Справа № 752/7082/19
Провадження №: 3/752/3447/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.06.2019 року
Суддя Голосіївського районного суду м. Києва Бондаренко Г.В., розглянувши матеріали, що надійшли від Національного агентства з питань запобігання корупції, відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, адреса проживання та реєстрації: АДРЕСА_1 , який працює, ідентифікаційний номер відсутній, раніше адміністративному стягненню не піддавався,
про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, -
в с т а н о в и в:
згідно з протоколом, відповідно до частини сьомої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов`язана подати до Національного агентства у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за відповідний квартал.
Граничний термін подання Звіту політичними партіями за IV квартал 2019 року встановлено 11.02.2019 згідно з пунктом 2, 4 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315.
Проте, політична партія Зелений тризуб (код ЄДРПОУ 39174642) (далі - Партія) не подала Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт) за IV квартал 2018 року до Національного агентства (адреса: б-р. Дружби народів 28, м. Київ, 01103), що підтверджується зафіксованим в Акті № 154 від 26.02.2019 фактом відсутності реєстрації Звіту у автоматизованій системі діловодства ДОК ПРОФ 3 Національного агентства (копія Акта додається).
Таким чином, ОСОБА_1 , який є керівником політичної партії, порушив строки подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене статтею 212 21 КУпАП (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається).
ОСОБА_1 в судовому засіданні клопотав про закриття провадження по даній справі у зв`язку з закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Відповідн до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи у його вчиненні у разі закриття провадження про адміністративні правопорушення.
Тлумачення абзацу першого статті 247 КУпАП дозволяє дійти висновку, що встановлення зазначених у цій статті юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (стаття 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.
Таким чином, поєднання закриття справи з одночасним визнанням вини особи у вчиненні адміністративного правопорушення є взаємовиключними рішеннями, і прийняття таких двох взаємовиключних рішень в одній постанові про закриття справи свідчить про порушення права людини на справедливий суд, передбаченого статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. За правилами статті 284 КУпАП рішенням, що доводить вину особи, є постанова про накладення адміністративного стягнення або застосування заходів впливу, умовою якої є визначення вини.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення може бути накладене не пізніше, як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - три місяці з дня його виявлення.
Як вбачається з матеріалів справи, адміністративне правопорушення вчинене ОСОБА_1 12.02.2019 року, отже на момент розгляду справи судом минуло більш ніж три місяці з дня виявлення правопорушення.
Згідно правил п.7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Враховуючи вищевикладене, вважаю за необхідне провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 212-21 КУпАП закрити у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи, строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
На підставі викладеного та керуючись ст. 38, п.7 ст. 247, ст. 283-284 КУпАП, суддя
п о с т а н о в и в:
провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП - закрити, у зв`язку з закінченням строків передбачених ст. 38 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Голосіївський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення.
Суддя : Бондаренко Г.В.
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2019 |
Оприлюднено | 05.06.2019 |
Номер документу | 82172157 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Голосіївський районний суд міста Києва
Бондаренко Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні