Постанова
від 13.06.2019 по справі 815/2328/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 червня 2019 р.м.ОдесаСправа № 815/2328/18 Головуючий в 1 інстанції: Аракелян М. М.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді - Кравченка К.В., судді - Джабурія О.В., судді - Вербицької Н.В. при секретарі - Поповій К.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2018 року по справі за позовом приватного підприємства ВС-СЕРВІС до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

В травня 2018 року приватне підприємство ВС-СЕРВІС (надалі - позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (надалі - відповідач, ДФС), в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС від 05.03.2018 року №608268/34506837 про відмову в реєстрації податкової накладної №542 від 27.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 80000,00 грн., в т.ч. ПДВ 13333,33 грн., складену приватним підприємством ВС-СЕРВІС ;

- зобов`язати ДФС зареєструвати податкову накладну №542 від 27.11.2017 року на загальну суму 80000,00 грн., в т.ч. ПДВ 13333,33 грн., складену приватним підприємством ВС-СЕРВІС , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позову було зазначено, що позивачем надало для розгляду Комісії всі необхідні документи первинної бухгалтерії та договір, що підтверджує взаємовідносини контрагентів. При цьому, відповідачем не враховано вид діяльності ПП ВС-СЕРВІС згідно КВЕД ДК009:2010 - 52.29 - інша допоміжна діяльність у сфері транспорту . У рішеннях про зупинення реєстрації та відмову в реєстрації податкової накладної ДФС не зазначено, які саме з наданих позивачем до контролюючого органу документів складено з порушенням законодавства, та в чому таке порушення полягає та/або яких документів було недостатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 22.03.2019 року позовні вимоги задоволено повністю.

Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що ПП ВС-СЕРВІС зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців 10.07.2016 року №15561020000020872, перебуває на обліку як платник податків в Державній податковій інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області від 10.07.2006 року та займається наступними видами діяльності: Код КВЕД 46.12 - Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; Код КВЕД 46.90 - Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуками; Код КВЕД 46.90 - Неспіціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 49.41 - Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД 52.21 - Допоміжне обслуговування наземного транспорту; Код КВЕД 52.24 - Транспортне оброблення вантажів; Код КВЕД 52.29 - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (основний).

01.04.2015 року між ПП ВС-СЕРВІС та МП ІНТЕКС укладено договір №7 на перевезення вантажів автомобільним транспортом, за умовами якого Замовник доручає Перевізнику організацію щодо надання транспортних послуг з перевезення вантажів Замовника (п.1.1).

На виконання вимог п.201.10 ст.201 ПК України, на підставі акту №542 від 27.11.2017 року про надання автомобільних та експедиторських послуг по договору №7 від 01.04.2015 року та рахунку-фактурі №542 від 27.11.2017 року ПП ВС-СЕРВІС було складено та направлено засобами електронного зв`язку на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податку накладну №542 від 27.11.2017 року.

За результатами розгляду вищевказаної податкової накладної, контролюючим органом 06.12.2017 року позивачу надіслано квитанцію №1, у якій зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:52.29. У зв`язку з чим, платнику податків запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Сторонами справи визнається, що 28.02.2018 року позивачем на адресу податкового органу було направлено повідомлення №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинена, з поясненням, що ПП ВС-СЕРВІС працює по КВЕД 52.29 - послуги транспортно-експедиторських агентств та здійснює послуги по організації транспортних вантажних перевезень з доданими документами, а саме: рахунок-фактура №542 від 27.11.2017 року; Акт №542 від 27.11.2017 року про надання автомобільних та експедиторських послуг по договору №7 від 01.04.2015 року; договір на перевезення вантажу автомобільним транспортом №7 від 01.04.2015 року; платіжне доручення від 27.11.2017 року №679 на суму 80000,00 грн., відомість про вантаж б/н що підтверджується наявною в матеріалах справи квитанцією №1 від 28.02.2018 року про отримання та збереження документів на центральному рівні.

За результатами розгляду поданих документів, 05.03.2018 року Комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, відповідно до пп.201.16.3 п.201.16 ст.201 ПК України, прийняте Рішення №608268/34506837 про відмову у реєстрації податкової накладної №542 від 27.11.2017 року, оскільки платником податків надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішень про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування (відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 29.03.2017 року №190).

Відповідно до положень п.56.23 ст.56 ПК України ПП ВС-СЕРВІС було оскаржено вищезазначене рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в адміністративному порядку шляхом направлення на адресу ДФС відповідної скарги, за результатами розгляду якої 03.04.2018 року Комісією з питань розгляду скарг ДФС України прийнято рішення №32377/34506837, відповідно до якого скаргу позивача залишено без задоволення, а спірне Рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної - без змін.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що підстави для прийняття спірного рішення є суто формальними, оскільки не можливо встановити, що саме порушив суб`єкт підприємницької діяльності, а позивач виконав свій обов`язок щодо надіслання до ДФС первинних документів та пояснень щодо наданих документів на підтвердження факту господарських операцій.

Колегія суддів погоджується з цими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Згідно з положеннями п.201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до п.74.2 ст.74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних, визначено Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (зі змінами та доповненнями), відповідно до пункту 12 якого після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Відповідно до положень 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за №753/30621 (зі змінами та доповненнями) (надалі - Критерії) моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб`єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Відповідно до положень п.201.16.1 ст.201 ПК України (в редакції чинній на момент прийняття рішення про зупинення), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за №754/30622 (зі змінами та доповненнями) (надалі - Наказ №567), котрим передбачено надання платником податків для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв платник податків надає: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

Відповідно до пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно з пп.201.16.3 п.201.16 ст.201 ПК України передбачено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Організаційні та процедурні засади діяльності комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а також права та обов`язки її членів визначено Порядком роботи комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженим Наказ Міністерства фінансів України 13.06.2017 року №566, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 року за №752/30620 (зі змінами та доповненнями) (надалі - Порядок №566) згідно з пунктом 2 якого Комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V ПК України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 року №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (надалі - Постанова №190) визначено підстави для прийняття комісією рішень про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних.

Відповідно до Постанови №190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Отже, в порушення вимог пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України, які вимагають від контролюючого органу зазначення конкретного виду критерію, у вищезазначеній Квитанції №1 наведене лише загальне посилання на відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом з цим, як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог п.п.201.16.1, 201.16.2 ст.201 ПК України та підтвердження здійснення операцій по спірній податковій накладній, позивачем були надані необхідні документи. Перелік наданих документів відповідає переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом №567.

Переглянувши надані позивачем первинні документи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що такі документи спростовують доводи відповідача, викладені у відзиві на позовну заяву, та підтверджують факт реалізації послуги з транспортування вантажу позивачем його контрагенту - ТОВ ІНТЕКС .

Колегія суддів також вважає, що документів, які були надані відповідачу разом з повідомленням №1 від 28.02.2018 року було достатньо для підтвердження реальності господарських операцій за договором перевезення вантажів автомобільним транспортом №7 від 01.04.2015 року та прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №542 від 27.11.2017 року. Разом з цим, відповідачем не надано будь-яких пояснень щодо невідповідності наданих позивачем до контролюючого органу документів для проведення реєстрації податкових накладних, або їх невідповідності чинному законодавству.

Отже, враховуючи, що фіскальним органом у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено лише загальне посилання на відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п.6 Критеріїв, коли як пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України вимагає зазначення конкретного виду критерію, що зобов`язує фіскальний орган у такій квитанції чітко вказати на конкретний вид критерію, колегія суддів робить висновок, що контролюючим органом було порушено норми пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України, оскільки визначення фіскальним органом у квитанціях конкретного критерію ризику прямо впливає на можливість надання в подальшому платником податків відповідних документів, перелік яких міститься у Наказі №567.

Крім цього, відповідно до п.57-1 Перехідних положень ПК України податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу, реєструються з урахуванням вимог пунктів 200-1.3 та 200-1.9 статті 200-1 та пункту 201.10 статті 201 цього Кодексу не пізніше 2 січня 2018 року, крім: податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення і копії документів відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу; податкових накладних/розрахунків коригування, щодо яких прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, по яких станом на 1 грудня 2017 року не розпочинали процедуру оскарження в адміністративному або судовому порядку.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що спірне рішення комісії ДФС №608268/34506837 від 05.03.2018 року є протиправним.

Також, колегія суддів вважає обґрунтованими доводи суду першої інстанції, що відповідач, заперечуючи проти позову, не надав суду доказів, що оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкової накладної №542 від 27.11.2017 року було ухвалено у визначений Порядком №566 спосіб, а саме, шляхом проведення засідання Комісії, складання протоколу Комісії, не підтверджена правомочність її складу при прийнятті рішення, розгляду поданих позивачем документів, а також висновку контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкових накладних або про відмову у реєстрації.

В матеріалах справи відсутній протокол засідання Комісії з результатами голосування - належний та допустимий доказ того, що ДФС, приймаючи спірне рішення, діяла у спосіб, що передбачений чинним законодавством, та обґрунтовано відмовила у реєстрації податкової накладної на підставі висновку контролюючого органу.

Такі докази не були надані відповідачем і під час апеляційного перегляду справи.

За таких підстав колегія суддів вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Таким чином, суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.

За таких обставин апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.315, ст.316, ст.321, ст.322, ст.325, ст.329 КАС України, апеляційний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України - залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2018 року - без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено та підписано 19 червня 2019 року.

Головуючий суддя Кравченко К.В. Судді Джабурія О.В. Вербицька Н. В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2019
Оприлюднено21.06.2019
Номер документу82469237
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2328/18

Ухвала від 26.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 13.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 27.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні