Ухвала
від 10.06.2019 по справі 296/5496/19
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/5496/19

1-кс/296/2936/19

УХВАЛА

Іменем України

10 червня 2019 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , за відсутності слідчого, розглянув клопотання сторони кримінального провадження старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області майора поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) щодо законності здійснення господарської діяльності вказаної установи,-

В С Т А Н О В И В :

У провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018060250000717 від 08.12.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.356 КК України.

07.12.2018 Овруцьким відділенням поліції Коростенського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості, щодо вчинення самоправних дій працівниками Овруцької об`єднаної територіальної громади під час проведення благоустрою адміністративної території Великофоснянського округу Овруцького району Житомирської області за номером 12018060250000717 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України.

02.01.2019 прокуратурою Житомирської області, здійснення досудового розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ст.356 КК України, у кримінальному провадженні №12018060250000717 від 08.12.2018 доручено слідчому управлінню Головного управління національної поліції в Житомирській області.

У ході досудового слідства встановлено, що розпорядженням Овруцького міського голови від 21.11.2017 року №217 створено комісію по обстеженню зелених насаджень, що підлягають видаленню, до якої входять ОСОБА_4 - голова комісії та в.о. директора КП «Овруч», ОСОБА_5 - провідний спеціаліст з питань архітектури, містобудування та благоустрою Овруцької міської ради, ОСОБА_6 - начальник відділу «Саночистки» КП «Овруч», а також 16 старост Овруцької МОТГ.

24 травня 2018 року вищевказана комісія оглянула зелені насадження Овруцької МОТГ, а саме м.Овруча, Покалівського, Хлуплянського, В.Фоснянського, Піщаницького, Невгодівського, Підрудянського, Бондарівського, Норинського, Кирданівського, Великохайчанського, Черепинського та Великочернігівського старостинських округів, загальна кількість дерев, які підлягають зрізуванню, становить - 1331.

В подальшому, комісією 24 травня 2018 року складено акт №4 обстеження насаджень, що підлягають видаленню, де зазначено, що на території В.Фоснянського старостинського округу підлягають видаленню 592 дерева, з яких: на узбіччі дороги від села В.Фосня до села М.Фосня - 26 дерев (тополі), від автошляху М21 (Виступовичі-Житомир- Могилів-Подільський) до села М.Фосня - 447 дерев (тополі), на дорозі від села В.Фосня до села Невгоди - 119 дерев (тополі). Так, середній вік таких дерев сягає 55-60 років, висота 18- 20 метрів, а діаметр стовбура на висоті 1,3 метра від землі сягає 60-120 см.

Рішенням виконавчого комітету Овруцької міської ради №318 від 25.09.2018 затверджено акт №4 обстеження зелених насаджень, що підлягають «видаленню на території Овруцької міської об`єднаної територіальної громади від 24.05.2018 року. Крім того, виконавчий комітет вирішив зобов`язати Овруцьку міську раду видати ордера на видалення зелених насаджень. Також, комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради надано дозвіл на зрізання дерев на території Овруцької міської об`єднаної територіальної громади, які зазначені в акті, а також укладати договори з суб`єктами господарювання щодо зрізання аварійних та сухостійних дерев, які підлягають видаленню. Контроль за виконанням даного рішення покладено на першого заступника міського голови ОСОБА_7 .

Крім того, відповідно до акту обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 12.03.2018 року №2 (погодженого Державною екологічною інспекцією в Житомирській області), рішенням виконавчого комітету Овруцької міської ради надано дозвіл КП «Овруч» Овруцької міської ради та т.в.о. старостам старостинських округів Овруцької МОТГ на видалення аварійних, фаутних та сухостійних дерев.

Таким чином, Овруцькою міською радою, а саме заступником міського голови ОСОБА_7 01 жовтня 2018 року видано 3 ордери на видалення зелених насаджень на території В.Фоснянського старостинського округу загальною кількістю 619 дерев. Зокрема, відповідно до першого ордеру (виданого на підставі рішення виконавчого комітету від 15.03.2018 року №112), КП «Овруч» дозволяється видалення 27 дерев (тополя, верба) на території села В.Фосня, вул. Центральна, 1 та 5. Другий ордер виданий на основі рішення виконавчого комітету від 25.09.2018 року №318 та надає дозвіл КП «Овруч» видалити 26 дерев (тополя) на узбіччі дороги від села В.Фосня до села М.Фосня. Згідно третього ордеру (виданого на підставі рішення виконавчого комітету від 25.09.2018 року №318) КП «Овруч» дозволяється видалення 566 дерев (тополя) на ділянках від автошляху М 21 (Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський) до села М.Фосня та дорозі від села В.Фосня до села Невгоди.

На підставі вищевказаних ордерів КП «Овруч» укладено договори підряду №62, №63 та №64 від 01.10.2018 з ФОП ОСОБА_8 щодо знесення аварійних, сухостійних дерев на території В.Фоснянського округу. Так, встановлено, що ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець Новоукраїнка, Маневицького району, Волинської області, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер платника податків - НОМЕР_1 , займається підприємницькою діяльністю: 02.20 лісозаготівлі, 02.40 надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, 46.73 оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, 49.41 вантажний автомобільний транспорт, 52.29 інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, а також має дозвіл державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України №102.14.07-02.20 від 18 березня 2014 року щодо виконання робіт підвищеної небезпеки при заготівлі лісу у держлісгоспах України та валці дерев в зонах автомобільних доріг України, який дійсний до 17 березня 2019 року. Тобто, вищевказана фізична особа підприємець офіційно здійснює діяльність та має необхідні дозволи для виконання робіт по вирубці І дерев.

Відповідно до договорів підряду, виконавець (ФОП ОСОБА_8 ) зобов`язується своїми силами виконати роботи щодо знесення аварійних, сухостійних дерев на території В.Фоснянського старостинського округу. Крім того, відповідно до зазначеної в договорах форми розрахунку, підрядник за свою роботу отримує від замовника (КП «Овруч») зрізану деревину (дрова), які переходять у власність ФОП ОСОБА_8 в рахунок їх зрізки. Тобто, КП «Овруч» всю зрізану деревини за рахунок оплати передають ФОП ОСОБА_8 .

В ході досудового розслідування встановлено, що автомобільна дорога загального користування місцевого значення С061409/Овруч-Народичі/Раківщина Велика Фосня протяжністю 10,498 км. та районна автомобільна дорога загального користування місцевого значення С061431 Велика Фосня Веселівка, протяжністю 4,148 км. в грудні 2017 року передана з балансу Служби автомобільних доріг у Житомирській області до сфери управління Житомирської обласної державної адміністрації на баланс управлінню дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської облдержадміністрації.

В ході допиту в якості свідка ФОП ОСОБА_8 , встановлено, що на підставі рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради від 25.09.2018 №318, акту №4 від 24.05.2018 згідно ордеру від 01.10.2018 ним було розпочато видалення зелених насаджень.

У вказаному договорі п.1.3 форма розрахунку визначалася наступним чином: «виконавець» за свою роботу отримує від «замовника» зрізану деревину, які переходять у власність «виконавця» в рахунок їх зрізки.

В подальшому 05.11.2018 було укладено додаткову угоду до договору про проведення робіт №63 від 01.10.2018, в якому змінилася редакція договору в деякий пунктах, а саме в п.1.2 вартість робіт, вартість та обсяги зрізаної деревини визначається в акті приймання-передачі виконаних робіт, який складається після завершення виконання робіт. На період виконання робіт зрізана деревина зберігається у «виконавця» до моменту підписання сторонами Ату приймання-передачі виконаних робіт.

п.2.2 викласти в редакції: «даний договір вступає в силу з моменту його підписання і залишається чинним до 29 березня 2019 року».

В подальшому 17.12.2018 було укладено додаткову угоду до договору про проведення робіт №64 від 01.10.2018 в якому вказано, що

п.1.3 договору викласти в наступній редакції: «Оплата вартості виконаних робіт Замовником проводиться в грошовій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця».

28.12.2018 року також було укладено договори купівлі продажу №64/1, №64/2, №64/3 за яким ФОП ОСОБА_8 купував деревину дрова м`які породи тополя у КП «Овруч» Овруцької міської ради, тобто ті ж зрізані ним дерева. Були складені акти виконання робіт по договору про надання послуг з видалення зелених насаджень, в яких зазначалось, кількість зрізаної деревини, її ціна та вартість роботи по її заготівлі.

По вище вказаним договорам купівлі-продажу деревини у КП «Овруч» ФОП ОСОБА_8 було здійснено проплати на рахунок КП «Овруч», про що додані відповідні документи.

Крім того, 03.01.2019 року останнім було укладено договір про зарахування зустрічних однорідних вимог з КП «Овруч» Овруцької міської ради, в якому йшлося про залік заборгованості зарахуванням зустрічних вимог, тобто заборгованість по сплаті за мої послуги відповідно договору № 64 від 01.10.2018 зарахувати в рахунок оплати за придбану деревину в КП «Овруч».

Встановлено, що в грудні місяці 2018 виписані видаткові накладні та рахунки-фактури, в яких зазначено, що на розрахунковий рахунок № НОМЕР_2 в філії «Житомирське регіональне управління «Акціонерного товариства комерційного банку «Приватбанк» КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області (ЄДРПОУ 40569774) ФОП ОСОБА_8 перерахував грошові кошти на виконання умов договору №64/3 від 28.12.2018, 64/2 від 28.12.2018, 64/1 від 28.12.2018.

В зв`язку з проведенням досудового розслідування у даному кримінальному провадженні за обставин, що службові особи КП «Овруч» Овруцької об`єднаної територіальної громади під час проведення благоустрою адміністративної території Великофоснянського округу Овруцького району Житомирської області, незаконно зрізали дерева породи «Тополя» вздовж дороги місцевого значення та в подальшому реалізували зрізану деревину ФОП ОСОБА_8 , виникла необхідність у проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності за період з 01.10.2018 по теперішній час.

Виходячи з вищевикладеного та на підставі ст. 71 КПК України, ч.3 ст. 23, ч.1 ст.27 Закону України «Про Національну поліцію», ч.2 ст.6 «Положення про Національну поліцію» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 №877, відповідно до Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 N 346/1025/685/53 прошу Вас надати офіційну інформацію про те, в який період часу працівники Держаудитслужби в Житомирській області зможуть приступити до проведення ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774), яка знаходиться за адресою: м. Овруч, вул. Франка 5а, щодо законності здійснення господарської діяльності вказаної установи.

Під час проведення ревізії Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області необхідно дослідити наступні положення:

Чи проводилися роботи по видаленню зелених насаджень на території Овруцької міської об`єднаної територіальної громади КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) в період з 01.10.2018 по час проведення ревізії? Якщо проводилися, то згідно яких нормативних актів, який вид рубок був застосований, в який час та згідно яких лісорубних квитків (вказати прізвища, ім`я та по батькові працівників, що безпосередньо проводили лісогосподарські роботи, кількість працівників та найменування задіяної техніки, що використовувалася для проведення робіт)? Чи законно було проведено видалення зелених насаджень на території Овруцької міської об`єднаної територіальної громади згідно ордерів на видалення зелених насаджень від 01.10.2018, 24.11.2018? Якщо ні, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) їх допустив?

Який порядок проведення робіт по видаленню зелених насаджень вздовж районних автомобільних доріг загального користування місцевого значення з посиланням на відповідні нормативні документи згідно чинного законодавства України, тобто порядок проведення рубки, оцінки лісопродукції та її відпуск безпосередньо покупцю? Чи були допущенні порушення лісогосподарських робіт в період з 01.10.2018 по час проведення ревізії, якщо так, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) їх допустив?

Чи мали право КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) 28.12.2018 року укладати договори купівлі продажу №64/1, №64/2, №64/3 з ФОП ОСОБА_8 на продаж деревини дрова м`які породи тополя? Якщо ні, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) їх допустив?

Чи існує заборгованість перед КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) за реалізовану лісопродукцію? Якщо так то у кого, за який період часу, на яку суму та за який саме сортимент продукції?

Чи відповідає вимогам чинного законодавства порядок ведення бухгалтерського обліку в КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774)в частині обліку лісопродукції після проведення рубок, реалізації лісопродукції та розрахунків покупців? Якщо ні то, які вимоги порушено, хто є відповідальною особою?

Яка кількість лісопродукції, якої категорії та кому реалізовано за даними бухгалтерії підприємства та в який період? В яких документах це зафіксовано?

Яка сума коштів надійшла на рахунки підприємства у результаті реалізації лісопродукції? Від кого? Чи укладалися відповідні договори поставок лісопродукції з зазначенням специфікації лісопродукції?

Провести зустрічну перевірку з Овруцькою міською радою Житомирської області, в частині законності видачі ордерів на видалення зелених насаджень з 01.10.2018, 24.11.2018? Якщо ні, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб Овруцькою міською радою Житомирської області їх допустив?

В зв`язку із необхідним обсягом перевірки, який потрібно дослідити органу державного фінансового контролю, є достатні підстави для визначення терміну ревізії в 15 робочих днів.

Листом №06-15-15/1/3245 від 31.05.2019 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області повідомило, що має можливість приступити до проведення вищевказаної ревізії з 08.07.2019.

Слідчий у судове засідання не зявилася, подала заяву про розгляд клопотання у її відсутність.

Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку про обгрунтованість клопотання та задовольняє його.

Керуючись ст.40, ст.93 КПК України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» в редакції від 16.10.2012, Постановою Кабміну №550 від 20.04.2006 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», -

ПОСТАНОВИВ:

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774), що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Франка 5а, за період з 01.10.2018 року по час проведення перевірки, що до законності здійснення господарської діяльності вказаної установи для з`ясування наступних положень, які цікавлять слідство:

Чи проводилися роботи по видаленню зелених насаджень на території Овруцької міської об`єднаної територіальної громади КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) в період з 01.10.2018 по час проведення ревізії? Якщо проводилися, то згідно яких нормативних актів, який вид рубок був застосований, в який час та згідно яких лісорубних квитків (вказати прізвища, ім`я та по батькові працівників, що безпосередньо проводили лісогосподарські роботи, кількість працівників та найменування задіяної техніки, що використовувалася для проведення робіт)? Чи законно було проведено видалення зелених насаджень на території Овруцької міської об`єднаної територіальної громади згідно ордерів на видалення зелених насаджень від 01.10.2018, 24.11.2018? Якщо ні, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) їх допустив?

Який порядок проведення робіт по видаленню зелених насаджень вздовж районних автомобільних доріг загального користування місцевого значення з посиланням на відповідні нормативні документи згідно чинного законодавства України, тобто порядок проведення рубки, оцінки лісопродукції та її відпуск безпосередньо покупцю? Чи були допущенні порушення лісогосподарських робіт в період з 01.10.2018 по час проведення ревізії, якщо так, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) їх допустив?

Чи мали право КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) 28.12.2018 року укладати договори купівлі продажу №64/1, №64/2, №64/3 з ФОП ОСОБА_8 на продаж деревини дрова м`які породи тополя? Якщо ні, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) їх допустив?

Чи існує заборгованість перед КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774) за реалізовану лісопродукцію? Якщо так то у кого, за який період часу, на яку суму та за який саме сортимент продукції?

Чи відповідає вимогам чинного законодавства порядок ведення бухгалтерського обліку в КП «Овруч» Овруцької міської ради (код ЄДРПОУ 40569774)в частині обліку лісопродукції після проведення рубок, реалізації лісопродукції та розрахунків покупців? Якщо ні то, які вимоги порушено, хто є відповідальною особою?

Яка кількість лісопродукції, якої категорії та кому реалізовано заданими бухгалтерії підприємства та в який період? В яких документах це зафіксовано?

Яка сума коштів надійшла на рахунки підприємства у результаті реалізації лісопродукції? Від кого? Чи укладалися відповідні договори поставок лісопродукції з зазначенням специфікації лісопродукції?

Провести зустрічну перевірку з Овруцькою міською радою Житомирської області, в частині законності видачі ордерів на видалення зелених насаджень з 01.10.2018, 24.11.2018? Якщо ні, то в чому полягають порушення та хто з посадових осіб Овруцькою міською радою Житомирської області їх допустив?

Термін ревізії визначити 15 робочих днів, починаючи з 08.07.2019.

Організацію виконання ревізії доручити Управлінню північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення10.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82319643
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —296/5496/19

Ухвала від 10.06.2019

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Галасюк Р. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні