Рішення
від 10.06.2019 по справі 640/3367/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

10 червня 2019 року № 640/3367/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Чудак О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту до Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

27 лютого 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту (ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту ) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, у якому просило:

- визнати бездіяльність Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків щодо невнесення інформації про видані з 01 січня 2019 року ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту документи моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків, - протиправною;

- зобов`язати Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків вчинити дії, а саме, внести інформацію про видані з 01 січня 2019 року ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту документи моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків.

На обґрунтування заявлених вимог зазначили, що підставою звернення до суду з даним позовом стало невиконання Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків обов`язку по внесенню інформації про видані товариством з 01 січня 2019 року документи моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 березня 2019 року позовну заяву ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту залишено без руху та встановлено позивачу строк для усунення її недоліків.

На виконання вимог ухвали суду позивачем подано уточнену позовну заяву.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 березня 2019 року позовну заяву ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі №640/3367/19 та призначено справу до судового розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому просив суд відмовити в задоволенні позову. Вказав, що позивачем не береться до уваги норма пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 08 січня 2003 року №3, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 лютого 2003 року за №86/7407, щодо договірних умов внесення інформації до єдиний Державний реєстр документів моряків, яка надходить від навчальних центрів, що займаються підготовкою моряків, на паперових та електронних носіях, а також вимоги частини першої та другої статті 67 Господарського кодексу України (відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів). На даний час між позивачем і відповідачем відсутні будь-які договірні відносини, а такі відносини мали місце лише до 31 грудня 2018 року. Позивач безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій відповідача щодо укладання Договору про надання послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків, та наполягає на наданні послуг на безоплатній основі без укладання господарського договору.

15 травня 2019 року позивач подав до суду заяву про відмову від подання відповіді на відзив.

Отже, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту є навчальним центром, який з 1999 року займається підготовкою і навчанням фахівців водного транспорту, а саме моряків. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 30373431.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого за кодом ЄДРПОУ позивач провадить господарську діяльність зокрема за наступними видами - КВЕД 85.32 Професійно - технічна освіта, 85.59 Інші види освіти, н. в. і. у., що також підтверджується Статутом позивача.

ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту зокрема видає свідоцтва (сертифікати) щодо успішного закінчення відповідних курсів підготовки за визначеним напрямом (документи моряків), які зазначені в Протоколі про відповідність.

У своїй діяльності ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту співпрацює з Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків на підставі Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків.

Відповідно до пункту 3.2 вказаного Положення інформація для внесення до єдиного Державного реєстру документів моряків на паперових та електронних носіях надходить від капітанів портів, які здійснюють видачу документів моряків відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку, дипломування моряків та несення вахти 1978 року, з поправками 1995 року, та навчальних центрів, що займаються підготовкою моряків, на договірних умовах за станом на 1 та 15 число кожного місяця.

На виконання вимог пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту надає Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків інформацію про видані документи моряків для внесення їх Інспекцією у єдиний Державний реєстр документів моряків.

До жовтня 2011 року ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту співпрацювало з Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків на безоплатних договірних умовах, що підтверджується Договором про надання послуг з реєстрації документів моряків від 21 жовтня 2002 року №15-цц, який автоматично пролонговувався кожного року.

З жовтня 2011 року до 31 грудня 2018 року (включно) взаємовідносини між позивачем і відповідачем були на підставі оплатного господарського Договору, предметом якого було надання Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків оплатних послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків, що підтверджується відповідними Договорами від 07 жовтня 2011 року №17/2011-НТЗ, який діяв до 31 березня 2017 року, від 01 квітня 2017 року №79/2017-НТЗ.

Вартість послуг у Договорі Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків в односторонньому порядку встановлювала та змінювала внутрішніми наказами Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків.

З 01 січня 2019 року між позивачем і відповідачем не існує договірних відносин, так як не укладено новий Договір з надання Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків , оскільки товариство вважає цей Договір таким, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, а запропоновані Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків послуги у Договорі є прямими обов`язками Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків.

Судом також встановлено, що з 01 січня 2019 року на виконання вимог пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту надає Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків інформацію про видані документи моряків для внесення їх Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків, що підтверджується копіями супровідних листів ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту від 01 лютого 2019 року вих. №12/19 Кц, від 18 лютого 2019 року вих. №25/19Кц та від 12 березня 2019 року №32/19Кц з додатками, у яких міститься інформація про видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту сертифікати (документи моряків) станом на 01, 15 лютого та 01 березня 2019 року.

Однак з 01 січня 2019 року Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків не вносить отриману від ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту інформацію у єдиний Державний реєстр документів моряків посилаючись на те, що відносини між ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту і Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків мають бути оформлені відповідним оплатним Договором з надання послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків, що підтверджується листами Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків від 08 лютого 2019 року вих. №1/2-141/02-155,135,104/19, від 22 лютого 2019 року вих. №1/2-181/02-223/19 та від 14 березня 2019 року №1/2-227/02-303/19.

У результаті таких дій Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, документи, видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту , вважаються не дійсними (не легітимними).

Не погоджуючись із бездіяльністю Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, яка виявилася у невиконанні нею обов`язку по внесенню інформації про видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту з 01 січня 2019 року документи моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Визначаючись щодо заявлених вимог по суті, суд виходить з того, що Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків, утворена згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2001 року №83.

Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків, діє на підставі Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 17 жовтня 2001 року №693, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2001 року за №928/6119.

Відповідно до вказаного Положення одним з основних завдань Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, є підтвердження кваліфікації моряків у Державних кваліфікаційних комісіях (ДКК), та підтвердження дійсності документів моряків, що засвідчують їх кваліфікацію, визначених законодавством (пункт 3.2).

Для реалізації цих завдань пунктами 4.2 та 4.3 Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків, відповідно, закріплено перелік обов`язків, які покладаються на Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків, а саме Інспекція:

- веде реєстр усіх виданих на території України документів, згаданих пунктом 3.2 цього Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків, термін чинності яких минув або був продовжений, або дія яких була призупинена, або які були анульовані чи заявлені як загублені або знищені, а також веде реєстр виданих пільгових дозволів;

- підтверджує дійсність документів, передбачених пунктом 3.2 цього Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків.

Тобто, Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків, наділена обов`язками на ведення єдиного Державного реєстру документів моряків та підтвердження дійсності документів моряків.

Єдиний же Державний реєстр документів моряків є сукупністю даних про всі видані на території України дипломи, кваліфікаційні свідоцтва та інші документи, що засвідчують кваліфікацію моряків відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку, дипломування моряків та несення вахти 1978 року, з поправками 1995 року, і що зберігаються на паперових та електронних носіях (пункт 1.1 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків).

Зазначені вище приписи Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків, узгоджуються із положеннями пунктів 2.1, 2.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків.

Так, вказаними пунктами 2.1, 2.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, визначено, що основними завданнями реєстру є: ведення обліку всіх виданих на території України дипломів, кваліфікаційних свідоцтв та інших документів, які засвідчують кваліфікацію моряків і які були видані, а також термін дії яких закінчився чи був продовжений або дія яких була призупинена, або які були анульовані чи заявлені як загублені або знищені, а також пільгових дозволів; підтвердження дійсності документів моряків.

Відповідно до пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, інформація для внесення до єдиного Державного реєстру документів моряків на паперових та електронних носіях надходить від капітанів портів, які здійснюють видачу документів моряків відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку, дипломування моряків та несення вахти 1978 року, з поправками 1995 року, та навчальних центрів, що займаються підготовкою моряків, на договірних умовах за станом на 1 та 15 число кожного місяця.

Тобто, тлумачення наведеного пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, дає суду змогу дійти висновку про те, що навчальні центри, які займаються підготовкою моряків, на договірних умовах два рази на місяць надають Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків інформацію про видані ними документи моряків для внесення цієї інформації Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків до єдиного Державного реєстру документів моряків.

Предметом вказаних відносин є надходження інформації від навчальних центрів до Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків для внесення її до єдиного Державного реєстру документів моряків.

У відзиві на позов відповідач посилається на те, що приписи пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, передбачають договірні умови внесення інформації до єдиного Державного реєстру документів моряків, які мають бути оформлені укладеним між сторонами Договором про надання Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення до єдиного Державного реєстру документів моряків.

Разом з тим, слід зазначити, що зі змісту пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, вбачається, що він дійсно містить поняття на договірних умовах , однак не конкретизує його і не передбачає укладення господарського договору між суб`єктами спірних відносин, в тому числі і оплатного.

Більше того, пункт 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, не містить поняття надання Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків послуг з реєстрації документів моряків України .

Суд звертає увагу на те, що ні Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, ні Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків, жоден інший чинний закон чи підзаконний нормативно-правовий акт України не передбачають надання Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків на підставі укладеного між суб`єктами спірних відносин оплатного Договору.

Отже, що стосується навчального центру, то Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, зобов`язує його лише надати (доставити) потрібну інформацію в Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків (пункт 3.2) та покладає на нього відповідальність за своєчасність та достовірність надання даних на паперових та електронних носіях до Реєстру (пункт 3.4).

Що стосується Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, то реєстрація документів моряків в єдиному Державному реєстрі документів моряків та підтвердження їх дійсності є обов`язками Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, відповідно до пунктів 4.2, 4.3 Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків та пунктів 2.1, 2.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків.

Відповідальність за зберігання та належне використання отриманої інформації покладається на посадову особу єдиного Державного реєстру документів моряків, призначену начальником Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків (пункт 3.5 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків).

Згідно пункту 5.1. Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, організаційне та матеріально-технічне забезпечення ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, покладається на Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків.

У зв`язку з наведеним не знайшло свого підтвердження посилання відповідача на те, що відносини між сторонами у справі обов`язково мають бути оформлені оплатним Договором з надання послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків, у якому замовником таких послуг має бути ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту , а виконавцем - Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків.

Як встановлено судом, товариством на виконання пункту 3.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, надано до Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків інформацію про всі видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту документи моряків (сертифікати) для внесення їх у єдиний Державний реєстр документів моряків. Однак з 01 січня 2019 року Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків не виконує своїх обов`язків щодо внесення такої інформації від ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту у єдиний Державний реєстр документів моряків, передбачених пунктом 4.2 Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків та пунктами 2.1, 2.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, тим самим усувається від виконання своїх обов`язків, передбачених пунктом 4.3 Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків щодо підтвердження дійсності (легітимності) таких документів ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту . У результаті такої бездіяльності Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, документи, видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту , вважаються не дійсними (не легітимними).

Викладене свідчить, що відповідачем допущено порушення, яке виявилося у невиконанні Інспекцією з питань підготовки та дипломування моряків своїх обов`язків, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.

Оскільки реєстрація документів у єдиному Державному реєстрі документів моряків та підтвердження їх дійсності є завданнями (обов`язками) Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків відповідно до пунктів 4.2, 4.3 Положення про Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків та пунктів 2.1, 2.2 Положення про ведення єдиного Державного реєстру документів моряків, то суд дійшов висновку про те, що бездіяльність Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, яка виявилася у невнесенні поданої ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту інформації про видані з 01 січня 2019 року ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту документи моряків (сертифікати), є протиправною.

Тобто, посилання відповідача на те, що позивач безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій відповідача щодо укладання Договору про надання послуг з реєстрації документів моряків України та їх внесення у єдиний Державний реєстр документів моряків та наполягає на наданні послуг на безоплатній основі без укладання господарського договору, суд оцінює критично, оскільки спонукання Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків до укладення вказаного Договору не ґрунтується на нормах чинного законодавства.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, надавши оцінку з урахуванням усіх доказів у справі в їх сукупності, враховуючи те, що позивачем доведено протиправність бездіяльності Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків щодо невнесення з 01 січня 2019 року інформації про видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту документи моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків, а відповідачем не доведено протилежного, суд вважає, що належним способом захисту порушених прав позивача буде зобов`язання Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків внести інформацію про видані ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту станом на 01, 15 лютого та 01 березня 2019 року сертифікати (документи моряків) у єдиний Державний реєстр документів моряків, зазначену у додатках до листів ТОВ Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту від 01 лютого 2019 року вих. №12/19 Кц, від 18 лютого 2019 року вих. №25/19Кц та від 12 березня 2019 року №32/19Кц.

Частиною першою, сьомою статті 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).

Оскільки даний позов сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, підлягає задоволенню повністю, а згідно наявного у справі платіжного доручення №184 від 25 лютого 2019 року позивачем за його подання сплачено судовий збір у розмірі 1921 грн, то вказана сума підлягає поверненню позивачу за рахунок відповідача.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 72-77, 139, 241-246 КАС України,

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Київський центр з підготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту задовольнити повністю.

Визнати бездіяльність Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків щодо невнесення з 01 січня 2019 року інформації про видані Товариством з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту документи моряків у єдиний Державний реєстр документів моряків, - протиправною.

Зобов`язати Інспекцію з питань підготовки та дипломування моряків внести інформацію про видані Товариством з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту станом на 01, 15 лютого та 01 березня 2019 року сертифікати (документи моряків) у єдиний Державний реєстр документів моряків, зазначену у додатках до листів Товариства з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту від 01 лютого 2019 року вих. №12/19 Кц, від 18 лютого 2019 року вих. №25/19Кц та від 12 березня 2019 року №32/19Кц.

Стягнути з Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1921 грн (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Київський центр підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців водного транспорту (місцезнаходження юридичної особи: 04080, місто Київ, вулиця Оленівська, 25; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 30373431).

Відповідач - Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків (місцезнаходження юридичної особи: 04080, місто Київ, вулиця Оленівська, 25; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 25958804 ).

Суддя О.М. Чудак

Дата ухвалення рішення10.06.2019
Оприлюднено13.06.2019
Номер документу82346672
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —640/3367/19

Постанова від 11.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 10.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 01.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 04.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 04.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 02.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 02.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 10.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 06.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні