Рішення
від 21.05.2019 по справі 280/546/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

21 травня 2019 року Справа № 280/546/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Лазаренка М.С.,

за участю секретаря судового засідання Дєткова Р.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС (69050, м. Запоріжжя, вул..Радгоспна, буд. 57-Б, код ЄДРПОУ 03330301)

до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146)

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення,

ВСТАНОВИВ:

07 лютого 2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС (далі - позивач) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0014351406 від 13.09.2018 про нарахування суми грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 175450,00 грн.

Ухвалою суду від 08.02.2019 відкрито провадження у справі, призначено підготовче судове засідання на 05.03.2019.

Ухвалою суду від 05.03.2019 року підготовче судове засідання відкладено на 23.04.2019.

Ухвалою суду від 23.04.2019 закрито підготовче провадження, призначено справу до розгляду по суті на 21.05.2019.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Головним управлінням Державної фіскальної служби у Запорізькій області було прийнято податкове повідомлення-рішення №0014351406 від 13.09.2018 на підставі Акту №415/08-01-14-0903330301 від 18.07.2018, яким позивачу нараховано суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 175450,00 грн.. У вищевказаному акті зроблено висновок про те, що ТОВ СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС занижено податок на податок на прибуток на суму 175 450 грн., в тому числі по періодам: за 2015 рік на загальну суму 175 450 грн. Відповідачем зроблено висновок про нереальність господарських взаємовідносин позивача з ТОВ Іновест Буд , ТОВ Партнер Буд Гарант , ТОВ Кастром Груп , ТОВ Жерман Плюс , але ТОВ СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС вважає даний висновок хибним, оскільки ГУДФС у Запорізькій області не проводилась перевірка вищезазначених підприємств, висновки, зроблені в акті перевірки ґрунтуються лише на узагальнені податкової інформації за звітні періоди декларування, висновок про відсутність активів та неможливість здійснення господарської діяльності не можна зробити на підставі інформації з податкової справи та баз даних контролюючого органу у зв`язку з тим, що чинним законодавством України надано суб`єктам господарювання право мати складські приміщення, транспортні засоби, устаткування у тому числі на підставах відмінних від права власності, що не створює обов`язку для суб`єкта господарювання подавати таку інформацію до контролюючого органу не інакше, як на його відповідний запит. Вважає, що позивачем подано первинну бухгалтерську та податкову документацію на підтвердження реальності господарських операцій з ТОВ Іновест Буд , ТОВ Партнер Буд Гарант , ТОВ Кастром Груп , ТОВ Жерман Плюс Крім того, тільки факт наявності вироків щодо посадових осіб контрагентів не є беззаперечним підтвердженням факту порушень податкового законодавства. Виходячи з наведеного, просив визнати протиправним та скасувати оскаржуване податкове повідомлення-рішення.

Відповідач не погоджується з доводами адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС , вважає їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав. Перевіркою підприємства позивача встановлено порушення: п.п.134.1.1, п.134.1 ст.134, п.135.5 ст.135, з врахуванням п.44.1, п.44.2 ст.44 ПКУ, в результаті чого занижено податок на прибуток, що перевірявся, на загальну суму 175 450 грн., (за 2015 р.). За результатами перевірки контролюючим органом винесено Акт №415/08-01-14-0903330301 від 18.07.2018 та податкове повідомлення-рішення №0014351406 від 13.09.2018 на суму 175450,00 грн., яке вважає обґрунтованим та законним. Також позивачем не підтверджено господарські операції з його контрагентами: ТОВ Іновест Буд , ТОВ Партнер Буд Гарант , ТОВ Кастром Груп , ТОВ Жерман Плюс , дані відносини мають ознаки фіктивності. На запит Головного управління ДФС у Запорізькій області від 05.01.2018 року №393/10/08- 01-14-09-12, листом від 01.02.2018 року №31/8-544 Регіональним сервісним центром в Запорізькій області МВС України повідомлено, що згідно бази даних Національної автоматизованої інформаційної системи МВС України за період з 20014 року по 2017 рік за юридичною особою ТОВ Жерман Плюс , код ЄДРПОУ 39467274 - транспортні засоби не значаться. Вироком Печерського районного суду міста Києва від 06.11.2015 року по справі №757/40842/15-к (про який повідомлено листом Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 15.06.2017 року №7986/7/504-36-21-03-08): 30 жовтня 2014 року ОСОБА_1 , перебуваючи в Печерському районі м. Києва, біля станції метрополітену Печерська , що по бульвару Л. Українки, за грошову винагороду на прохання маловідомої особи на ім`я ОСОБА_2 підписав протокол №1 Загальних зборів учасників ТОВ Жерман Плюс (код ЄДРПОУ 39467274) від 30 жовтня 2014 року щодо створення товариства, затвердження розміру статутного капіталу на загальну суму 489 000.00 грн. 100 % якого належить ОСОБА_1 , обрання директором товариства себе, з метою створення фіктивного суб`єкта підприємництва - ТОВ Жерман Плюс (код ЄДРПОУ 39467274). 30 жовтня 2015 року між прокурором прокуратури Печерського району м. Києва Безкоровайним Б. В., якому надані права процесуального керівника у кримінальному провадженні, та підозрюваним ОСОБА_1 , за участю захисника Трохимця І. А. - адвоката Долича О. В. укладено угоду про визнання винуватості у відповідності до ст. ст. 468. 469,472 КПК України. Вироком Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 20.02.2017 року по справі №335/13457/16-к 1-кп/335/152/2017 (про який повідомлено Оперативним управлінням Головного управління ДФС у Запорізькій обл. службовим листом від 27.09.2017 року №236/21-03) ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Горлівка Донецької обл., зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 , визнано винним у вчиненні злочинів, передбачених ч.З ст.27 ч.2 ст.205. Вироком Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 20.02.2017 року по справі №335/13457/16-к 1 -кп/335/152/2017 (про який повідомлено Оперативним управлінням Головного управління ДФС у Запорізькій обл. службовим листом від 27.09.2017 року №236/21-03) ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Горлівка Донецької обл., зареєстрований за адресою АДРЕСА_2 , визнано винним у вчиненні злочинів, передбачених ч.З ст.27 ч.2 ст.205. На підставі вищезазначеного, просить у задоволенні позову відмовити.

Сторони під час розгляду справи у судовому засіданні повідомили, що ними надано всі необхідні документи для вирішення спору по суті.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

ТОВ СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС (код ЄДРПОУ 39424754) є юридичною особою, яка зареєстрована 26.05.1997, про що свідчить виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

На підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп. 75.1.2 п.75.1 ст.75, п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС з питань з питань встановлення своєчасності, достовірності , повноти нарахування та сплати податку на прибуток при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з контрагентами ТОВ "ІНОВЕСТ БУД" (код ЄДРПОУ 39138202), ТОВ "ФОРТІ ГРУП" (код ЄДРПОУ 39472111), ТОВ "ПАРТНЕР БУД ГАРАНТ" (код ЄДРПОУ 39454071), ТОВ Каcтром Груп (код ЄДРПОУ 39446390), ТОВ Жерман Плюс (код ЄДРПОУ 39467274) за 2105 рік, за результатами якої складено відповідний Акт №415/08-01-14-09/03330301 від 18.07.2018.

Перевіркою встановлено порушення ТОВ СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС п.п.134.1.1, п.134.1 ст.134, п.135.5 ст.135, з врахуванням п.44.1, п.44.2 ст.44 ПКУ, в результаті чого занижено податок на прибуток, що перевірявся, на загальну суму 175 450 грн. (за 2015 р.).

Тобто, відповідач вважає, що позивачем безпідставно занижено суму податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету за перевіряємий період на суму 175 450 грн., оскільки господарські операції за договорами, укладеними між позивачем та його контрагентами не мали реального характеру.

13 вересня 2018 року податковим органом прийнято податкове повідомлення-рішення №0014351406, яким збільшено грошове зобов`язання з податку на прибуток на суму 175450 грн. 00 коп.

Не погоджуючись із вказаним податковим повідомленням-рішенням позивач звернувся до суду з даним позовом.

Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 року N 996-XIV (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Таким чином, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

Враховуючи викладене, для підтвердження даних податкового обліку необхідно брати до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 року N 996-XIV господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.

Отже, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

В той же час, необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, витрати для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Водночас за відсутності факту придбання товарів чи послуг або в разі якщо придбані товари чи послуги не призначені для використання у господарській діяльності платника податку відповідні суми не можуть включатися до складу витрат для цілей оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість навіть за наявності формально складених, але недостовірних документів або сплати грошових коштів.

Дослідженням господарсько-фінансових правовідносин позивача, оподаткування яких становить предмет спору у справі, судом з`ясовано наступне.

10.04.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт№82.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик виконані за здані Замовнику в установлені строки будівельні роботи по монтажу верхнього шару кровель із металочерепиці на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок №12 . а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 220000,0 гри. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

1) Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3, КБ-2в:

-від 29.05.2015р. на загальну суму 59229.79 грн. з актами передачі та про витрату давальницьких матеріалів;

- від 19.06.2015р. на загальну суму 59135.14 грн. з актами передачі та про витрату давальницьких матеріалів;

- від 09.07.2015р. на загальну суму 53937.28 грн. з актами передачі та про витрату давальницьких матеріалів;

- від 31.07.2015р. на загальну суму 167532.12 грн. з актами передачі та про витрату давальницьких матеріалів.

2) Платіжні доручення на оплату згідно договору №82 від 10.04.2015р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП :

№270 від 03.06.2015 р. - 59229.79 грн..

№315 від 16.06.2015 р. - 45000.00 грн..

№379 від 09.07.2015 р. - 14135.14 грн..

№383 від 09.07.2015 р. - 53937.28 грн..

№488 від 04.08.2015 р. - 167532.12 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №79 від 17.03.2015р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв па виконання робіт з монтажу верхнього шару покрівлі з металочерепиці на об`єкті: Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житловий будинок №12 з додатковими угодами №1 від 01.07.2015р.. №2 від 03.11.2015р.,

- лист вих. №47д від 17.03.2015р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору;

- акти КБЗ, КБ-2в між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал-резерв :

за 05.2015 р. на загальну суму 60595.74 грн.

за 06.2015 р. на загальну суму 66458.11 грн.

за 07.2015 р. на 55226.59 грн. та 172872.07 грн.

30.04.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №83.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик викопати та здати Замовнику в установлені строки будівельні роботи з пробивання отворів на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок №10 . а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 100000.0 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3, КБ-2в;

- від 29.05.2015р. на загальну суму 48206.06грн. з актами передачі та про витрату давальницьких матеріалів;

- від 09.07.2015р. на загальну суму 16163.62грн. та 31331,22грн. з актами передачі та про витрату давальницьких матеріалів;

- Платіжні доручення на оплату згідно договору №83 від 30.04.2015р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП ":

№271 від 03.06.2015р. -48204.06 гри..

№ 381 від 09.07.2015р. - 31331.22 грн..

№382 від 09.07.2015р. - 16163.62 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів: - Договір підряду №80 від 29.04.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв на виконання робіт з пробивання отворів на об`єкті: Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житловий будинок №10 - лист вих. №92д від 29.04.2015р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору; Акт КБЗ. КБ-2в між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал-резерв : за 05.2015 р. на загальну суму 48763.20 грн., за 07.2015 р. на 16595.45грн. та 32167.70 грн.

08.06.2015 між ГОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №85.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик виконати та здати Замовнику в установлені строки будівельні роботи з виготовлення, монтажу та грунтування м/конструкцій огорож балконів, лоджій та входів в техпідпілля на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок №10, 12 ,а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 64000,0 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 27.07.2015 р. на загальну суму 63814.80 гри.;

- Акти передачі та витрати давальницьких матеріалів за 07.2015 р.;

- Платіжні доручення на оплату згідно договору №85 від 08.06.2015р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП :

№301 від 1 1.06.2015р. - 20000.00 грн..

№451 від 28.07.2015р. - 43814.80 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №86 від 04.06.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв па виконання робіт з виготовлення, монтажу та грунтуванню м/конструкцій огорож балконів, лоджій та входів в техпідпілля на об`єкті: Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житловий будинок №10.12 з додатковими угодами №1 від 08.06.2015 р.. №2 від 12.11.2015р.;

- лист вих.№123д від 04.06.2015р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору;

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 24.07.2015 р. на загальну суму 72899.83 грн.

08.06.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №86.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик викопати та здати Замовнику в установлені строки будівельні роботи з влаштування чорнової підлоги на перших поверхах житлових будинків в осях А-Б 22-2 на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок №10, 12,. а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 42000,0 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 09.07.2015 р. на суму 19254.71 грн. та 21783.63 грн.;

- Акт передачі та витрати давальницьких матеріалів за 07.2015 р.:

- Платіжні доручення на оплату згідно договору №86 від 08.06.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП :

№324 від 18.06.2015 р. - 20000.00 грн..

№380 від 09.07.2015 р. - 21038.34 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №85 від 19.05.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв на виконання робіт з влаштування чорнової підлоги на перших поверхах житлових будинків осях А-В 22-2 на об`єкті : Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житловий будинок №10.12 ;

- листа з вих. № 107д від 19.05.2015р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в:

від 02.07.2015 р. на загальну суму 22295.17 грн..

від 07.07.2015р. на загальну суму 19706.71 грн.

19.06.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №87/1.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик виконати та здати Замовнику в установлені строки будівельні додаткові роботи з влаштування на об`єкті Багатофункціональний громадський комплекс з об`єктами спорту, відпочинку та розваг, розташований за адресою Україна, м. Запоріжжя, вул. Немировича - Данченка, 64 , а замовник зобов`язується прийняти га оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 55041.64 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 31.07.2015р. на суму 55041.64 гри.;

- Акти передачі та витрати давальницьких матеріалів за 07.2015р.:

- Платіжне доручення па оплату по договору №87/1 від 19.06.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП №490 від 04.08.2015 р.- 55041.64 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Інвестиційна рада відповідно до наступних документів:

- Договір генерального будівельною підряду №3107/13 від 31.07.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Інвестиційна рада на виконання робіт на об`єкті: Багатофункціональний громадський комплекс з об`єктами спорту, відпочинку та розваг, розташований за адресою: Україна. м.Запоріжжя. вул.Немировича-Данченка ,64 ;

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 31.07.2015 р. на загальну суму 93047.21 грн.

23.06.2015 між ТО В Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт№88.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик виконати та здати Замовнику в установлені строки земляні роботи для влаштування гідроізоляції стін підвалів ж/д №12 та водовідведення біля ж/д №10.12 на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вуд. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок №10. 12 , а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 19311,60 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами па підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 09.07.2015 р. на суму 19311.60 грн.:

- Платіжне доручення на оплату по договору №88 від 25.06.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП №384 від 09.07.2015 р. - 1931.60 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №89 від 23.06.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв па виконання земляних робіт для влаштування гідроізоляції стін підвалів ж/б №12 та водовідведення біля ж/б №10.12 на об`єкті : Малоповерхова житлова забудова по вул.Медичній в м.Запоріжжі. Житловий будинок №10,12 ;

- лист з вих.№142д від 23.06.2015 р.;

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 08.07.2015 р. на загальну суму 19629.60 грн.

15.07.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №90.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик, в установлений договором строк, відповідно до проектної документації виконати роботи з будівництва пташника №1 комплексу №2.4 з вирощування птиці ПрАТ Оріль-Лідер відповідно до схеми розташування об`єктів будівництва, а замовник зобов`язується забезпечити своєчасне фінансування робіт, безперешкодний доступ на майданчик будівництва, прийняти закінчені роботи та оплатити їх.

Вартість робіт, що є предметом цього договору, узгоджена сторонами та зазначена у договірній ціні та складає орієнтовно: роботи з будівництва пташників - 169785,0 за будівництво одного пташника з жижезбірником, трубопроводом виробничої та побутової каналізації та доріжкою до прибудови.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені насту пні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3, КБ-2в від 03.08.2015 р. на суму 100000,00 грн.;

- Відомості ресурсів поставки замовника, актів передачі та витрати давальницьких матеріалів за 08.2015 р.;

Платіжне доручення на оплату по договору №90 від 15.07.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП №418 від 17.07.2015р.- 100000.00 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ВП Оріль-Лідер ПАТ Миронівський Хлібопродукт відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №463 від 15.06.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ВП Оріль-Лідер ПАТ Миронівський Хлібопродукт , додаткової угоди №1 від 14.07.2015р.. додаткової угоди №2 від 30.09.2015 р.;

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3, КБ-2 в за 08.2015 на загальну суму 170342.74 грн.

26.06.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №88/1.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик виконані та здати Замовнику в установлені строки будівельні додаткові роботи з улаштування покрівлі руберойдом в 2 шари за адресою 24321 Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Хлібозаводська. 2, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 116447.20 гри. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 31.07.2015 р. на загальну суму 116447.20 грн.;

- Платіжне доручення на оплату по договору №88/1 від 26.06.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУ11 №489 від 04.08.2015 р. - 116447.20 грн.

- Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ДГ1 Ензим відповідно до наступних документів;

- Договір підряду №81 від 07.05.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ДП Ензим на виконання робіт з улаштування покрівлі руберойдом в 2 шари за адресою: 24321. Вінницька обл.. м. Ладижин. вул.Хлібозаводська.2. додаткової угоди №1 від 07.08.2015 р.;

- Акт КБ 3, КБ-2в між ТОВ Спецрембудсервіс та ДП Ензим за 07.2015 р. на загальну суму 288861.85 грн.

17.07.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №92.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик викопати та здати Замовнику в установлені строки роботи з глибокопроникаючої гідроізоляції стін на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок № 12 . а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 7336,26 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3, КБ-2в від 27.07.2015 р. на загальну суму 7336.26 грн.:

- Акти передачі та ви грати давальницьких матеріалів за 07.2015 р.;

- Платіжне доручення на оплату по договору №92 від 17.07.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ Г РУП №453 від 28.07.2015 р. - 7336.26 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №90 від 17.07.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв на виконання робіт з глибокопроникаючої гідроізоляції стін на об`єкті : Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житловий будинок №12 ;

- лист вих. №170д від 17.07.2015 р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору;

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 23.07.2015 р. на загальну суму 7563.17 грн.

15.07.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №91.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик, в установлений договором строк, відповідно до проектної документації виконати роботи з реконструкції блоку Іа інкубатору ПрАТ Оріль-Лідер . що розташований за адресою Дніпропетровська обл.. Петриківський район. Єлизаветівська сільська рада, автошлях Дніпродзержинськ-Магдалинівка. 28 км. Основні параметри об`єкта реконструкції визначені проектною документацією та технічним завданням замовника.

Вартість робіт, що є предметом цього договору, узгоджена сторонами та зазначена у договірній ціні та складає орієнтовно - 1500000.0. Загальна вартість робіт за цим договором визначається сторонами на підставі усіх підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3, КБ-2в від 03.08.2015 р. на суму 99999.90 грн.;

- Платіжне доручення на оплату по договору №91 від 15.07.2015 р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП №442 від 24.07.2015 р.- 100000.00 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ПрАТ Оріль- Лідер відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №515 від 09.07.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ПрАТ Оріль- Лідер з додатковими угодами;

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 07.08.2015. на загальну суму 888845.23 грн.

20.07.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Кастром Груп (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №93.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик викопати та здати Замовнику в установлені строки виконати роботи з демонтажу приямків на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок № 12 . а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 10383,60 гри. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Кастром Груп були складені наступні документи:

- Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 27.07.2015р. на загальну суму 10383.60 грн.;

- Платіжне доручення на оплату по договору №93 від 20.07.2015р. на користь ТОВ КАСТРОМ ГРУП №452 від 28.07.2015 р. - 10386.60 грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів: Договір підряду №91 від 20.07.2015 р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв па виконання робіт з демонтажу приямків на об`єкті : Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житловий будинок №12 ; лист вих. №172д від 20.07.2015 р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору; Акт приймання викопаних будівельних робіт форми КБ-3. КБ-2в від 23.07.2015р. на загальну суму 10752.59 грн.

Щодо господарсько-фінансових відносин позивача з контрагентом ТОВ Жерман Плюс суд зазначає наступне.

З постачальником ТОВ Жерман Плюс договір не укладався. Постачальником була здійснена поставка сітки кладочної (100x100 д. 4мм 2.0x1,0) відповідно до наступних документів:

видаткова накладна від ГОВ Жерман Плюс на ТОВ Спецрембудсервіс №ЖМ- 050509 від 05.05.2015р. на загальну суму 5586.00грн. (придбання сітки кладочної 100*100 д..4мм 2.0*1.0-190шт.)

платіжні доручення на оплату: №212 від 14.05.2018 р. на 586.00 грн., №233 від 21.05.2018 р. на 5000,00 грн.

Товар придбаний ТОВ Спецрембудсервіс у ТОВ Жерман Плюс було реалізовано ПП БМК Будсервіс-2000 відповідно до наступних документів:

видаткова накладної РН-0000006 від 05.05.2015 р. від ТОВ Спецрембудсервіс на ПП БМК Будсервіс-2000 на суму 6840.00грн. (продаж сітки кладочної 100*100 д.4мм 2,0*1,0- 190шт.);

доручення №678 від 05.05.2015 р. видана ОСОБА_4 від ПГІ БМК Будсервіс- 2000 на ГОВ Спецрембудсервіс на отримання сітки кладочної 100*100 д.4 мм 2,0*1,0- 190 ш г.;

рахунок-фактура №СФ-0000068 від 29.04.2015р. на 6840,00 грн.

Щодо господарсько-фінансових відносин позивача з контрагентом ТОВ Іновест Буд суд зазначає наступне.

12.01.2015 між "ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Іновест Буд (підрядником) було укладено договір підряду №78.

Відповідно до умов зазначеного договору замовник доручає, а підрядник, у відповідності до проектної документації та умовами договору, зобов`язується якісно та в строк виконати роботи по виготовленню га монтажу металоконструкцій кровель на об`єкті Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі Житловий будинок № 10, 12 .

Вартість робіт, які доручаються підряднику на момент підписання цього договору (без врахування вартості матеріалів замовника), складає 104102.58 грн. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Іновест Буд були складені наступні документи:

-акт форми КБ-3. КБ-2в від 20.02.2015р. на 104102.58 грн. на виконання робіт по договоре №78 від 12.01.2015р.:

- акт про витрату давальницьких матеріалів № 01-2 за 02.2015 р.;

- податкова накладна №2001 від 20.02.2015 р. на загальну суму 104102,58 грн. (квитанції про реєстрацію податкової накладної (реєстраційний номер ЄРПН 9031625803);

Придбані ТОВ Снецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ТОВ Арсенал Резерв відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №77 від 11.12.2014 р. укладений між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал Резерв на виконання робіт з виготовлення та монтажу металоконструкції покрівель на об`єкті: Малоповерхова житлова забудова по вул. Медичній в м. Запоріжжі. Житлові будинки №10,12

- лист вих. №278д від 11.12.2014 р. про залучення субпідрядників до виконання робіт по договору:

- акт КБ 3. КБ-2в між ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Арсенал-резерв за 02.2015р. на загальну суму 171557.38 грн.

Господарсько-фінансові відносини позивача з контрагентом ТОВ Партнер Буд Гарант підтверджуються наступним.

10.06.2015 між ТОВ Спецрембудсервіс (замовником) та ТОВ Партнер Буд Гарант (підрядником) було укладено договір на виконання будівельних робіт №87.

Відповідно до умов зазначеного договору підрядник зобов`язується на свій ризик виконати та здати Замовнику в установлені строки будівельні роботи з улаштування покрівлі руберойдом в 2 шари за адресою: 24321 Вінницька обл.. м. Ладижин. вул. Хлібозаводська, 2, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані підрядником роботи на умовах передбачених даним договором.

Загальна вартість робіт відповідно з даним договором становить орієнтовно 420000,00 гри. Загальна вартість робіт та склад робіт відповідно за цим договором визначається сторонами на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2в. У вартість робіт включено вартість матеріалів на придбання яких замовником може бути перераховано аванс.

На виконання зазначеного договору ТОВ Спецрембудсервіс та ТОВ Партнер Буд Гарант були складені наступні документи:

-Акт форми КБ-З. КБ-2в від 25.06.2015 р. на 111071,20 гри. на виконання робіт по договору №87 від 10.06.2015р.:

- Акт передачі та про витрату давальницьких матеріалів №3-06 за 06.2015р.;

-Платіжні доручення на оплату від ТОВ Спецрембудсервіс на користь ТОВ ПАРТНЕР БУД ГАРАНТ :

№336 від 24.06.2015р. - 55000,00грн..

№342 від 26.06.2015р. - 6071,20грн..

№425 від 22.07.2015р.-50000, 00грн.

Придбані ТОВ Спецрембудсервіс будівельні роботи були реалізовані ДП Ензим відповідно до наступних документів:

- Договір підряду №81 від 07.05.2015р. між ТОВ Спецрембудсервіс та ДП Ензим на виконання робіт з улаштування покрівлі руберойдом в 2 шари за адресою: 24321, Вінницька обл.. м. Ладижин. вул. Хлібозаводська. 2;

- Акт КБ 3, КБ-2в між ТОВ Спецрембудсервіс та ДП Ензим за 06.2015р. на загальну суму 290143.52 грн.

Згідно із ч.1 ст.11 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Надана позивачем первинна документація підтверджує в повному обсязі господарсько-фінансові відносини з контрагентом, в підтвердження здійснення господарської діяльності позивачем надано товарно-транспортні накладні, копію договору оренди нежитлового приміщення, копію договору найму обладнання, копію договору постачання, платіжні доручення, видаткові накладні, копії довіреностей, копії звіту виробництва, копії накладних на передачу готової продукції, копії звітів виробництва за зміну, копії рахунків на оплату.

Щодо посилань відповідача на ухвали та вироки судів, прийнятих у кримінальних провадженнях, суд вважає наступне.

Відповідно до ч. 6 ст. 78 КАС України вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.

Суд вважає, що факт наявності вирока щодо посадових осіб контрагентів не є беззаперечним підтвердженням факту порушень податкового законодавства.

Так Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у своїй постанові від 31 липня 2018 року по справі №808/1507/16. та у постанові від 04 вересня 2018 року по справі №826/18952/14 зазначає наступне:

При цьому необхідно зазначити що. що сам факт наявності вироків, особливо тих, які ухвалені на підставі угод у кримінальному провадженні, не дає підстав для автоматичного висновку про нереальність господарських операцій, внаслідок чого є необхідність перевіряти доведеність кожного податкового правопорушення і здійснювати комплексне дослідження усіх складових господарських операцій, з врахуванням обставин, встановлених у вироках, які набрали законної сили.

Обставини, встановлені у вироку, мають значення для правильного вирішення цієї адміністративної справи і повинні бути оціненими судом в силу дії принципу офіційного з`ясування обставин справи. Проте, як вбачається з рішення суду апеляційної інстанції оцінки обставин, які були встановлені у вказаних вище вироках, судом здійснено не було.

При цьому, передбачене статтею 78 Кодексу адміністративного судочинства України звільнення від доказування не має абсолютного характеру і не може сприйматися судом як неможливість спростування під час судового розгляду обставин, які зазначені в іншому судовому рішенні.

У вироку суду, який Відповідачем надано як доказ порушення податкового законодавства з боку Позивача встановлений лише факт наявності ознак фіктивного підприємництва з боку контрагента Позивача - підприємства-продавця. Натомість факт наявності ознак такого злочину з боку Позивача взагалі не встановлювався.

Таким чином, вказана обставина не є безумовною підставою для висновку про порушення позивачем податкового законодавства, оскільки норма частини 6 статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України поширюється лише на особу, щодо якої пос тановлено відповідний вирок або прнйнято постанову. Тому обов`язковими є лише обставини щодо безпосередньо цієї особи (засудженого (виправданого) або притягнутого (не притягнутого) до відповідальності), а не щодо інших осіб.

Директор ТОВ Спецрембудсервіс у цих кримінальних провадженнях не допитувався, конкретно господарська діяльність позивача ТОВ Спецрембудсервіс не досліджувалася.

До таких висновків, викладених в акті перевірки, податковий орган прийшов через невідповідність первинних документів, що підтверджують господарські операції з контрагентами, вимогам діючого законодавства України, а саме внаслідок не підтвердження факту придбання ідентифікованих товарів, що на думку суб`єкта владних повноважень свідчить про безоплатне отримання ТОВ Спецрембудсервіс у власність послуг, робіт без наявності будь-яких первинних документів, що опосередковують таке отримання.

Між тим Акт перевірки не містить відомостей, які саме такі роботи, послуги були отримані підприємством безоплатно, не наведено жодного доказу який підтверджував би факт безоплатного отримання активів, не наводиться жодних аргументованих посилань на те, яким чином податковий орган оцінив такі активи.

Разом із тим, відповідачу в ході податкової перевірки були надані усі необхідні договори, акти приймання-передачі виконаних робіт та відповідні видаткові та податкові накладні. Також в акті перевірки не зазначається про те, що контрагентам позивача у перевіряємий період відмінено державну реєстрацію або ці підприємства виключено із обліку у органах ДФС як платників податку.

Відповідно до пп. 134.1.1 ті. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 нього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу (п. 135.1 ст. 135 Податкового кодексу України).

Згідно з п. 137.1 ст. 137 Податкового кодексу України податок нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною статтею 136 цього Кодексу, від бази оподаткування, визначеної згідно зі статтею 135 нього Кодексу .

Таким чином, визначення об`єкту оподаткування податком на прибуток відбувається з урахуванням отриманого платником доходу від будь-якої діяльності та витрат, визначених за правилами бухгалтерського обліку. При цьому, витрати певного періоду визначаються одночасно з визнанням доходу, для отримання якого вони здійснені, тобто повинен бути наявний зв`язок здійснених витрат з господарською діяльністю платника.

Під час перевірки ревізорам були надані чинні (дійсні) договори на виконання робіт та про надання послуг, акти прийому-иередачі виконаних робіт, податкові накладні, а тому висновки контролюючого органу про нереальність вказаних господарських операцій, відсутність юридичної сили та доказовості первинних документів є упередженими та хибними.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що підприємство у повній мірі підтвердило правомірність формування податків за результатом господарської діяльності належними первинними, бухгалтерськими і розрахунковими документами, а також використання результатів цих операцій у власній господарській діяльності.

Таким чином, є підстави вважати такі документи первинними з огляду на положення ст. 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-ХІУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 8 від 24.05.95р., зареєстрованого в Мін`юсті України 05.06.1995р. за № 168/704 та п.44.1 ст. 44 Податкового кодексу України.

У зв`язку з вищевикладеним податкове повідомлення - рішення від 13.09.2018 №0014351406 контролюючим органом винесено неправомірно та підлягає скасуванню.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини другої статті 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (частини 1 та 2 статті 76 КАС України).

Частинами 1 та 2 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За правилами частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Із системного аналізу вищезазначеного, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

Згідно з ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог, суд вважає за необхідне стягнути на користь ТОВ СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС документально підтверджені судові витрати по сплаті судового збору у сумі 2631,75 грн. за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДФС у Запорізькій області.

Керуючись ст. ст. 9, 139, 242-246, 255, 295, 297 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС (69050, м. Запоріжжя, вул..Радгоспна, буд. 57-Б, код ЄДРПОУ 03330301) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області від 13.09.2018 №0014351406.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю СПЕЦРЕМБУДСЕРВІС судовий збір в розмірі 2631,75 грн. (дві тисячі шістсот тридцять одна гривня 75 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 21.05.2019.

Суддя М.С. Лазаренко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2019
Оприлюднено19.06.2019
Номер документу82461963
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/546/19

Постанова від 30.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 09.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 22.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 05.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 05.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Рішення від 21.05.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні