Ухвала
від 18.06.2019 по справі 196/758/19
ЦАРИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 196/758/19

№ провадження 1-кс/196/357/2019

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 червня 2019 року смт. Царичанка

Слідчий суддя Царичанського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання начальника Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В :

Начальник Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, в якому просить для встановлення об`єктивних обставин у даному кримінальному провадженні надати слідчому Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 , прокурорам, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019041500000040 тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у розпорядженні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), а саме:

- оригіналів договорів підряду (виконана робіт) з додатковими угодами, договорів субпідряду, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) по реконструкції системи теплопостачання в ІНФОРМАЦІЯ_4 « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 , із змінами та додатками;

- оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт Ф КБ-2в щодо реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 ; відомості ресурсів до них; акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаних вище договорів;

- оригіналів рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- оригіналів листування між замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) з питань виконання та внесення змін до договорів;

- оригіналів дефектних актів замовника;

- оригіналів локальних кошторисів (кошториси), згідно яких замовником визначено вартість робіт;

- оригіналі робочого проекту та проектно-кошторисної документації, а також всі стадії проекту на зазначені роботи, в тому числі і ті, які пройшли зміни та коригування щодо реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 ;

- оригіналів договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації; актів прийому-передачі проектно-кошторисної документації; листів погодження вартості будівельних матеріалів; договори на виконання експертизи проектно-кошторисної документації з додатками; експертиза проектно-кошторисної документації з додатками, рішень сесій органу місцевого самоврядування щодо виділення коштів на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », рішень сесій органу місцевого самоврядування про залучення ФОП чи підприємств щодо виготовлення проектно-кошторисної документації та Робочого проекту;

- оригінал висновку комплексної державної експертизи по реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 ;

- оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт, з розрахунком одиничної вартості;

- оригіналів загальних журналів робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН; технічні умови виробника (Ту); журнал авторського нагляду; журнал технічного нагляду;

- оригіналів актів огляду прихованих робіт на всі роботи, які виконувалися на об`єкті.

- оригіналів сертифікатів відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, а також окремо технічний паспорт, сертифікат, документація щодо вводу в експлуатацію та дозволи на використання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2;

- оригіналів декларацій про початок виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;

- оригіналів дозволів на виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;

- оригіналів договорів на здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів актів приймання виконаних робіт по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів платіжних доручень по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єкту : «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів рахунків, виставлених на адресу замовника по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єкту : «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів документів конкурсної пропозиції учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 );

- оригіналів протоколів розкриття (оцінки) конкурсних пропозицій учасників, з додатками, складені по предмету закупівлі «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

На обґрунтування своїх вимог ОСОБА_3 зазначив наступне.

Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 неналежно виконали свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн. під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

За вказаним фактом 26.04.2019 Новомосковською місцевою прокуратурою внесено відомості до ЄРДР за №42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір № 194 від 14.08.2018 року на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

Згідно умов Договору передбачено, що підрядник зобов`язався у період з серпня 2018 року по 31.12.2018 року виконати відповідно до розробленого проекту роботи «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 ».

Згідно п. 2.1. Договору договірна ціна на момент підписання договору становить: 1350000,00 грн. (один мільйон триста п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 225000 грн. 00 коп. ( двісті двадцять п`ять тисяч гривень 00 коп.).

Згідно п. 3.1 Договору розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань.

Згідно п. 3.3 Договору підрядник приступає до виконання робіт після оплати авансу в розмірі 30% від суми договору, який повинен бути сплачений протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання договору.

Згідно п. 3.4 Договору з моменту підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник перераховує на рахунок підрядника попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни в межах відповідних бюджетних асигнувань 405000,00 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 67500,00 грн., а подальші розрахунки за виконані підрядником роботи здійснюються замовником поетапно, згідно виставленого рахунку.

Згідно п. 3.5. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться після виконання монтажних робіт за договором протягом 5-х банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт

Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.11.2018 в зв`язку з державною реєстрацією зміни найменування підрядника з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », до договору внесені зміни щодо найменування підрядника на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».

Невід`ємною частиною цього договору є : договірна ціна та календарний графік виконання робіт.

Згідно додатку № 1 до договору № 194 від 14.08.2019 зазначено, що вид договірної ціни: тверда, витрати підрядника на устаткування передбачені в розмірі 782570,31 грн.

Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 складання кошторису та виготовлення Робочого проекту по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 » доручено ФОП ОСОБА_7 (код НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 ).

Відповідно до Робочого проекту, а саме розрахунку вартості матеріалів та устаткування та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, витрати на устаткування, а саме на котли газові водогрійні зовнішнього використання шафного типу загальною потужністю 73 кВт із автоматикою в кількості 2 шт. передбачені в розмірі 340 880,56 грн., загальні витрати на придбання устаткування передбачені в розмірі: 733 725,00 грн.

Відповідно до Експертного звіту № 400/18ІІ від 09.07.2018 за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », складеного експертною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_4 ), встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, відомістю обсягів робіт, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на червень 2018 складає 1484957,00 грн., у тому числі: будівельні роботи- 359626,00 грн., устаткування 782570,00 грн., інші витрати 342761,00 грн.

Згідно виставленого рахунку та платіжного доручення № 1252 від 15.08.2018, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) перераховані кошти в розмірі 405000,00 грн. в якості попередньої оплати 30% по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 № 1764 та умовами укладеного договору між замовником та підрядником.

Так, згідно з п.19 цього Порядку замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику

Постановою КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 р. № 117 обмежено лише термін проведення такого авансу. Роботи із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла можуть бути проавансовані на строк не більше трьох місяців.

Відповідно до складеного Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 року, який підписаний генеральним підрядником, в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ОСОБА_6 та замовником в особі директора ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , підрядником зазначено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » придбано котли газові зовнішнього використання шафового типу потужністю 73 кВт з автоматикою на суму 409 056,67 грн.

Відповідно до наданого на адресу замовника технічного паспорту з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було встановлено, що останніми здійснено придбання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2.

Згідно отриманих даних з реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було встановлено, що останніми 29.11.2018 виписано, а 13.12.2018 зареєстровано податкову накладну № 102 на придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_5 ) наступного устаткування «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт. на загальну суму 107 987,08 грн.

Викладені факти можуть свідчити про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 неналежно виконали своїх службові обов`язків через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних кошті в розмірі близько 300 тис. грн., що завдало тяжкі наслідки державним інтересам.

На даний час з метою перевірки факту зайвого перерахування бюджетних коштів, а також проведення комплексної судової товарознавчо-економічної експертизи виникла необхідність в отримані тимчасового доступу до документів, які підтверджують законність виконання робіт, об`єми виконаних робіт, їх вартість, оплату виконаних робіт, тощо, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ).

Зазначені документи перебувають у розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_1 (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), так як ІНФОРМАЦІЯ_1 є замовником виконання робіт по реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 .

Враховуючи те, що зазначені документи можуть містити комерційну таємницю та персональнідані осіб, зазначені документи неможливо отримати іншим способом, аніж за допомогою тимчасового доступу до речей та документів.

Отримані у зв`язку з наданням тимчасового доступу оригінали документів будуть використані як докази доведення обставин кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, а також можливого вчинення інших правопорушень під час виділення та фактичного використання бюджетних коштів по реконструкції системи теплопостачання в ІНФОРМАЦІЯ_4 « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 .

Крім отримання тимчасового доступу до вказаних документів необхідне вилучення оригіналів документів зазначених у клопотанні, у зв`язку з необхідністю проведення комплексної судової товарознавчо-економічної експертизи, а також можливого призначення почеркознавчої експертизи, які неможливо буде провести без наявності в матеріалах кримінального провадження оригіналів вищевказаних документів, а також загрозою їх зміни та знищення особою у володінні якої вони знаходяться.

Зважаючи на те, що володільцем вказаних документів є ІНФОРМАЦІЯ_1 , працівники якого можуть бути причетні до кримінального правопорушення, існує реальна загроза зміни або знищення вказаних документів, у зв`язку із чим виникла необхідність у розгляді вказаного клопотання у порядку визначеному ч. 2,4 ст. 163 КПК України, тобто без залучення особи у володінні якої знаходяться вищезазначені документи.

Прокурор ІНФОРМАЦІЯ_10 в судове засідання не з`явився, надіслав суду заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує повністю та просить його задовольнити.

Вивчивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.159 ч.1 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

За змістом ч.5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

26.04.2019 року Новомосковською місцевою прокуратурою внесено відомості до ЄРДР за №42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.

Як вбачається з матеріалів клопотання, тимчасовий доступ до документів необхідний органам досудового розслідування для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме для підтвердження події вказаного кримінального правопорушення.

Оскільки необхідна інформація міститься в документах, зазначених в клопотанні, та наявні достатні підстави вважати, що вони перебувають у розпорядженні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), слідчий суддя приходить до висновку про надання слідчому Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 , прокурорам, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019041500000040, тимчасового доступу та можливості вилучити вказані в клопотанні документи.

Крім того, посилання прокурора про розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої перебувають документи, а саме ІНФОРМАЦІЯ_1 , слідчий суддя вважає обґрунтованим, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення цих документів, тому розгляд даного клопотання проводився без виклику ІНФОРМАЦІЯ_1 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164, 166 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання начальника Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,- задовольнити повністю.

Надати слідчому Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_4 , прокурорам, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42019041500000040 - ОСОБА_3 , ОСОБА_8 тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у розпорядженні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), а саме:

- оригіналів договорів підряду (виконана робіт) з додатковими угодами, договорів субпідряду, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) по реконструкції системи теплопостачання в ІНФОРМАЦІЯ_4 « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 , із змінами та додатками;

- оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт Ф КБ-2в щодо реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 ; відомості ресурсів до них; акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаних вище договорів;

- оригіналів рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ), виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- оригіналів листування між замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) з питань виконання та внесення змін до договорів;

- оригіналів дефектних актів замовника;

- оригіналів локальних кошторисів (кошториси), згідно яких замовником визначено вартість робіт;

- оригіналі робочого проекту та проектно-кошторисної документації, а також всі стадії проекту на зазначені роботи, в тому числі і ті, які пройшли зміни та коригування щодо реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 ;

- оригіналів договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації; актів прийому-передачі проектно-кошторисної документації; листів погодження вартості будівельних матеріалів; договори на виконання експертизи проектно-кошторисної документації з додатками; експертиза проектно-кошторисної документації з додатками, рішень сесій органу місцевого самоврядування щодо виділення коштів на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », рішень сесій органу місцевого самоврядування про залучення ФОП чи підприємств щодо виготовлення проектно-кошторисної документації та Робочого проекту;

- оригінал висновку комплексної державної експертизи по реконструкції системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 ;

- оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт, з розрахунком одиничної вартості;

- оригіналів загальних журналів робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН; технічні умови виробника (Ту); журнал авторського нагляду; журнал технічного нагляду;

- оригіналів актів огляду прихованих робіт на всі роботи, які виконувалися на об`єкті.

- оригіналів сертифікатів відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, а також окремо технічний паспорт, сертифікат, документація щодо вводу в експлуатацію та дозволи на використання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2;

- оригіналів декларацій про початок виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;

- оригіналів дозволів на виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;

- оригіналів договорів на здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів актів приймання виконаних робіт по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів платіжних доручень по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єкту : «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів рахунків, виставлених на адресу замовника по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єкту : «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 »;

- оригіналів документів конкурсної пропозиції учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 );

- оригіналів протоколів розкриття (оцінки) конкурсних пропозицій учасників, з додатками, складені по предмету закупівлі «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_2 ».

Зазначені документи перебувають у розпорядженні (володінні)ІНФОРМАЦІЯ_1 (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ).

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення і діє протягом одного місяця з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦаричанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення18.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82453957
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість

Судовий реєстр по справі —196/758/19

Ухвала від 22.04.2020

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Гудим О. М.

Ухвала від 22.04.2020

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Гудим О. М.

Ухвала від 07.10.2019

Кримінальне

Петриківський районний суд Дніпропетровської області

Говоруха В. О.

Ухвала від 19.09.2019

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Коваленко Н. В.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 10.07.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 19.06.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 18.06.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

Ухвала від 18.06.2019

Кримінальне

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Зубій А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні