Постанова
від 07.06.2019 по справі 187/872/19
ПЕТРИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПЕТРИКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 187/872/19

3/0187/244/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" червня 2019 р. смт Петриківка

Суддя Петриківського районного суду Дніпропетровської області Говоруха В.О., розглянувши матеріали протоколу про адміністративне правопорушення, що надійшли із Головного управління ДФС у Дніпропетровській області , складеного відносно ОСОБА_1 - керівника ТОВ ЗЕНІТ (код ЄДРПОУ 21922637, місце знаходження: вул. Індустріальна, 5А, с. Єлизаветівка Петриківського району Дніпропетровської області), за ч. 1 ст. 163 -1 КУпАП, -

В С Т А Н О В И В :

04.06.2019 до Петриківського районного суду Дніпропетровської області надійшов протокол № 486 від 27.05.2019, складений головним державним ревізором-інспектором відділу аудиту платників Кам`янського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Цапок О.С. відносно ОСОБА_1 про вчинення ним адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 -1 КУпАП. До вказаного протоколу додано копія листа про направлення ОСОБА_2 протоколу про адміністративне правопорушення за вих. № 62721/10 від 28.05.2019, копія акту щодо неявки посадових осіб суб`єкта господарювання для складання та підписання протоколу про адміністративне правопорушення, копія листа головному бухгалтеру ТОВ Зеніт Вакульчику ОСОБА_3 . ОСОБА_4 про роз`яснення прав за вих. № 62431 від 27.05.2019, копія листа-запрошення головному бухгалтеру ТОВ Зеніт Вакульчику ОСОБА_5 за вих. № 60222/10/04-36-14-18 від 22.05.2019, витяг з акту перевірки №17420/04-36-14-18/21922637 від 29.03.2019.

В протоколі зазначено, що посадова особа ОСОБА_1 - керівник ТОВ ЗЕНІТ вчинив правопорушення п.п.198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України, п.п.1 п.4 розділ V, п.п.1, п.п.2, п.п.5 п.5 розділ V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 13), в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 150 770 грн., а саме: січень 2016 року - 51 680 грн.; грудень 2016 року - 99 090 грн., чим вчинив правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163 -1 КУпАП.

Згідно з вимогами ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до п.2 ч.1ст.278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до вимог ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: зокрема інші відомості, необхідні для вирішення справи.

При підготовці до розгляду адміністративної справи, перевіривши правильність складання протоколу та інших матеріалів, вважаю необхідним направити матеріали на доопрацювання, виходячи з наступного.

Так, наданий протокол № 486 від 27.05.2019 не підписаний ОСОБА_1 - особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, та не зазначено причини його не підписання, що передбачено п. 12 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.07.2016 №566. Крім цього, Акт щодо неявки посадових осіб суб`єкта господарювання для складання та підписання протоколу про адміністративне правопорушення не містить дати і номеру. Разом з цим, до вказаного протоколу № 486 від 27.05.2019 додано повідомлення та виклики на іншу посадову особу, а не на ОСОБА_1 .

Відповідно до п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 14 від 23.12.2005 р. (з наступними змінами та доповненнями), визнано правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені без додержання вимог КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.

Таким чином, протокол не може розглядатись суддею без усунення порушень, допущених при його складенні, оскільки неповнота передбачених законом даних унеможливлює надання належної правової оцінки викладеним у протоколі обставинам.

З огляду на викладене, за наслідками таких встановлених недоліків суд позбавлений можливості повно, всебічно та об`єктивно розглянути дану справу, а тому матеріали адміністративної справи слід повернути до ГУ ДФС у Дніпропетровській області , для доопрацювання та усунення зазначених вище недоліків.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 221, 254, 256, 278, 283 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В:

Матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно посадової особи ОСОБА_1 - керівника ТОВ Зеніт , за ч.1 ст. 163-1 КУпАП повернути до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області для доопрацювання та усунення недоліків, про які зазначено в мотивувальній частині постанови.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: В. О. Говоруха

СудПетриківський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення07.06.2019
Оприлюднено20.06.2019
Номер документу82474811
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —187/872/19

Постанова від 07.06.2019

Адмінправопорушення

Петриківський районний суд Дніпропетровської області

Говоруха В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні