Постанова
від 03.06.2019 по справі 206/2578/19
САМАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 206/2578/19

Провадження № 3/206/934/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї НИ

03.06.2019року Самарський районний суд м. Дніпропетровська у складі:

головуючого судді: Поштаренко О.В.

за участю:

секретаря судового засідання: Бубісь А.В.

розглянувши справу про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, головний бухгалтер підприємства, що проживає за адресою: АДРЕСА_1 , за ч.1 ст.155-1 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

До Самарського районного суду м. Дніпропетровська надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 369 від 09.04.2019 року про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за ч.1 ст.155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Головним державним ревізором-інспектором відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області Лисицьким Віталієм Олексійовичем, при проведенні позапланової документальної перевірки Територіального центру надання соціальних послуг Самарського району м.Дніпра, встановлено, що у період з 01.01.2016 по березень 2019 року, ОСОБА_1 будучи головним бухгалтером територіального центру надання соціальних послуг Самарського району м.Дніпра, знаходячись в офісі, що розташоване за адресою: м. Дніпро, вул.Іларіонівська, 2, порушила порядок проведення розрахункових операцій без використання розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій та без видачі відповідного розрахункового документа встановленої форми, чим порушила п. 1 та п.2 ст. 3, ст.10 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 року № 265/95-ВР; п.11 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затвердженого Постановою КМУ №1336 від 23.08.2000 (із змінами), а саме надання платних послуг особам похилого віку без використання розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій. Своїми діями ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення за ч.1 ст.155-1 КУпАП.

Згідно ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання про те, чи належить до його компетенції розгляд даної справи, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про необхідність повернення адміністративного матеріалу для дооформлення органу, який його склав, з наступних підстав.

Протокол по адміністративне правопорушення № 369 щодо ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП складено 09.04.2019 р. Однак, акт документальної позапланової виїзної перевірки № 21702/04 від 16.04.2019р., перевірки фінансово-господарської діяльності "Територіальний центр надання соціальних послуг Самарського району м.Дніпра" (код ЄДРПОУ 21903735, по вул.Іларіонівська, 2, м.Дніпро) датований 16.04.2019. Таким чином, виникають розбіжності між часом вчинення правопорушення, а оскільки час є обов`язковою складовою об`єктивної сторони правопорушення, то в даній справі в повному обсязі визначити склад правопорушення є неможливим.

Крім того, до матеріалів протоколу не долучений документ, який би підтверджував посадовий статус особи, відносно якої складено протокол.

Так, до протоколу № 369 від 09.04.2019 року додано акт № 21702/04 від 16.04.2019 року про результати документальної позапланової виїзної перевірки, перевірки фінансово-господарської діяльності "Територіальний центр надання соціальних послуг Самарського району м.Дніпра" з питань дотримання вимог податкового, валютного заокнодавства та іншого законодавства за період з 01.01.2016 по теперішній час, з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час.

Зазначений акт додано не в повному обсязі, а саме відсутні сторінки акту з третьої по дванадцяту включно, та шістнадцятої сторінки. Проте, надання не повного акту є неприпустимим з огляду на всебічність та повноту розгляду провадження.

Враховуючи наведене, суд немає реальної можливості дати оцінку неналежно та неповно зібраним доказам щодо обставин справи, які є істотними для вирішення адміністративних матеріалів.

Верховним Судом України визнано правильну практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст.256 КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного дооформлення (п.24 постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року №14).

З урахуванням викладеного, суд позбавлений можливості надати оцінку в частині доведеності чи недоведеності обставин, відображених у протоколі про адміністративне правопорушення, у зв`язку із чим, приходить до висновку про необхідність повернення справи для дооформлення, під час якого необхідно всебічно, повно, і об`єктивно з`ясувати всі обставини, що мають значення для прийняття правильного рішення, після чого, за наявності до того законних підстав, направити до суду, адже ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", зобов`язано суди застосовувати при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерела права, а ЄСПЛ притримується у своїх рішеннях позиції того, що суд вправі обґрунтовувати свої висновки лише доказами, що випливають зі співіснування достатньо переконливих, чітких і узгоджених між собою висновків чи схожих неспростовних презумпцій факту, тобто таких, що не залишать місце сумнівам, оскільки наявність останніх не узгоджується із стандартом доказування поза розумним сумнівом (рішення від 18 січня 1978 року у справі Ірландія проти Сполученого Королівства (Ireland v. the UnitedKingdom), п. 161, Series A заява № 25).

За таких обставин, матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП слід повернути до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області для належного оформлення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.256, 278, 283 КУпАП, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП повернути до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, для дооформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя О.В.Поштаренко

Дата ухвалення рішення03.06.2019
Оприлюднено05.06.2019
Номер документу82182210
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —206/2578/19

Постанова від 03.06.2019

Адмінправопорушення

Самарський районний суд м.Дніпропетровська

Поштаренко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні