Ухвала
від 04.06.2019 по справі 522/19123/18
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/19123/18

Провадження № 1-кс/522/9489/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04червня 2019року Слідчийсуддя місцевогоПриморського районногосуду містаОдеси ОСОБА_1 ,розглянувши клопотаннястаршого слідчогоз ОВС2ВРКП СУФР ГУДФС вОдеській області ОСОБА_2 про тимчасовийдоступ доречей ідокументів поматеріалам досудовогорозслідування,внесеного вЄдиний реєстрдосудових розслідуваньза №32018160000000058від 05.06.2018 р.,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.212 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Досудовим розслідуванням встановлено, що Слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32018160000000058, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань на підставі надходження матеріалів, зібраних оперативним управлінням Чорноморської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за фактом умисного ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових) платежів в особливо великих розмірах службовими особами Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) у звітні податкові періоди з 01.03.2017 по 30.04.2018, шляхом включення до складу податкового кредиту сум коштів по «неіснуючим» фінансово-господарським операціям з суб`єктами господарської діяльності з ознаками «фіктивності»: ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 )ухилились від сплати податку на додану вартість на загальну суму 2636678,06 грн. та податку на прибуток підприємства на загальну суму 2394626,93 грн.,у результаті чого до Державного бюджету України не надійшло податків на загальну суму 5031304,99 грн., що є коштами в особливо великих розмірах.

Слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшогослідчого зОВС 2ВРКП СУФР ГУДФС вОдеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.

Надати старшому слідчому з особливо важливих справ другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області капітану податкової міліції ОСОБА_2 або за його дорученням старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_4 , старшому оперуповноваженому третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_5 , старшому оперуповноваженому третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_6 або іншим уповноваженим особам СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області та/або оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області, що будуть діяти за його дорученням (постановою), тимчасовий доступ до речей і документів та розпорядження про ознайомлення з оригіналами та вилучення (виїмку) копій документів в ІНФОРМАЦІЯ_9 , а саме:

1.Всі додатки та додаткові угоди до договору №23-17/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 06.04.2017 об`єктом якого є «Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 . Благоустрій» ;

2.Всі додатки та додаткові угоди до договору №130-17/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 25.09.2017 об`єктом якого є «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_10 за адресою: АДРЕСА_2 . Стадіон.»;

3.Всі додатки та додаткові угоди до договору №62-18/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 26.06.2018 об`єктом якого є «Капітальний ремонт стадіону ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_3 »;

4.Всі додатки та додаткові угоди до договору №108-17/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 26.09.2017 об`єктом якого є «Будівництво 2-го незалежного в`їзду на територію комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_12 » за адресою: АДРЕСА_4 . Заміна автоматичного поливу»;

5.Всі додатки та додаткові угоди до договору №43-18/П від 01.06.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти об`єктом якого є «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будівлі за адресою: АДРЕСА_5 »

6.Всі додатки та додаткові угоди до договору №13-18/П від 10.04.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти об`єктом якого є «Капітальний ремонт інженерних мереж водопостачання амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 »;

7.Всі додатки та додаткові угоди до договору №116 від 14.08.2017 об`єктом якого є «Розробка проектно-кошторисної документації (71220000-6 послуги з архітектурного проектування) об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_10 за адресою: АДРЕСА_2 . Стадіон»»;

8.Всі додатки та додаткові угоди до договору №108 від 26.07.2017 об`єктом якого є «Розробка проектно-кошторисної документації(71220000-6 послуги з архітектурного проектування) об`єкту «Капітальний ремонт стадіону за адресою: АДРЕСА_3 »;

9.Всі додатки та додаткові угоди до договору №26/18ан про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 16.07.2018 об`єктом якого є «Здійснення авторського нагляду по об`єкту: «Капітальний ремонт стадіону ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_3 »;

10.Договір №126-17/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 18.09.2017 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_9 та Генпідрядником ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) в ході виконання якого останнім залучено ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) у вигляді підрядної організації до виконання робіт на об`єкті «Реконструкція корпусу для вихователів на території дитячого оздоровчо-спортивного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_14 », розташованого за адресою: АДРЕСА_6 . ІНФОРМАЦІЯ_15 » з усім додатками та додатковими угодами;

11.Договір №109-17/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 18.09.2017 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_9 та Генпідрядником ПП« ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) в ході виконання якого останнім залучено ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) у вигляді підрядної організації до виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт будівлі за адресою: АДРЕСА_1 ».

12.Договірна ціна і розрахунки вартості будівельних робіт та інших витрат до неї; розрахунки витрат на придбання та доставку устаткування на будову; обґрунтування витрат з утримання служби замовника будівництва; кошториси на проектно-вишукувальні роботи; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3); акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), відомості ресурсів та розрахунки інших супутніх витрат до них; розрахункові документи, що підтверджують факт продажу матеріалів та устаткування, та товарно-транспортні накладні на їх перевезення; журнал обліку виконаних робіт (форма № КБ-6); звіти про витрати основних матеріалів у будівництві у зіставленні з виробничими нормами (форма № М-29); матеріальні звіти (форма № М-19); типові форми первинних облікових документів з обліку роботи будівельних машин та механізмів, командировочні посвідчення та інші документи отримані при виконанні робіт об`єктів перелічених з п.10 по п.11;

13.Проектна документація,затверджена вустановленому законодавствомпорядку, по об`єктам та послугам переліченим з п.1 по п.11,

14.Тендерна документація, яка подавалася учасниками тендеру (по об`єктам та послугам переліченим з п.1 по п.9), а саме: 1) конкурсну документаціюпроведення тендерів:договори,які укладалисяз переможцями тендерів з додатками; запрошення до участі у тендері, з посиланнями на інструкції постачальникам, умови договору і замовлення на поставку продукції, послуг або робіт; інструкції постачальникам; інформаційні карти, які визначають порядок підготовки та подання заявок на участь у тендері, вимоги, які пред`являє до змісту замовлення за постачання продукції або послуг - найменування продукції, графік її постачання, обсяг по кожному найменуванню продукції з посиланням на стандарти якості, техумови. 2)документація, яка надходила від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та іншихучасників тендеру,а саме: копії статутних документів; копії свідоцтв про державну реєстрацію; баланс на останню звітну дату; довідки з податкової інспекції про те, що підприємство не має заборгованості перед державним бюджетом; накази на відповідальних осіб (представників підприємства), копії ліцензій та патентів, інші документи, які були надані учасниками тендеру; 3) інформація, яка була подана учасниками тендеру для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах: інформація про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення; інформація про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу , яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; інформацію, яка стверджує, що суб`єкт господарювання (учасник або учасник попередньої кваліфікації) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); інформація яка містить відомості про відсутність або наявність судимості у фізичної особи, яка є учасником; інформація яка містить відомості про відсутність або наявність судимості у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; інформація стосовно того, що учасник у встановленому порядку не визнаний банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура; інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи резидента України, який є учасником; інформація стосовно відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); інформація стосовно того, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його Статуту; Інформація про те, що Учасник не зареєстрований в офшорних зонах

15.Документація, яка надавалась ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) уповноваженій особі або організації, яка здійснювала технічний нагляд під час будівництва; документи, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовувались під час будівництва об`єкта; технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; документації, яка підтверджує вимоги державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; документи, які надавались щодо інформації виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду; облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; акти робіт, виконаних з недоліками;

16.Договори по наданню охоронних послуг об`єктів перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11 або надати на адресу органу досудового розслідування перелік суб`єктів господарської діяльності, які надавали послуги з охорони вказаних об`єктів;

17.Листування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ІНФОРМАЦІЯ_9 стосовно погодження та допуску до робіт підрядних організацій ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 );

18.Листування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ІНФОРМАЦІЯ_9 ;

19.Копії журналів інструктажу з охорони праці по об`єктам перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11;

20.Перелік осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , які здійснювали авторський нагляд за проведенням робіт на об`єктах перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11 з наданням відповідних копій наказів та розпоряджень ІНФОРМАЦІЯ_9 якими саме ці особи були закріплені за відповідним об`єктом та їх функціональні обов`язки;

21.У разі якщо авторський нагляд здійснювався сторонніми організаціями надати копії договорів з юридичними та фізичними особами, які здійснювали авторський нагляд за проведенням робіт на об`єктах перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11;

22.Перелік осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , які здійснювали технічний нагляд за проведенням робіт на об`єктах перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11 з наданням відповідних копій наказів та розпоряджень ІНФОРМАЦІЯ_9 якими саме ці особи були закріплені за відповідним об`єктом та їх функціональні обов`язки;

23.У разі якщо технічний нагляд здійснювався сторонніми організаціями надати копії договорів з юридичними та фізичними особами, які здійснювали авторський нагляд за проведенням робіт на об`єктах перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11;

24.Перелік осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , які здійснювали нагляд за додержанням Законів України у сфері охорони праці при будівництві об`єктів перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11 з наданням відповідних копій наказів та розпоряджень ІНФОРМАЦІЯ_9 якими саме ці особи були закріплені за відповідним об`єктом та їх функціональні обов`язки;

25.Перелік працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які здійснювали нагляд за додержанням Законів України у сфері охорони праці при будівництві об`єктів перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11 з наданням відповідних копій наказів та розпоряджень ІНФОРМАЦІЯ_9 якими саме ці особи були закріплені за відповідним об`єктом та їх функціональні обов`язки;

26.Копії журналів інструктажу з охорони праці по об`єктам перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11, які були надані службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ІНФОРМАЦІЯ_9 ;

27.Інформації щодо перевірки уповноваженими особами ІНФОРМАЦІЯ_9 журналів з охорони праці, які велися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в ході здійснення робіт на об`єктах зазначених вище та їх функціональні обов`язки;

28.Перелік працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), які фактично здійснювали роботи на об`єктах зазначених вище

29.Відомостей та інформації (плани, схеми, креслення та інше) із позначенням повного переліку робіт, які були виконані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із чітким розмежуванням робіт, які були виконані Генеральним підрядником, підрядником, субпідрядником та субсубпідрядником, суми використаних грошових коштів на кожний об`єкт/дільницю окремо, особи (майстер, відповідальний за об`єкт/дільницю), яка була відповідальна за проведення замовлених робіт.

30.журналів входу та виходу з об`єктів будівництва, перелічених з п.1 по п.6 та з п.10 по п.11;

31.Інші документи по взаємовідносинам ІНФОРМАЦІЯ_9 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), стосовно виконання останніми робіт та послуг, перелічених з п.1 по п.11.

Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.

Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

04.06.2019

Дата ухвалення рішення04.06.2019
Оприлюднено16.02.2023

Судовий реєстр по справі —522/19123/18

Ухвала від 06.12.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 06.12.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 04.12.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 04.12.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 18.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 24.09.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 18.09.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 16.07.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 16.07.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 16.07.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні