Постанова
від 13.06.2019 по справі 501/348/17
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 червня 2019 р.м.ОдесаСправа № 501/348/17 Головуючий в 1 інстанції: Пушкарський Д.В.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

доповідача - судді Турецької І.О.

суддів - Стас Л.В., Шеметенко Л.П.,

за участі секретаря - Скоріної Т.С.

представників апелянта - Дідорчук І.І., Шолар О.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю ІН-КОМ-БУД на рішення Іллічівського міського суду Одеської області від 26 червня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ІН-КОМ-БУД до Чорноморської міської ради Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Короткий зміст позовних вимог.

У лютому 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю ІН-КОМ-БУД (далі - ТОВ ІН-КОМ-БУД ) звернулось до суду першої інстанції з позовом до Чорноморської міської ради Одеської області (далі - Чорноморська міська рада), в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення від 27.01.2017 року № 202/83-VІІ Про відмову у встановленні ТОВ Ін-Ком-Буд нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13 , з коефіцієнтом функціонального використання землі 0,5 за адресою: Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13;

- зобов`язати відповідача винести на розгляд найближчої сесії, після набрання рішенням суду законної сили, питання щодо встановлення ТОВ Ін-Ком-Буд нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га з коефіцієнтом функціонального використання землі 0,5 на бюджетний період до 31.12.2017 року.

В обґрунтування позовних вимог товариство зазначило, що оскаржуване рішення є протиправним, оскільки в основу його прийняття покладений акт обстеження земельних ділянок, що розташовані за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13 від 22.11.2016 року, складеного комісією Чорноморської міської ради Одеської області, дія якого була зупинена ухвалою суду з метою забезпечення позову,.

На думку позивача, дана обставина, позбавляла орган місцевого самоврядування використовувати інформацію, що була зазначена у даному документі.

Далі, позивач, покликаючись на Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, який затверджений спільним наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України та Української академії аграрних наук від 27.01.2006 року №18/15/21/11 (далі - Порядок нормативної грошової оцінки земель) та Порядок встановлення коефіцієнту функціонального використання 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які перебувають на стадії будівництва або відведені під майбутнє будівництво, затверджений рішенням Чорноморською (Іллічівською) міською радою від 07.12.2012 року №256-VI (далі - Порядок №256), стверджує про те, що має безумовне право на використання коефіцієнту 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Рішенням Іллічівського міського суду Одеської області від 26 червня 2018 року у задоволені позову ТОВ ІН-КОМ-БУД - відмовлено.

Підставами для відмови в задоволенні позовних вимог суд зазначив, що Порядок нормативної грошової оцінки земель, яким передбачалось можливість встановлення коефіцієнту функціонального використання 0,5, - втратив чинність 30.12.2016 року на підставі спільного наказу №592/341/428 Міністерства аграрної політики, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та Національної академії аграрних наук України.

Враховуючи втрату чинності підзаконного акту, яким передбачалось можливість встановлення коефіцієнту 0,5 та прийняття нового підзаконного акту, яким вже не передбачено встановлення понижуючого коефіцієнту використання землі, суд дійшов висновку про правомірність прийняття Чорноморською міською радою спірного рішення.

Також, суд першої інстанції зазначив, що Чорноморська міська рада, відповідно до ухвали Іллічівського міського суду Одеської області від 12 грудня 2016 року про забезпечення позову, мала право використовувати акт обстеження земельних ділянок та інформацію, викладеної в цьому акті, оскільки суд зупинив лише його дію.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги та відзиву (заперечень).

В апеляційній скарзі ТОВ ІН-КОМ-БУД , посилаючись на незаконність, необґрунтованість судового рішення, а також невідповідність його висновків фактичним обставинам справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення про задоволення позову.

Обґрунтовуючи доводи апеляційної скарги апелянт зазначив, що суд першої інстанції при прийнятті рішення у справі не врахував, що підставою для прийняття органом місцевого самоврядування оскаржуваного рішення була інформація викладена в акті обстеження земельних ділянок від 22.11.2016 року, а не втрата чинності Порядком нормативної грошової оцінки земель.

Стверджує також про те, що під час сесії (27.01.2017 року), відповідачем прийнято чотири рішення, якими іншим суб`єктам господарювання визначено нормативну грошову оцінку земельних ділянок з коефіцієнтом функціонального використання 0,5.

Також, не згоден з правовою оцінкою суду першої інстанції обставин про можливість використання органом місцевого самоврядування висновків акта обстеження земельних ділянок, оскільки вважає, що зупинення його дії встановлює неможливість використання викладених у ньому висновків до винесення рішення у справі.

Крім того, апелянт звертає увагу, що суд першої інстанції не надав правової оцінки та не вирішив усі заявлені ним позовні вимоги, а саме: щодо зобов`язальної частини позову, а також не вирішив питання про судові витрати.

У відзиві на апеляційну скаргу Чорноморська міська рада Одеської області зазначає про те, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції та зводяться до переоцінки фактів та обставин встановлених у іншій справі, по якій було винесено ухвалу про забезпечення позову.

Представники апелянта в судовому засіданні суду апеляційної інстанції підтримали доводи викладені в апеляції та просили її задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання суду апеляційної інстанції не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Відповідно до ч.2 ст.313 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Фактичні обставини справи.

Між ТОВ ІН-КОМ-БУД та Чорноморською міською радою 22 липня 2015 року укладено договір оренди землі на 49 років, за умовами якого позивачу надана земельна ділянка площею 0,3240 га несільськогосподарського призначення із земель рекреаційного призначення (кадастровий номер 5110800000:02:026:0087) за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ (колишній Іллічівськ), вул. Пляжна, 11, 13, з цільовим призначенням для розташування рекреаційного комплексу.

Інспекцією ДАБК в Одеській області 25.02.2016 року за № ОД 083160550749 була зареєстрована Декларація про початок виконання будівельних робіт ТОВ ІН-КОМ-БУД на орендованій земельній ділянці за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13.

На підставі вимог Порядку № 256 та Порядку нормативної грошової оцінки земель, ТОВ ІН-КОМ-БУД звернулось до Чорноморської міської ради з клопотанням про встановлення нормативної грошової оцінки земельної ділянки з коефіцієнтом функціонального використання 0,5 (землі, зайняті поточним будівництвом та відведені під майбутнє будівництво).

Рішенням Чорноморської міської ради Одеської області № 133/49-VII від 14.07.2016 року ТОВ ІН-КОМ-БУД була встановлена нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,3240 та, за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13, з коефіцієнтом функціонального використання 0,5 (землі, зайняті поточним будівництвом та відведені під майбутнє будівництво) на бюджетний період, терміном до 31.12.2016 року.

У зв`язку із продовженням ТОВ ІН-КОМ-БУД будівництва на вказаній земельній ділянці та закінченням терміну дії нормативної грошової оцінки земельної ділянки з коефіцієнтом 0,5, встановленого рішенням Чорноморської міської ради № 133/49-VII від 14.07.2016 року, 15 вересня 2016 року позивачем було подано клопотання до Чорноморської міської ради Одеської області про встановлення нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га з коефіцієнтом функціонального використання 0,5 за вказаною адресою на бюджетний період, терміном до 31.12.2017 року.

На засіданні постійної комісії з питань будівництва, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища та благоустрою від 12.10.2016 року було розглянуто вказане клопотання та вирішено рекомендувати Чорноморській міській раді встановити ТОВ ІН-КОМ-БУД нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га з коефіцієнтом функціонального використання 0,5 строком на один рік (з 01.01.2017 року до 31.12.2017 року).

Вказані земельні питання щодо ТОВ ІН-КОМ-БУД були включені до порядку денного п`ятнадцятої сесії Чорноморської міської ради, скликаної на 25.11.2016 року.

25.11.2016 року заступником міського голови підчас проведення сесії була внесена пропозиція про зняття з розгляду питання щодо встановлення, строком на один рік, ТОВ ІН-КОМ-БУД коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки 0,5.

Вказана пропозиція була підтримана більшістю депутатів і земельні питання ТОВ ІН-КОМ-БУД не були проголосовані.

Спірне питання ще двічі (01.12.2016 року та 23.01.2017 року) виносилось на розгляд постійної комісії з питань будівництва, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища та благоустрою, попри те, що 12.10.2016 року питання вже було позитивно розглянуто даною комісією.

23.01.2017 року на засіданні постійної комісії з питань будівництва, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища та благоустрою було вирішено рекомендувати Чорноморській міській раді відмовити у встановленні ТОВ ІН-КОМ-БУД нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га з коефіцієнтом функціонального використання 0,5 на бюджетний період до 31.12.2017 року, у зв`язку з порушенням умов договору оренди землі .

На підставі даної пропозиції, рішенням Чорноморської міської ради Одеської області №202/83-VII від 27.01.2017 року було відмовлено у встановленні ТОВ ІН-КОМ-БУД нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га з коефіцієнтом функціонального використання 0,5, у зв`язку з порушенням умов договору оренди землі .

Відповідно до змісту спірного рішення, підставою для його прийняття став акт обстеження земельних ділянок, які розташовані за адресами: Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13, яким встановлено ряд порушень умов вищевказаного договору оренди землі.

Джерела правового регулювання (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) та позиція суду апеляційної інстанції щодо доводів апеляційної скарги та висновків суду першої інстанції.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно підпунктів а), к) ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, а також вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин (п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

У відповідності до Земельного кодексу України, Закону України Про оцінку земель , Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 року № 213, розроблено Порядок нормативної грошової оцінки земель, який був чинний на момент виникнення спірних правовідносин та прийняття спірного рішення (січень 2017 року).

Відповідно до п.1.3 розділу 1 Порядку нормативної грошової оцінки земель нормативна грошова оцінка земель використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Згідно п. 284.1 ст. 284 Податкового кодексу України саме органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (Додаток 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності та становить для категорії земель за функцією використання, зокрема, такі коефіцієнти: землі комерційного використання - Кф = 2,5, інші землі - Кф = 0,5.

Категорія інших земель включає у себе: землі насаджень загального та спеціального користування; землі кладовищ та крематоріїв; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого та рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісового господарства і пов`язані з ним послуги; з площею акваторії до 50 га включно; землі запасу та резервного фонду; землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво .

У Додатку 1 (таблиця 1.1) до Порядку нормативної грошової оцінки земель встановлені коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф), зокрема, такий коефіцієнт для земель, зайнятих поточним та відведених під майбутнє будівництво, становить 0,5.

Іллічівською (наразі Чорноморською) міською радою Одеської області рішенням від 07.12.2012 року був затверджений Порядок №256, яким встановлений коефіцієнт функціонального використання 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які перебувають на стадії будівництва або відведені під майбутнє будівництво.

Згідно п.3 Порядку № 256 застосування коефіцієнту функціонального використання 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок із земель Іллічівської міської ради Одеської області (в межах м. Іллічівська, с. Бурлача Балка, с. Малодолинське, сел. Олександрівка), які перебувають на стадії будівництва або відведені під майбутнє будівництво здійснюється на підставі рішення Іллічівської міської ради про встановлення цього коефіцієнту.

Згідно п. 4 Порядку № 256 встановлення коефіцієнту функціонального використання 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок із земель Іллічівської міської ради Одеської області (в межах м. Іллічівська, с. Бурлача Балка, с. Малодолинське, сел. Олександрівка), які перебувають на стадії будівництва або відведені під майбутнє будівництво здійснюється при наявності дозволу на будівництво об`єкта містобудування (дозвіл на виконання будівельних робіт або декларація про початок виконання будівельних робіт).

Аналіз вищевказаних норм дає підстави колегії суддів дійти висновку, що за наявності Декларації про початок виконання будівельних робіт від 25.02.2016 року за №ОД 083160550749, ТОВ ІН-КОМ-БУД мав право на використання коефіцієнту 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13.

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позовних вимог, вважав, що Порядок нормативної грошової оцінки земель, на момент прийняття Чорноморською міською радою спірного рішення (27.01.2017 року), втратив чинність та введено в дію новий підзаконний акт, яким вже не передбачено встановлення понижуючого коефіцієнту використання землі.

Колегія суддів вважає, що даний довід суду першої інстанції не відповідає дійсності, у зв`язку з наступним.

Так, 30.12.2016 року Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Національна академія аграрних наук України прийняла спільний наказ №592/341/428, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 січня 2017 року за №91/29959, Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27 січня 2006 року № 18/15/21/11 (далі - Наказ від 30.12.2016 року).

У п.3 Наказу від 30.12.2016 року визначено, що цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Опублікування наведеного нормативного акта у офіційному виданні відбулось 17.02.2017 року та з цього часу він набрав чинності.

Тобто, лише з 17.02.2017 року Порядок нормативної грошової оцінки земель втратив чинність, а тому на момент прийняття спірного рішення орган місцевого самоврядування мав можливість ним користуватися.

Зазначені обставини пояснюють, зокрема, те, що 27.01.2017 року, під час сесії, відповідачем прийнято чотири рішення, якими іншим суб`єктам господарювання визначено нормативну грошову оцінку земельних ділянок з коефіцієнтом функціонального використання 0,5.

Варто зазначити про обґрунтованість доводів апелянта, що суд першої інстанції, приймаючи рішення на користь суб`єкта владних повноважень, навів інші доводи, ніж ті, що містилися у спірному рішенні щодо його законності.

Так, попри те, що в спірному рішенні про відмову у встановленні ТОВ Ін-Ком-Буд відповідного коефіцієнту зазначено порушення умов договору оренди землі, суд виходив із втрати чинності Порядку нормативної грошової оцінки земель.

Колегія суддів вважає, що діючи таким чином, судом першої інстанції порушені частини 2 та 3 ст. 2 КАС України, яка встановлює завдання адміністративного судочинства у сфері публічно-правових відносин.

Вирішуючи питання чи прийняте спірне рішення на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України та законами України, суд повинен був встановити, чи є порушення умов договору оренди землі підставою для відмови у встановленні нормативної грошової оцінки земельної ділянки з коефіцієнтом функціонального використання землі 0,5.

Досліджуючи дане питання, варто зазначити про таке.

Закон України Про оренду землі , зокрема, стаття 28 встановлює підстави для його розірвання у випадках невиконання сторонами їх обов`язків, передбачених статтями 22, 23 цього Закону та договором, у разі випадкового знищення чи пошкодження об`єкта оренди, яке суттєво перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.

Отже, у разі виявлення орендодавцем порушень, з боку орендаря, умов договору оренди належним способом захисту порушених прав є розірвання договору оренди.

З наведеного слідує висновок, що порушення орендодавцем умов договору оренди землі не є взаємопов`язаним із встановлення нормативної грошової оцінки земельної ділянки з відповідним коефіцієнтом функціонального використання землі.

Переходячи до вирішення позовної вимоги про зобов`язання міської ради винести на розгляд найближчої сесії, після набрання рішенням суду законної сили, питання щодо встановлення ТОВ Ін-Ком-Буд нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га з коефіцієнтом функціонального використання землі 0,5 на бюджетний період до 31.12.2017 року, колегія суддів дійшла висновку про відмову в її задоволенні, оскільки відбулася зміна законодавства, яке не передбачає встановлення понижуючого коефіцієнту використання землі. Про законодавчі зміни, що відбулися, викладено у частині судового рішення, що включає в собі джерела правового регулювання.

Понад те, є неможливим встановлення рішенням міської ради коефіцієнта функціонального використання землі на бюджетний період до 31.12.2017 року у 2019 році.

Тому, зважаючи на це, належним та достатнім способом захисту прав позивача буде скасування спірного рішення.

Вирішуючи питання про судові витрати, суд апеляційної інстанції керується ч.1 ст.139 КАС України, яка передбачає, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог (ч.3 ст.139 КАС України).

Враховуючи, що ТОВ ІН-КОМ-БУД при поданні позовної заяви та апеляційної скарги сплатило судовий збір на загальну суму 5600 грн. (а.с.7, 180), а позовні вимоги задовольняються частково, судові витрати підлягають відшкодуванню пропорційно до розміру задоволених позовних вимог, а саме: в сумі 4000 грн.

Враховуючи, що суд першої інстанції неповно з`ясував обставини, які мають значення для справи, є всі підстави, відповідно до статті 317 КАС України, для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення про часткове задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю ІН-КОМ-БУД - задовольнити частково.

Рішення Іллічівського міського суду Одеської області від 26 червня 2018 року - скасувати.

Ухвалити у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю ІН-КОМ-БУД до Чорноморської міської ради Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії нове рішення - про часткове задоволення позову.

Визнати протиправним та скасувати рішення Чорноморської міської ради Одеської області від 27.01.2017 року № 202/83-VІІ Про відмову у встановленні товариству з обмеженою відповідальністю Ін-Ком-Буд нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3240 га за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Пляжна, 11, 13 , з коефіцієнтом функціонального використання землі 0,5.

В іншій частині позову товариства з обмеженою відповідальністю ІН-КОМ-БУД - відмовити.

Стягнути з бюджетних асигнувань Чорноморської міської ради Одеської області (код за ЄДРПОУ 25932851) 4000 (чотири тисячі) гривень на користь товариства з обмеженою відповідальністю Ін-Ком-Буд (код за ЄДРПОУ 34108124), в рахунок відшкодування сплаченого судового збору.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Доповідач - суддя І.О. Турецька

суддя Л.В. Стас

суддя Л.П. Шеметенко

Повне судове рішення складено 18.06.2019 року.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2019
Оприлюднено20.06.2019
Номер документу82468897
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —501/348/17

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 31.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 09.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 29.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні