Справа № 296/5642/19
1-кс/296/3033/19
УХВАЛА
Іменем України
10 червня 2019 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши в закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області майора поліції ОСОБА_3 про проведення обшуку,-
ВСТАНОВИВ:
У провадженні СУ ГУНП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019060000000013 від 15.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що в період часу з листопада 2018 року по січень 2019 року службові особи Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації за попередньою змовою з рядом суб`єктів господарської діяльності, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення неправдивих відомостей до актів виконаних робіт форми КБ-2в та КБ-3, при виконанні умов договорів, предметом яких є будівельні роботи по об`єктам будівництва амбулаторій на території Житомирської області та закупівлі легкових автомобілів для вказаних амбулаторій, заволоділи бюджетними коштами, чим спричинили державі майнової шкоди у особливо великих розмірах.
У ході досудового розслідування встановлено, що між Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації в особі директора ОСОБА_4 та ПП «Прогрес-Буд» (код ЄДРПОУ: 32805423) в особі ОСОБА_5 було укладено договір №51 від 07.11.2018, предметом якого є «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42а, у с.Борщів, Радомишльського району Житомирської області» на загальну суму 6 707 290,00 грн. і строком виконання робіт до 31.12.2018, договір № 49 від 07.11.2018, предметом якого являється «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9, у с. Ірша, Радомишльського району Житомирської області» на загальну суму 6 707 290,00 грн. і строком виконання робіт до 31.12.2018, договір № 61 від 21.11.2018, предметом якого являється «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільній, 1, у с. Нові Вороб`ї, Малинського району Житомирської області» на загальну суму 6 707 290,00 грн. і строком виконання робіт до 31.12.2018 та договір № 65 від 26.11.2018 предметом якого являється «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5а в с. Сінгурі Житомирського району Житомирської області» на загальну суму 6 200 000,00 грн. і строком виконання робіт до 30.06.2019.
Крім того, Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39932654) в особі директора ОСОБА_4 на підставі проведених публічних закупівель укладено договір підряду № 92 від 19.12.2018 з ТОВ «БК Сучасні Технологіїї» (код ЄДРПОУ 40904358) на проведення робіт, а саме: «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72-А (південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області будівництво» на загальну суму 6 741 615,00 грн. і строком виконання робіт до 31.03.2019.
В ході проведення аналізу даних договорів було установлено, що відповідно п. 10.3 договору, у разі наявності бюджетного фінансування Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату/аванс у розмірі до 30% річного обсягу фінансування. Сума авансу складає 1 737 347,10 грн., в тому числі ПДВ (20%) 289 557,85грн. Підрядник зобов`язується використати одержану попередню оплату/аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117. Термін погашення авансу до 25.12.2018, згідно календарного графіку виконання та фінансування робіт. Відповідно п. 10.5, оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт (№КБ-2в, №КБ-3). Крім того відповідно п. 18.1, строки виконання робіт (будівництва об`єкта) встановлюються Договором і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід`ємною частиною Договору є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором. Водночас п.11.3.1, підрядник зобов`язаний виконати з використанням власних ресурсів, якщо інше не встановлено умовами Договору та у встановлені строки роботи відповідно до проектної та кошторисної документації, п. 14.3 передбачено, що за порушення строків виконання робіт Підрядник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% вартості невиконаних робіт, за кожен день такого прострочення, а за прострочення виконання робіт понад тридцяти днів Підрядник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості невиконаних робіт, п. 14.4 передбачено, що несвоєчасне виконання робіт Підрядник відповідно до календарного графіку виконання робіт, крім обставин, непереборної сили (катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна) дає право Замовнику розірвати Договір в односторонньому порядку.
З урахуванням вищевикладеного, відповідно до календарного графіку виконання робіт за договорами: № 51 від 07.11.2018, № 49 від 07.11.2018 та № 61 від 21.11.2018, ПП «Прогрес-Буд» (код ЄДРПОУ: 32805423) взяло на себе зобов`язання виконати будівельні роботи строком до 31.12.2018.
Аналізом публічно доступного ресурсу https://spending.gov.ua, було установлено, що Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації на рахунки ПП «Прогрес-Буд» (код ЄДРПОУ: 32805423) та ТОВ «БК Сучасні Технологіїї» (код ЄДРПОУ 40904358), були перераховані грошові кошти:
- за договором № 51 від 07.11.2018, було перераховано аванс у розмірі 1 737 347,10 грн. та грошову суму 1 477 104,00 грн., відповідно актів виконаних робіт, підписаних 27.12.2018;
- за договором № 49 від 07.11.2018, було перераховано аванс у розмірі 1 737 347,10 грн. та грошову суму 1 286 103,60 грн., відповідно актів виконаних робіт, підписаних 27.12.2018;
- за договором № 61 від 07.11.2018, було перераховано аванс у розмірі 1 025 136,60 грн. та грошову суму 2 065 027,60 грн., відповідно актів виконаних робіт, підписаних 26.12.2018;
- за договором № 65 від 26.11.2018, було перераховано грошові кошти у розмірі 2 679 116,4 грн., відповідно актів виконаних робіт;
- за договором № 92 від 19.12.2018, було перераховано грошові кошти у розмірі 2 961 645,60 грн. відповідно актів виконаних робіт.
В ході проведення візуального огляду об`єктів будівництва, а саме: амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42а, у с. Борщів, Радомишльського району Житомирської області; амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9, у с. Ірша, Радомишльського району Житомирської області; Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільній, 1, у с. Нові Вороб`ї, Малинського району Житомирської області; Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72-А (південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області та Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5а в с. Сінгурі Житомирського району Житомирської області встановлено, що роботи взагалі не виконувалися, а будівництво навіть не розпочиналося. Вказаний факт підтверджується довідками, виданими старостами селищних рад, на території яких знаходяться об`єкти будівництва та проведеними оглядами місця події із складанням фото таблиць.
Відповідно до отриманої оперативної інформації начальник Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації ОСОБА_4 на початку 2018 року перебував на посаді директора ПП «Прогрес-Буд» (код ЄДРПОУ: 32805423), що свідчить про пов`язаність останнього з даною юридичною особою та її діяльністю.
Таким чином, посадовим особами Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, які за попередньою змовою з рядом суб`єктів господарської діяльності, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом внесення неправдивих відомостей до актів виконаних робіт форми КБ-2в та КБ-3, при виконанні умов договорів, предметом яких є будівельні роботи по об`єктам будівництва амбулаторій на території Житомирської області та закупівлі легкових автомобілів для вказаних амбулаторій, спричинено державі майнової шкоди у особливо великих розмірах
Також встановлено, що 26.12.2018 між Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної держаної адміністрації в особі директора ОСОБА_4 замовник, з однієї сторони та ТОВ «Полісся Моторс Груп» в особі директора ОСОБА_6 , - постачальник, укладено договір поставки №5 - А відповідно до якого, постачальник зобов`язується поставити замовнику товар легкові автомобілі - за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34110000-1 (службовий автотранспорт медичних працівників, що працюють у сільській місцевості) «Рено Дастер» в кількості 22 одиниці, в строк до 31.12.2018, на загальну суму 10 538 000.00 грн.
Аналізом публічно доступного ресурсу https://spending.gov.ua установлено, що 27.12.2018 Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації на рахунок ТОВ «Полісся Моторс Груп» (код ЄДРПОУ 37260006), були перераховані грошові кошти у сумі 10 538 000.00 грн. за отримані легкові автомобілі, згідно договору №5 від 26.12.2018, на підставі видаткової накладної №3666 від 26.12.2018.
Відповідно до умов договору поставки №5 -А від 26.12.2018 передача товару та його монтаж Постачальником здійснюється в строк до 31 грудня 2018 року за адресою замовника, а саме:10014, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12. Прийом-передача товару оформляється шляхом підписання Сторонами відповідних документів про прийом-передачу товару (накладна) та актом прийому-передачі робіт по улаштуванню. Разом з товаром Замовнику передаються: видаткова накладна, акт приймання-передачі транспортного засобу, сервісна книжка, керівництво по експлуатації, документи для реєстрації автомобіля в Регіональному сервісному центрі МВС. Право власності на товар переходить до Замовника з дати передачі товару Замовнику та виконання робіт по улаштуванню на умовах даного Договору.
Постановою Кабінету міністрів №1388 від 7 вересня 1998 року «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації) автомобілів… Цей Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів. Державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини).
Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними в поданих власником для реєстрації документах. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, робиться відповідна відмітка або складається акт огляду Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів..».
Відповідно до офіційної інформації, отриманої з Територіального сервісного центру 1841Регіонального сервісного центру МВС у Житомирській області №167 від 13.02.2019 встановлено, що згідно наявної бази даних «НАІС» територіального сервісного центру №1841, придбані легкові автомобілі «Рено Дастер» в кількості 22 одиниці не значаться, що свідчить про відсутність державної реєстрації придбаних за бюджетні кошти легкових автомобілів.
Вказані дії посадових осіб Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації можуть свідчити про те, що закупівля легкових автомобілів для амбулаторій, проведена з метою привласнення бюджетних коштів, а складання офіційних документів, в тому числі договору поставки, відповідального зберігання є лише маскуванням даної мети.
Окрім того, 26.12.20018 між Департаментом регіонального розвитку та вищевказаним Товариством укладено договір №2 відповідального зберігання майна 22 автомобілів марки «Рено Дастер». При цьому, відповідно до умов договору термін зберігання майна встановлено до дати повідомлення Департаментом регіонального розвитку про готовність прийняти майно, яке передане Товариству на відповідальне зберігання. Місце зберігання автомобілів за адресою: 10001, м.Житомир, проспект Незалежності, 170-А.
За таких обставин, у досудового розслідування є необхідність у виявленні та вилученні оригіналів документів щодо надання послуг, предметом яких було: «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42а, у с. Борщів, Радомишльського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9, у с. Ірша, Радомишльського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільній, 1, у с. Нові Вороб`ї, Малинського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5а в с. Сінгурі Житомирського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72-А (південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області»; «Поставки замовнику товару легкові автомобілі - за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34110000-1 (службовий автотранспорт медичних працівників, що працюють у сільській місцевості) «Рено Дастер», а саме:
- договорів генпідряду на виконання робіт, предметом яких було:«Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42а, у с. Борщів, Радомишльського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9, у с. Ірша, Радомишльського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільній, 1, у с. Нові Вороб`ї, Малинського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5а в с. Сінгурі Житомирського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72-А (південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області» та «Поставки замовнику товару легкові автомобілі - за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34110000-1 (службовий автотранспорт медичних працівників, що працюють у сільській місцевості) «Рено Дастер», з додатковими угодами (договорами);
- тендерної документації (засідань тендерного комітету); договорів підряду (субпідряду) на виконання робіт відповідно вищевказаних договорів;
- договірних цін щодо виконання робіт,
- кошторисної документації;
- календарних графіків виконання робіт по об`єктах;
- плану фінансування робіт по об`єктах;
- актів приймання виконаних робіт (форми КБ-3в, КБ-2 тощо),
- довідок про вартість виконаних робіт,
- актів скритих (прихованих) робіт;
- бухгалтерських документів щодо перерахування грошових коштів замовником підряднику відповідно до укладених договорів між сторонами;
- первинної бухгалтерської документації щодо закупівлі матеріалів для виконання робіт,
- первинних бухгалтерських документів щодо проведення розрахунків з контрагентами за закуплені матеріалів для виконання робіт,
- електронних носіїв інформації (комп`ютерна техніка, карти пам`яті, диски для лазерних систем зчитування тощо), за допомогою яких могли бути виконані вказані документи з можливістю виготовлення копії інформації яка на них міститься,
- печаток та документів щодо господарських взаємовідносин (переписки) Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації з іншими фізичним чи юридичними особами стосовно виконання робіт відповідно вищевказаних договорів,
- документів щодо технічного нагляду за вищевказаними об`єктами будівництва;
- зошитів, блокнотів, журналів та інших письмових документів і чорнових записів, які стосуються вчиненого кримінального правопорушення або можуть бути використані слідством у якості вільних зразків підписів та почерку посадових осіб Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, ПП «Прогрес-Буд», ТОВ «БК Сучасні Технологіїї» , ТОВ «Полісся Моторс Груп» тощо;
- грошових коштів, коштовностей, які могли бути здобуті злочинним шляхом;
- інших речей та документів, за допомогою яких встановлюються обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженню.
Більше того, без виявлення і вилучення зазначених предметів та документів неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, встановити співучасників злочину, призначити відповідні експертизи і ревізії, а від так і довести вину правопорушників.
Після вилучення, огляду та оцінки цих предметів та документів буде вирішено питання про їх подальше приєднання до кримінального провадження, оскільки вони можуть містити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Під час досудового розслідування встановлено, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення причетний начальник Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації - гр. ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 (що підтверджено довідною з обласного адресного бюро), а також встановлено, що вище перелічені предмети та документи можуть знаходитися за місцем проживання останнього.
Дослідивши матеріали клопотання, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.234 КПК України, слідчий суддя розглядає клопотання про обшук за участю слідчого або прокурора.
Відповідно до ч.1 ст.234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна 169162700, право власності на нерухоме майно, а саме квартиру, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровано за ОСОБА_4 .
Отже, слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що відшукуванні речі можуть знаходитися за адресою: АДРЕСА_1 , та необхідні для всебічного повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, являються доказами вчинення кримінального правопорушення, а тому наявна обґрунтована необхідність у проведенні обшуку.
Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області майору поліції ОСОБА_3 , а також слідчим визначеним у складі групи слідчих у даному кримінальному провадженні, дозвіл на проведення обшуку в житлі та іншому володінні ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в квартирі за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання і вилучення предметів та документів, які мають значення для розкриття даного кримінального правопорушення і можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, а саме оригіналів документів щодо надання послуг, предметом яких було: «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42а, у с. Борщів, Радомишльського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9, у с. Ірша, Радомишльського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільній, 1, у с. Нові Вороб`ї, Малинського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5а в с. Сінгурі Житомирського району Житомирської області»; «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72-А (південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області»; «Поставки замовнику товару легкові автомобілі - за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34110000-1 (службовий автотранспорт медичних працівників, що працюють у сільській місцевості) «Рено Дастер», а саме:
- договорів генпідряду на виконання робіт, предметом яких було:«Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42а, у с. Борщів, Радомишльського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Миру, 9, у с. Ірша, Радомишльського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільній, 1, у с. Нові Вороб`ї, Малинського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5а в с. Сінгурі Житомирського району Житомирської області», «Будівельні роботи по об`єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с. Оліївка по вул. Зоряна, 72-А (південний схід с. Сонячне) Житомирського району Житомирської області`та «Поставки замовнику товару легкові автомобілі - за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34110000-1 (службовий автотранспорт медичних працівників, що працюють у сільській місцевості) «Рено Дастер», з додатковими угодами (договорами);
- тендерної документації (засідань тендерного комітету); договорів підряду (субпідряду) на виконання робіт відповідно вищевказаних договорів;
- договірних цін щодо виконання робіт,
- кошторисної документації;
- календарних графіків виконання робіт по об`єктах;
- плану фінансування робіт по об`єктах;
- актів приймання виконаних робіт (форми КБ-3в, КБ-2 тощо),
- довідок про вартість виконаних робіт,
- актів скритих (прихованих) робіт;
- бухгалтерських документів щодо перерахування грошових коштів замовником підряднику відповідно до укладених договорів між сторонами;
- первинної бухгалтерської документації щодо закупівлі матеріалів для виконання робіт,
- первинних бухгалтерських документів щодо проведення розрахунків з контрагентами за закуплені матеріалів для виконання робіт,
- електронних носіїв інформації (комп`ютерна техніка, карти пам`яті, диски для лазерних систем зчитування тощо), за допомогою яких могли бути виконані вказані документи з можливістю виготовлення копії інформації яка на них міститься,
- печаток та документів щодо господарських взаємовідносин (переписки) Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації з іншими фізичним чи юридичними особами стосовно виконання робіт відповідно вищевказаних договорів,
- документів щодо технічного нагляду за вищевказаними об`єктами будівництва;
- зошитів, блокнотів, журналів та інших письмових документів і чорнових записів, які стосуються вчиненого кримінального правопорушення або можуть бути використані слідством у якості вільних зразків підписів та почерку посадових осіб Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, ПП «Прогрес-Буд», ТОВ «БК Сучасні Технологіїї» , ТОВ «Полісся Моторс Груп» тощо;
- грошових коштів, коштовностей, які могли бути здобуті злочинним шляхом;
- інших речей та документів, за допомогою яких встановлюються обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженню.
Строк дії цієї ухвали до 09.07.2019р.
Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Відповідно до вимог ч.3 ст.235 КПК України виготовлено дві ухвали, які позначено, як копії.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 82450200 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Маслак В. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні