УХВАЛА
про перехід із спрощеного провадження до загального
12 червня 2019 року справа № 580/941/19
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі: судді - Трофімової Л.В., за участі секретаря - Безпалого А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу № 580/941/19
за позовом відділу охорони здоров`я виконавчого комітету Смілянської міської ради (вул. Соборна, 61, м. Сміла, Черкаська область, 20700, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 02013254) [представник позивача ОСОБА_1 - за довіреністю]
до управління Держпраці у Черкаській області (бул. Шевченка, 205, м. Черкаси, 18001, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 39881228) [представник відповідача - не прибув]
про визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафу, прийняв ухвалу.
21.03.2019 відділ охорони здоров`я виконавчого комітету Смілянської міської ради, звернувшись до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до управління Держпраці у Черкаській області, просить:
- визнати незаконною та скасувати постанову від 17.01.2019 № ЧК-1184/1555/АВ/П/ПТ/ЗБ/ІП-ФС-031 про накладення штрафу управлінням Держпраці у Черкаській області у сумі 11169, 00 грн;
- зобов`язати відповідача відшкодувати відділу охорони здоров`я виконавчого комітету Смілянської міської ради витрати із сплати судового збору через відповідні органи Державної казначейської служби України.
Ухвалою від 15.04.2019 відкрито спрощене провадження у справі, призначено судове засідання на 25.04.2019. Ухвалою від 25.04.2019 відкладено розгляд справи до 13.05.2019. Ухвалою від 13.05.2019 оголошено перерву до 12.06.2019.
03.05.2019 відповідач подав відзив, у якому просив відмовити у задоволенні позову.
У судове засідання 12.06.2019 відповідач свого представника не направив, 29.05.2019 надав до суду клопотання про розгляд справи без участі представника відповідача, проте доказів на підтвердження повноважень В.Мащенко не надано.
Представник позивача у судовому засіданні 12.06.2019 не заперечував щодо залучення у якості третіх осіб Смілянської міської ради та Смілянської міської поліклініки.
Відповідно до частини 2 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Згідно з даними листа Міністерства охорони здоров`я від 05.06.2018 №10.1-12/1523/14087 (а.с.31) видатки місцевих бюджетів на охорону здоров`я здійснюються за бюджетною програмою КПКВК 2311410 медична субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам . Законом України Про Державний бюджет на 2018 рік передбачено державну медичну субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам.
Питання матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров`я відповідно до статті 32 Закону України Про місцеве самоврядування України належить до відання органів місцевого самоврядування. Розпорядниками коштів на утримання закладів охорони здоров`я на місцевому рівні є органи місцевого самоврядування.
Судом враховано, що підставами позову визначено відсутність вини позивача у несвоєчасній виплаті заробітної плати за час відпустки та несвоєчасній виплаті всіх належних виплат під час звільнення працівників закладу охорони здоров`я у зв`язку з неналежним фінансуванням таких цілей головним розпорядником бюджетних коштів - Смілянською міською радою. Смілянська міська поліклініка є окремою юридичною особою.
Враховуючи предмет та підстави позову, суд дійшов висновку, що рішення у даній справі може вплинути на права та інтереси Смілянської міської ради та Смілянської міської поліклініки, у зв`язку з чим суд дійшов висновку про необхідність залучення до участі у справі у якості третіх осіб без самостійних вимог на предмет спору Смілянської міської ради та Смілянської міської поліклініки.
Відповідно до частини 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України під час вирішення питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Враховуючи кількість учасників спору, обсяг встановлення обставин у спірних правовідносинах і досліджуваних доказів, що свідчать про складність справи, з огляду на необхідність з`ясування позиції третіх осіб щодо спору, наявності обставин та причин несвоєчасної виплати заробітної плати за час відпустки та несвоєчасної виплати усіх належних виплат під час звільнення працівників закладу охорони здоров`я, з`ясування причинно-наслідкового зв`язку поведінки позивача у виявленому порушенні, суд дійшов висновку про необхідність здійснення переходу розгляду справи із спрощеного у загальне позовне провадження з призначенням підготовчого засідання.
Відповідно до частин 1, 2 статті 173 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що підготовку справи до судового розгляду здійснює суддя адміністративного суду, який відкрив провадження в адміністративній справі. Завданням підготовчого провадження є: остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, що належать встановленню та зібранню відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; наявність з`ясування підстав для об`єднання або роз`єднання позовних вимог, вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.
Згідно статті 179 Кодексу адміністративного судочинства України для виконання завдання підготовчого провадження у кожній судовій справі, що розглядається за правилами загального позовного провадження, проводиться підготовче засідання. Дата і час підготовчого засідання призначається судом з урахуванням обставин справи і необхідності вчинення відповідних процесуальних дій.
Згідно частини 4 статті 173 Кодексу адміністративного судочинства України підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі. У виняткових випадках для належної підготовки справи для розгляду по суті цей строк може бути продовжений не більше ніж на тридцять днів за клопотанням однієї із сторін або з ініціативи суду.
Враховуючи необхідність повідомлення залучених судом до розгляду справи третіх осіб про дату, час та місце підготовчого судового засідання, з`ясування позиції щодо можливості закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду, з огляду на час обігу поштової кореспонденції, суд дійшов висновку про наявний винятковий випадок з огляду на дотримання принципу рівності і змагальності у провадженні та про необхідність продовження строку проведення підготовчого провадження після закінчення шестидесятиденного строку на тридцять днів.
Керуючись статтями 2, 6-16, 19, 31, 160, 168, 171, 173, 179, 180, 181, 242-243, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Залучити до участі у розгляді справи № 580/941/19 у якості третіх осіб без самостійних вимог на предмет спору Смілянську міську раду (вул. Незалежності, буд. 37, м. Сміла, Черкаська область, 20700; ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 25874705) та Смілянську міську поліклініку (вул.Героїв Холодноярців, буд.82 А, м. Сміла, Черкаська область, 20701, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ 25974252).
Зобов`язати позивача - Відділ охорони здоров`я виконавчого комітету Смілянської міської ради надіслати залученим третім особам у дводенний строк з часу отримання цієї ухвали копію позовної заяви з додатками, а докази такого надіслання - невідкладно до суду.
Встановити третім особам строк тривалістю п`ять днів з дня отримання копії цієї ухвали для надіслання: суду - пояснення щодо позову та всіх письмових документів, що підтверджують заперечення проти позову (за наявності); учасникам справи - копії пояснень та доданих до них документів.
Зобов`язати третю особу - Смілянську міську поліклініку надати суду у вказаний строк письмові пояснення і обґрунтування доказами щодо обставин і причин несвоєчасної виплати заробітної плати працівникам за вересень-жовтень 2018 року та засвідчені копії документів щодо нарахувань заробітної плати у спірних правовідносинах, перерахування визначених платежів до державного бюджету і публічних фондів.
Здійснити перехід у розгляді справи № 580/941/19 за позовом Відділу охорони здоров`я виконавчого комітету Смілянської міської ради до Управління Держпраці у Черкаській області, треті особи без самостійних вимог на предмет спору: Смілянська міська рада, Смілянська міська поліклініка, про визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафу зі спрощеного у загальне позовне провадження та розпочати підготовче провадження.
Продовжити строк проведення підготовчого провадження у справі № 580/941/19 за позовом Відділу охорони здоров`я виконавчого комітету Смілянської міської ради до Управління Держпраці у Черкаській області, треті особи без самостійних вимог на предмет спору: Смілянська міська рада, Смілянська міська поліклініка, про визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафу на 30 днів з 14.06.2019.
Призначити підготовче засідання на 18.06.2019 о 13 год 15 хв , що буде проводитись одноособово суддею Трофімовою Л.В. у приміщенні Черкаського окружного адміністративного суду за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 117, із повним фіксуванням судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Роз`яснити особам, які беруть участь у справі, що вони мають права та обов`язки, визначені статтями 44, 45, 47, 131 Кодексу адміністративного судочинства України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію у справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/ .
У підготовче засідання викликати осіб, які беруть участь у справі.
Учасники справи, які не можуть з поважних причин прибути до суду, зобов`язані завчасно повідомити про це суд (частина 2 статті 131 Кодексу адміністративного судочинства України).
Ухвала не оскаржується.
Суддя Л.В. Трофімова
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2019 |
Оприлюднено | 13.06.2019 |
Номер документу | 82346257 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Л.В. Трофімова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні