Рішення
від 11.06.2019 по справі 904/1446/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.06.2019м. ДніпроСправа № 904/1446/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Хімсталь"

про стягнення 411 224 грн. 01 коп.

Суддя Манько Г.В.

За участю секретаря судового засідання Федьковської О.В.

Представники:

Від позивача: не з`явився.

Від відповідача: не з`явився.

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод Сталевих Профілів" звернулась до господарського суду Дніпропетровської області з позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "Хімсталь" суми заборгованості в розмірі 411 224 грн. 01 коп. за отриманий товар згідно договору №1403/18 від 14.03.2018р.

Позивач в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Надав клопотання про проведення засідання без його участі та про прийняте рішення повідомити у встановлений законом строк.

Відповідач в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. З заявами та клопотаннями до суду не звертався.

Розглянувши наявні матеріали справи, дослідивши надані докази, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Між товариством з обмеженою відповідальністю "Завод сталевих профілів" та товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія "Хімсталь" 14.03.18р. підписано договір поставки №1403/18 (далі Договір).

Згідно п. 1.1 Договору за цим Договором, Постачальник зобов`язаний у порядку та строки, встановлені Договором передати у власність Покупця металопродукцію (далі за текстом - Товар), а Покупець зобов`язується оплатити вартість Товару, та прийняти його відповідно до умов Договору.

Відповідно п. 1.2 Асортимент, кількість, сортамент і ціна Товару вказуються у Специфікаціях.

Поставка Товару за цим Договором здійснюється у відповідності до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс 2010 , з урахуванням особливостей встановлених цим Договором (п. 2.2 Договору).

Умовами п. 2.5 Договору прийом товару за кількістю та якістю здійснюється матеріально відповідальним представником Покупця за довіреністю на отримання товарно-матеріальних цінностей, оформленою у відповідності з вимогами діючого законодавства України.

Згідно п. 2.7 Договору факт передачі Товару засвідчується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар. Дата отримання партії Товару Покупцем вказується у підписаній Сторонами видатковій накладній. Разом з Товаром Постачальник передає Покупцю наступні документи: - рахунок- фактуру; - видаткову накладну; - сертифікат якості виробника. Податкова накладна надається в порядку, на умовах і в строки, передбачені чинним податковим законодавством України.

Загальна сума Договору складає загальну вартість поставленого Товару, яка зазначена у

всіх Рахунках, які були виставлені Постачальником для оплати Покупцю по Договору, та інших додатках до Договору (п. 3.1 Договору).

Відповідно до п. 3.2 ціна на Товар по Договору встановлюється шляхом погодження між Сторонами для кожної партії окремо.

Згідно 3.3 Договору всі розрахунки за даним Договором відбуваються виключно в національній валюті України - гривні.

Оплата Товару здійснюється Покупцем в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Фактом оплати вважається надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника (п. 3.4 Договору).

Умовами п. 3.5 Договору передбачено, що порядок розрахунків: 100% попередньої оплати Товару, якщо інше не обумовлене у Специфікації.

Товар вважається поставленим Постачальником і прийнятим Покупцем з моменту видачі видаткової накладної Покупцеві (уповноваженому представнику) згідно п.2.8. Договору, та відповідно до правил Інкотермс 2010 (п. 4.1 Договору).

Згідно п. 5.1 Договору у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов`язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.

Відповідно до п. 6.1 Договору у випадку затримки платежу за Товар Покупець сплачує Продавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний день прострочення.

До договору сторонами було укладено Специфікацію № 1 якою погоджено найменування продукції, кількість та вартість. Умови оплати: 50% попередня оплата, 50% по факту готовності товару до відвантаження.

За Договором поставки №1403/18 від 14.03.2018р., ТОВ ЗСП здійснило поставку товару Відповідачу, на загальну суму 2 154 620,68 грн. З боку Покупця (Відповідача) залишилась не оплачена сума за отриманий товар, у розмірі 304 620, 68 грн.

Виконуючи свої договірні зобов`язання, Постачальник здійснив поставку Товару Покупцю протягом обумовленого терміну, а саме: відповідно до Видаткової накладної № 102 від 29.05.2018р. та Товарно транспортної накладної № 102 від 29.05.2018р., поставлено товар на суму 320 900, 95 грн. з ПДВ. Відповідно до Видаткової накладної № 115 від 07.06.2018р.. та Товарно транспортної накладної № 115 від 07.06.2018р., поставлено товар на суму 412 586, 94 грн. з ПДВ. Відповідно до Видаткової накладної № 119 від 11.06.2018р. та Товарно транспортної накладної №119 від 11.06.2018р., поставлено товар на суму 412 586, 94 грн. з ПДВ. Відповідно до Видаткової накладної № 128 від 15.06.2018р. та Товарно транспортної накладної № 128 від 15.06.2018р., поставлено товар на суму 320 900, 95 грн. з ПДВ. Відповідно до Видаткової накладної № 160 від 05.07.2018р. та Товарно транспортної накладної № 160 від 05.07.2018р., поставлено товар на суму 320 900, 95 грн. з ПДВ. Відповідно до Видаткової накладної № 161 від 06.07.2018р. та Товарно транспортної

накладної № 161 від 06.07.2018р., поставлено товар на суму 366 743, 95 грн. з ПДВ.

Відповідачем було здійснено наступні розрахунки: 10.05.2018р. у розмірі 400 000, 00 грн. 30.05.2018р. у розмірі 350 000, 00 грн. 12.06.2018р. у розмірі 400 000, 00 грн. 15.06.2018р. у розмірі 400 000, 00 грн. 18.06.2018р. у розмірі 300 000, 00 грн.

На час розгляду справи у Відповідача існує заборгованість перед Позивачем за отриманий товар, на суму 304 620, 68 грн.

Відповідно до вимог ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов`язання повинні виконуватися належним чином та у встановлений строк у відповідності з вказівками закону, договору, одностороння відмова від виконання зобов`язань не допускається.

Відповідно до вимог ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Згідно вимог ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора повинен сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.

Позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно вимог ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача у повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 123, 129, 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Хімсталь" (49018, м. Дніпро, пров. Парусний, буд.12, кв.26, ідентифікаційний код 39454726) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Завод сталевих профілів" (03124, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. 7-А, оф.3-08, ідентифікаційний код 40903202) заборгованість 304620 грн. 68 коп., 3% річних 6660 грн., інфляційні втрати 20608 грн. 59 коп., пеню 79334 грн. 74 коп., судовий збір в сумі 6 168 грн. 36 коп.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили у відповідності до приписів ст. 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржена в порядку та строк, передбачений ст. ст. 254, 256 Господарського процесуального кодексу України .

Повне рішення складено 18.06.2019

Суддя Г.В.Манько

Дата ухвалення рішення11.06.2019
Оприлюднено19.06.2019
Номер документу82424792
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1446/19

Судовий наказ від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Рішення від 11.06.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 28.05.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 11.05.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 18.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 12.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні