п. 7 ч. 2ст.131КПК України заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Відповідно до ч. 5ст. 132 КПК України, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.

Відповідно до ч. 1ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно вимог п. 1 ч. 2ст. 170 КПК Україниарешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

За змістом ч. 3ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 цього Кодексу.

Згідно ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути повернуто особі, у якої його було вилучено, що встановлено ч.5 ст. 171 КПК України.

Відповідно п.п. 1, 2, 5,6 ч.2ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу); розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого,засудженого, третіх осіб.

Частиною 1 ст. 173 КПК України встановлено, що слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першоїстатті 170 цього Кодексу.

Слідчим доведено, що виявлені та вилучені під час обшуку 28.05.2019 року у ГУ ДФС у Сумській області, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13, речі та документи мають значення для забезпечення даного кримінального провадження, за існування розумних підозр вважати, що це майно містить на собі сліди злочину, є об`єктом кримінально- протиправних дій, за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним уст. 98 КПК України.

Речові докази, а саме копія Наказу №419 від 24.05.2019 на 2 арк. копія протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №11 від 23.05.2019 на 3 арк. , СМКОР (Постанова КМУ №117) за період з 22.03.2018 по 12.04.2019 на 1 арк.; перелік ризикових СГ на 1 арк.; перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 20 арк.; ймовірні схеми ухилення від оподаткування на березень-листопад 2018 року на 1 арк.; плани заходів по відпрацюванню вигодоформулюючих ймовірних схем ухилення від оподаткування на 16 арк.; постачальники зустрічних транзитерів доведено в межах дії розпорядження ДФС №95-р на 2 арк.; плани заходів по відпрацюванню постачальників транзитів-учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 2 арк.; переліки постачальників зустрічних транзитів з контрагентами згідно листа ДФС №64 від 27.11.2018, від 23.01.2019 №2, від 12.02.2019 №5, від 05.03.2019 №10 на 3 арк.; аигодтранспортуючі СГ на 4 арк.; плани заходів по відпрацюванню видотранспортуючих учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 9 арк.; переліки транзитів з контр агентами згідно листів ДФС №49, 50 від 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, №64 від 27.11.2018, №2 від 23.01.2019, №5 від 12.02.2019, №10 від 05.03.2019 на 9 арк.; Вигодонабувачі на 8 арк.; Пплани заходів по відпрацюванню вигодонабувачів ймовірних учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 10 арк.; переліки вигодонабувачі з контрагентами згіднолистів ДФС №49, 50 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, від 27.11.2018 №64, №2 від 23.01.2019 на 4 арк.; схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств задіяних у схемах від оподаткування за грудень 2017 року лютий 2018 року на 4 арк.; узагальнення інформації за 2 півріччя 2017 на 2 арк.; План відпрацювання підприємств задіяних у схемах ухилення від оподаткування доведених листами ДФС за 2 півріччя 2017 року на 3 арк.; схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств на 4 арк. На робочому столі вилучено папку швидкозшивач у якій містяться документи з найменуваннями «Калашник» на 2 арк., лист формату А4 із чорновими записами схеми господарської діяльності підприємства на 1 арк., роздруківка із Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» на 1 арк., рукописні записи ручкою чорнилом синього кольору на 1 арк.; роздруківка із Реєстром великих платників податків на 2017 рік на 1 арк.; Роздруківка із зображенням схеми незаконного формування податкового кредиту, обготівкування, переміщення товарів через державний кордон України на прикладі сиру на 1 арк. 6 візитівок наступних юридичних осіб «Група АГРОТРЕЙД», ТОВ «Агропросперіс», ТОВ «ІНТЕРАГРОСТАНДАРТ», ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГІЯ», ТОВ «УКРТРАНСПЕВМАТИКА», ОАО «МИРОНОВСКИЙ ХЛЕБОПРОДУКТ». У службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_6 виявлено та вилучено: на робочому столі вилучено інформацію на листі формату А4 «СМКОР» на 2 арк.; перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 2 арк.; візитівки наступних юридичних осіб: ООО «Кусум Фарм», ООО «СТВ-СИВЕР», ЧАО «ЗАВОД УПАКОВОЧНЫХ МАЕРИАЛОВ», ТОВ «Інженерно-технічна компанія «Автоматик груп», «СУМЫФИТОФАРСАЦИЯ», ТОВ «СОЦСК», ПАТ «Вирівське Хлібо приймальне підприємство», ТОВ «РШД», «Насосэнергомаш». копія протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №7 від 27.03.2019 на 3 арк.; довідка ТОВ «АЛТЕКСТУМ» із номенклатурою товарів та послуг на 3 арк. інформація за січень 2019 на 2 арк. Копія Особової картки з документами гр. ОСОБА_6 на 7 арк. Копія Особової картки з документами гр. ОСОБА_5 на 7 арк. Копія витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копія Наказу №1619-О від 07.09.2018 на 1 арк. Копія Наказу №1461-О від 22.06.2017 на 1 арк. Копія Наказу №987-О від 23.10.2014 на 1 арк. Копія Витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копія протоколу обшуку від 10.05.2017 на 11 арк. Копія особової картки з документами гр. ОСОБА_8 на 7 арк. Копія особової картки з документами гр. ОСОБА_9 на 7 арк. Копія особової картки з документами гр. ОСОБА_10 на 14 арк. Копія особової картки з документами гр. ( ОСОБА_11 ) ОСОБА_12 на 13 арк. Копія особової картки з документами гр. ОСОБА_13 на 11 арк. Копія особової картки з документами гр. ОСОБА_14 на 8 арк. Копія особової картки з документами гр. ОСОБА_15 на 11 арк. Копія Послужного списку №А-014181 гр. ОСОБА_16 з кадровими документами на 14 арк. Копія послужного списку №М-247249 гр. ОСОБА_17 з кадровими документами на 10 арк. Копія Наказу №2278-О від 27.09.2017, Наказу №2358-о від 04.12.2018, про призначення ОСОБА_18 на 2 арк. Копія Наказу №339-о від 21.02.2019 на 1 арк. Копія Наказу №708-о від 11.04.2019на 1 арк. Копія Наказу №101-О від 22.01.2018 на 1 арк. Копія Наказу №2328-О від 02.10.2017 на 1 арк. Копія Наказу №1449-о від 29.08.2018 на 1 арк. Копія особової картки № 82 ОСОБА_19 з документами доданими до неї на 14 аркушах. Копія особової картки № НОМЕР_1 ОСОБА_20 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копія особової картки № 30 ОСОБА_21 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копія особової картки № НОМЕР_2 ОСОБА_22 з документами доданими до неї на 9 аркушах. Копія особової картки № 22 ОСОБА_23 з документами доданими до неї на 7 аркушах. Копія особової картки № 310 ОСОБА_24 з документами доданими до неї на 8 аркушах. Копія особової картки № 164 ОСОБА_25 з документами доданими до неї на 13 аркушах. підлягають арешту, оскільки не застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна, може в подальшому перешкодити кримінальному провадженню. На виконання вимог ч.1ст.173 КПК Українислідчий довів слідчому судді необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених ч.1ст.170 КПК України.

Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав до арешту майна шляхом позбавленням права на його відчуження, розпорядження та користування. При цьому враховує можливість використання його як доказу у даному кримінальному провадженні, наслідки арешту майна, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Керуючись ст. ст.2,7,131,132,98,167,170-173,309,372 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого Першогослідчого відділуслідчого управлінняТериторіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого ум.Полтаві ОСОБА_3 - задовольнити .

Накласти арешт на майно, що було виявлено та вилучено 28.05.2019 під час обшуку у примішенні ГУ ДФС у Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13 , а саме:

у приміщенні кабінету Першого заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_5 :

-копію Наказу №419 від 24.05.2019 на 2 арк.,

-копію протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №11 від 23.05.2019 на 3 арк., які знайдено в сміттєвій урні,

-папку швидкозшивач з наступними документами: - СМКОР (Постанова КМУ №117) за період з 22.03.2018 по 12.04.2019 на 1 арк.; Перелік ризикових СГ на 1 арк.; Перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 20 арк.; ймовірні схеми ухилення від оподаткування на березень-листопад 2018 року на 1 арк.; Плани заходів по відпрацюванню вигодоформулюючих ймовірних схем ухилення від оподаткування на 16 арк.; Постачальники зустрічних транзитерів доведено в межах дії розпорядження ДФС №95-р на 2 арк.; плани заходів по відпрацюванню постачальників транзитів-учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 2 арк.; Переліки постачальників зустрічних транзитів з контрагентами згідно листа ДФС №64 від 27.11.2018, від 23.01.2019 №2, від 12.02.2019 №5, від 05.03.2019 №10 на 3 арк.; Видотранспортуючі СГ на 4 арк.; Плани заходів по відпрацюванню видотранспортуючих учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 9 арк.; Переліки транзитів з контр агентами згідно листів ДФС №49, 50 від 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, №64 від 27.11.2018, №2 від 23.01.2019, №5 від 12.02.2019, №10 від 05.03.2019 на 9 арк.; Вигодонабувачі на 8 арк.; Плани заходів по відпрацюванню вигодонабувачів ймовірних учасників ймовірних схем ухилення від оподаткування на 10 арк.; Переліки вигодонабувачів з контрагентами згідно листів ДФС №49, 50 30.07.2018, №52 від 06.09.2018, №59 від 27.09.2018, від 27.11.2018 №64, №2 від 23.01.2019 на 4 арк.; Схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; Узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств задіяних у схемах від оподаткування за грудень 2017 року лютий 2018 року на 4 арк.; Узагальнення інформації за 2 півріччя 2017 на 2 арк.; План відпрацювання підприємств задіяних у схемах ухилення від оподаткування доведених листами ДФС за 2 півріччя 2017 року на 3 арк.; Схеми постачання та використання сумнівного податкового кредиту на 1 арк.; Узагальнена інформація про стан відпрацювання підприємств на 4 арк. вилучені на робочому столі;

-Папку швидкозшивач у якій містяться документи з найменуваннями «Калашник» на 2 арк., лист формату А4 із чорновими записами схеми господарської діяльності підприємства на 1 арк., роздруківка із Закону України «Про сільськогосподарську кооперацію» на 1 арк., рукописні записи ручкою чорнилом синього кольору на 1 арк.; Роздруківка із Реєстром великих платників податків на 2017 рік на 1 арк.; Роздруківка із зображенням схеми незаконного формування податкового кредиту, обготівкування, переміщення товарів через державний кордон України на прикладі сиру на 1 арк. вилучені на робочому столі;

- 6 візитівок наступних юридичних осіб «Група АГРОТРЕЙД», ТОВ «Агропросперіс», ТОВ «ІНТЕРАГРОСТАНДАРТ», ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГІЯ», ТОВ «УКРТРАНСПЕВМАТИКА», ОАО «МИРОНОВСКИЙ ХЛЕБОПРОДУКТ» вилучені на робочому столі;

.у службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_6 :

- Інформацію на листі формату А4 «СМКОР» на 2 арк. вилучену на робочому столі;

-перелік платників, по яким встановлені ознаки ризиковості на 2 арк. вилучені на робочому столі;

-візитівки наступних юридичних осіб: ООО «Кусум Фарм», ООО «СТВ-СИВЕР», ЧАО «ЗАВОД УПАКОВОЧНЫХ МАЕРИАЛОВ», ТОВ «Інженерно-технічна компанія «Автоматик груп», «СУМЫФИТОФАРСАЦИЯ», ТОВ «СОЦСК», ПАТ «Вирівське Хлібоприймальне підприємство», ТОВ «РШД», «Насосэнергомаш» вилучені на робочому столі;

у службовому кабінеті заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_7 :

-копію протоколу проведення апаратної наради за участі керівників структурних підрозділів ГУ ДФС у Сумській області №7 від 27.03.2019 на 3 арк. вилучену на робочому столі;

- інформаційну довідку ТОВ «АЛТЕКСТУМ» із номенклатурою товарів та послуг на 3 арк.виявлену на робочому столі;

-інформацію за січень 2019 на 2 арк.виявлену та вилучену на робочому столі;

у приміщенні кабінету кадрової служби № 303 виявлені та вилучені:

-Копію Особової картки з документами гр. ОСОБА_6 на 7 арк. Копію Особової картки з документами гр. ОСОБА_5 на 7 арк., Копію витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копію Наказу №1619-О від 07.09.2018 на 1 арк. Копію Наказу №1461-О від 22.06.2017 на 1 арк. Копію Наказу №987-О від 23.10.2014 на 1 арк. Копію Витягу з наказу №97-О від 11.04.2017 на 1 арк. Копію протоколу обшуку від 10.05.2017 на 11 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_8 на 7 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_9 на 7 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_10 на 14 арк. Копію особової картки з документами гр. ( ОСОБА_11 ) ОСОБА_12 на 13 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_13 на 11 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_14 на 8 арк. Копію особової картки з документами гр. ОСОБА_15 на 11 арк. Копію Послужного списку №А-014181 гр. ОСОБА_16 з кадровими документами на 14 арк. Копію послужного списку №М-247249 гр. ОСОБА_17 з кадровими документами на 10 арк. Копію Наказу №2278-О від 27.09.2017, Наказу №2358-о від 04.12.2018, про призначення ОСОБА_18 на 2 арк. Копію Наказу №339-о від 21.02.2019 на 1 арк. Копію Наказу №708-о від 11.04.2019на 1 арк. Копію Наказу №101-О від 22.01.2018 на 1 арк. Копію Наказу №2328-О від 02.10.2017 на 1 арк. Копію Наказу №1449-о від 29.08.2018 на 1 арк. Копію особової картки № 82 ОСОБА_19 з документами доданими до неї на 14 аркушах. Копію особової картки № НОМЕР_1 ОСОБА_20 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копію особової картки № 30 ОСОБА_21 з документами доданими до неї на 12 аркушах. Копі. Особової картки № НОМЕР_2 ОСОБА_22 з документами доданими до неї на 9 аркушах. Копію особової картки № 22 ОСОБА_23 з документами доданими до неї на 7 аркушах. Копію особової картки № 310 ОСОБА_24 з документами доданими до неї на 8 аркушах. Копію особової картки № 164 ОСОБА_25 з документами доданими до неї на 13 аркушах,шляхом заборони його відчуження, розпорядження та користування - до скасування арешту майна у встановленому нормамиКПК Українипорядку.

Вилучені речі зберігати у камері речових доказів Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Полтаві за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 36.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Полтавського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82167225
СудочинствоКримінальне
Сутьнакладення арешту на майно по кримінальномупровадженню № 62019170000000123 від 19.02.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України

Судовий реєстр по справі —554/4367/19

Ухвала від 12.02.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Гальонкіна Ю. С.

Ухвала від 18.08.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 18.08.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 23.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 23.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 26.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 03.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 03.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 31.07.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 24.07.2019

Кримінальне

Полтавський апеляційний суд

Харлан Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні