Справа № 420/2346/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 червня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі :
головуючого судді Потоцької Н.В.
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд про стягнення суми податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за позовом Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд в якому позивач просить:
стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд (код ЄДРПОУ 33215845) суму заборгованості по орендній платі з юридичних осіб - 714506грн. 79 коп. на бюджетний рахунок - 33218812015015, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код 37914041, отримувач коштів УДКСУ у м. Чорноморську Одеської області/14060100.
Позовні вимоги обґрунтовано наступним .
Станом на 08.02.2019 року податкова заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд з орендної плати з юридичних осіб перед бюджетом становить - 743 200 грн. 69 коп.
Згідно п. 36.1. ст. 36 Податкового Кодексу України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податків обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
За результатами камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю Товариством з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд складено акт перевірки від 23.05.2018 року №11820/15- 32-12-07-33215845, на підставі якого були винесені податкові повідомлення-рішення:
№0109801207 від 24.05.2018 року у розмірі 2 307,71 грн. (штрафна санкція);
№0109821207 від 24.05.2018 року у розмірі 3 855,41 грн. (штрафна санкція).
Згідно податкової декларації з плати на землю №9010185055 від 01.02.2018 року здійснено нарахування на загальну суму - 728 371,68 грн.
Також, платнику податків була нарахована пеня на загальну суму 4527,38 грн., відповідно до п.п. 129.1.2 ст.129 Податкового кодексу України та ч.4 гл.2 розділу III Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422.
Згідно із п. п. 14.1.175. п.14.1 ст.14 ПК України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Сума податкового боргу, яка підлягає заявленню до суду складає - 739 062,18 грн., оскільки відсутні підтверджуючі документів за штрафними санкціями відповідно до ст.126 Податкового кодексу України по орендній платі з юридичних осіб (податкове повідомлення-рішення №0194081207 від 19.09.2018 року на суму 4 138,51 грн.).
У разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.1. ст. 59 Податкового Кодексу України).
Податковим органом винесено вимогу форми Ю № 9066-17 від 26.01.2018 року, яку було направлено відповідачу рекомендованим листом
Відповідно до п. п. 20.1.34, п. 20.1. ст. 20 Податкового Кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, що і було зроблено Головним управлінням ДФС в Одеській області, оскільки відповідач порушив встановлені норми щодо оподаткування.
Процесуальні дії.
Ухвалою суду від 22.04.2019 року відкрито провадження по справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Відповідно ст.162 КАС України відповідачу встановлено п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження для подання відзиву на позовну заяву.
Копію ухвали про відкриття провадження по справі отримано представником відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд 02.05.2019 року, відповідно до повідомлення про вручення поштового відправлення за трек-номером ОДЕСА ЦОКК 6530005320497.
16.05.2019 року за вх. №17568/19 представником відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд Бочевар М.П. (згідно Ордеру серії ОД №390779 від 15.05.2019 року) надано відзив на адміністративний позов, в обґрунтування якого відповідач зазначив, що частково не погоджується з вимогами Головного управління ДФС в Одеській області, оскільки податковий борг позивачем визначено у сумі 739062 грн. 18 коп., а 24.04.2019 року Товариством з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд сплачено на рахунок УДКСУ у м. Чорноморськ Одеської області 50000 грн. 00 коп. у рахунок орендної плати за землю, у зв`язку із чим представник відповідача просить задовольнити позовні вимоги частково.
20.05.2019 року представником позивача через канцелярію суду за вх. №17988/19 надано заяву про уточнення позовних вимог, яку обґрунтовано наступним.
Станом на 17.05.2019 року податкова заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд з орендної плати з юридичних осіб перед бюджетом становить - 986627 грн. 04 коп.
Згідно податкової декларації з плати на землю №9010185055 від 01.02.2018 року здійснено нарахування на загальну суму - 728 371,68 грн. (основний платіж), 24.04.2019 року відповідачем сплачено 50000,00 грн., відповідно сума заборгованості складає 678371,68 грн.
З урахуванням проведених камеральних перевірок податкової звітності з плати за землю Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд 17.09.2018 року та 20.12.2018 року, винесені податкові повідомлення-рішення, якими відповідачу нараховані штрафні санкції: №0194081207 від 19.09.2018 року у розмірі 4 138,51 грн. (штрафна санкція); №0056365306 від 21.12.2018 року у розмірі 9 710,81 грн. (штрафна санкція); №0056345306 від 21.12.2018 року у розмірі 5 289,19 грн. (штрафна санкція).
Крім того, здійснено нарахування пені на загальну суму 10833,48 грн.
Загальна сума податкового боргу, що підлягає стягненню з Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд , складає 714506,79 грн.
Уточнена позовна заява отримана представником відповідача 23.05.2019 року згідно інформації про відправлення з офіційного сайту УКПОШТИ за трек-номером 6504409128793.
Відповідно до ст. 162 КАС України Товариство з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд не скористалось правом подачі відзиву на уточнену позовну заяву, станом на 14.06.2019 року відзиву на уточнену позовну заяву або додаткових письмових доказів суду не надано.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ.
Товариство з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд (ТОВ Облкомунбуд - далі), код ЄДРПОУ 33215845 є юридичною особою, проведено державну реєстрацію від 15.10.2004 року за №15561020000001985, здійснює наступні види діяльності (за КВЕД): 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 47.30 Роздрібна торгівля пальним; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 41.10 Організація будівництва будівель (основний); 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.11 Будівництво доріг і автострад відповідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а/с.39-44).
Відповідно ідентифікаційних даних платника податків об`єктом оподаткування, який експлуатується ТОВ Облкомунбуд є земельна ділянка (ідентифікатор об`єкта оподаткування 58000001), що знаходиться за адресою: 68600, Україна, Одеська область , м . Ізмаїл, вул . Рєпіна , буд. 14 , дата взяття на облік - 10.04.2013 року (а/с. 48).
26.01.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області сформована податкова вимога форми Ю за №9066-17 згідно якої основна сума податкового боргу складає 19807,77 грн.
Станом на 08.02.2019 року сума податкового боргу, яка підлягає заявленню до суду складає 739062,18 грн., із них: 728371,68 грн. - податкові зобов`язання, 6163,12 грн. - штрафні санкції та 4527,12 - пеня (а/с.12-14).
23.05.2018 року за результатами камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) Головним управлінням ДФС в Одеській області складено Акт №11820/15-32-12-07-33215845, яким встановлено, що платник порушує терміни сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання з плати за землю протягом строків, визначених п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року, п.287.3 ст. 287 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).
Примірник Акта перевірки отримано представником ТОВ Облкомунбуд А.В. Бездітним, відповідно до його особистого підпису (а/с. 31-32).
24.05.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області складено податкове повідомлення-рішення форми Ш №0109821207 за яким відповідача зобов`язано сплатити штраф (за платежем - орендна плата з юридичних осіб, 18010600) у розмірі 10% від основного грошового зобов`язання у розмірі 38554,10 грн., а саме 3855,41 грн. (а/с. 33).
24.05.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області складено податкове повідомлення-рішення форми Ш №0109801207 за яким відповідача зобов`язано сплатити штраф (за платежем - орендна плата з юридичних осіб, 18010600) у розмірі 20% від основного грошового зобов`язання у розмірі 11538,55 грн., а саме 2307, 71 грн. (а/с. 34-35).
17.09.2018 року за результатами камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) Головним управлінням ДФС в Одеській області складено Акт №27130/15-32-12-07-33215845, яким встановлено, що платник порушує терміни сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання з плати за землю протягом строків, визначених п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року, п.287.3 ст. 287 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).
19.09.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області складено податкове повідомлення-рішення форми Ш №0194081207 за яким відповідача зобов`язано сплатити штраф (за платежем - орендна плата з юридичних осіб, 18010600) у розмірі 20% від основного грошового зобов`язання у розмірі 20692,55 грн., а саме 4138,51 грн.
20.12.2018 року за результатами камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) Головним управлінням ДФС в Одеській області складено Акт №0755/15-32-53-06-33215845, яким встановлено, що платник порушує терміни сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання з плати за землю протягом строків, визначених п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року, п.287.3 ст. 287 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).
21.12.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області складено податкове повідомлення-рішення форми Ш №0056365306 за яким відповідача зобов`язано сплатити штраф (за платежем - орендна плата з юридичних осіб, 18010600) у розмірі 20% від основного грошового зобов`язання у розмірі 48554,05 грн., а саме 9710,81 грн.
21.12.2018 року Головним управлінням ДФС в Одеській області складено податкове повідомлення-рішення форми Ш №0056345306 за яким відповідача зобов`язано сплатити штраф (за платежем - орендна плата з юридичних осіб, 18010600) у розмірі 20% від основного грошового зобов`язання у розмірі 26445,95 грн., а саме 5289,19 грн.
24.04.2019 року ТОВ Облкомунбуд сплачено 50000,00 грн. (орендна плата за землю) на рахунок УДКСУ у м. Чорноморськ Одеської області відповідно до платіжного доручення №29.
РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ.
Стаття 19 Конституції України в першому реченні закріплює автономію особистості в її різноманітній життєдіяльності, а у другому реченні містить її королларій, передбачаючи, що держава не може виходити за межі повноважень, що передбачені Конституцією та законами України.
У Науковому висновку щодо меж дискреційного повноваження суб`єкта владних повноважень та судового контролю за його реалізацією , опублікованому на офіційному сайті Верховного Суду, зазначено, що дискреційне повноваження може полягати у виборі діяти, чи без діяти, а якщо діяти, то у виборі варіанту рішення чи дії серед варіантів, що прямо або опосередковано закріплені у законі .
Суд перевіряє дії відповідача на відповідність вимогам ч.2-3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАСУ).
Відповідно до ст. 6 Конвенції Кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення .
Конституція України (в редакції станом на 30.09.2016 року) містить статтю 124 …Юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи. , яка визначає можливість судового захисту за наявності юридичного спору.
Юридичний спір - це юридичний конфлікт між учасниками правовідносин, у якому кожен з учасників правовідносин захищає свої суб`єктивні права. Правові спори виникають внаслідок порушення суб`єктивних прав у результаті протиправних дій, а також у разі невизнання або оспорювання суб`єктивних прав.
З матеріалів позову вбачається, що юридичний спір виник в результаті несплати ТОВ Облкомунбуд самостійно визначених грошових зобов`язань з плати за землю та як результат формування Головним управління ДФС в Одеській області податкового боргу, нарахування штрафних санкцій та пені.
Згідно з вимогами ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (пп. 16.1.4., 16.1 ст.16 Податкового кодексу України).
Податковим обов`язком визнається обов`язок платника податків обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору й порядку і строки, визначені цим Кодексом, крім того п. 36.5. ст. 36 Податкового кодексу України встановлено, що за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку відповідальність несе платник податків, крім випадків визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи (пункт 36.1. ст. 36 Податкового Кодексу України).
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (п.287.1. ст.287 Податкового кодексу України).
Пунктом 270.1. ст. 270 Податкового Кодексу України передбачено, що об`єктами оподаткування є:
270.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;
270.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Так, з картки ідентифікаційних даних платника податків ТОВ Облкомунбуд вбачається, що об`єктом оподаткування відповідача є земельна ділянка (дата взяття на облік 10.04.2013).
Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі (п. 286.2. ст. 286 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 287.3. ст.287 Податкового кодексу України, податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Згідно податкової декларації ТОВ Облкомунбуд за 2018 рік №9010185055 річна сума орендної плати складає 932310,85 грн. (а/с. 36-38).
Відповідно до п.п. 14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п. 59.1. ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Станом на 26.01.2018 року податковим органом сформована податкова вимога форми Ю за №9066-17, за якою основна сума боргу складає 19807,77 грн.
Згідно п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
У зв`язку з несплатою боргу ТОВ Облкомунбуд станом на 08.02.2019 року загальна сума податкового боргу складає 739062,18 грн.(з них 728371,68 грн. - основне зобов`язання - 6163,12 грн. - штрафні санкції).
Також, відповідно до п.п. 129.1.2 ст.129 Податкового кодексу України та ч.4 гл.2 розділу ІII Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422 відповідачу нарахована пеня на загальну суму 4527,38 грн.
Пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (п. 14.1.162. Податкового кодексу України).
При проведенні камеральних перевірок 17.09.2018 року та 20.12.2018 року відповідачу за несплату орендної плати нараховані штрафні санкції: 4138,51 грн., 9710,81 грн., 5289,19 грн. та пеня на загальну суму 10833,48 грн.
При розрахунку остаточної суми податкового боргу відповідача, податковим органом врахована часткова сплата 50000,00 грн. (орендна плата за землю).
А тому, загальна сума податкового боргу складає 714506,79 грн.
Суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду (ч. 5 ст. 242 КАС України).
Правова позиція висловлена у Постанові Верховного Суду від 13.02.2018 року у справі №826/18379/14 (провадження №К/9901/8600/18) щодо стягнення податкової заборгованості:
З огляду на зміст наведеної норми процесуального права та з урахуванням того, що вимогою заявленого позову є стягнення податкового боргу, предметом доказування у даній справі є обставини, які свідчать про наявність підстав, з якими закон пов`язує можливість стягнення податкової заборгованості в судовому порядку: встановлення факту її сплати в добровільному порядку або встановлення відсутності такого факту; перевірка вжиття контролюючим органом заходів щодо стягнення податкового боргу на підставі та в черговості, встановлених Податковим кодексом України, тощо .
Відповідно до п. п. 20.1.34. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Пунктом 102.4. ст. 10 Податкового кодексу України передбачено, у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року установлено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.
Рішенням Європейського суду з прав людини від 19 квітня 1993 року у справі Краска проти Швейцарії встановлено: Ефективність справедливого розгляду досягається тоді, коли сторони процесу мають право представити перед судом ті аргументи, які вони вважають важливими для справи. При цьому такі аргументи мають бути почуті , тобто ретельно розглянуті судом. Іншими словами, суд має обов`язок провести ретельний розгляд подань, аргументів та доказів, поданих сторонами .
Тобто, із зазначеного вбачається, що надані позивачем та наявні в матеріалах справи докази, повністю підтверджують наявність податкового боргу, який станом на 14.06.2019 року не сплачений відповідачем.
Окрім того, ТОВ Облкомунбуд визнає наявність боргу, з урахуванням сплати його частини - 50000,00 грн., що зазначено у відзиві на адміністративний позов.
Відтак, з огляду на викладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог щодо стягнення податкового боргу.
Згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії ).
Згідно зі ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Керуючись ст. ст. 12, 139, 242, 246, 250, 251, 255, 295, 297 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд про стягнення суми податкового боргу - задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд (код ЄДРПОУ 33215845) суму заборгованості по орендній платі з юридичних осіб - 714506грн. 79 коп. на бюджетний рахунок - 33218812015015, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код 37914041, отримувач коштів УДКСУ у м. Чорноморську Одеської області/14060100.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Пунктом 15.5 розділу VII Перехідні положення КАС України від 03 жовтня 2017 року визначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи зберігаються порядок подачі апеляційних скарг та направлення їх до суду апеляційної інстанції, встановлені Кодексом адміністративного судочинства України від 06 липня 2005 року.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Головне управління ДФС в Одеській області код ЄДРПОУ 39398646 адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, тел./факс (048) 725-83-58, електронна пошта: od.official@sfs.gov.ua.
Товариство з обмеженою відповідальністю Облкомунбуд , ЄДРПОУ 33215845 - адреса: 68001, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Паркjва, буд. 18, кв. 82, телефон: (048) 728 93 10, електронна пошта: offise_odessal@ukr.net.
Головуючий суддя Потоцька Н.В.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2019 |
Оприлюднено | 16.06.2019 |
Номер документу | 82403162 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Потоцька Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні