МАКАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Д.Ростовського, 35, смт. Макарів, Київська область, 08000, тел/факс (04578)5-13-39, e-mail inbox@mk.ko.court.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" квітня 2019 р. Справа № 370/1056/19
Суддя Макарівського районного суду Київської області Тандир О.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Ірпінського управління ГУ ДФС у Київській області про притягнення про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , директор ТОВ Лакур код ЄДРПОУ 42135844, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ,
за ст. 163-4 КУпАП,
в с т а н о в и в:
До суду надійшов протокол про адміністративне правопорушення №233/10-36-56-06/3124811850 від 03 квітня 2019 року в якому вказано, що ОСОБА_1 , директор ТОВ Лакур , код ЄДРПОУ 42135844, вчинив правопорушення: несвоєчасне подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за 3 квартал 2018 року, граничний термін подання 09.11.2018 року, фактично подано 10.02.2019 року, чим порушено п. 119.2 ст. 119 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VІ (зі змінами та доповненнями), за що відповідальність передбачена ст. 163-4 КУпАП.
Згідно зі ст. 129 Конституції України розгляд і вирішення справ в судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в надані ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.
Виходячи зі змісту ст.7, 254, 279 КУпАП розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника та в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності.
У відповідності статті 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Обов`язок щодо належного складання протоколу про адміністративне правопорушення, який в порядку ст. 251 КУпАП є одним з доказів в справі про адміністративне правопорушення, та надання доказів на підтвердження викладених в протоколі відомостей, покладається на особу, яка має право складати відповідний протокол та не може бути перекладено на суд.
Дослідивши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 суд встановив, що протокол про адміністративне правопорушення складено з порушенням ст.256 КУпАП та вимог Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 року № 566 (далі - Інструкція) та вважається недійсним.
Згідно п. п. 3, 4, 5 Розділу ІІ Інструкції, посадові особи органів доходів і зборів при виявленні адміністративного правопорушення складають протокол про адміністративне правопорушення (далі - Протокол) на бланку за формою згідно з додатком 1 до цієї Інструкції. Зміст Протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП. Усі реквізити Протоколу заповнюються розбірливим почерком державною мовою. Не допускаються закреслювання або виправлення відомостей, що заносяться до Протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як Протокол підписаний особою, відносно якої він складений.
Проте в порушення Інструкції та ст. 256 КУпАП, в протоколі №233/10-36-56-06/3124811850 від 03 квітня 2019 року не вказано за якою частиною ст. 163-4 КУпАП ОСОБА_1 , притягується до адміністративної відповідальності, а також не зазначено обставин, за яких установлено порушення.
Оскільки протокол про адміністративне правопорушення є основним доказом вчинення правопорушення, а він складені з порушенням вимог Інструкції та ст. 256 КУпАП, адже в ньому не вказано не зазначено обставин, за яких установлено порушення, не вказано за якою частиною ст. 163-4 КУпАП особа притягується до відповідальності, оскільки ст. 163-4 КУпАП має відповідні частини, які відображають різний склад правопорушення, що у свою чергу виключає можливість притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за зазначеним протоколом.
Відповідно до вимог ст. 247 п. 1 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Враховуючи викладене, суд, тлумачачи всі сумніви на користь особи, яка притягується до відповідальності, вважає вину ОСОБА_1 у вчинені правопорушення, передбаченого ст. 163-4 КУпАП не доведеною належними і допустимими доказами.
На підставі викладеного та керуючись статтями 247, 251, 256, 278 КУпАП,
п о с т а н о в и в:
Провадження у адміністративній справі відносно ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.163-4 КУпАП - закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.В.Тандир
Суд | Макарівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2019 |
Оприлюднено | 06.06.2019 |
Номер документу | 82203799 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Макарівський районний суд Київської області
Тандир О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні