Справа № 196/758/19
№ провадження 1-кс/196/367/2019
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 червня 2019 року смт. Царичанка
Слідчий суддя Царичанського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1
за участю секретаря - ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В :
Старший слідчий СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з погодженим із прокурором Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів, в якому просить для встановлення об`єктивних обставин у даному кримінальному провадженні надати прокурору Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , а також співробітникам оперативного підрозділу УЗЕ в Дніпропетровській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та іншим співробітникам, що користуються повноваженнями слідчого, за дорученням прокурора чи слідчого у порядку ст. ст. 36, 40, 41 та ч.6 ст. 218 КПК України, дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення документів, які перебувають у володінні філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (МФО НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , а саме:
- належним чином засвідчені копії документів (банківських справ) щодо юридичного оформлення рахунків 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 , відкритих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ), а саме: документів, які надавались для відкриття та подавались до справи під час їх функціонування (заяв, свідоцтв, довіреностей, довідок, копій паспортів, карток зі зразками підписів, договорів на відкриття рахунків та їх обслуговування, договорів про банківське розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу клієнт-банк, тощо) у відповідності до Інструкції Про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземній валютах, затверджених постановою Правління НБУ від 12.11.03 № 492;
- оригіналів платіжних доручень з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду, а у випадку їх відсутності - електронних розрахункових документів (реєстрів), що подавались до банку від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ) під час користування рахунками № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 , із зазначенням дати і номера платіжного документа, назви, ідентифікаційного коду (номеру) платника та номеру його рахунку, назви та коду банку платника, назви, ідентифікаційного коду (номеру) одержувача та номеру його рахунку, назви та коду банку одержувача, суми та призначення платежу;
- належним чином засвідчених документів (цінних паперів, договорів, актів, рахунків, накладних розпоряджень бухгалтерії, реєстрів, векселів, платіжних доручень, чеків та інших відповідних документів, які відображають фінансову діяльність клієнта тощо), на підставі яких у період з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду здійснювалось зарахування і списання грошових коштів по рахункам 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5
- оригінали документів, що свідчать про видачу з рахунків 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 готівки (чеки, доручення на отримання готівки, акти перевірки цільового використання готівки тощо), а також щодо їх інкасації;
-інформації (в електронному та друкованому вигляді) про стан та рух коштів з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду по банківським рахункам 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 із зазначенням контрагентів, призначення платежів, щоденних вхідних та вихідних залишків, ідентифікаційних кодів кореспондентів, МФО банківських установ, номерів розрахункових рахунків кореспондентів, назв кореспондентів, обігу грошових коштів по дебету та кредиту.
-інформації (в електронному та друкованому вигляді) про рух коштів із застосуванням системи клієнт-банк з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду по банківським рахункам 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 , із зазначенням відомостей про абонентів, з яких проводилося з`єднання з банківською установою (перелік телефонних номерів абонентів та ІР-адрес, з яких здійснювався переказ грошових коштів на рахунки клієнта банку, інформація щодо часу надходжень електронних платіжних документів на здійснення розрахункових операцій тощо);
- належним чином завірених аркушів журналу видачі ключів електронного цифрового підпису (журналу обліку генерації ключів ЕЦП чи іншого документу, що його замінює) директору чи іншим посадовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ), довіреностей, що видавалися для отримання ключів ЕЦП та інших документів щодо встановлення та обслуговування системою клієнт-банк для користування рахунками: 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 .
- матеріалів фото (відео) фіксації зняття грошових коштів за допомогою банкоматів.
На обґрунтування своїх вимог слідчий зазначив наступне.
Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 неналежно виконали свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних коштів в розмірі близько 300 тис. грн. під час виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 ».
За вказаним фактом 26.04.2019 Новомосковською місцевою прокуратурою внесено відомості до ЄРДР за №42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_6 в особі начальника ОСОБА_17 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ) в особі директора ОСОБА_18 , укладено договір № 194 від 14.08.2018 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 ».
Згідно умов Договору передбачено, що підрядник зобов`язався у період з серпня 2018 року по 31.12.2018 року виконати відповідно до розробленого проекту роботи «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 , місцезнаходження: АДРЕСА_4 ».
Згідно п. 2.1. Договору договірна ціна на момент підписання договору становить: 1350000,00 грн. (один мільйон триста п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 225000 грн. 00 коп. (двісті двадцять п`ять тисяч гривень 00 коп.).
Згідно п. 3.1 Договору розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно п. 3.3 Договору підрядник приступає до виконання робіт після оплати авансу в розмірі 30% від суми договору, який повинен бути сплачений протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання договору.
Згідно п. 3.4 Договору з моменту підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник перераховує на рахунок підрядника попередню оплату в розмірі 30% від договірної ціни в межах відповідних бюджетних асигнувань 405000,00 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 67500,00 грн., а подальші розрахунки за виконані підрядником роботи здійснюються замовником поетапно, згідно виставленого рахунку.
Згідно п. 3.5. Договору остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться після виконання монтажних робіт за договором протягом 5-х банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт.
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.11.2018 в зв`язку з державною реєстрацією зміни найменування підрядника з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », до договору внесені зміни щодо найменування підрядника на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Невід`ємною частиною цього договору є : договірна ціна та календарний графік виконання робіт.
Згідно додатку № 1 до договору № 194 від 14.08.2019 зазначено, що вид договірної ціни: тверда, витрати підрядника на устаткування передбачені в розмірі 782570,31 грн.
Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 складання кошторису та виготовлення Робочого проекту по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 » доручено ФОП ОСОБА_19 (код НОМЕР_7 , АДРЕСА_5 ).
Відповідно до Робочого проекту, а саме розрахунку вартості матеріалів та устаткування та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, витрати на устаткування, а саме на котли газові водогрійні зовнішнього використання шафного типу загальною потужністю 73 кВт із автоматикою в кількості 2 шт. передбачені в розмірі 340 880,56 грн., загальні витрати на придбання устаткування передбачені в розмірі: 733 725,00 грн.
Відповідно до Експертного звіту № 400/18ІІ від 09.07.2018 за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 », складеного експертною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, відомістю обсягів робіт, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на червень 2018 складає 1484957,00 грн., у тому числі: будівельні роботи- 359626,00 грн., устаткування 782570,00 грн., інші витрати 342761,00 грн.
Згідно виставленого рахунку та платіжного доручення № 1252 від 15.08.2018, на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ) перераховані кошти в розмірі 405000,00 грн. в якості попередньої оплати 30% по об`єкту «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 ».
Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 № 1764 та умовами укладеного договору між замовником та підрядником.
Так, згідно з п.19 цього Порядку замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов`язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Постановою КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 р. № 117 обмежено лише термін проведення такого авансу. Роботи із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла можуть бути проавансовані на строк не більше трьох місяців.
Відповідно до складеного Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за листопад 2018 року, який підписаний генеральним підрядником, в особі директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_18 та замовником в особі директора ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_17 , підрядником зазначено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » придбано котли газові зовнішнього використання шафового типу потужністю 73 кВт з автоматикою на суму 409 056,67 грн.
Відповідно до наданого на адресу замовника технічного паспорту з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було встановлено, що останніми здійснено придбання котлу газового водогрійного зовнішнього розташування шафового типу моделі: КГШ Vailliant turbo VUW 362/5-5- 72/2.
Згідно отриманих даних з реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було встановлено, що останніми 29.11.2018 виписано, а 13.12.2018 зареєстровано податкову накладну № 102 на придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ) наступного устаткування «turboTEC plus VU 362/5-5 Котел газовий настінний з примусовим відведенням відпрацьованих газів, номінальна теплова потужність (Vaillant, 0010015328)» в комплекті, в кількості 2 шт. на загальну суму 107 987,08 грн.
Викладені факти можуть свідчити про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 неналежно виконали своїх службові обов`язків через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого допущено зайве перерахування бюджетних кошті в розмірі близько 300 тис. грн., що завдало тяжкі наслідки державним інтересам.
Згідно бази даних ІНФОРМАЦІЯ_10 , АІС «Податковий блок» було встановлено що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ) має розрахункові рахунки у філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (МФО НОМЕР_1 ), а саме: 1) № НОМЕР_2 (українська гривня), 2) № НОМЕР_3 (українська гривня), 3) № НОМЕР_4 (українська гривня), 4) № НОМЕР_5 (українська гривня).
Вказані документи знаходяться у володінні юридичної особи філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (МФО НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , або АДРЕСА_2 .
Вказані документи підтверджують факт перерахування та отримання службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ) бюджетних коштів за виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання в ІТП Царичанської філії I-II ступенів комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Царичанської селищної ради Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 » та, в сукупності з іншими документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, що підлягають доказуванню: події кримінального правопорушення, винуватість службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », вид і розмір шкоди, яку було завдано, та обставини які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, можливість використання їх як доказів та неможливість іншими способами довести обставини вчиненого кримінального правопорушення.
У клопотанні ставиться питання про надання тимчасового доступу до речей і документів, які становлять банківську таємницю, оскільки такі відомості стосуються інформації, яка стала відома банку в процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним, а також стосуються про стан розрахунків вказаного клієнта, операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, в період часу з 14.08.2018 рахунків по теперішній час.
Відповідно дост.62Закону України«Про банкита банківськудіяльність» інформаціящодо юридичнихта фізичнихосіб,яка міститьбанківську таємницю,розкривається банками за рішенням суду. Тому отримати зазначені документи іншим шляхом неможливо.
Крім того, слідчий в клопотанні вказує, що з метою приховання злочину, особа, у володінні якої знаходяться вказані документи, може змінити або знищити їх, тому просить розглянути клопотання без виклику юридичної особи філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Слідчий ОСОБА_3 та прокурор Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 в судове засідання не з`явилися, надали суду заяви про розгляд справи без їх участі, клопотання підтримують повністю.
Вивчивши надані матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст.159 ч.1 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
За змістом ч.5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
26.04.2019 Новомосковською місцевою прокуратурою внесено відомості до ЄРДР за №42019041500000040 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України.
Як вбачається з матеріалів клопотання, тимчасовий доступ до документів необхідний органам досудового розслідування для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме для підтвердження події вказаного кримінального правопорушення.
Оскільки необхідна інформація міститься в документах, зазначених в клопотанні, та наявні достатні підстави вважати, що вони перебувають у володінні філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (МФО НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , або АДРЕСА_2 , слідчий суддя приходить до висновку про надання прокурору Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 тимчасового доступу та можливості вилучити вказані в клопотанні документи.
Що стосується клопотання про надання тимчасового доступу співробітникам оперативного підрозділу УЗЕ в Дніпропетровській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та іншим співробітникам, що користуються повноваженнями слідчого, за дорученням прокурора чи слідчого у порядку ст. ст. 36, 40, 41 та ч.6 ст. 218 КПК України, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити з них копії та вилучити їх. Згідно ст.3 ч.1 п.19 КПК України стороною кримінального провадження з боку обвинувачення є слідчий, керівник органу досудового розслідування, прокурор, а також потерпілий, його представник та законний представник. Даний перелік осіб є вичерпним і до нього не входять співробітники оперативного підрозділу УЗЕ. Отже в цій частині клопотання не підлягає задоволенню.
Крім того, посилання слідчого про розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої перебувають документи, слідчий суддя вважає обґрунтованим, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення цих документів, тому розгляд даного клопотання проводився без виклику філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » .
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-164, 166 КПК України, слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання старшого слідчого СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 42019041500000040 про тимчасовий доступ до речей і документів,- задовольнити частково.
Надати прокурору Царичанського відділу Новомосковської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , старшому слідчому СВ Царичанського ВП Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення документів, які перебувають у володінні філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (МФО НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , а саме:
- належним чином засвідчені копії документів (банківських справ) щодо юридичного оформлення рахунків 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 , відкритих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ), а саме: документів, які надавались для відкриття та подавались до справи під час їх функціонування (заяв, свідоцтв, довіреностей, довідок, копій паспортів, карток зі зразками підписів, договорів на відкриття рахунків та їх обслуговування, договорів про банківське розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу клієнт-банк, тощо) у відповідності до Інструкції Про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземній валютах, затверджених постановою Правління НБУ від 12.11.03 № 492;
- оригіналів платіжних доручень з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду, а у випадку їх відсутності - електронних розрахункових документів (реєстрів), що подавались до банку від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ) під час користування рахунками № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 , із зазначенням дати і номера платіжного документа, назви, ідентифікаційного коду (номеру) платника та номеру його рахунку, назви та коду банку платника, назви, ідентифікаційного коду (номеру) одержувача та номеру його рахунку, назви та коду банку одержувача, суми та призначення платежу;
- належним чином засвідчених документів (цінних паперів, договорів, актів, рахунків, накладних розпоряджень бухгалтерії, реєстрів, векселів, платіжних доручень, чеків та інших відповідних документів, які відображають фінансову діяльність клієнта тощо), на підставі яких у період з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду здійснювалось зарахування і списання грошових коштів по рахункам 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5
- оригінали документів, що свідчать про видачу з рахунків 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 готівки (чеки, доручення на отримання готівки, акти перевірки цільового використання готівки тощо), а також щодо їх інкасації;
- інформації (в електронному та друкованому вигляді) про стан та рух коштів з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду по банківським рахункам 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 із зазначенням контрагентів, призначення платежів, щоденних вхідних та вихідних залишків, ідентифікаційних кодів кореспондентів, МФО банківських установ, номерів розрахункових рахунків кореспондентів, назв кореспондентів, обігу грошових коштів по дебету та кредиту.
-інформації (в електронному та друкованому вигляді) про рух коштів із застосуванням системи клієнт-банк з 14.08.2018 по дату винесення ухвали суду по банківським рахункам 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 , із зазначенням відомостей про абонентів, з яких проводилося з`єднання з банківською установою (перелік телефонних номерів абонентів та ІР-адрес, з яких здійснювався переказ грошових коштів на рахунки клієнта банку, інформація щодо часу надходжень електронних платіжних документів на здійснення розрахункових операцій тощо);
- належним чином завірених аркушів журналу видачі ключів електронного цифрового підпису (журналу обліку генерації ключів ЕЦП чи іншого документу, що його замінює) директору чи іншим посадовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_6 ), довіреностей, що видавалися для отримання ключів ЕЦП та інших документів щодо встановлення та обслуговування системою клієнт-банк для користування рахунками: 1) № НОМЕР_2 , 2) № НОМЕР_3 , 3) № НОМЕР_4 , 4) № НОМЕР_5 .
- матеріалів фото (відео) фіксації зняття грошових коштів за допомогою банкоматів.
Зазначені документи перебувають у розпорядженні (володінні)філії « ІНФОРМАЦІЯ_1 » акціонерного товариства КБ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (МФО НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 .
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення і діє протягом одного місяця з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Царичанський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 82475110 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість |
Кримінальне
Царичанський районний суд Дніпропетровської області
Зубій А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні