Рішення
від 05.06.2019 по справі 360/1105/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

05 червня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/1105/19

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Шембелян В.С.,

за участю

секретаря судового засідання Олійник О.А.,

представників відповідача Пархоменко Г.В., Гаркуна В.Ф.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «Ручеек-СВ» до Головного управління ДФС у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 21.11.2018 № 0003294001,-

ВСТАНОВИВ:

18 березня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного підприємства «Ручеек-СВ» до Головного управління ДФС у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 21.11.2018 № 0003294001.

В обгрунтування позову ПП «Ручеек-СВ» зазначило, що 09.11.2018 року працівниками держаної фіскальної служби України у Луганській області був складений акт №817/12-32/40-01/41674174 про результати фактичної перевірки з питань додержання приватним підприємством «Ручеек-СВ» вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. 21.11.2018 року на підставі цього акту було винесено податкове повідомлення- рішення під номером 0003294001 про сплату фінансових санкцій у розмірі 10000 грн.

Приватне підприємство «Ручеек-СВ» не погоджується з податковим повідомленням - рішенням, оскільки керівник податкового органу притягнув до відповідальності підприємство тільки за те, що згідно проведеної інвентаризації, яку перевіряючі не могли взагалі робити самостійно, підприємство мало на зберіганні алкогольну продукцію, яку порахували як таку, що є за цінами нижче, чим встановлено державою. У зв`язку з тим, що значна частина акту перевірки заповнена не українською мовою, вважає, що цей документ не може бути взагалі доказом у цій справі, так як дивлячись на ці незрозумілі знаки сторона відповідача може озвучувати будь-яку інформацію, якої не має в акті, але її бачить тільки одна сторона. Позивач не погоджується з податковим повідомленням-рішенням, вважає його протиправним і таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 22.03.2019 відкрито провадження у справі, постановлено справу розглядати за правилами загального позовного провадження та призначено у справі підготовче засідання (а.с.1-2).

Ухвалою суду від 22.04.2019 відкладено підготовче засідання до 20.05.2019 (а.с.44).

Ухвалою суду від 20.05.2019 закрито підготовче провадження, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 05.06.2019 (а.с.51).

11.04.2019 від Головного управління ДФС у Луганській області до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній заперечує проти позову з таких підстав (а.с.21-23).

Фактичною перевіркою діяльності позивача встановлено, що 09.11.2018 року о 09:25 продавець ОСОБА_1 ПП Ручеек-СВ здійснила продаж покупцеві алкогольного напою горілки Nemiroff делікатна, об`єм 0,5 дм3, вміст алкоголю 40 %, виробник ТОВ ЛВН Лимитед Україна , ДСТУ 4256:2003, код виробника 39195903 в кількості одна пляшка за ціною 75 грн 30 коп. (відповідно до п.1 Постанови № 957 мінімальна ціна за зазначений товар становить 89 грн.40 коп.), при цьому фіскальний чек не видавався. Покупець ОСОБА_2 С ОСОБА_3 надав пояснення до акту перевірки №817/12-32/40-01/41674174 від 09.11.2018 року, в яких зазначив, що дійсно придбав пляшку горілки Nemiroff делікатна за ціною 75 грн 30 коп. Також 09.11.2018 о 09:28 продавець ОСОБА_1 ПП Ручеек-СВ здійснила продаж покупцеві алкогольного напою горілки Green day, вміст алкоголю 40% об`єм 0,5 дм3, дата виробу 14.09.2018, виробник ТОВ Атлантік , ДСТУ 4256:2003, код виробника 30012937 у кількості одна пляшка за ціною 65 грн50 коп., при тому видано покупцеві розрахунковий фіскальний чек від 09.11.2018 з ціною товару - 90 грн. 00 коп.

Отже, Головним управлінням ДФС у Луганській області фактично встановлено порушення приватним підприємством Ручеек-СВ п. 1 Постанови № 957, а саме продаж горілки Nemiroff та горілки Green day за ціною нижчою за встановлений індикатив роздрібних цін на алкогольні напої, що підтверджується поясненнями покупця Пономаренко ОСОБА_4 . та фотоматеріалами до акту перевірки.

Стосовно посилання позивача на те, що йому незрозуміло, що написано в акті перевірки № 817/12-32/40-01/41674174 від 09.11.2018, зазначив, що вказаний акт складено українською мовою. Цей акт було зачитано продавцю ОСОБА_1 , що було зафіксовано відеозаписом у магазині. Зазначив, що на кожній сторінці акту перевірки продавець ОСОБА_1 поставила підпис та усі свої дії в телефонному режимі погоджувала із директором ПП Ручеек-СВ .

Відповідач вказав, що позивач, розмістивши горілку із цінником, зробив публічну пропозицію необмеженому колу осіб придбати цей товар за визначеною ціною, яка є нижчою, ніж встановлена постановою Кабміну № 957, а тому відповідач вірно кваліфікував цю обставину, як порушення та обґрунтовано наклав штраф за встановлене порушення.

Позивач в судове засідання не прибув, надав заяву про розгляд справи по суті без його участі за наявними матеріалами справи у суді (а.с.49).

У судовому засіданні представники відповідача проти позову заперечували, підтримали доводи, викладені в письмовому відзиві.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_5 підтвердив факти, викладені в його письмових поясненнях, а саме, що дійсно придбав пляшку горілки Nemiroff делікатна за ціною 75 грн 30 коп. Ппри цьому йому фіскальний чек не видавався. Також підтвердив дійсність та відповідність зафіксованих в фотоматеріалах, що додані до акту перевірки, місця продажу, та ціну придбаного ним товару.

Допитаний в якості свідка за його згодою представник відповідача ОСОБА_6 , який є одним з інспекторів, що проводили фактичну перевірку діяльності позивача, надав такі показання суду. Він особисто здійснив купівлю алкогольного напою горілки Green day, вміст алкоголю 40% об`єм 0,5 дм3, дата виробу 14.09.2018, виробник ТОВ Атлантік , ДСТУ 4256:2003, код виробника 30012937 у кількості одна пляшка за ціною 65 грн 50 коп., при цьому йому продавцем було видано розрахунковий фіскальний чек від 09.11.2018 з ціною товару - 90 грн 00 коп. Особи, що здійснювали перевірку, голосно прочитали акт перевірки, складений українською мовою, продавцю ОСОБА_1 , що має бути зафіксовано на запису відеокамер позивача, яким обладнано його магазин.

Свідок ОСОБА_1 на виклик в суд не з`явилася, підстав своєї неявки суду не повідомила, факт надіслання їй судової повістки підтверджено матеріалами справи (арк.спр. 55).

Вислухавши пояснення сторін, показання свідка, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-77, 90 КАС України, суд встановив такі обставини справи.

Головним управлінням ДФС у Луганській області на підставі наказу від 29.10.2018 року № 1213 (а.с.29), направлення № 1025 від 29.10.2018 (а.с.30), направлення № 1026 від 29.10.2018 (а.с.31), проведено фактичну перевірку з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами Приватного підприємства Ручеек-СВ , код ЄДРПОУ 41674174, за адресою: Луганська область, Міловський район, смт. Мілове, вул. Армійська, 2 (магазин) з 08.11.2018 по 17.11.2018.

За результатами вказаної перевірки перевіряючими ОСОБА_7 та ОСОБА_6 . 09.11.2018 складено акт перевірки № 817/12-32/40-01/41674174 (а.с.24-25).

Відповідно до акту перевірки, перевіряючими встановлено порушення постанови КМУ від 30.10.2008 № 957 Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв (зі змінами та доповненнями), зокрема: встановлена реалізація одної пляшки горілки Nemiroff делікатна, об`єм 0,5 дм3, вміст алкоголю 40 %, виробник ТОВ ЛВН Лимитед Україна , ДСТУ 4256:2003, код виробника 39195903 за ціною 75,30 грн, яка є нижчою за встановлену мінімальну ціну роздрібної торгівлі. Мінімальна роздрібна ціна за зазначений товар становить 89 грн 40 коп., при тому фіскальний чек не видавався. Також встановлена реалізація однієї пляшки горілки Green day, вміст алкоголю 40% об`єм 0,5 дм3, дата виробу 14.09.2018 року, виробник ТОВ Атлантік , ДСТУ 4256:2003, код виробника 30012937 за ціною 65 грн 50 коп., при цьому видано покупцеві розрахунковий фіскальний чек від 09.11.2018 за ціною, зазначеною 90 грн 00 коп.

Відповідно до записів в акті перевірки, перевірку закінчено 09.11.2018 об 11:25 годин, акт підписано перевіряючими ОСОБА_8 Ф., ОСОБА_7 та суб`єктом господарювання ОСОБА_1 .

Також до матеріалів перевірки додано копію фіскального чека з ціною товару 90,00 грн, письмові пояснення ОСОБА_5 , фотоматеріали, дійсність яких підтвердив свідок ОСОБА_5 . в судовому засіданні(а.с.25, 35, 36-41).

На підставі акту перевірки 21.11.2018 ГУ ДФС у Луганській області прийняте податкове повідомлення-рішення № 0003294001, яким позивачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 10000 грн за платежем адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюну, що передбачене абз.13 ч.2 ст.17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів . (а.с.32).

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд керується такими вимогами чинного законодавства.

Відповідно до вимог частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Спірні правовідносини регулюються: Податковим кодексом України (далі - ПК України); Законом України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19.12.1995 року №481/95-BP (далі - Закон України №481/95-BP); Постановою Кабінету Міністрів України №957 від 30.10.2008 року Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв (далі - Постанови КМУ №957).

Відповідно до п.75.1 ст.71 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до пп.75.1.3 п.75.1 ст.75 ПК України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи) (п.80.1 ст.80 ПК України).

Згідно з п. 80.2 ст. 80 ПК України фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки.

Умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичних перевірок передбачені ст.81 ПК України.

Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки; копії наказу про проведення перевірки, службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки (п.81.1 ст.81 ПК України).

Відповідно до п.80.10. ст.80 ПК України, порядок оформлення результатів фактичної перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.

Відповідно до п.86.1 ст.86 ПК України результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов`язаний його підписати.

Строк складення акта (довідки) про результати перевірки не зараховується до строку проведення перевірки, встановленого цим Кодексом (з урахуванням його продовження).

У разі незгоди платника податків з висновками акта (довідки) такий платник зобов`язаний підписати такий акт (довідку) перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта (довідки) або окремо у строки, передбачені цим Кодексом.

Пунктом 86.5. ст.86 ПК України, передбачено, що Акт (довідка) про результати фактичних перевірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, які проводили перевірку, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки. Акт (довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності).

Підписання акта (довідки) таких перевірок особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та/або його представниками та посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснюється за місцем проведення перевірки або у приміщенні контролюючого органу.

У разі відмови платника податків, його законних представників або особи, яка здійснювала розрахункові операції, від підписання акта (довідки), посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт такої відмови. Один примірник акта або довідки про результати перевірки не пізніше наступного робочого дня після його складення реєструється в журналі реєстрації актів контролюючого органу і не пізніше наступного дня після його реєстрації вручається або надсилається платнику податків, його законному представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції.

У разі відмови платника податків або його законних представників від отримання примірника акта (довідки) перевірки чи неможливості його вручення платнику податків або його законним представникам чи особі, яка здійснювала розрахункові операції з будь-яких причин, такий акт або довідка надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. У зазначених в цьому абзаці випадках контролюючим органом складається відповідний акт або робиться позначка в акті або довідці про результати перевірки.

Відмова платника податків або його законних представників чи особи, яка здійснювала розрахункові операції, від підписання акта перевірки або отримання його примірника не звільняє платника податків від обов`язку сплатити визначені контролюючим органом за результатами перевірки грошові зобов`язання (п. 86.6. ст.86 ПК України).

Закон України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19.12.1995 року №481/95-BP (далі - Закон України №481/95-BP) визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України.

Статтею 1 Закону України № 481/95-ВР визначено, що:

мінімальні роздрібні ціни на алкогольні напої - ціни, які визначаються виходячи з мінімальних оптово-відпускних цін на цю продукцію та торговельної надбавки;

мінімальні оптово-відпускні ціни на алкогольні напої - ціни, які визначаються за кодами виробів Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності за 1 літр 100-відсоткового спирту, обраховані виходячи з найнижчої оптової ціни на вітчизняну або контрактної вартості на імпортну продукцію та податків і зборів, які відповідно до чинного законодавства підлягають сплаті з одиниці продукції вітчизняними виробниками й імпортерами, та з урахуванням вартості тари.

Статтею 18 Закону України №481/95-ВР Кабінету Міністрів України надано право встановлювати мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на алкогольні напої.

Пунктом 1 Постанови КМУ №957 Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв від 30.10.2008 року (далі - Постанови КМУ №957) установлено розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв згідно з додатком до даної Постанови.

На момент здійснення перевірки мінімальна роздрібна ціна на горілку об`ємом 1 л, міцністю 100% складала 447,00 грн.

Згідно з приміткою до вказаної Постанови мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни під час реалізації (продажу) горілки та лікеро-горілчаних виробів, віскі, рому та інших спиртових дистилятів та спиртних напоїв, одержаних шляхом перегонки зброджених продуктів з цукрової тростини, джину та ялівцевої настоянки, коньяку (бренді) три зірочки, коньяку (бренді) чотири зірочки, коньяку (бренді) п`ять зірочок, інших спиртових дистилятів та спиртових напоїв, у тому числі бренді ординарного, горілки виноградної, інших зброджених напоїв, сумішей із зброджених напоїв та сумішей зброджених напоїв з безалкогольними напоями різного вмісту спирту в тарі різної місткості визначаються як добуток відповідних затверджених мінімальних цін, міцності за об`ємом (у відсотках) і місткості тари (у літрах), поділений на 100 відсотків.

Таким чином, мінімальна ціна роздрібного товару - горілки об`ємом 0,5 л, міцністю 40%, повинна становити 89,40 грн.

Відповідно до ч.2 ст.17 Закону №481/95-ВР до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі, зокрема, оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої - 100 відсотків вартості отриманої партії товару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10000 гривень.

Відповідно до п.1 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 року №265/95-ВР (далі - Закон №265/95-ВР) суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані:

1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Згідно зі ст.2 Закону №265/95-ВР: розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

Отже, факт продажу товару алкогольних напоїв за ціною нижчою за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої, підтверджено в ході судового розгляду належними доказами. Позивач же на спростування цього факту не надав суду жодних доказів, в тому числі й відеозапису за 09.11.2018 щодо фіксування обставин проведення фактичної перевірки, з камер відеоспостереження, якими обладнано торгові площі позивача, які були витребовані в нього ухвалою суду від 20.05.2019 (а.с.51 звор.бік).

Крім того, суд оцінює як неналежний доказ в справі пояснювальну записку продавця ОСОБА_1 на ім`я директора ПП Ручеек-СВ від 03.03.2019, викладену російською мовою, яку додано до позову на підтвердження тих обставин, що під час реалізації горілки Nemiroff 0,5 літрів 09.11.2018 продавець видала чек з вказаною ціною товару - 90 гривень, оскільки факт видачі такого чека не підтверджено іншими документами обліку розрахункових операцій позивача.

Таким чином, за встановлених судом обставин відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Зважаючи на те, що суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову, відповідно до вимог статті 139 КАС України судові витрати покладаються на позивача.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства «Ручеек-СВ» до Головного управління ДФС у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 21.11.2018 № 0003294001 - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 14 червня 2019 року.

Суддя В.С. Шембелян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2019
Оприлюднено19.06.2019
Номер документу82462333
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1105/19

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 26.06.2019

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Рішення від 05.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Рішення від 05.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 22.03.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні